Battlefield 6

Pelasin kampanjan läpi, oli ihan viihdyttävää casuaalia menoa kun maisemat vaihteli. Juoni turhake ja hahmot laimeita turjakkeita, hohhoijaa.

Vuosikymmeniä aikaa kulunut Nintendon alkuperäisestä Donkey Kong pelistä ja vieläkin nähdään "punaisia räjähtäviä tynnyreitä", ei siis minkään tason työsuojelu aspektia edelleenkään tukikohdissa vaan palavat aineet ja ammukset vieri vieressä.

Taitaa olla pelintekijöiden legendaarinen inside -vitsi.

Seuraavaksi harjoittelemaan hakua että moninpelistä löytyy HC Conquest karttoja tai helikopteriharjoittelua. Siihen tarviin varmaan padin mielummin.

Avaisipa mikin kopterissa oleville kun vetäsen huutonaurulla kopterilla pitkin seiniä :nb:

On tämä kyllä mielestäni suuri vitsi laittaa tekoäly vastaamaan banneista... nyt porukkaa vaan ragebaittaa pelaajia ja kiusallaan reporttaa, jolloin chatlog päätyy AI:n käsittelylistalle ja jos se tulkitsee lauseen tai sanan jollain tavalla vihamieliseksi niin bannit napsahtaa (piilottakaa chat kokonaan ja älkää missään nimessä kirjoittako sinne)

t. viikon bannit saanut kun kommentoin trollin lentotaitoja :D (aikaikkuna alle 24h tästä, eli banni tulee melko joutuin)

1762525771092.png
Jep jep on tämä nykymaailman meno hienoa. Samalla sitten ihmiset vinkuu kun kukaan ei kommunikoi millään tavalla.

Pelasin kampanjan läpi, oli ihan viihdyttävää casuaalia menoa kun maisemat vaihteli. Juoni turhake ja hahmot laimeita turjakkeita, hohhoijaa.

Vuosikymmeniä aikaa kulunut Nintendon alkuperäisestä Donkey Kong pelistä ja vieläkin nähdään "punaisia räjähtäviä tynnyreitä", ei siis minkään tason työsuojelu aspektia edelleenkään tukikohdissa vaan palavat aineet ja ammukset vieri vieressä.

Taitaa olla pelintekijöiden legendaarinen inside -vitsi.

Seuraavaksi harjoittelemaan hakua että moninpelistä löytyy HC Conquest karttoja tai helikopteriharjoittelua. Siihen tarviin varmaan padin mielummin.

Avaisipa mikin kopterissa oleville kun vetäsen huutonaurulla kopterilla pitkin seiniä :nb:
Itse olen kaksi ensimmäistä tehtävää pelannut singleä ja en tiedä pystynkö enempää. Niin hirveää paskaa että ei voi kuin ihmetellä miten tuollainen pökäle on saatu ulos.

Itse olen kaksi ensimmäistä tehtävää pelannut singleä ja en tiedä pystynkö enempää. Niin hirveää paskaa että ei voi kuin ihmetellä miten tuollainen pökäle on saatu ulos.
Kannattaa ihan noiden karttojen takia pelailla että näkee miten hienoja karttoja sieltäkin saisi multiplayeriin helposti. Alkaa sitten vituttaa vaan enemmän nämä töhömapit.

Tuo kampanja on kyllä ihan uskomatonta tuubaa.

Juu perus kampanja, paranee hetkeksi ja huononee taas :D ei kovin pitkä, mutta tekniikkademona ihan ok.

Tällaisen laitat itse pystyyn portalissa:

8V8G

Tästä videosta otettu:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/tzRYgW8auhc

Itse en vielä ehtinyt mutta laitoin talteen, tarkoitus myös harjoitella.

Joo pitääpä kokeilla rakennella :thumbsup:

Tällaisen laitat itse pystyyn portalissa:

8V8G

Tästä videosta otettu:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/tzRYgW8auhc

Itse en vielä ehtinyt mutta laitoin talteen, tarkoitus myös harjoitella.

Harmi kun tässä ei ole sellaista harjoitus rangea mikä oli jossakin aikaisemmassa Battlefieldissä. Missä pystyi kaikkia kikottimia testailemaan ja säätämään controlleja sun muuta.
Sai ihan keskenään sekoilla siellä.

Harmi kun tässä ei ole sellaista harjoitus rangea mikä oli jossakin aikaisemmassa Battlefieldissä. Missä pystyi kaikkia kikottimia testailemaan ja säätämään controlleja sun muuta.
Sai ihan keskenään sekoilla siellä.
Joo. Se on kumma kun nelosen jälkeen skene on joka peliin sellaista vinkunut mutta ea/dice ei vaan toimita. Jotain hyvää tässä kutosessa se kyllä, että muutamassa sekunnissa pääsee ampumaradalle testaamaan eri asehärpättimiä.

Onko muillakin hirvee ongelma ettei toi ADS vaan pysy jotenkin pohjassa? Jatkuvasti kun yrittää tähtäillä niin jotain häröilyy ettei joko ala tähtää tai sit lopettaa kesken jne.

Ei ole missään muussa pelissä samaa ja tyopöydälläkin hiiiren oikea toimii täysin mallikkaasti
Testaa ihmeessä kuitenkin jollain ohjelmalla että ei pätki ne napit. Vaikka selaimessa joku mouse test.

Mulla ollu sellasta häröä että heittelee välillä kuvaa siten että reunoille tulee mustat alueet. Vähän niinku kattosit kiikarin läpi. Ei sentään retikkeliä näy kuvan keskellä. 😅

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
291 391
Jäsenet
80 061
Uusin jäsen
PorcupineTea

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom