Jotenkin epäilyttää että toi eka rynkky on jotenkin rikki
AK ihan yhtä huono kuin eka rynkky (tai jopa pahempi, koska siinä on ihan järkyttävä first shot recoil), joten ei oo vaan yks ase ongelmana.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jotenkin epäilyttää että toi eka rynkky on jotenkin rikki
Joo en lähtenyt edes kokeilemaan sitä AK nyt kun betassa tuli todettua ettei ainakaan itselle toimi.AK ihan yhtä huono kuin eka rynkky (tai jopa pahempi, koska siinä on ihan järkyttävä first shot recoil), joten ei oo vaan yks ase ongelmana.
Portal peleissä saa just ja just 60fps ruutuun low-asetuksilla, vanilla conquest 30fps:n slide show. EI hyvä.
Ei taida onnistua, kun kyseessä on konsoli versio? (PS5)Refund vaan vetämään https://help.ea.com/uk/refund/
Ei tälläisestä paskasta kannata maksaa.
Pitäisi onnistua, varsinkin jos on digitaalinen koodi. Peliä ei ole edes virallisesti julkaistu vielä. Jos on fyysinen lätty, niin vie takas kauppaan ja jos joku urputtaa, niin muistuta niille sun mahtavista kuluttajan oikeuksista ja ala uhkailee niitä, sillä hiljenee ja rahat tulee tilille.Ei taida onnistua, kun kyseessä on konsoli versio? (PS5)
Ei koske itse aiheeseen, mutta semmosta huhua, että Dice tekee seuraavan Battlefield pelin.
Insider: DICE next title is another Battlefield and not Battlefront III - - Gamereactor
Kuten aikaisemmin totesin, EA suunnittelee Battlefieldista vuosittaista rahastusta, aivan kuten kilpaileva pelisarja tekee.
Onneksi on tuo 10h trial niin ei tarvinnut maksaa testaamisesta. Allekirjoitan kaiken sen moitteen mitä täällä on pari viime sivua listattu. Äänistä ei kuule mitään, luodit ei lennä sinne minne aseen piippu osoittaa, 2042:n konkka on ihan täyttä haahuilua ja Portalissa ei toimi aseisiin attachmentien laittaminen.
Itellä se oli lähinnä se että aika kultas muistotBF4 hyvä edelleen, varsinkin nykykokoonpanoilla alkaa oleen E-sports tasoasiinä vaan taitaa nykyään suosituin kartta olla locker ja kranu spämmit lennokkeineen.
Kyseessä on vain isojen pamppujen psykoosista. Nähdään, miten kilpailevalla lafkalla on kultamuna ja sama pitää saada omaankin talliin.En oikeesti ymmärrä, miksi cod on jotenkin kilpaileva peli tälle, kun kyseessä on kuitenkin käytännössä täysin erilaiset pelit erilaiseen makuun.
Ja aika normaaliahan toi taitaa olla, että käytännössä julkaisussa jo heitetään työntekijät uuden projektin pariin ja jätetään vain ne pakolliset työntekijät hoitamaan pelin päivitykset sun muut asiat. Eikä tuolla mainittu mitään vuosittaisista julkaisuista.
Jotta muut säästävät aikaa: videossa suositeltu ajuri on 496.13.Pakittakaa ajureita niin pyörii paremmin.
Tokihan yhdestä Reddit PSA:sta pitää tehdä 2,5 minuutin videoJotta muut säästävät aikaa: videossa suositeltu ajuri on 496.13.
Kyseessä on vain isojen pamppujen psykoosista. Nähdään, miten kilpailevalla lafkalla on kultamuna ja sama pitää saada omaankin talliin.
Itse kokeilisin myös uudempaa versiota.Jotta muut säästävät aikaa: videossa suositeltu ajuri on 496.13.
tossa hotfix listassa ei ole bf listattuna :OItse kokeilisin myös uudempaa versiota.
Kilpailijan jahtaamiseen.Vaikea käsittää mihin tuo pelin tekemiseen käytetty aika on mennyt.
Juuri tuota asetta meinasin kun puhuin ylempänä siitä, että kun vaihdoin M5A3 pois niin tuntuu täysin eri peliltä.Kokeilkaa tuota pp-29, ampuu kuin laseri yli 100m, paras ase tähän mennessä, rng on tosi vähäinen.
Mulla ainakin toimii?Portalissa ei toimi se plus-valikko
Kyllä nyt sanoisin että tykkään pelata.Oon varmaa ainut täällä kuka tykkää pelata?
Medic merkit kentällä lupasivat lisätä peliin, en tiedä mikä älynväläys oli poistaa ne.
It’s amazing how fun this game is when your bullets actually go where you want them to.
Pakittakaa ajureita niin pyörii paremmin.
Omalla ei ollut mitää muutosta. On kyllä jännä että bfv pyörii +125fps ja tämä ajoittain 100 mutta suurimmaksi osaksi 50-70 vaikka kaikki laittais lowEn tiedä missä tilanteissa tuolla saa +30-40%, mutta väitän että itsellä auttoi jonkin verran.
Jos ei muuta, niin ainakin smoothimmalta vaikuttaa.
Joka tapauksessa kyllähän peli tuntuu satunnaisilla kokoonpanoilla pyörivän todella surkeasti tehoihin nähden.
Myös itsellä.
Tämmönen ainakin osu silmään aiemmin.En muista oliko aiemmissä bäfissä, mutta LMG:llä pelatessa hiiri tuntuu siltä, että yrittäs ukko liikkua suossa. Jotain negatiivista mouse accel tai muuta ?
On tosiaan omituista, jotain tuossa on rikki joka ilmenee joillain pelaajista.Omalla ei ollut mitää muutosta. On kyllä jännä että bfv pyörii +125fps ja tämä ajoittain 100 mutta suurimmaksi osaksi 50-70 vaikka kaikki laittais low
19.11 aukee standard pelaaminenMoi. Mulla on Standard versio ennakkotilattanu mutta pre loadia ei toimi. Oliko jollain muulla sama ongelma?
Mulla ei ole mitään vikaa koneessa ja/tai netissä. Tulee vaan errori ettei pystyny lataamaan. Meinaa onhan se aika hyvin kun toiki on saatu rikki.
19.11 aukee standard pelaaminen
Moi. Mulla on Standard versio ennakkotilattanu mutta pre loadia ei toimi. Oliko jollain muulla sama ongelma?
Mulla ei ole mitään vikaa koneessa ja/tai netissä. Origin sanoo, että peli on esiladattavissa ja se yrittää lähtee latailen mutta sitten tulee erroria. Tulee vaan errori ettei pystyny lataamaan. Meinaa onhan se aika hyvin kun toiki on saatu rikki.
Originin uudelleen asennus ei auttanut.
19.11 aukee standard pelaaminen
Koska sulla on EA Play. Ilman sitä ei pääse standardilla kokeilemaan ennakkoon.Eli Originiin ilmestyi se "kokeilu"-kuvake.
Tosin toi ei ehkä ole järkevä testi, taitaa siirtyä näytönohjaimelta työtaakkaa pois niin paljon että menee sen myötä huonompaan suuntaan kun prossu tulee peliin. Kai?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.