Battlefield 2042 (PC, PS5 & XBOX X)

Liittynyt
18.09.2017
Viestejä
182
Huhhuh, proxy-sensorit on kyllä naurettavan OP tyyli levuttaa. Joka matsissa tajuttomat pisteet, jos vaan nakkelee niitä. Saapahan ainakin kätevästi auki tavaraa.

Siitä tuleekin vielä mainitsematon miinus esille: tässä pelissä on aivan liikaa tällaista. Ton pelaaminen on käytännössä sitä, että vihut vaan jatkuvasti tietää missä oot ellet sitten päädy kykkimään jossain kukkulalla, mihin kellään ei olekaan mitään asiaa. Ei tartte tähän peliin koodeja, kun niitä löytyy jo pelistä tarpeeksi.


Nyt on kaksi tuntia aikaa kokeilla peliä ilman niitä :cigar:

(ja toivottavasti myös ilman servulagia)
 
Liittynyt
01.09.2018
Viestejä
803
Hyvinä hetkinä perus-konkkakin tuntuu aika lähelle bäfältä, mutta kyllä nuo isot etäisyydet on ihan hanurista inffille. Jotenkin tuntuu, että tätä ei ole pelitestattu randomien kanssa, vaan oletettu, että kaikki siirtymät hoituu sulassa sovussa niillä muutamalla ajoneuvolla aina. Semmoset 150m siirtymät vielä menis lipulta toiselle, mutta 200+ siirtymät antaa aina vastuksen inffille liikaa aikaa kattella mistä tullaan recapturea tekemään. Puhumattakaan hekoista näin avoimilla kentillä. Tuntuu, että on pakko olla joko aa-ohjus tai sinko aina kannossa.

Ei kyllä voi käsittää tuota statistiikan vesitystä. Tosi vaikea arvioida tuleeko pelattua hyvin vai huonosti, kun ei näy kd. Myös vanhoja kunnon pisteitä ja spm/kpm kaipaan takaisin. Jotenkin epäilen, että nää tulee jossain vaiheessa takasin.

Aikamoinen läppä kyllä on, että smg:t on näppituntumalla hyvin tarkkoja kauaskin.
 
Liittynyt
12.12.2018
Viestejä
374
Koitin ottaa hudin pois käytöstä ettei ruudulla olis niin paljoa tavaraa. Olishan se paljon mukavamman näköinen mut enää ei erottanu vihuja omista :confused2:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 905
Hyvinä hetkinä perus-konkkakin tuntuu aika lähelle bäfältä, mutta kyllä nuo isot etäisyydet on ihan hanurista inffille. Jotenkin tuntuu, että tätä ei ole pelitestattu randomien kanssa, vaan oletettu, että kaikki siirtymät hoituu sulassa sovussa niillä muutamalla ajoneuvolla aina. Semmoset 150m siirtymät vielä menis lipulta toiselle, mutta 200+ siirtymät antaa aina vastuksen inffille liikaa aikaa kattella mistä tullaan recapturea tekemään. Puhumattakaan hekoista näin avoimilla kentillä. Tuntuu, että on pakko olla joko aa-ohjus tai sinko aina kannossa.

Ei kyllä voi käsittää tuota statistiikan vesitystä. Tosi vaikea arvioida tuleeko pelattua hyvin vai huonosti, kun ei näy kd. Myös vanhoja kunnon pisteitä ja spm/kpm kaipaan takaisin. Jotenkin epäilen, että nää tulee jossain vaiheessa takasin.

Aikamoinen läppä kyllä on, että smg:t on näppituntumalla hyvin tarkkoja kauaskin.
Breakthrough spawn pointit on puolustajille aika likaisia ainakin siinä talvikentässä ainakin yhdellä lipulla. Spawnaus keskelle avointa tietä, missä saa satavarmasti kuulan kalloon ennen kuin ehtii kissaa sanoa. Toinen oli tuo siirtymä, yhden kerran huomasin että koko oma puoli yritti juosta recap omaa lippua 300 metrin päästä kun basen ja lipun välinen matka on liian pitkä inffille. Ei onnistunut...

Edit. Huomiona, siis että tuon pistemuutoksen jälkeen puolustaminen on jo todella vaikeaa verrattuna aiempaan kun puolustaminen oli liian helppoa.
 
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
229
Kyllähän tuo liian pitkiksi maratoneiksi menee välillä kun kuljetusajoneuvoista ei ole tietoakaan kun pitäisi siirtyä. Se B:n takana oleva valikkokaan ei koskaan toimi kun sitä tarvittaisiin.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 350
Varmaan juurikin tietokoneen tehot vaikuttavat tässä.
Ei ne tehotkaan sitä takaa ainakaan oman kokemuksen mukaan.
Itse en sigun koneella välttis ehdi valitsemaan mitään, eli on tuossa myös semmoista että joskus ei vaan pääse servulle nopeasti.
Joskus taas ehtii valitsemaan kaikista.

Tosi vaikea arvioida tuleeko pelattua hyvin vai huonosti, kun ei näy kd. Myös vanhoja kunnon pisteitä ja spm/kpm kaipaan takaisin. Jotenkin epäilen, että nää tulee jossain vaiheessa takasin.
Niin meinaat ilmeisesti jotain profiilisivua, missä olisi statseja.
Veikkaan myös että on tulossa, ja sitä toi DICE tyyppi varmaan meinaa tuolla:



Aikamoinen läppä kyllä on, että smg:t on näppituntumalla hyvin tarkkoja kauaskin.
Lähinnä vaikuttaa siltä, että rynkyt on pilattu joten smg selvä paremmuus korostuu.
Toki ehkä smg ei pitäisi ihan niin kauas olla tarkka, mutta ennen niiden säätöä pitäs edes niiden rynkkyjen pystyä vastaavaan.
 

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 268
Oispa pelissä inffi mappi... Nää littlebirdit tappaa aika tehokkaasti hauskan pelistä.
Tässähän noita on erittäin helppo tiputella it singolla. Välillä jo ensimmäisestä osumasta kuskit menee täysin paniikkiin ja kopteri tippuu maahan tai törmää seinään yms.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
852
Varmaan juurikin tietokoneen tehot vaikuttavat tässä. Se kuka ensimmäisenä tankin valitsee, sen saa.
Ei kyllä pitäisi olla tehoista kiinni. En vain ymmärrä miten se käytännössä oikein toimii. Missä vaiheessa sitä kulkupeliä ylipäätään pitää koettaa saada valituksi ja tapahtuuko jonkin erillisen valikon kautta?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
716
Ei kyllä pitäisi olla tehoista kiinni. En vain ymmärrä miten se käytännössä oikein toimii. Missä vaiheessa sitä kulkupeliä ylipäätään pitää koettaa saada valituksi ja tapahtuuko jonkin erillisen valikon kautta?
Heti pelin alussa kun kartta lävähtää naamalle, niin napauttaa siitä kartasta ”Vehicles” hammasrattaan kuvaa ja sieltä nopeasti se mitä haluaa.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 069
Tässähän noita on erittäin helppo tiputella it singolla. Välillä jo ensimmäisestä osumasta kuskit menee täysin paniikkiin ja kopteri tippuu maahan tai törmää seinään yms.
Yleensä ensimmäisen osuman jälkeen lentäjä lähtee rangen ulkopuolelle repairaamaan ja tulee hetken päästä takaisin täysillä heloilla.

Enkä ylipäätään nauti aimbot aseella pelaamisesta, joten mieluummin pidän inventoryssä C5:ttä, sinkoa tms. jolla pelaaminen vaatii omaa tähtäämistä/tekemistä.

Mutta joo, lähinnä alkuperäisenä pointtina että kaikki mapit tosi samanlaisia tässä. Ei yhtäkään sellaista Amiens/Rotterdam tyyppistä, jossa pääsee lähitaistelemaan inffinä talojen suojissa.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 350
Jos ei muuta, niin inffiä pelaavana olisi kauhean kiva jos olisi myös pieni conquest esim. 64 pelaajalla. Siinä sitten karttoina nykyiset, mutta niin että napsittu ääripään liput pois eli pienempi alue.

Mistä päästäänkin siihen, että kehittäjät kertoivat että näin voisi Portalissa tehdä? Onko niin, joku testannut?
Sanoivat siis kirjaimellisesti että voit valita vain osan kartasta jos haluat.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
716
Jos ei muuta, niin inffiä pelaavana olisi kauhean kiva jos olisi myös pieni conquest esim. 64 pelaajalla. Siinä sitten karttoina nykyiset, mutta niin että napsittu ääripään liput pois eli pienempi alue.

Mistä päästäänkin siihen, että kehittäjät kertoivat että näin voisi Portalissa tehdä? Onko niin, joku testannut?
Sanoivat siis kirjaimellisesti että voit valita vain osan kartasta jos haluat.
Näin on tehty viime genin konsoleilla, olisivat voineet antaa mahdollisuuden myös pc ja uuden sukupolven konsoli pelaajille kans.

 
  • Tykkää
Reactions: TML
Liittynyt
31.08.2019
Viestejä
2 047
Mistä päästäänkin siihen, että kehittäjät kertoivat että näin voisi Portalissa tehdä? Onko niin, joku testannut?
Sanoivat siis kirjaimellisesti että voit valita vain osan kartasta jos haluat.
Näin on tehty viime genin konsoleilla, olisivat voineet antaa mahdollisuuden myös pc ja uuden sukupolven konsoli pelaajille kans.

Myös PC:llä Portalilla on mahdollisuus rajata pelaajamäärä esim. 64 pelaajaan ja pelata 64 pelaajan versioita kartoista.

E: 128 pelaajan karttoja on 7 kappaletta ja kaikkia näitä voi pelata myös "medium" (64p) ja "small" (32p?) koissa. Lisäksi aikaisempien pelien kartat, jotka ovat saatavilla sekä medium että small koissa.
1637135393002.png
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Liittynyt
01.09.2018
Viestejä
803
Se mikä tässä mielestäni on se omituinen juttu on, että kun BFV:ssä yritettiin "korjata" juttuja mistä tubettajat ja muut "skill gapin" perään ulisijat huusivat, niin miksi sitten ei kasuaalipelaajia houkuteltu takaisin sillä samalla kaavalla kuin niissä hyvin myyneissä sarjan osissa eli BF3/4/1. Ilmeisesti tosiaan joku siellä nyt fanittaa Warzonea tosi paljon ja tykkää Apexin hahmoista, kun vastaavaa on yritetty tuutata tähänkin. En vaan tajua, kun EA:llahan on jo Apex, niin mikä tarve on yrittää viedä tätä sarjaa lähemmäs sitä. Kaikista oudointa tässä on se, että Portalista selvästi näkee, että moottori ihan helposti taipuisi mekaanisesti siihen vanhan polven tyyliin. Remasteroisivat vaan nuo parhaat BC2 ja BF3/4 kartat, pari uutta päälle, riittävästi aseita ja nykyset gadgetit ja kovaa myyntiä.

Ei sillä, kyllä mulle kelpais uusi yritys BF battle roayalesta, mutta se vois ihan hyvin olla free to play yhdellä kartalla, kuten kilpailijatkin.
 

KimmoZ28

Tukijäsen
Liittynyt
28.08.2017
Viestejä
192
Toimiiko teillä kuoleman jälkeen toi skip to deploy nappi? Itsellä siitä ei tapahdu mitään, request revive kyllä toimii.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
10
Yleensä ensimmäisen osuman jälkeen lentäjä lähtee rangen ulkopuolelle repairaamaan ja tulee hetken päästä takaisin täysillä heloilla.

Enkä ylipäätään nauti aimbot aseella pelaamisesta, joten mieluummin pidän inventoryssä C5:ttä, sinkoa tms. jolla pelaaminen vaatii omaa tähtäämistä/tekemistä.

Mutta joo, lähinnä alkuperäisenä pointtina että kaikki mapit tosi samanlaisia tässä. Ei yhtäkään sellaista Amiens/Rotterdam tyyppistä, jossa pääsee lähitaistelemaan inffinä talojen suojissa.
Siis tosissas valitat kuinka kopterit pilaa pelin ja sit et haluu käyttää stingeriä niitä vastaan.... pitkäskö vaihtaa codiin?
 
Liittynyt
30.12.2017
Viestejä
275
Mua ehkä vähän ärsyttää tässä se et kuka vaan voi ottaa stingerin tai singon. Tuntuu et nyt niitä on paljon enemmin porukalla kun ei ole class rajattu. Nimimerkillä aina kopteri tai tankki palasina :sad:
 
Liittynyt
21.07.2020
Viestejä
457
Siis tosissas valitat kuinka kopterit pilaa pelin ja sit et haluu käyttää stingeriä niitä vastaan.... pitkäskö vaihtaa codiin?
Paljon mukavampi voivotella kun kopterit "R*iskaa". Me mitä pelattu ni jos ruvennu kopterit ahdistaa niin pari stingeriä käteen niin loppuu se kopterin lentely
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 069
Siis tosissas valitat kuinka kopterit pilaa pelin ja sit et haluu käyttää stingeriä niitä vastaan.... pitkäskö vaihtaa codiin?
Ohan sitä stingeriäkin jo käytelty, käyttäisin vaan mieluummin fliegerfaust tyyppistä asetta, jossa oma tähtääminen ratkaisee osutko vihuun vai et. Näistä aimbot aseista en itse saa kiksejä vaikka aimbot vihuun osuisikin. Toki jotkut tästä aimbot touhustakin tykkää.

Me mitä pelattu ni jos ruvennu kopterit ahdistaa niin pari stingeriä käteen niin loppuu se kopterin lentely
Yksin kun pelailee, niin yhden miehen stingerit aika harvoin mitään pudottaa. Varmaan teillä tiimillä pelatessa ihan toimiva ratkaisu.
 
Liittynyt
01.09.2018
Viestejä
803
Mua ehkä vähän ärsyttää tässä se et kuka vaan voi ottaa stingerin tai singon. Tuntuu et nyt niitä on paljon enemmin porukalla kun ei ole class rajattu. Nimimerkillä aina kopteri tai tankki palasina :sad:
Kentissä on lippujen välit niin avoimia, että näppituntumalla pakko olla joko sinko tai stinger mukana, että ei ole ihan autokill. Tulee mieleen jostain aiemmasta esim. Flood Zone, joka toimi just hyvin, kun koptereille oli korkeita taloja minkä takana piilotella stingereiltä, mutta toisaalta inffille oli paljon sisätiloja ja sokkeloita missä piilotella ja taistella ilman jatkuvaa hekoon kuolemista.
 
Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
418
Ohan sitä stingeriäkin jo käytelty, käyttäisin vaan mieluummin fliegerfaust tyyppistä asetta, jossa oma tähtääminen ratkaisee osutko vihuun vai et. Näistä aimbot aseista en itse saa kiksejä vaikka aimbot vihuun osuisikin. Toki jotkut tästä aimbot touhustakin tykkää.


Yksin kun pelailee, niin yhden miehen stingerit aika harvoin mitään pudottaa. Varmaan teillä tiimillä pelatessa ihan toimiva ratkaisu.
Eikai kukaan kiellä sitä Recoilless M5:tä käytettävän. Sillähän tuo onnistuu ja olet itse vetelemässä naruista osuuko vaiko ei, eikä tarvi huolehtia flareista kun niillä ei vaikutusta M5:seen ole.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 069
Eikai kukaan kiellä sitä Recoilless M5:tä käytettävän. Sillähän tuo onnistuu ja olet itse vetelemässä naruista osuuko vaiko ei, eikä tarvi huolehtia flareista kun niillä ei vaikutusta M5:seen ole.
Hyvä pointti juu ja kyllähän ne pistoolillakin putoaa.
 
Liittynyt
18.05.2020
Viestejä
1 197
Voisiko tää peli pyöriä mun koneella?
i5 2500k@4.5Ghz, ax650, Asus GeForce GTX 1060 dual OC 3GB, 16gb@1600,Asus P8z77-v lx, win 10 pro 64bit ,HP lp2475w, 850 evo 500Gb
Batlefield 1 pyörii ainakin loistavasti asetukset melkein tapissaan.
Nii oliko mielipidettä?
 
Liittynyt
03.12.2018
Viestejä
103
Miten tässä saa erän alussa ajoneuvon? Vaikka siitä valintaruudusta naputtaa esim tankkia tai autoa niin silti spawnaa aina jalkamiehenä.

Heti pelin alussa kun kartta lävähtää naamalle, niin napauttaa siitä kartasta ”Vehicles” hammasrattaan kuvaa ja sieltä nopeasti se mitä haluaa.
Ja nimenomaan niin, että tuplaklikkaa sitä haluttua kulkuneuvoa niin tulee ilmoitus, että lukitsee sinut siihen.
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
377
Nii oliko mielipidettä?
Tuskin kovin hyvin pyörii mutta jos joku syncci käytössä niin ehkä siitä saa pelattavan. 1060 6gb pääsee 1080p mediumilla just avg 61fps. Prossu varmaan hakkaa taukoomatta 100%. Suosittelen kokeilemaan sillä ea play traililla niinkuin sanottiin.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 631
Tuli eilen koitettua muutama tunti Portalia. BF2:n ruhsi oli kyllä yllättävän hyvä. 3:ssa ja 4:ssa en rushista tykännyt. Toki BF3 conquest maistui mukavasti myös. Portalissa kyllä huima potentiaali, jos tuovat kaikki BC2:n 3:n ja 4:n aseet ja mapit noihin.
 
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
2 412
Tuossa alkuvalikossa on nuo "classit" eli assault, medic, support ja recon. Ovatko nuo vain aseiden presettejä vai vaikuttavatko mihinkään muuhun? Tuntuu jotenkin paljon helpommalta käyttää vain yhtä classia ja valita noista muutamasta aseista sopivin ja AA tai AT tilanteen mukaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 282
Tuli eilen koitettua muutama tunti Portalia. BF2:n ruhsi oli kyllä yllättävän hyvä. 3:ssa ja 4:ssa en rushista tykännyt. Toki BF3 conquest maistui mukavasti myös. Portalissa kyllä huima potentiaali, jos tuovat kaikki BC2:n 3:n ja 4:n aseet ja mapit noihin.
Ei BF2:ssa edes ollut Rushia. Pelkkää Conquestia.
Tuossa alkuvalikossa on nuo "classit" eli assault, medic, support ja recon. Ovatko nuo vain aseiden presettejä vai vaikuttavatko mihinkään muuhun? Tuntuu jotenkin paljon helpommalta käyttää vain yhtä classia ja valita noista muutamasta aseista sopivin ja AA tai AT tilanteen mukaan.
Juu ne on vain presettejä joita voi muokata.
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
5 069
Tuossa alkuvalikossa on nuo "classit" eli assault, medic, support ja recon. Ovatko nuo vain aseiden presettejä vai vaikuttavatko mihinkään muuhun? Tuntuu jotenkin paljon helpommalta käyttää vain yhtä classia ja valita noista muutamasta aseista sopivin ja AA tai AT tilanteen mukaan.
Noista preseteistä voi valita mieleisensä käyttöön jos pääset loadout dropille (näitä voi se yksi sankari pudottaa). Loadout dropista saa myös kaikki ammot ja gearit täyteen latinkiin, ei ole pakko vaihtaa loadouttia, kunhan käväsee siinä painamassa E:tä ja poistuu.
 
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
204
Ihan hyvin itsellä toiminut ja matsit sujunut. nyt tässä parina päivänä huomannut, että hyvän alun jälkeen vihut steamrollaa ihan pystyyn eikä omia meinaa näkyä kartalla. Scoreboardia ei ole, niin paha sanoa onko niitä servullakaan
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 350
Ihan hyvin itsellä toiminut ja matsit sujunut. nyt tässä parina päivänä huomannut, että hyvän alun jälkeen vihut steamrollaa ihan pystyyn eikä omia meinaa näkyä kartalla. Scoreboardia ei ole, niin paha sanoa onko niitä servullakaan
Varsinaista scoreboardia ei ole, mutta listan pelaajista saa näkyviin.
Pelin aikana esc tai mikä lie vastaava konsolilla, ja sieltä "squad and players".

Tässä video tuosta:

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
222
Saako tähän peliin vielä joystickiä toimimaan vai pitääkö pörrätä hiirellä ja näppiksellä edelleen niin kuin betassa?
 
Liittynyt
21.04.2021
Viestejä
289
Nyt 10 tuntia pelattuna ja samat 2-3 karttaa pyörii jatkuvasti. Esim. Orbital ei ole tullut pelivuoroon kertaakaan. Saa nähdä koska saavat tuon lagin korjattua pois:

 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
649
Tänään on tullut vain kerran rubberbandingia pienen hetken.

Tosin, tänään on tullut toinen vaiva. Ampuessa frametimet heittää häränpyllyä tai jotain, kun tuntuu tyyliin 30fps vaikka fps:t ei juurikaan liiku. Vai onkohan ne jotain säätäneet, että hiiren kanssa tähtäämisessä on taas jotain häikkää? Ei tiiä yhtään paljonko ne tota peliä pystyy muuttaamaan ilman patcheja, kun ainakin shield pystyttiin ilman patchia korjaamaan.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 703
Viestejä
4 294 452
Jäsenet
71 690
Uusin jäsen
hatu

Hinta.fi

Ylös Bottom