Joo näköjäänAluks näytti tuota 6+ gigaa mut latas vaan 1.6gigaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo näköjäänAluks näytti tuota 6+ gigaa mut latas vaan 1.6gigaa
Mihinkä aikaa tätä pitäisi päästä pelaa? Lukee Steam kautta pelaa, mutta harmalla pohjalla , eli ei toimi vielä. Eli kauanko pitää vielä odottaa.![]()
Ja näkeehän tuon ihan levyn kannestakin:
- Xbox Series X and Xbox One compatible. Physical editions of Forza Horizon 5 support Smart Delivery, and are compatible with Xbox Series X and Xbox One consoles. Xbox Series S and Xbox One S All-Digital are not supported since they don't have disc drives.
- No PC support. At the moment, there is no option to purchase a physical copy of Forza Horizon 5 for PC.
katso liitettä 731318
Ai hitto sori katsoin väärää ketjua. Sen siitä saa kun availee välilehtiin montaa eri ketjua![]()
Battlefield 2042 - BF2042 (Xbox Series X) - Gigantti verkkokauppa
Battlefield 2042 on ensimmäisen persoonan ammuntapeli, joka tuo pelisarjan ikoniset sotakentät takaisin. Levottomuuksien muokkaamawww.gigantti.fi
Kannessa pelkkä series x, vanhan koneen versiossa molemmat konsolit mainittuna.
Tuossa taitaa nyt tullut pieni kämmi sillä tuskin menee kansikuvien mukaan. Luultavasti kalliimpi levy toimii molemmissa ja halvempi VAIN XBOX ONE.![]()
Battlefield 2042 - BF2042 (Xbox Series X) - Gigantti verkkokauppa
Battlefield 2042 on ensimmäisen persoonan ammuntapeli, joka tuo pelisarjan ikoniset sotakentät takaisin. Levottomuuksien muokkaamawww.gigantti.fi
Kannessa pelkkä series x, vanhan koneen versiossa molemmat konsolit mainittuna.
Eiköhän tää liity redditin lobbaukseen, onko sitten ihan aiheesta niin sen saa jokainen päättää itse. Sama homma metascoren kanssa.Steamissa arvostelut eivät päätä huimaa:
![]()
Onko Redditin lobbaus jotenkin huono asia? Ihmisiä pitäisikin enemmän rohkaista kirjoittamaan arvosteluja peleistä, joista pitävät tai eivät pidä. Sehän on yksi hyvin harvoista keinoista vaikuttaa pelien kehitykseen. Tuskin kukaan pelistä tykkäävä redditin lobbauksen takia kirjoittaisi Steamiin negatiivista arvostelua?Eiköhän tää liity redditin lobbaukseen, onko sitten ihan aiheesta niin sen saa jokainen päättää itse. Sama homma metascoren kanssa.
ToimiiJoko tuo RT toimii pc llä?
Ei tietenkään ole, sillä mä sanoinkin että jokainen saa päättää itse onko se aiheesta kirjotettua. Mä oon viihtynyt ihan hyvin pelin parissa, vaikka korjattavaa toki on paljon.Onko Redditin lobbaus jotenkin huono asia? Ihmisiä pitäisikin enemmän rohkaista kirjoittamaan arvosteluja peleistä, joista pitävät tai eivät pidä. Sehän on yksi hyvin harvoista keinoista vaikuttaa pelien kehitykseen. Tuskin kukaan pelistä tykkäävä redditin lobbauksen takia kirjoittaisi Steamiin negatiivista arvostelua?
Ainakin ihan paikkansa pitäviä listoja (puuttuvista ominaisuuksista) löytyy monesta negatiivisesta arvostelusta.
Steamissahan peli pitää omistaa, että sen voi arvostella. Eiköhän kaikilla ole kuitenkin oikeus arvostella peli niin kuin sen itse kokee.Eiköhän tää liity redditin lobbaukseen, onko sitten ihan aiheesta niin sen saa jokainen päättää itse. Sama homma metascoren kanssa.
On se onneks korjattu.Vieläkö tässä on se betasta tuttu järkyttävä stutteri?
Kokoajan kuluu kun peli on käynnissä.Kun trialia pelaa niin kuluuko 10h peliaika pelkästään silloin kun on erä käynnissä vai ottaako se kaikki valikoissa ja asetuksissa selailut mukaan?
Noi smg:t -_-
Tai sitten ihan aidosti vaan tykkäsivät enemmän kuin muut?Onko tämä ihan tosissaan vai onko tää sitä kuuluisaa korruptiota/mitä lie nuoleskelua?
Arvostelu metacriticissa.
![]()
Arvoasteikko on 0-5 tähteä, kun katsot arvostelijan sivulta. Metacritic muuntaa noi.Voihan sitä tykätä mistä vaan, mutta eikös tämä ole kriitikon arvostelu, eikä ylä tai alapeukku. Jos arvoasteikko on 0-100, eikä 0-5, niin luulisi silti sen verran järkeä olevan, että löytyy rehellistä näkemystä kokonaisuuden kannalta.
Kai tietynlaista itsesensuuria varmasti esiintyy (tiedostamatontakin), jos on hyödyllisiä diilejä jonkun firman X kanssa. Esim. lennätetään pelitoimittaja yrityksen sponsoroimana testaamaan & arvostelemaan uusi peli muita pelitoimistoja aikaisemmin, pelifirma sponssaa VIP liput E3:lle/Game Expolle, tms. ja sitten esitetään kyseinen firma hyvässä valossa ajatellen alitajuntaisesti "no mutta kun he ovat niin mukavia tyyppejä" (tai ehkä ovat tutustuneet kehittäjätiimiin henkilökohtaisesti).Luulin aina että 5/5 tarkoittaa lähes virheetöntä mestariteosta, mutta aina sitä oppii uutta.
Ja toi lahjontajuttu oli kieliposkella, tuskin EA:ta kiinnostaa. Ihmettelen vaan motiiveja olla kritisoimatta näitä jättifirmoja.
Joo varmasti. Siihen tosin voisi pokkana heittää "4/5 good game" tai jopa "3/5 solid shooter" ja silti tuntea olevansa firman mies. Täydet pisteet tämmöisistä tuntuu vaan aika absurdilta.Kai tietynlaista itsesensuuria varmasti esiintyy (tiedostamatontakin), jos on hyödyllisiä diilejä jonkun firman X kanssa. Esim. lennätetään pelitoimittaja yrityksen sponsoroimana testaamaan & arvostelemaan uusi peli muita pelitoimistoja aikaisemmin, pelifirma sponssaa VIP liput E3:lle/Game Expolle, tms. ja sitten esitetään kyseinen firma hyvässä valossa ajatellen "no mutta kun he ovat niin mukavia tyyppejä" (tai ehkä ovat tutustuneet kehittäjätiimiin henkilökohtaisesti).
Liittyy. Taitaa huomata myös siitä, ettei pysty menemään kyykkyyn. Jos huomaa että omat ampuu sua, niin kannattaa heti valikosta valita redeploy. Se korjaa tuon.Ikävä bugi toi että revive laskuri pysyy 0 eikä pysty spawnaan uusiksi. En tiiä liittyykö tää toinen homma samaan bugiin mutta omat luuli mua vihuks kokoajan
Ehkä sen jälkeen, kun Smg:t on balansoitu