Battlefield 6

Vissiin kaikilla br:n ja gauntletin pelaajilla on joku isdn-yhteys ettei vihun kudit vaan rekisteröidy.
Hieman aihetta sivuten, moni sanonut että crossplay aiheuttaa sitä ns huonon pingin etua tulitaistelussa vaikka pingit scoreboardissa hyvät olisikin.
Eli eri alustojen välillä kutien rekkaamisessa olisi häikkää.

Valitettavasti en tiedä onko tämän joku tutkinut, vai onko perätön väite ja leviää vaan huhuna.
Olisipa Battle(non)sensen videoita aiheesta.

Tämä ei tosin ole eka nettipeli, missä on sanottu että ehkä suurin syy crossplay poistamiselle olisi että netcode toimisi kunnolla. Siinä mielessä jollain tasolla voisin uskoa että jotain sellaista olisi.
 
Eli toi crossplay kannattaa yleisesti disabloida? Pari kaveria pelaa PS5 mutta voihan laittaa takaisin päälle kun heidän kanssaan pelaa...

Oon huomannut että ihan satunnaisesti toi hitreg jotenkin bugaa, mutta en oo vielä keksinyt mitään kaavaa siihen miksi.
 
Noniin tuli tämä myös starttailtua ja hyvin on maistunut. Sopivasti Hardcore Conquest löytyy suoraan menusta, joten lähes pelkästään sitä tullut pelailtua. Pelitunteja yhä vähemmän kuin betassa ehdin saamaan, joten mitään syväanalyysiä en osaa sanoa.

Ehkä pari tulee mieleen:
+ Koptereilla lentämistä on selvästi parannettu betasta ja BF2042 verrattuna kuin yö ja päivä (positiivisella tapaa). Ei silti yllä aikaisempien osien tasolle. Vissiin joystick tuki tuli vihdoin takaisin (?), joten pitää oma ikäloppu Attack 3 kaivaa naftaliinista.
-Hyi helvetti tuo päävalikko tuo oksennuksen maun suuhun. Sivulle päin rullaavat valikot joissa pelimuotojen järjestys vieläpä vaihtuu? Saa olla aivoissa melkoista vajaatoimintaa kuka tämän on PC-versiolle hyväksynyt.
Miten HC saa suoraan menuun? Aika kehnosti löytyi haulla servereitä.
 
Enemmän itse alkanut selvästi pitämään escalationista, vaikka matsit siinä saisikin kestää hiukan kauemmin.

Tämä, ja tosiaan väliin tuntuu että matsit ei kestä kauaa... taitaa nopein conquest olla 5min luokkaa, jos vaan vastustajalla on osaava porukka niin yleensä on tukkapois
 
Eli toi crossplay kannattaa yleisesti disabloida? Pari kaveria pelaa PS5 mutta voihan laittaa takaisin päälle kun heidän kanssaan pelaa...
En sitten tiedä miten löytyy pelejä PC:llä jos ottaa pois..... en ole kokeillut.

Sehän pitää kai josta config filusta tehdä jos PC:llä pelaa, kun taas esim. pleikalla saa kai valikon kautta pois.
 
Yksi outo suunnitteluvalinta tässä yleisessä HC-presetissä on, miksi ihmeessä ajoneuvoista on otettu tähtäimet pois? Tankkien yms. lisäksi jopa lentohärveleistä on poistettu tähtäimet. Tuntuu turhalta valinnalta, joka ei noudata aikaisempia pelejä mutta ei myöskään oikeaa elämää.
 
Saa nähdä mitä tulee, jos meinasivat vielä sarjatulen spreadia vähentää. Laittaisivat ensin nettikoodin kuntoon.
Nettikoodi tarvitsee kyllä ihan top-paikan dicen to-fix -listalla.
Tosin ei sekään minua haittaisi jos aseiden bloomia vähennettäisiin ja rekyyliä lisättäisiin.

TML sanoi:
En sitten tiedä miten löytyy pelejä PC:llä jos ottaa pois..... en ole kokeillut.

