Battlefield 6

Tuo uusin kenttä on kyllä kamala hirvitys. Näennäisesti vähän muka suojaa, mutta oikeati on niin helvetin avoin, että jos sekunniksi pysähdyt niin sniper tai tankki lahtaa. No onneksi tuonkin kartan voi ottaa pois kierrosta.
Ainakin saa helposti engineerin anti-air haasteen tehtyä ku pistää AA-tankilla menemään 😀

Onkos täällä ollut juttua siitä että 2 pelaajaa ei pääse samassa verkossa pelaamaan samaan aikaan? Liittyykö asia NAT portteihin? Meillä 2 pelaajaa voi kyllä pelata samaan aikaan Battlefield 4 peliä netissä, samalla servulla. Sori jos tästä on ollut juttua aikaisemmin :thumbsup:
Olen itse pelannut kaverin kanssa samassa netissä ilman ongelmia.

Olen tosin kuullut tuosta sun ongelmasta ennenkin muun pelin kohdalla, ettei se mahdotonta ole.

Veikkaan että siinä on jotain muuttujia mitkä vaikuttaa siihen onko se ongelma.
Millä netillä (mobiili vai kiinteä) pelaatte?
Oma toimiva kokemus oli 5G, mutta julkisella IP:llä. Käytännössä aina vakiona mobiilinetit on operaattorin oman NATin takana ja se aiheuttaa joskus ongelmia nettipeleissä.
Monella operaattorilla julkisen IP:n saa viimeistään pyytämällä, DNA:lla ainakin voi itse kytkeä modeemin asetuksista APN vaihtamalla ja on maksuton.
Kiinteissä pitäisi yleensä olla julkinen IP muutenkin, tosin järkytyin kun kuulin että joku näistä uusista nevahööd kuitufirmoista laittaa vakiona NATin taakse.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
291 212
Jäsenet
79 989
Uusin jäsen
Tx20

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom