Miten tässä saa UAV:n?Portaali toimii ja sain kokeiltua. Arica harborissa ja Valparaisossa on kyllä muutoksia. Uavia ei pysty ampumaan alas vaan sillä pystyy dominoimaan todella helposti, ainakin kaksi uavia spämmäsi viime matsissa Rushia pelatessa. Puolustavalla joukkueella ei mitään mahdollisuuksia vaan instakilliä tulee todella paljon. Ja onhan se helppo spämmätä kun on pelaajiakin nyt enemmän. Sniperiin on laitettu tietenkin tuo "scope glint", toivottavasti saa servun asetuksista pois. Kiinteillä kk-aseilla ei minkäänlaista tehoa. Vihollispelaajat spawnasi suoraan mcomille jotenkin.
Mutta eiköhän näistä bugeista jotenkin päästä eroon.
Joo monestihan arskoissa niissä ei ole edes hammastusta ja ovat vain koristeena.No ei toki nyt suoraan tähän mutta se animaatio on väärin joka pelissä jossa sitä käytetään.
Päivällä toimi ihan hyvin mutta nyt kun koittaa, niin joka kerta error lataustuudussa pc:llä.Aikamoinen epic fail tämä early access. Pitää multiplayeriin spämmää sisälle ja toivoa ettei vedä erroreita latausruudussa.
Open betakin toimi paremmin.![]()
Mikä sellainen pullonkaula on, jos kerran CPU pysyttelee 50-70% loadilla? Jos CPU tahkais 90% tai yli isoimman osan ajasta, voitaisiin puhua pullonkaulasta.CPU pullonkaula siis.
Montaako corea tämä peli edes osaa hyödyntää?Mikä sellainen pullonkaula on, jos kerran CPU pysyttelee 50-70% loadilla? Jos CPU tahkais 90% tai yli isoimman osan ajasta, voitaisiin puhua pullonkaulasta.
dynaaminen 4K 60fps uusimmilla konsoleillaOliko tää rajoittu konsoleilla 1080p 60hz. Vai miten se niin hyvin toimii.
Sellainen, että peli käyttää tehokkaasti vain muutamaa ydintä ja ne ytimet on liian hitaita.Mikä sellainen pullonkaula on, jos kerran CPU pysyttelee 50-70% loadilla? Jos CPU tahkais 90% tai yli isoimman osan ajasta, voitaisiin puhua pullonkaulasta.
Riippuu vähän. Itsellä tylsä Angel + medpack, mutta se toimii vaan erittäin hyvin. 120hp, loputtomat ammukset ja heal. Tosin heal pitänee vaihtaa pois, koska ajoneuvot on niin naurettavan OP.Aika tylsiä kyllä suurin osa näistä spessu-urhoista.
Eikä uppoa. Aseissa on vaan massiivinen spread ja hitreg on kammottavan huono, joten lippaallisen joutuu ampumaan, mutta kovinkaan moni niistä ei osu.Lippaallinen uppoaa vihuun, ennenkuin saa kumoon.
Montaako corea tämä peli edes osaa hyödyntää?
50% load task managerissa tarkoittaa esimerkkinä että puolet coreista hakkaa 100% ja puolet idlaaa turhan panttina. Tai pari corea on 100% ja loput pyörittelee käyttistä, discordia etc, mitä nyt ihmisillä taustalla onkaan.
Monta hidasta corea (joista ei käytetä kaikkia) ei ole pelikäytössä useinkaan parempi kuin muutama nopeampi core (joista siltikään ei käytetä kaikkia).
Mutta eikö syy ole silloin enemmän pelimoottorissa kuin prossussa? Mutta rikkihän tuo peli on joka tapauksessa, ja Devit ovat tuon noteeranneet. Korjausta ei ilmeisesti ole launchiin mennessä luvissa.Sellainen, että peli käyttää tehokkaasti vain muutamaa ydintä ja ne ytimet on liian hitaita.
Ei taida olla kovin montaa peliä, jotka rasittaa 100%:sesti kaikkia ytimiä kun niitä pelataan nykyaikaisilla 6c/12t+ prossuilla. Osaatko mainita yhtäkään?Mutta eikö syy ole silloin enemmän pelimoottorissa kuin prossussa?
Linkkiä tähän?Mutta rikkihän tuo peli on joka tapauksessa, ja Devit ovat tuon noteeranneet.
Ei taida olla kovin montaa peliä, jotka rasittaa 100%:sesti kaikkia ytimiä kun niitä pelataan nykyaikaisilla 6c/12t+ prossuilla. Osaatko mainita yhtäkään?
Linkkiä tähän?
En osaa mainita, vasta siirryin ylipäätään 4c/8t ajasta 6c/12t aikaan. Mutta et vastannut kysymykseen, onko se prossun "vika" ettei pelimoottori osaa säikeistää tehokkaasti? Onko se silloin CPU pullonkaula, vai paskaa optimointia?Ei taida olla kovin montaa peliä, jotka rasittaa 100%:sesti kaikkia ytimiä kun niitä pelataan nykyaikaisilla 6c/12t+ prossuilla. Osaatko mainita yhtäkään?
Linkkiä tähän?
Pelimoottorin kuormaa on vaikea/mahdoton jakaa säikeille täydellisesti. Minä en näistä asioista paljoa ymmärrä, mutta mm. tältä foorumilta löytyy postauksia asiasta paremmin ymmärtäviltä.Mutta et vastannut kysymykseen, onko se prossun "vika" ettei pelimoottori osaa säikeistää tehokkaasti? Onko se silloin CPU pullonkaula, vai paskaa optimointia?
En itse tunnu pääsevän vanilla konkkaa pelaamaan, mutta portalin peleihin pääsee nätisti.pääseekö joku pelaamaan?
mulla tulee vaan "Error Code 2002G" oon kokeillut ottaa crossplay pois päältä niinkuin tuolla jollain sivulla oli ohje mutta samaa erroria pukkaa
Onko toi se persistence data -hommeli? Jos niin, niin se on servujen vika ja ainoa "korjaus" on vaan yrittää uusiksi kunnes pääsee.pääseekö joku pelaamaan?
mulla tulee vaan "Error Code 2002G" oon kokeillut ottaa crossplay pois päältä niinkuin tuolla jollain sivulla oli ohje mutta samaa erroria pukkaa
vissii se pitää kokeilla myöhemmin uudelleenOnko toi se persistence data -hommeli? Jos niin, niin se on servujen vika ja ainoa "korjaus" on vaan yrittää uusiksi kunnes pääsee.
Tuota tuntuu olevan ihan tarpeeksi, 9/10 yrityksestä kaatuu tuohon.Onko toi se persistence data -hommeli? Jos niin, niin se on servujen vika ja ainoa "korjaus" on vaan yrittää uusiksi kunnes pääsee.
Ite jouduin irroittamaan heusinkveld sprintit koska ne aiheutti häiriöitä peliin.jaa, hahmolle jäi päälle et juoksee koko ajan sivullepäin. Mitehä tosta pääsis eroo.
Saako saman selkosuomellaIte jouduin irroittamaan heusinkveld sprintit koska ne aiheutti häiriöitä peliin.
Jos tää on totta, tässä pelissä on kyllä jotain pahasti vikana, kun kukaan ei paremmilla prossuillakaan pääse tommosiin lukemiin.Täällä kyllä pyörii ihan mainiosti, 120-160fps ultra ja DLSS balanced, GPU rasitus 90-100%. Ultrawide 4k resolla, ilman DLSS siinä 100-110fps.
3080ti ja 7960x @ 5GHz, kuumentaa kyllä aika rajusti näköjään enemmän kun muut pelit.
Ylimääräiset laitteet mitkä lähettää signaalia usb-porttiin voi aiheuttaa ongelmia - > gamepad, polkimet, ratti, joystic jne.Saako saman selkosuomella![]()
En kyllä vaan pysty ymmärtämään sitä ajatusmaailmaa, joka niillä henkilöillä on jotka näitä ominaisuuksia ovat päättäneet poistaa. Pelit muuttuvat kehittyessään ja sitä rataa, mutta onhan tuo nyt naurettavaa että täysin itsestään selviä ominaisuuksia aletaan pelistä poistamaan (poissa mm. all chat, loadoutin muokkaaminen pelin ulkopuolella, scoreboard, pelaajatilastot, jne.)Tuota listaa kun lukee, niin kiinnostus tippu aika vähiin. Sad.
r/battlefield2042 - A list of issues with Battlefield 2042 and what needs to be changed / fixed.
6,455 votes and 1,587 comments so far on Redditwww.reddit.com
Koko engine vaikuttaa kovin erilaiselta aiempiin bäfyihin. Ihan kuin tämä tosiaan olisi kyhätty jostain spinoff-pelimallista jota ei koskaan saatu valmiiksi tehtyä.En kyllä vaan pysty ymmärtämään sitä ajatusmaailmaa, joka niillä henkilöillä on jotka näitä ominaisuuksia ovat päättäneet poistaa. Pelit muuttuvat kehittyessään ja sitä rataa, mutta onhan tuo nyt naurettavaa että täysin itsestään selviä ominaisuuksia aletaan pelistä poistamaan (poissa mm. all chat, loadoutin muokkaaminen pelin ulkopuolella, scoreboard, pelaajatilastot, jne.)
Siis mitä helvetin peliä tässä on oikein yritetty kehittää![]()
Voisikohan siinä huhussa olla jotain perää, että tämän oli tarkoitus olla Battle Royale? Noita mainittuja ominaisuuksia harvemmin on noissa BR peleissä. Samoin nuo specialistit ja aseiden muokkaukset lennosta sopisivat enemmän BR asetelmaan kuin perus Bäfään. Täytyy kai tämä testata jonkun game passin tms kautta mutta ei kuulosta kovinkaan hyvältä. Poikkeuksena Portal joka on mielenkiintoinen lisä, tuohon voisi pistää enemmän paukkuja ja tuoda standalonena myyntiin.En kyllä vaan pysty ymmärtämään sitä ajatusmaailmaa, joka niillä henkilöillä on jotka näitä ominaisuuksia ovat päättäneet poistaa. Pelit muuttuvat kehittyessään ja sitä rataa, mutta onhan tuo nyt naurettavaa että täysin itsestään selviä ominaisuuksia aletaan pelistä poistamaan (poissa mm. all chat, loadoutin muokkaaminen pelin ulkopuolella, scoreboard, pelaajatilastot, jne.)
Siis mitä helvetin peliä tässä on oikein yritetty kehittää![]()
Tämä on mahdollista?loadoutin muokkaaminen pelin ulkopuolella
Battlefieldit on BF1:stä lähtien pyörinyt ala-arvoisesti jos on vain 4 säikeen prossu (eli vaikkapa 4 ydintä ilman hyperthreadingia) eli kyllä siellä jotain säikeistystä on olemassa. Ja konsolit on ollut 8 ytimisiä vuodesta 2013 lähtien.Pelimoottorin kuormaa on vaikea/mahdoton jakaa säikeille täydellisesti. Minä en näistä asioista paljoa ymmärrä, mutta mm. tältä foorumilta löytyy postauksia asiasta paremmin ymmärtäviltä.
Firestorm oli kyllä kiva BF5:ssä. Harmi että se kuoli hyvin nopeasti. PUBGin lisäksi ainoa BR jota jaksanut pelata.Battleroyale-pelimoodia kyllä kaipaisi, en usko että Hazard Zonea tulee kokeilun jälkeen enää pelattua.