Sehän pitää kai josta config filusta tehdä jos PC:llä pelaa, kun taas esim. pleikalla saa kai valikon kautta pois.
Itse kun kokeilin tuota joku yli viikko sitten, tuli melkein puhdasta bottimättöä. Ei noihin peleihin pääse sitten kukaan muu kuin muut GstGameplay.CrossPlayEnable 0 -tyypit, joita ei silloin ainakaan näyttänyt montaa olevan.
Voisi kyllä taas kokeilla miten nyt vaikuttaa nettikoodin toimivuuteen, viimeksi ainakaan konsolistien blokkaaminen ei tuonut huomattavaa eroa.
 
Päivä päivältä käyny harmittamaan enemmän pysyvien serverien puute. Pelin balanssi on pääosin hiton huonoa, ja ei se oikein parane kun aina alkaa uusi servu kun matsi päättyy. Ja olisi kivata pelata esim breakthrougssa molemmat puolet eikä kuutta kertaa putkeen hyökkätä.
 
Miten voi olla että omassa tiimissä on 3 PC pelaajaa minä mukaanlukien ja loput konsoli ja vihu tiimissä on huikeat 2 konsoli pelaajaa ja loput PC.. Critical defeat tuli 4 minuutin sisällä huhuh...
 
Heijastaako toi snipereiden maalausvehje samalla tavalla kuin kiikaritähtäin, kun tuntuu että jos maalaa tankin niin se melkein alkaa samantien ampumaan kohti?
 
Huhheijaa tuo Blackwell Fields on välillä (usein) kyllä paska kenttä. Viikonloppuna tuo oli ihan hauska kun HC:ssa pelasi kun siinä sai olle enemmän rauhassa. Nyt normaalissa conquestissa jokainen spawnaaminen päättyi sekunnin jälkeen, kun spawnipiste sattui sijaitsemaan täysin avoimessa maastossa.
Heijastaako toi snipereiden maalausvehje samalla tavalla kuin kiikaritähtäin, kun tuntuu että jos maalaa tankin niin se melkein alkaa samantien ampumaan kohti?
Heijastaa, näkyy punainen laser sillä hetkellä.
 
Huhheijaa tuo Blackwell Fields on välillä (usein) kyllä paska kenttä. Viikonloppuna tuo oli ihan hauska kun HC:ssa pelasi kun siinä sai olle enemmän rauhassa. Nyt normaalissa conquestissa jokainen spawnaaminen päättyi sekunnin jälkeen, kun spawnipiste sattui sijaitsemaan täysin avoimessa maastossa.

Heijastaa, näkyy punainen laser sillä hetkellä.
Lähellä että olisi koko sarjan historian paskin mappi.
Helvetinmoinen tankki- ja snipufesti etkä missään ole suojassa.
 
Tuota mortaria oon yrittänyt käyttää vihollislinjojen raottamisessa breakthroughissa. Vähän ollut turha kapistus, katsotaan huomenna joko olis vähän soivampi peli!
 
Onko muiden mielestä tuo antialiasing melkoista suttua tässä? Liikkuva kuva ei pysy terävänä vaan puuroutuu.. Laitoin Nvidia DLAA päälle ja parani heti, mutta tuo syö sitten FPS aika reilusti. Pitänee asetuksia laskea vielä. Muutenkin tuo red sec mapin valoisuus jotenkin osuu silmään, eikä välillä näe mitään. Ehkä näytön kontrastia pienemmälle vielä...

Ihan mukavaa mättöä toistaiseksi gauntlet ja redsec. Kunhan muistaa pysyä squadin mukana alusta loppuun. Hirveää ADHD välillä kun squadissa korkeampaa levua.

Aseiden avaamiset yms. on nyt samaa tasoa kuin COD:eissa, joutuu upottaan aika monta tuntia että saa edes yhteen aseeseen lisälaitteita auki.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
292 223
Viestejä
4 998 992
Jäsenet
80 240
Uusin jäsen
mr_e

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom