Battlefield 6

Vissiin kaikilla br:n ja gauntletin pelaajilla on joku isdn-yhteys ettei vihun kudit vaan rekisteröidy.
Hieman aihetta sivuten, moni sanonut että crossplay aiheuttaa sitä ns huonon pingin etua tulitaistelussa vaikka pingit scoreboardissa hyvät olisikin.
Eli eri alustojen välillä kutien rekkaamisessa olisi häikkää.

Valitettavasti en tiedä onko tämän joku tutkinut, vai onko perätön väite ja leviää vaan huhuna.
Olisipa Battle(non)sensen videoita aiheesta.

Tämä ei tosin ole eka nettipeli, missä on sanottu että ehkä suurin syy crossplay poistamiselle olisi että netcode toimisi kunnolla. Siinä mielessä jollain tasolla voisin uskoa että jotain sellaista olisi.
 
Eli toi crossplay kannattaa yleisesti disabloida? Pari kaveria pelaa PS5 mutta voihan laittaa takaisin päälle kun heidän kanssaan pelaa...

Oon huomannut että ihan satunnaisesti toi hitreg jotenkin bugaa, mutta en oo vielä keksinyt mitään kaavaa siihen miksi.
 
Noniin tuli tämä myös starttailtua ja hyvin on maistunut. Sopivasti Hardcore Conquest löytyy suoraan menusta, joten lähes pelkästään sitä tullut pelailtua. Pelitunteja yhä vähemmän kuin betassa ehdin saamaan, joten mitään syväanalyysiä en osaa sanoa.

Ehkä pari tulee mieleen:
+ Koptereilla lentämistä on selvästi parannettu betasta ja BF2042 verrattuna kuin yö ja päivä (positiivisella tapaa). Ei silti yllä aikaisempien osien tasolle. Vissiin joystick tuki tuli vihdoin takaisin (?), joten pitää oma ikäloppu Attack 3 kaivaa naftaliinista.
-Hyi helvetti tuo päävalikko tuo oksennuksen maun suuhun. Sivulle päin rullaavat valikot joissa pelimuotojen järjestys vieläpä vaihtuu? Saa olla aivoissa melkoista vajaatoimintaa kuka tämän on PC-versiolle hyväksynyt.
Miten HC saa suoraan menuun? Aika kehnosti löytyi haulla servereitä.
 
Enemmän itse alkanut selvästi pitämään escalationista, vaikka matsit siinä saisikin kestää hiukan kauemmin.

Tämä, ja tosiaan väliin tuntuu että matsit ei kestä kauaa... taitaa nopein conquest olla 5min luokkaa, jos vaan vastustajalla on osaava porukka niin yleensä on tukkapois
 
Eli toi crossplay kannattaa yleisesti disabloida? Pari kaveria pelaa PS5 mutta voihan laittaa takaisin päälle kun heidän kanssaan pelaa...
En sitten tiedä miten löytyy pelejä PC:llä jos ottaa pois..... en ole kokeillut.

Sehän pitää kai josta config filusta tehdä jos PC:llä pelaa, kun taas esim. pleikalla saa kai valikon kautta pois.
 
Yksi outo suunnitteluvalinta tässä yleisessä HC-presetissä on, miksi ihmeessä ajoneuvoista on otettu tähtäimet pois? Tankkien yms. lisäksi jopa lentohärveleistä on poistettu tähtäimet. Tuntuu turhalta valinnalta, joka ei noudata aikaisempia pelejä mutta ei myöskään oikeaa elämää.
 
Saa nähdä mitä tulee, jos meinasivat vielä sarjatulen spreadia vähentää. Laittaisivat ensin nettikoodin kuntoon.
Nettikoodi tarvitsee kyllä ihan top-paikan dicen to-fix -listalla.
Tosin ei sekään minua haittaisi jos aseiden bloomia vähennettäisiin ja rekyyliä lisättäisiin.

TML sanoi:
En sitten tiedä miten löytyy pelejä PC:llä jos ottaa pois..... en ole kokeillut.

Sehän pitää kai josta config filusta tehdä jos PC:llä pelaa, kun taas esim. pleikalla saa kai valikon kautta pois.
Itse kun kokeilin tuota joku yli viikko sitten, tuli melkein puhdasta bottimättöä. Ei noihin peleihin pääse sitten kukaan muu kuin muut GstGameplay.CrossPlayEnable 0 -tyypit, joita ei silloin ainakaan näyttänyt montaa olevan.
Voisi kyllä taas kokeilla miten nyt vaikuttaa nettikoodin toimivuuteen, viimeksi ainakaan konsolistien blokkaaminen ei tuonut huomattavaa eroa.
 
Päivä päivältä käyny harmittamaan enemmän pysyvien serverien puute. Pelin balanssi on pääosin hiton huonoa, ja ei se oikein parane kun aina alkaa uusi servu kun matsi päättyy. Ja olisi kivata pelata esim breakthrougssa molemmat puolet eikä kuutta kertaa putkeen hyökkätä.
 
  • Tykkää
Reactions: mol
Miten voi olla että omassa tiimissä on 3 PC pelaajaa minä mukaanlukien ja loput konsoli ja vihu tiimissä on huikeat 2 konsoli pelaajaa ja loput PC.. Critical defeat tuli 4 minuutin sisällä huhuh...
 
Heijastaako toi snipereiden maalausvehje samalla tavalla kuin kiikaritähtäin, kun tuntuu että jos maalaa tankin niin se melkein alkaa samantien ampumaan kohti?
 
Huhheijaa tuo Blackwell Fields on välillä (usein) kyllä paska kenttä. Viikonloppuna tuo oli ihan hauska kun HC:ssa pelasi kun siinä sai olle enemmän rauhassa. Nyt normaalissa conquestissa jokainen spawnaaminen päättyi sekunnin jälkeen, kun spawnipiste sattui sijaitsemaan täysin avoimessa maastossa.
Heijastaako toi snipereiden maalausvehje samalla tavalla kuin kiikaritähtäin, kun tuntuu että jos maalaa tankin niin se melkein alkaa samantien ampumaan kohti?
Heijastaa, näkyy punainen laser sillä hetkellä.
 
Huhheijaa tuo Blackwell Fields on välillä (usein) kyllä paska kenttä. Viikonloppuna tuo oli ihan hauska kun HC:ssa pelasi kun siinä sai olle enemmän rauhassa. Nyt normaalissa conquestissa jokainen spawnaaminen päättyi sekunnin jälkeen, kun spawnipiste sattui sijaitsemaan täysin avoimessa maastossa.

Heijastaa, näkyy punainen laser sillä hetkellä.
Lähellä että olisi koko sarjan historian paskin mappi.
Helvetinmoinen tankki- ja snipufesti etkä missään ole suojassa.
 
Tuota mortaria oon yrittänyt käyttää vihollislinjojen raottamisessa breakthroughissa. Vähän ollut turha kapistus, katsotaan huomenna joko olis vähän soivampi peli!
 
Onko muiden mielestä tuo antialiasing melkoista suttua tässä? Liikkuva kuva ei pysy terävänä vaan puuroutuu.. Laitoin Nvidia DLAA päälle ja parani heti, mutta tuo syö sitten FPS aika reilusti. Pitänee asetuksia laskea vielä. Muutenkin tuo red sec mapin valoisuus jotenkin osuu silmään, eikä välillä näe mitään. Ehkä näytön kontrastia pienemmälle vielä...

Ihan mukavaa mättöä toistaiseksi gauntlet ja redsec. Kunhan muistaa pysyä squadin mukana alusta loppuun. Hirveää ADHD välillä kun squadissa korkeampaa levua.

Aseiden avaamiset yms. on nyt samaa tasoa kuin COD:eissa, joutuu upottaan aika monta tuntia että saa edes yhteen aseeseen lisälaitteita auki.
 
Eli toi crossplay kannattaa yleisesti disabloida? Pari kaveria pelaa PS5 mutta voihan laittaa takaisin päälle kun heidän kanssaan pelaa...

Oon huomannut että ihan satunnaisesti toi hitreg jotenkin bugaa, mutta en oo vielä keksinyt mitään kaavaa siihen miksi.
En nyt ihan tämän esitetyn anekdootin perusteella lähtis laittamaan crosplayta pois päältä.
 
Saisivat palata takaisin siihen Beta:n viimosimpaan versioon ja sit alkaa hienosääteleen. Ja toiseksi vois noi slaidit poistaa normipuolen battlefieldistä, ja jättää cod:n pelaajille tuonne BR:n puolelle :D
 
  • Tykkää
Reactions: mol
Huomenna patchi ja uusi mappi.

Toivotaan että olisi hyvä mappi esim. Breakthrough moodissa.

Tuota mortaria oon yrittänyt käyttää vihollislinjojen raottamisessa breakthroughissa. Vähän ollut turha kapistus, katsotaan huomenna joko olis vähän soivampi peli!
Kuulin jotain huhuja että joku olisi jopa kuollut mortariin, tiedä sitten onko totta vai ei..

Huhheijaa tuo Blackwell Fields on välillä (usein) kyllä paska kenttä. Viikonloppuna tuo oli ihan hauska kun HC:ssa pelasi kun siinä sai olle enemmän rauhassa. Nyt normaalissa conquestissa jokainen spawnaaminen päättyi sekunnin jälkeen, kun spawnipiste sattui sijaitsemaan täysin avoimessa maastossa.
Average hävittäjä tai helikopteri. Lähtee lentoon.. muutaman sekunnin päästä alkaa kuulua BEEP BEEP BEEP, ampuu flaret, heti sen jälkeen uudet BEEP BEEP BEEP ja lento päättyy siihen. Jee.


Aasian servuilla tiettyihin aikoihin tuttu näky on [Bot][Bot][Bot][Bot][Bot][Bot][Bot][Bot][Bot][Bot]
 
Tuli päivitys. Nyt ei löydy valikosta battle royalea. Peliä ei siis ole ostettua eikä ole ea prota.

E: piti laittaa repair niin tuli redsec nappi takaisin.
 
Viimeksi muokattu:
Pikaisen testin perusteella ihan hauskaa menoa tuo uusi kartta. Pitää vielä lisää testata ennen kuin voi kunnolla arvioida.

Nähtävästi textuuri-muistivuotobugi on edelleen korjaamatta eli vieläkään ei voi käyttää overkill texture qualitya.
 
Kaikki näppäinasetukset resetoituneet päivityksen myötä, niin paljon kaikkea pientä että tuntuu kuin olisi joku indie studio väsäämässä ekaa kertaa

EDIT: Tarkennuksena, ei ollut täysin resetoituneet. Asetukset oli muuttunut samoiksi mitä betassa käytin, ihmettelin kun olin mounttaamassa asetta ja heitin kranaatin omiin jalkoihin.
 
Viimeksi muokattu:
Kaikki näppäinasetukset resetoituneet päivityksen myötä, niin paljon kaikkea pientä että tuntuu kuin olisi joku indie studio väsäämässä ekaa kertaa
Ai että, sama tapahtunut täällä. Tätä tapahtui myös BF 2042:ssä ja lopetinkin pelin pelaamisen kokonaan kun tuo tapahtui ehkä viidennen kerran tjsp ja ei vaan enää jaksanut huvittaa...
 
Se toki luki jo patch notes, että ohjaimilla resetoituu kaikki ainakin aim assist asetukset koska aim assistia muutettiin. Vanhat asetukset tuntuisi siis ihan erilaisilta, joten joka tapauksessa joutuisi rukkaamaan uusiksi.

Vissiin menivät sitten tekemään sen jotenkin niin, että resetoitu myös näppis bindit.... vai ehkä syy se että sinne tuli ainakin yksi bindi lisää?

Added new keybinding that allows the player to instantly swap to the knife instead of having to hold the button. This keybinding will not allow to perform takedowns contextually but will still allow takedowns to be performed once the melee weapon is equipped.

Toki silti ihan absurdia, että sen takia menisi kaikki bindit oletuksiin. :D
 
Aikamoisella laserin tarkkuudella suunniteltu ja juuri sopivasti rajattu kartta niin ettei sniperilla ja DMR tee vahingossakaan yhtään mitään. Jos yrittää mennä edes noille 3/5 tähteä tasoisille kukkuloille joissa ei ole edes mitään suojaa niin heti tulee ruutuun "out of combat area"-paske.
 
Eivät vieläkään näemmä saaneet korjattua niitä assigment bugeja vaan edelleen on osa aseista lukittu vaikka assigmentit on suoritettu jo aika päivää sitten. Steamissa joku EA:n kahvinkeittäjänä toimiva suuri ajattelija esitti korjaukseksi pelin uudelleen käynnistämisen. En tiedä kuvitteleeko tämä ruutihattu että peli on päällä 24/7 vai mistä hän tällaisen nerokkaan korjausehdotuksen keksi. On käynnistetty uudelleen, tarkistettu tiedostot, asennettu koko paska uudelleen ja lukossa on ja pysyy.
 
Se toki luki jo patch notes, että ohjaimilla resetoituu kaikki ainakin aim assist asetukset koska aim assistia muutettiin. Vanhat asetukset tuntuisi siis ihan erilaisilta, joten joka tapauksessa joutuisi rukkaamaan uusiksi.

Vissiin menivät sitten tekemään sen jotenkin niin, että resetoitu myös näppis bindit.... vai ehkä syy se että sinne tuli ainakin yksi bindi lisää?



Toki silti ihan absurdia, että sen takia menisi kaikki bindit oletuksiin. :D
Peliä ei taida pystyä käynnistämään mitenkään ennen päivityksen asentamista? Olisin mennyt ottamaan screenshotin näppäinasetuksista.
 
Meneeköhän konsoleillakin senssi yms asetukset defaulteiksi? Voi perkeles jos sen tekee. Meni kai 10h että sai hiottua ne täydelliseksi ja ei todellakaan muista kaikkia arvoja.
 
Teille jotka ette vielä ehtineet päivittää peliä, niin ottakaa kopio tiedostosta Documents/Battlefield 6/settings/steam/PROFSAVE_profile ennen päivitystä. Päivityksen jälkeen korvatkaa uusi tiedosto tolla kopiolla, ja vanhat asetetut keybindit tulee takaisin.
 
Meneeköhän konsoleillakin senssi yms asetukset defaulteiksi? Voi perkeles jos sen tekee. Meni kai 10h että sai hiottua ne täydelliseksi ja ei todellakaan muista kaikkia arvoja.
Menee ja se ihan kerrottiin jo etukäteen.
Ne kun palautti nyt peliin open betan aim assistin.

After reviewing player feedback and gameplay data, we’re reverting aim assist back to the values some of you experienced during Open Beta and Battlefield Labs. This will now serve as the default, whilst still providing you with the ability to alter the aim assist to your preference and playstyle via settings.

- Aim Assist: fully reset to Open Beta tuning, with related options reset to default to ensure consistency.

Se on tosin ihan sama sinänsä, koska ilman resetointia ne sun nykyiset asetukset olisi tuntuneet ihan erilaisilta.
Joka tapauksessa pitäisi säätää uusiksi.

En toki tiedä mitä kaikkia asetuksia toi resetointi koskee.
 
Ärsyttää kyllä tosi paljon tuollaiset muutokset, jotka sotkevat tuollasia selkarangasta tulevia asioita. Tässä iässä ei kuitenkaan enää ole niin helppo sopeutua noihin muutoksiin.
 
No juu onpas perseestä. Olisivat heti alkuun näitä muutoksia tehneet, eikä näin kun itsellänikin on 70h jo pelikellossa. Mutta eipä auta, haetaan uusiksi.
 
Menin kokeilee vähän firing rangelle aseita ja löysin jo ekan bugin, maalitaulu kun ammuttu alas nii ei nouse ylös ollenkaan, hiirellä katot nopeasti sivulle ja takasin tauluja kohti niin käyvät vaan tosi hetken aikaa yläällä.. Mitä helvettiä :rofl:
 
Ensivaikutelma uudesta mapista varovaisen positiivinen. Kaaottista menoa kyllä, mutt ehkä se siitä vähän aukenee kunhan saa kokemusta kartasta. Defillibraattorit ei toimi ja aseiden spreadille tehty ilmeisesti jotain? Ainakin tuntui, että jengi laaseroi helposti jostain 100m matkoilta. Ohjaimella varsinkin
 
Menin kokeilee vähän firing rangelle aseita ja löysin jo ekan bugin, maalitaulu kun ammuttu alas nii ei nouse ylös ollenkaan, hiirellä katot nopeasti sivulle ja takasin tauluja kohti niin käyvät vaan tosi hetken aikaa yläällä.. Mitä helvettiä :rofl:

En tiedä liittyykö jotenkin toisiinsa. Päivityksen jälkeen huomannut bugin jos squadilainen kuolee viereen niin ruumis saattaa hävitä kokonaan. Kartassa kyllä näkyy että odottaa reviveä, kun katsoo muualle ja uudestaan kohti niin yhtäkkiä ilmestyy ruutuun.
 
Menin kokeilee vähän firing rangelle aseita ja löysin jo ekan bugin, maalitaulu kun ammuttu alas nii ei nouse ylös ollenkaan, hiirellä katot nopeasti sivulle ja takasin tauluja kohti niin käyvät vaan tosi hetken aikaa yläällä.. Mitä helvettiä :rofl:
Saman itekki tuossa 3h sitten huomasin, aloin ihmetteleen kun testailin noita aseita ja rekyylejä vaan taulut jäi nousemasta :D

Ainakaan oman koneen tehoissa ja pelin fps:ssä en huomannut eroa, vaan eipä tässä pätsissä tainut olla edes mitään uutta sille saralle. Bugeja edelleen aseiden tähtäimissä, taas kesken taistelun alkoi vaihtuun tähtäys normi 1x johonkin singon tähtäimeen... eivät vissiin saa tuota korjattua sitten ollenkaan.
 
Menin kokeilee vähän firing rangelle aseita ja löysin jo ekan bugin, maalitaulu kun ammuttu alas nii ei nouse ylös ollenkaan, hiirellä katot nopeasti sivulle ja takasin tauluja kohti niin käyvät vaan tosi hetken aikaa yläällä.. Mitä helvettiä :rofl:

En tiedä liittyykö jotenkin toisiinsa. Päivityksen jälkeen huomannut bugin jos squadilainen kuolee viereen niin ruumis saattaa hävitä kokonaan. Kartassa kyllä näkyy että odottaa reviveä, kun katsoo muualle ja uudestaan kohti niin yhtäkkiä ilmestyy ruutuun.
No nyt on erikoista bugia. :D

Ainoa mitä itse keksin, on että renderöikö peli vain näkökenttää joidenkin asioiden kohdalla.
Nyt sitten bugaa jotenkin.
Jonkun videon joskus katselin tästä tekniikasta, millä haetaan siis parempaa fps:ää tietenkin.
 
En tiedä katoavista ruumiista, mutta voin vaikka vannoa, että jotkut miinat eivät renderöidy ollenkaan ja ovat näkymättömiä. Tai sitten olen tulossa sokeaksi. Muutaman kerran skannaillut tietä ja ampunut mielestäni kaikki miinat pois ja silti pamahtanut siihen samaan kohtaan kun ajanut yli :rolleyes: Nämä siis ennen päivitystä.
 
En tiedä katoavista ruumiista, mutta voin vaikka vannoa, että jotkut miinat eivät renderöidy ollenkaan ja ovat näkymättömiä. Tai sitten olen tulossa sokeaksi. Muutaman kerran skannaillut tietä ja ampunut mielestäni kaikki miinat pois ja silti pamahtanut siihen samaan kohtaan kun ajanut yli :rolleyes: Nämä siis ennen päivitystä.
Nuo miinat jää muutenkin joskus kummittelemaan pelkkinä modeleina, vaikka ovat räjähtäneet.
Ja joskus miinaa ei saa räjäytettyä, purettua tai poimittua, mutta silti se räjähtää kun yrittää ajoneuvolla mennä ohi.
 
Onpa hemmetin rakeinen ja suttuinen grafiikoiltaan Eastwood. Mites muilla? Ottaa kyllä silmiin. Kaikki ruoho, puskat ja puut yms. raesuttua. Onhan tuo myös aika raskas kenttä.
Edit: DLSS Quality -> OFF näyttäisi äkkiseltään korjanneen tuon. Silti sellainen ihan kohtalainen 70fps pahimmillaan 4K:lla. Ehkä DLSS tuosta paranee vielä toivottavasti.

Yksi mikä ärsyttää eniten on serverille yhteyden katkeaminen kesken pelailun. Tulee useita kertoja illassa. Mitä helvettiä. Mikään muu peli ei tee tällaista.
 
Viimeksi muokattu:
Aikaisemmin ei ole suuremmin yhteys ongelmia ollut, mutta nyt ei katkeaa yhteys serveriin ja sen jälkeen kun hakee udelleen peliin niin kaatuu koko hela hoito. Ja jatkaa kaatumista kunnes käynnistää koko tietokoneen uudelleen...
 
Onpa hemmetin rakeinen ja suttuinen grafiikoiltaan Eastwood. Mites muilla? Ottaa kyllä silmiin. Kaikki ruoho, puskat ja puut yms. raesuttua. Onhan tuo myös aika raskas kenttä.
Edit: DLSS Quality -> OFF näyttäisi äkkiseltään korjanneen tuon. Silti sellainen ihan kohtalainen 70fps pahimmillaan 4K:lla. Ehkä DLSS tuosta paranee vielä toivottavasti.

Yksi mikä ärsyttää eniten on serverille yhteyden katkeaminen kesken pelailun. Tulee useita kertoja illassa. Mitä helvettiä. Mikään muu peli ei tee tällaista.
Eipä ole kertaakaan katkennut yhteys pelatessa. Kuitu ja huawein modeemi.

Joskus vajaa 15v sitten Natural Selection 2 serverin haku kyykkäsi zyxelin modeemin ja kun asukseen vaihtoi niin ei ongelmaa.
 
Aikaisemmin ei ole suuremmin yhteys ongelmia ollut, mutta nyt ei katkeaa yhteys serveriin ja sen jälkeen kun hakee udelleen peliin niin kaatuu koko hela hoito. Ja jatkaa kaatumista kunnes käynnistää koko tietokoneen uudelleen...
Tosi random juttu, mutta siltä varalta että on kaapelimodeemi niin on olemassa tiettyjä sellaisia mitkä kaatuvat joissain olosuhteissa.
Ongelma voi kirjaimellisesti esiintyä vain yhdessä tietyssä pelissä joka rasittaa yhteyttä just sopivalla tavalla.
Kyseessä on osa Intel Puma piirillä varustetuista modeemeista, mm Arris ja Fritz merkkisiä.

Mut juu jos eri tekniikan netti niin ei sitten mitään.
 
Eipä ole kertaakaan katkennut yhteys pelatessa. Kuitu ja huawein modeemi.

Joskus vajaa 15v sitten Natural Selection 2 serverin haku kyykkäsi zyxelin modeemin ja kun asukseen vaihtoi niin ei ongelmaa.

Taloyhtiön ethernet / kuitu mikä lie. Pelkästään Ubiquitin EdgeRouter X reititin on välissä joten ei luulisi tuottavan ongelmia. Muistin tuon olevan ns. tyhmä laite, mutta ehkei silti olekaan joten voipi olla päivityksiäkin saatavilla. Pitääkin tarkistella.

Edit. Tuollahan on vaikka mitä asetuksia ja firmware muutaman vuoden ja pykälän vanha. Kiitosta! Katsotaan auttaako.
-> Juu ei auttanut.
 
Viimeksi muokattu:
Tosi random juttu, mutta siltä varalta että on kaapelimodeemi niin on olemassa tiettyjä sellaisia mitkä kaatuvat joissain olosuhteissa.
Ongelma voi kirjaimellisesti esiintyä vain yhdessä tietyssä pelissä joka rasittaa yhteyttä just sopivalla tavalla.
Kyseessä on osa Intel Puma piirillä varustetuista modeemeista, mm Arris ja Fritz merkkisiä.

Mut juu jos eri tekniikan netti niin ei sitten mitään.
On kyllä kaapelimodeemi mallia technicolor cga437, piirikortista en pikaisella guugelilla saanut selvyyttä. Kumma jos olisi päivtyksen jälkeen ruvennut modeemin kanssa oireilemaan kun 3 viikkoa toiminut ilman ongelmia
 
Onpa hemmetin rakeinen ja suttuinen grafiikoiltaan Eastwood. Mites muilla? Ottaa kyllä silmiin. Kaikki ruoho, puskat ja puut yms. raesuttua. Onhan tuo myös aika raskas kenttä.
Edit: DLSS Quality -> OFF näyttäisi äkkiseltään korjanneen tuon. Silti sellainen ihan kohtalainen 70fps pahimmillaan 4K:lla. Ehkä DLSS tuosta paranee vielä toivottavasti.

Yksi mikä ärsyttää eniten on serverille yhteyden katkeaminen kesken pelailun. Tulee useita kertoja illassa. Mitä helvettiä. Mikään muu peli ei tee tällaista.
GTAO Low asetus aiheuttaa varjossa olevassa kasvillisuudessa kamalasti kohinaa. GTAO High parempi asetus kuin DLAA yksinään.
 
Joo minutkin heittää kesken pelin pihalle ihan sattumanvaraisesti. Kahdesti kävi tässä parin tunnin aikana. Myöskään näköjään näppäimet ei kaikki tallennu jostain syystä . Esim olen Redsecissä laittanut kartan caps lockiin, seuraavassa pelissä se on taas M.
 
Eiköhän kyse ole vain pelistä, kun näin monella katkoo pelejä ja ihan eri laitteet sekä yhteydet.
Luulisi että tietävät jo ongelman ja korjataan.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
292 366
Viestejä
5 003 646
Jäsenet
80 255
Uusin jäsen
urlpo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom