Battlefield 2042 (PC, PS5 & XBOX X)

Onko jotain syytä olettaa että pelaajaamäärä on laskenut vain Steamissa?
Ei tietenkää.. ainahan ne laskee pelin ku pelin launchista, mua vaa naurattaa nää uutisten otsikointi ku on tyylii tätä (BF playercount dropped by 70% since launch).. sit siel o jossaa maininta et Steamin lukuja vaa käytetty.
Ainii ja sit siellä oli paljo näitä kokeilijoita ketkä kokeili sillä 10h ilmasella, toki pelaajia neki ja lasketaa lukuihin.

EDIT:
Mut ohan tää kaikenkaikkiaa jo paljo paremmin toimiva peli nyt kun mitä oli 4 viikkoa sitte, vaikkaki ite oon vaa tavannu noista bugeista 2kpl tässä 3 viikon aikana ressu bugi / hitreg, en o muuta tavannu henk.koht.
Niiden ois vaa suosiolla pitän oottaa 1-2kk ja julkassa joululomille tää peli.
 
Viimeksi muokattu:
Toisaalta BF5 joka tuli vasta 2020 kesäkuussa Steamiin ja sillä on silti melkein yhtä paljon pelaajia kuin 2042:lla. Peli joka siis Originissa julkastiin 2018.
 
Toisaalta BF5 joka tuli vasta 2020 kesäkuussa Steamiin ja sillä on silti melkein yhtä paljon pelaajia kuin 2042:lla. Peli joka siis Originissa julkastiin 2018.
En kyl ymmärrä mitä on tapahtunu et on saanu noin paljo yhtäkkiä pelaajia lisää ku on ollu niin alhasenakin ku alle 1000 pelaajaa vuos sitte(steamissa).
Varmaan lisätty johonki ohjelmaa et saa pelata ilmasiks EA play ym..
 
Mulle ainakin kävi niin, myös ykköstä olen alkanut pelaamaan 2042 hankinnan ja... refundin jälkeen. Toki 3 ja 4 edelleen myös pelilistallani mukana.

Sama homma, ykköstä tullut pelattua pitkästä aikaa. Paljon parempi mitä muistelin :thumbsup:
 
  • Tykkää
Reactions: mol
Sama homma, ykköstä tullut pelattua pitkästä aikaa. Paljon parempi mitä muistelin :thumbsup:
Harmi ku aivan väärä aikakaus vaa et jaksais kiinnostaa.. ww1 / ww2 tulee niin pahasti korvista ylos jo et ei yhtää sen aiheista peliä ainakaa seuraavaa 10v vielä.
 
Viimeksi muokattu:
En kyl ymmärrä mitä on tapahtunu et on saanu noin paljo yhtäkkiä pelaajia lisää ku on ollu niin alhasenakin ku alle 1000 pelaajaa vuos sitte(steamissa).
Varmaan lisätty johonki ohjelmaa et saa pelata ilmasiks EA play ym..

Ainakin ennen BF2042 julkaisua oli koko aikaisempi Bäfä-collection myynnissä steamissä hintaan 5e tjsp.
 
Harmi ku aivan väärä aikakaus vaa et jaksais kiinnostaa.. ww1 / ww2 tulee niin pahasti korvista ylos jo et ei yhtää sen aiheista peliä ainakaa seuraavaa 10v vielä.
Itseä taas tökkii joka tuutista tuleva moderni sodankäynti :) Historiallisia on ollut vähemmän 00-luvun ähkyn jälkeen.
 
Itseä taas tökkii joka tuutista tuleva moderni sodankäynti :) Historiallisia on ollut vähemmän 00-luvun ähkyn jälkeen.
Moderni = nykyaikainen olisi jees. Mutta vuona 2042 voisi kuvitella, että tuo AA lukittuisi maaleihin hieman kauempaakin ja muutenkin tarkemmin sekä nopeammin.
 
Moderni = nykyaikainen olisi jees. Mutta vuona 2042 voisi kuvitella, että tuo AA lukittuisi maaleihin hieman kauempaakin ja muutenkin tarkemmin sekä nopeammin.
Taitaa lukituksen kantama olla 380m, ongelma on siinä että se lukitus ei aina lähde käyntiin tai näy ruudulla vaikka lukitus on jo. Yleensä rämppään mb1 jolloin on raketti lähtenyt vaikka lukitus ei ruudulla näy.
 
Moderni = nykyaikainen olisi jees. Mutta vuona 2042 voisi kuvitella, että tuo AA lukittuisi maaleihin hieman kauempaakin ja muutenkin tarkemmin sekä nopeammin.
Realistisuus ei vaan aina sovi yhteen pelillisen balansoinnin kanssa. Tarviihan tässä ihmisen kellistämiseenkin enemmän kuin yhden osuman.
 
Itseä taas tökkii joka tuutista tuleva moderni sodankäynti :) Historiallisia on ollut vähemmän 00-luvun ähkyn jälkeen.
Ei tässä kyl hirveemmin moderneja oo ollu, cod mw1 , 2 ja 3, bf3 ja 4 mut noista on jo 10v tai enemmän aikaa, noiden jälkee ainoo mikä ollu moderni ni vissii COD Warzone joka seki kyl menee just ww2 ym. muutokset mitä siinä ollu tässä.
Sitte noiden edellä mainittujen jälkee tullu BF1 ja BFV ja muutama Codi ollu ww1/ww2 et kyl täs enemmän on lähiaikoina tullu tuutista noita ww1 / ww2 pelejä, ainaki näistä mitä ite seurannu..
 


Summary of 2042 development:
  • Developers started leaving during the release of BFV, as EA wanted to compete against other games (BRs and normal shooters) and their concepts internally never given a look at.
  • EA basically gave the memo of "copy what's popular".
  • Classes scrapped early 2020.
  • WFH with cross-gen was a massive pain with 5 different platforms with hardware being shared remotely.
  • Game shifted into a BF title April-August 2020 from the BR (so basically about 18 months of development time) with 128p & specialists.
  • The games original concept got shifted into Hazard Zone.
  • August 2020 is when production really got started and concepts got solidfied. So basically 1 year and 3 months of true production.
  • The leaked trailer (the epilepsy one) was basically early in production in early 2021 and show to QA in early 2021 in its finished form. Used BF3/BF4 assets.
  • "Ahead of scheudle" was a giant fib. Past & current DICE devs say it was based on baseless predictions.
  • In March 2021 DICE was overwhelmed and admitted they need help from others. But it wasn't easy again due to engine issues with lack of experience.#
  • Later on in the months it became obvious so many issues like UI where creeping up and causing many issues.
  • Technical test came and ofc was unstable and used Orbital as mentioned in the video was the concept map. And made clear the game was way behind schedule. And Tom was given indications then that BF 2042 was in a troubled state and stressed working environment (not due to crunch but more management issues etc).
  • Tom then got word that the beta & launch was going to be delayed but only a few hours later it was clear the delay was weeks and not months.
  • And ofc the last stretch where the beta was basically an alpha and the launch being a launch.
  • In summary vast majority of development issues was a massive lack of time, could've benefitted of an extra year or so in an era where delays of 3-6 months where common. And since so many people have left over development time the studio DICE is basically so different now it needs renaming to reflect reality.
  • Many projects where scrapped including a BC3 which EA thoguht wouldn't sell for some reason.
EA gonna EA. Vitun persereiät. :facepalm:
 
Ei tässä kyl hirveemmin moderneja oo ollu, cod mw1 , 2 ja 3, bf3 ja 4 mut noista on jo 10v tai enemmän aikaa, noiden jälkee ainoo mikä ollu moderni ni vissii COD Warzone joka seki kyl menee just ww2 ym. muutokset mitä siinä ollu tässä.
Sitte noiden edellä mainittujen jälkee tullu BF1 ja BFV ja muutama Codi ollu ww1/ww2 et kyl täs enemmän on lähiaikoina tullu tuutista noita ww1 / ww2 pelejä, ainaki näistä mitä ite seurannu..
Nyt julkaistu Vanguard oli toinen WW2 CoD sitten CoD3:n joka olikin konsolipeli vain. Muuten ollut MW, BLOPS, Advanced/Infinite Warfare, Ghosts. Bäfässä tosiaan BF1 ja BF5 ollut historiallisia. Ei tuossa nyt niin hirveästi siis.
 
Realistisuus ei vaan aina sovi yhteen pelillisen balansoinnin kanssa. Tarviihan tässä ihmisen kellistämiseenkin enemmän kuin yhden osuman.
Siihen balanssiin vittasinkin, olkoot hekot tappavia, kuten ovatkin oikeasti, mutta jos inffien kalut olisi myös ajan tasalla niin tätä persraiskausta ei olisi joka matsissa. Oma pelaaminen mennyt lähinnä siihen, että koitan tiputtaa AA:lla tavaraa taivaalta ja ammuksien etsimiseen.
 
onko tässä muuten niin että joka matsin jälkeen etsii uuden serverin? kyllä ärsyttää kun on hyvä squad ja hieno voitto, sitten heittääkin matsin jälkeen päävalikkoon ja etsii uuden serverin ja välillä vielä sama mappi uudestaan perään vai onko toikin bugi. voi helevetti
Kyllä koska skill based matchmaking ":)"
 
Nyt julkaistu Vanguard oli toinen WW2 CoD sitten CoD3:n joka olikin konsolipeli vain. Muuten ollut MW, BLOPS, Advanced/Infinite Warfare, Ghosts. Bäfässä tosiaan BF1 ja BF5 ollut historiallisia. Ei tuossa nyt niin hirveästi siis.
World at war 2008, ww2 2017 unohtu välistä.
 
Harmi ku aivan väärä aikakaus vaa et jaksais kiinnostaa.. ww1 / ww2 tulee niin pahasti korvista ylos jo et ei yhtää sen aiheista peliä ainakaa seuraavaa 10v vielä.
No jaa... ww1 aiheisia arcademaisia räiskintöjä taitaa olla vaan pelimarkkinoilla tällä hetkellä battlefield 1, sitte muutama pikkufirmalta tullu realistinen tekele.
Samalla ku pikkusen kurkistaa bf sarjan taaksepäin, niin eihän nuita moderneja ollu ku "vaan" bf2, badcompany 1 ja 2, bf3, bf4, "hardline", 2042.
 
Viimeksi muokattu:
Vissiin taas reippaammalla kädellä persistence data ongelmaa liikenteessä.
Täällä etenkin Manifest ja Kaleidoscope lataamiset päätyy aina erroriin. Hassua että on olevinaan tietyt kartat.
Sitten taas esim. Breakaway onnistuu aina.
 
onko tässä muuten niin että joka matsin jälkeen etsii uuden serverin? kyllä ärsyttää kun on hyvä squad ja hieno voitto, sitten heittääkin matsin jälkeen päävalikkoon ja etsii uuden serverin ja välillä vielä sama mappi uudestaan perään vai onko toikin bugi. voi helevetti

Oon miettinyt onko tuossa oikeesti joku algoritmi mitä mappeja pääsee pelaileen.

Välillä ollut päiviä kun kokoajan on esim. Kaleidoscopee joka toinen mappi, välillä Breakaway, välillä ollut pelkkää Hourglassia joka kerta.

Voispa filteröidä noita mappeja pois, lähtis Manifest ja Kaleidoscope heti pois. :D
 
Onko se orbital vai mikä se oli koko pelissä mukana? Siis se mikä oli betamappi. En oo kertaakaan vielä päässy sitä pelaan.. nyt oon lvl 20 et on jo pari tuntii takana kuitenki.
 
Olisivat laittaneet 2042 rushin suoraan etusivulle eikä portalin taakse. Kuuluisi mielestäni normaaliksi pelimuodoksi ja tdm vaikka lisäksi. Portaalissa menisi erikoisemmat modit mitä siellä nyt pyöriikin. Alkaa kyllästyttämään normi conquestin hakkaaminen.
 
Viimeksi muokattu:
Onko se orbital vai mikä se oli koko pelissä mukana? Siis se mikä oli betamappi. En oo kertaakaan vielä päässy sitä pelaan.. nyt oon lvl 20 et on jo pari tuntii takana kuitenki.
On mukana. Itellä 50h takana ja varmaan kahden käden sormilla laskettavissa kerrat kun osunut Orbital kohdalle. Pelin paskimpia mappeja, Kaleidoscopea ja Hourglassia taasen saa tahkota siihen tahtiin että pelisession jälkeen kursori käy usein uninstall-napin lähistöllä. Toinen mitä ei näy lähes ikinä on pelin paras mappi eli Discarded.
 
On mukana. Itellä 50h takana ja varmaan kahden käden sormilla laskettavissa kerrat kun osunut Orbital kohdalle. Pelin paskimpia mappeja, Kaleidoscopea ja Hourglassia taasen saa tahkota siihen tahtiin että pelisession jälkeen kursori käy usein uninstall-napin lähistöllä. Toinen mitä ei näy lähes ikinä on pelin paras mappi eli Discarded.
Hourglass on ihan hyvä ja kyl Orbitalia saa pelata omalla kohalla aika useinki, Kaleidoscope kyl on ylivoimasesti paskin mappi pelissä .. pitäs poistaa koko mappi.
Kyl tää peli kovasti vaatis ihan kunnon servuja, toisenlaisen UI:n kokonaa ja mahollisuuden valita mitä mappeja haluaa pelata.. nyt yritetää tunkea väkisin kaikkia, kaikille sen sijaa et annettas pelata mappia tai kahta mistä tykätää.
 
  • Tykkää
Reactions: mol
Hourglass on ihan hyvä ja kyl Orbitalia saa pelata omalla kohalla aika useinki, Kaleidoscope kyl on ylivoimasesti paskin mappi pelissä .. pitäs poistaa koko mappi.
Kyl tää peli kovasti vaatis ihan kunnon servuja, toisenlaisen UI:n kokonaa ja mahollisuuden valita mitä mappeja haluaa pelata.. nyt yritetää tunkea väkisin kaikkia, kaikille sen sijaa et annettas pelata mappia tai kahta mistä tykätää.

No niinpä, kyllä pitäis vähintäänkin itse pystyä päättämään mitä mappia haluaa pelata. Ja Kaleidoscope breakthrough modessa on kyllä paskinta mitä on pitkään aikaan nähnyt. Varsinkin sen viimeinen stepin keksijällä lienee leikannut ihan kympillä. Ootteko kokeneet että hyökkäävä tiimi olis sen voittanu?
 
No niinpä, kyllä pitäis vähintäänkin itse pystyä päättämään mitä mappia haluaa pelata. Ja Kaleidoscope breakthrough modessa on kyllä paskinta mitä on pitkään aikaan nähnyt. Varsinkin sen viimeinen stepin keksijällä lienee leikannut ihan kympillä. Ootteko kokeneet että hyökkäävä tiimi olis sen voittanu?

Breakthroughsaa kolme mappia mitkä on jossain vaiheessa taistelu talon katosta, tekevät koko pelimuodosta kelvottoman. Onneksi on Rush ja Conquest.

Ehkä helppo korjaus olisi estää katolle syntyminen niinkuin Rushissa on Kaleidoscopessa.
 
Viimeksi muokattu:
No niinpä, kyllä pitäis vähintäänkin itse pystyä päättämään mitä mappia haluaa pelata. Ja Kaleidoscope breakthrough modessa on kyllä paskinta mitä on pitkään aikaan nähnyt. Varsinkin sen viimeinen stepin keksijällä lienee leikannut ihan kympillä. Ootteko kokeneet että hyökkäävä tiimi olis sen voittanu?
Olen kokenut mutta hauskaa se ei ollu. Jokanen squadista otti spawn beaconin ja erilaisilla epätoivoisilla keinoilla hypittiin katolle, mentii hissillä tai hovercraftilla. Lopulta ruvettiin saamaan spawn beaconeita ylös ja teilattiin vihollisia sen verran että muukin tiimi pääsi ylös.
 
Kartta pitäisi saada kyllä valita kun laittaa pelin hakuun, ehdottomasti.
Ihan absurdia kauan voi mennä päästä peliin, jos on pari karttaa mitä ei enää jaksaisi pelata sen päivän aikana. Siinähän sitten aborttailet ja odotat ne latailut yms yms.

97% inffiä pelaavan oma ehdoton suosikkimappi on Manifest, ja tästä on kyllä meidän koko pelipoppoo samaa mieltä.
 
Ootteko kokeneet että hyökkäävä tiimi olis sen voittanu?

Onhan sitä tapahtunut, mutta isoin ongelma on se, ettei battlefieldit ole tunnettuja siitä, että porukka pelaisi voittaakseen. Voittoon kuitenkin tarvitaan se, ettei oteta littlebirdejä vaan transport-kopteri, jetit putsaa kattoa ajoneuvoista ja sitten hypätään ja tullaan joka puolelta, josta pääsee. Onhan ne liian vaikeita tähän peliin, mutta toisaalta, hyvä että on mappeja joissa puolustajatkin sentään voittaa. En tosin puolustajana haluaisi pelata ollenkaan, on se sen verran huonosti toteutettu kokemus.

97% inffiä pelaavan oma ehdoton suosikkimappi on Manifest, ja tästä on kyllä meidän koko poppoo samaa mieltä.

Itsekin alussa aattelin noin, mutta ei tarvinnut kauaa pelata, kun alkoi ärsyttää se, että mapissa on aivan liikaa vertikaalisuutta. Toki ajoneuvoilla on hitusen vaikeampaa, mutta se on korvattu sillä, että on jalkaväkeä ylhäällä, alhaalla, sivuilla, edessä ja takana. Ihan sama missä olet, joku näkee sen takia sut aina.
 
Itsekin alussa aattelin noin, mutta ei tarvinnut kauaa pelata, kun alkoi ärsyttää se, että mapissa on aivan liikaa vertikaalisuutta. Toki ajoneuvoilla on hitusen vaikeampaa, mutta se on korvattu sillä, että on jalkaväkeä ylhäällä, alhaalla, sivuilla, edessä ja takana. Ihan sama missä olet, joku näkee sen takia sut aina.
On kyllä tullut pelattua ihan kiitettävästi sitä, sen verran etten näe että tässä enää jonkun valon näkisi. :D

Edelleen pidän, ja tuo vertikaalisuus on ihan mukava asia omaan makuun.

Ainoa mikä kartassa mättää on se, että herkästi pelkästään B:llä tapellaan.
Toisaalta sitten on helppo sooloilla yhdellä squadilla muita pisteitä haltuun.
 
On tämä kyllä aika surullinen tapaus ainakin tällä hetkellä. Koitin ekaa kertaa tota Rush pelimuotoa. Siinä oli paljon enemmän järkeä, kun etäisyydet ei ollut niin isot. Mutta en itse silti koskaan tuosta rush pelimuodosta ole välittänyt. Mutta sielläkin tulee kyllä 2 surkuhupaisaa bugia, mikä jotenkin tiiviistää vaan sen, että kuinka rikki peli on. :D Eli tämä hiiri ongelma tuli ainakin itselle uudestaan kesken räiskinnän. Onneksi se ongelma poistui taas heti kun kuoli.. Mut sitä tuli muutamaan otteeseen ihan lennosta (En ollut ainoa) :D Tai sitten viholliset jää näkyviin kun kuolee niin jää patsaiksi.. :D conquest on se mun juttu, mutta mapit jalkaväkeä edustavana on aivan kuralla tasolla. Jokaisella kerralla kun menee pelaamaan, niin alkaa ketuttaa aivan sairaasti. Pelikokemus on kaikkea muuta kun hyvä. Surullista että näin sanon, mutta cs on jopa tätä merkittävästi parempi kokonaisuus. :D
 
  • Tykkää
Reactions: mol
Joulukuussa tulossa ainakin väliaikaisesti normal kokoset 64 pelaajan mapit konkkaan ja breakthroughiin PC:lle ja uudemmille konsoleille. Mitä portalin kautta käynyt testailemassa, niin ihan mukavaa vaihtelua oli pienemmät kartat. Pelaajia toki puuttui kun ei ollut virallisia "servuja".

"Later in December, EA will add limited-time matchmaking modes allowing both Conquest and Breakthrough to be played with just 64 players on PC and PS5/Xbox Series X|S."
New Battlefield 2042 Map Exposure Teased, 64-Player Modes Coming To PC, PS5, And Xbox Series X|S
 
Joulukuussa tulossa ainakin väliaikaisesti normal kokoset 64 pelaajan mapit konkkaan ja breakthroughiin PC:lle ja uudemmille konsoleille. Mitä portalin kautta käynyt testailemassa, niin ihan mukavaa vaihtelua oli pienemmät kartat. Pelaajia toki puuttui kun ei ollut virallisia "servuja".

"Later in December, EA will add limited-time matchmaking modes allowing both Conquest and Breakthrough to be played with just 64 players on PC and PS5/Xbox Series X|S."
New Battlefield 2042 Map Exposure Teased, 64-Player Modes Coming To PC, PS5, And Xbox Series X|S
Mukava lisä, mutte eikö tuota nyt vaan voisi tuoda pysyväksi pelilistaksi jonkun ihme "limited time event" armopalan sijaan. Vain 64 ihmispelaajaa niillä isoillakin servuilla on bottien lisäksi:D
 
Skillbased matchmaking varmistaa, että et itse saa valita servuja ja karttoja tässä pelissä. On vähä turhauttavaa tämä, enkä usko, että tulee valittavaksi koskaan.
 
Skillbased matchmaking.
Sinä kans yks vitun keksintö mikä pitäs poistaa kaikista peleistä, tosin ei se kyl tässä oo kovin tiukalle säädetty, mikäli tässä semmonen on.
Monissa muissa ollu tiukemmalla jolloin sit tulee ne persehiessä väännettävät matsit ja loppuu pelaaminen.
 



EA gonna EA. Vitun persereiät. :facepalm:

Ilmeisesti tämä video osui maaliinsa, kun EA ei edes yritä kieltää videon väitteitä mitenkään. Sen sijaan julkaisivat tämän lausunnon:

p80cjcbi05481.jpg


We are seriousss. :rofl2:
 
Ilmeisesti tämä video osui maaliinsa, kun EA ei edes yritä kieltää videon väitteitä mitenkään. Sen sijaan julkaisivat tämän lausunnon:

p80cjcbi05481.jpg


We are seriousss. :rofl2:

Onks tuota tekstiä vahvistettu missään tai onko se tullut virallisia teitä edes ulos ? ite en ainakaan löytänyt lähdettä vaan ainoastaan tom henderson ilmoittaa että hänelle näin vastattiin.
 
Onks tuota tekstiä vahvistettu missään tai onko se tullut virallisia teitä edes ulos ? ite en ainakaan löytänyt lähdettä vaan ainoastaan tom henderson ilmoittaa että hänelle näin vastattiin.
Tuohon Hendersonin videoon kommentoivat:

 
Summary of 2042 development:
  • Developers started leaving during the release of BFV, as EA wanted to compete against other games (BRs and normal shooters) and their concepts internally never given a look at.
  • EA basically gave the memo of "copy what's popular".
  • Classes scrapped early 2020.
  • WFH with cross-gen was a massive pain with 5 different platforms with hardware being shared remotely.
  • Game shifted into a BF title April-August 2020 from the BR (so basically about 18 months of development time) with 128p & specialists.
  • The games original concept got shifted into Hazard Zone.
  • August 2020 is when production really got started and concepts got solidfied. So basically 1 year and 3 months of true production.
  • The leaked trailer (the epilepsy one) was basically early in production in early 2021 and show to QA in early 2021 in its finished form. Used BF3/BF4 assets.
  • "Ahead of scheudle" was a giant fib. Past & current DICE devs say it was based on baseless predictions.
  • In March 2021 DICE was overwhelmed and admitted they need help from others. But it wasn't easy again due to engine issues with lack of experience.#
  • Later on in the months it became obvious so many issues like UI where creeping up and causing many issues.
  • Technical test came and ofc was unstable and used Orbital as mentioned in the video was the concept map. And made clear the game was way behind schedule. And Tom was given indications then that BF 2042 was in a troubled state and stressed working environment (not due to crunch but more management issues etc).
  • Tom then got word that the beta & launch was going to be delayed but only a few hours later it was clear the delay was weeks and not months.
  • And ofc the last stretch where the beta was basically an alpha and the launch being a launch.
  • In summary vast majority of development issues was a massive lack of time, could've benefitted of an extra year or so in an era where delays of 3-6 months where common. And since so many people have left over development time the studio DICE is basically so different now it needs renaming to reflect reality.
  • Many projects where scrapped including a BC3 which EA thoguht wouldn't sell for some reason.



EA gonna EA. Vitun persereiät. :facepalm:

Vaikuttaa juuri sellaiselta työympäristöltä, josta nousee karvat pystyyn jo ajatuksesta. Tuo lista sisältää paljon asioita joista kirjoitin tänne aiemminkin. Huhuja tai ei, vahvasti vaikuttaa siltä että tämä peli kiteyttää aika täydellisesti mikä on pielessä nykypeleissä. Epärealistiset tavoitteet suhteessa aikatauluun, keskitytään kaikkeen epäolennaiseen kuten "kaikki ovat voittajia" (joka harvoin johtaa mihinkään hyvään), rotu- ja sukupuoliasioihin, yritetään apinoida kilpailijoita, ei oikein itsekään tiedetä mitä koko tuotteen pitäisi olla ja lopuksi odotetaan myyntiennätyksiä koska "psssst, kukaan ei huomaa mitään".

Vince "Infinity Ward" Zampellahan onkin tae siitä että Battlefield ei muutu CoDiksi....
Eipä sillä että rima olisi nytkään erityisen korkealla.
 
Viimeksi muokattu:
Eihän tästä sopasta puutu kuin nft blockchain sonnat. Mutta tosissaan paljolta olisi säästynyt jos olisivat julkaissut tämän sankarihipan hardline tyyliin spinoffina eikä ns oikeana battlefieldinä.
 
Onko tähän jotain oikeaa faktaa tai lähdettä? Vai pelkkää huhupuhetta?
Oman kokemuksen mukaan on. Pelaan hyvällä squadilla ja ainakin vihollisten rankit on keskimäärin samoilla linjoilla. En siis nähnyt 50 rankkisena mitään 10 levelin tyyppejä. Jos taas menin yksin pelaamaan niin viholliset tuntuivat paljon helpommilta. Varmaan 3 viikkoa julkaisun jälkeen menin 5 rankkisen kaverin kanssa pelaamaan ja viholliset tuntuivat melkein boteilta verrattuna siihen mitä yleensä kohtaa.
 

Huomisen päivityksen muutoslista. Samalla vuoden viimeinen päivitys.

Bolte & prox sensor nerffit ja Breakthrough mapeista kattoobjektiivien poisto varmaan ne kiinnostavimmat muutokset.
 
Niin, ei mitään todistetta että olisi aito? En kyllä tiedä miksi valehtelisi, mutta ihmetyttää että ei näyttänyt alkuperäistä viestiä.
Virallinen Battlefield twitter tili linkkasi viime viikolla Gamespot artikkeliin, jossa puhuttiin juuri samoista muutoksista tiimissä:



PS. tolla Hendersonin videolla on tuskin mitään tekemistä tämän EA/Dice viestinnän kanssa. Selvästi haluavat laajemmin viestiä, että homma meinataan laittaa kuntoon.

Bolte & prox sensor nerffit ja Breakthrough mapeista kattoobjektiivien poisto varmaan ne kiinnostavimmat muutokset.
Hitreg korjaukset oleellisin imo. Toivottavasti ikävä laginen/rubberbandäävä tuntuma korjattu tyystin, voi tosin olla että siihen vielä useampi pätsi menee.

Noi balansointimuutokset ihan tervetulleita kyllä, mutta tää pelin rikkinäinen tuntuma on merkittävin syy miksen tätä jaksa ite oikein pelata.
 
Viimeksi muokattu:
Jännä et buffaavat SMG:tä. Ne on ihan järjettömän kovia muutenkin. MCS-880 osalta nostavat vahinkoa buckshotilla close-range, mutta johan se nytkin oneshottaa läheltä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 661
Viestejä
4 561 323
Jäsenet
75 005
Uusin jäsen
laaseri-erkki

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom