Battlefieldeissä on aina ollut niin, että jos toisesss tiimissä on yhteen pelaavia squadeja, jotka osaa käyttää ajoneuvoja, niin matsit on useesti todella epätasaisia. Sitten jos juuri kukaan ei yritä tuhota rellestäviä ajoneuvoja niin matsit on peppuraiskausta.
Näinhän se o..
Eikös Gamepassin 10h trial toimi koska tahansa? Ja eihän tuohon ole tullut julkaisun jälkeen mitään muuta kuin bugifixejä ja pikku twiikkauksia, eivät ne itse peliä miksikään muuta. (Ja miksipä sitä tarvitsisi peliä pelata muodostaakseen mielipiteensä jos bugit ovat se nimenomainen huolenaihe, kun niistä löytyy ihan ajan tasaista videomatskua netin täydeltä. Esimerkkinä tuo whiskeyjackin linkkaama video.)
E: Luetun ymmärtäminen ihmiset: Tarkoitan tässä, että bugit eivät ole peliä eniten vaivaava ongelma, vaan asiat joita ei bugifixeillä korjata. Sekä, jos ihmistä huolettavat nimenomaan pelistä löytyvät bugit (minua ei), hän voi kyllä turvautua muiden osapuolien videoihin/arvosteluihin, sen sijaan että lykkää 40 euroa peliin vain testimielessä.
Toimii toki ihan milloin vain niin kauan ku aikaa riittää.
Tuossa se tulee erona sitte, meitä on monta ketkä on muuttan mielipiteen pelistä kun on pelannu enemmän, itse kuulun myös niihin.. alussa ärsytti "hahmot" kaikista eniten, aseiden muuttaminen lennosta, scoreboardin puuttuminen, Squadeja et voi tehä, mapit oli paskoja.. nyt taas, noh mapeista oppin tykkäämää ku löytän omat paikat missä mennä, hahmot on ok enkä ilman niitä haluais ees pelaa(muutaman niistä vois poistaa), scoreboardin puuttuminen ei haittaa enää, tartte sitä KD ratioo tuijottaa pelin lopussa ja leveillä et olinpas paras, muut ootte paskoja, Squadien tekeminen pitäs saada pelii ja isommat Squadit, 6-8 hengen.
Aseiden setupin muutto lennosta on asia mitä en ees tienny kaipaavani peleistä enneku on nyt kokeillu ja pitäs olla kaikissa peleissä tuommonen.
Mut joo kiteytettynä, asiat mitkä häiritsi / vitutti pelissä ennen, ei enää niihin kiinnitä huomii ja ne on osa peliä, porukka tais vaa odottaa vähä liikaa bf3/4 kloonia tästä ja tuli liikaa muutoksia mitä ei odotettu / toivottu.
Et nyt ymmärtänyt mitä tarkoitin, viittasin täysin muihin asioihin kuin bugeihin. Tarkoitin, että mielipiteen pelistä voi aivan hyvin muodostaa pelaamalla sitä launchin aikana, kun taas n0ppa viittasi siihen että launchin aikana muodostettu mielipide pelistä ei olisi jotenkin validi.
Ei tässä kukaan ole väittänyt, että tulisi kuunnella vain muiden mielipiteitä kun päättää pitääkö pelistä vai ei. Minä nimenomaan tarkoitin, että bugit eivät tässä pelissä ole se ongelma.
Eihän se olekka enää validi, jos mielipide pelistä perustuu pelkästää siihen mitä on kokenu esim. kuukausi sitte niin tilannehan o täysin eri, ikävä kyllä noi bugit on suuri osa mielipiteistä ja pelikokemuksesta.
Myös mielipiteen voi muodostaa kokeilematta ja pelkästää lukemalla / katsomalla videoita, jos niin tekee ni luulis et peli on täynnä bugeja edellee, mitkä todellisuudessa ei tule kaikille.. ite oon lvl 86(tai jotaa eli on pelitunteja aika paljo), enkä o puoliakaan noista bugeista tavannu mitä
@whiskeyjack laittelee tänne..
Ite ku lähen kattomaa uutta peliä niin AINA katon nää asiat ensimmäisenä.
- Miltä liikkuminen tuntuu, onko sulavaa / nopeeta ym.(kaikki ok tän osalta bäfässä). (Warzone, Apex, BF hyvää ----- CS, PS2, Halo jne tönkköä/hidasta ---- Pubg = alinta paskaa

)
- Minkälainen on pelissä ampuminen / rekyyli / hitboxit / hitreg (noh näissä 2 viimisessä oli parannettavaa tässä pelissä, muuten ok)
- Onko aseissa bloomia, tää o yleensä semmonen asia mitä en hyväksy koska et voi ite hallita sitä sattumanvarasuutta, onneks on heitetty nyt minimii tässä, alussa oli paskaa.
- Mapit(ihan ok, muutama paska välissä).
- bugeja, pienet ei haittaa.. ne yleensä korjataa.
- Bugien päivitystahti alussa.. jos se kusee alussa niin se kusee tulevaisuudessa myös, EA ollu aika hyvä kyl yleensä saamaa bäfät toimimaa ennemmin tai myöhemmin.
Ajoneuvot ei niin kiinnosta itteää, muuten ku että mulla on mahollisuus tuhota niitä jalkaväkenä.
Oon ollu niin monessa Alpha / Beta testissä mukana, et saatan ehkä antaa lupaavalle pelille helpommin mahollisuuden ku muut.. kunhan edellä mainitut on kunnossa