Battlefield 1

Se taitaa olla ainut syy ajaa bäfää noilla asetuksilla tuon tasoisella raudalla, mikrostutterin eliminoinnin lisäksi. Tuo on aika klassinen keino vetää lähestulkoon rautalankamallilla, auttaa keskittymään olennaisimpaan. Saatan kuvitella että parissa kentässä etu on melkoinen... varsinkin argonne forestissa vihut hukkuvat helposti sinne kasvillisuuden sekaan. En ajatellu et bäfässä kukaan vetää noin pro meiningillä, toisaalta tuskin kukaan muukaan casuaali...

Näitä tyyppejä kannattaa varoa jos vastaan tulevat, mikäli näet ne ennen kuin ne näkevät sinut.
 
Se taitaa olla ainut syy ajaa bäfää noilla asetuksilla tuon tasoisella raudalla, mikrostutterin eliminoinnin lisäksi. Tuo on aika klassinen keino vetää lähestulkoon rautalankamallilla, auttaa keskittymään olennaisimpaan. Saatan kuvitella että parissa kentässä etu on melkoinen... varsinkin argonne forestissa vihut hukkuvat helposti sinne kasvillisuuden sekaan. En ajatellu et bäfässä kukaan vetää noin pro meiningillä, toisaalta tuskin kukaan muukaan casuaali...

Näitä tyyppejä kannattaa varoa jos vastaan tulevat, mikäli näet ne ennen kuin ne näkevät sinut.
Ja makrot sun muut on usein käytössä, uskoisin. :btooth:
Pikkuaskel ja seuraavaks puukotetaan config filua, kikkaillaan kontrastilla ja valoisuudella yms...
ite maksanu koneesta 2k eikä tulis mieleenkään pelailla ripuliasetuksilla kun on kerran saanu koneen kasattua että saa pyöriteltyä pelit kaikilla herkuilla. :cigar2:
 
Viimeksi muokattu:
Ja makrot sun muut on usein käytössä, uskoisin. :btooth:
ite maksanu koneesta 2k eikä tulis mieleenkään pelailla ripuliasetuksilla kun on kerran saanu koneen kasattua että saa pyöriteltyä pelit kaikilla herkuilla. :cigar2:

Samaan koulukuntaan mäkin meen. Vektorigrafiikkaa on aikanaan ihan tarpeeksi tullu kateltua. Kai tärkeempää et näyttää hyvältä, kuin että mikä on menestys. Kunhan ei nyt ihan siellä sakan pohjalla ole hehtaaripyssyllä ampuvien snipujen kanssa. :facepalm:
 
Voisi hyvin olla että jotenkin peli pakottaisi "oikeisiin asetuksiin" tehoon nähden jolloin väärin kikkailevat eivät saisi etua.
 
Paras joo noissa peleissä olisi jos kaikki olis pakotettu samoille asetuksille.
Eihän tossa kuiteskaan saa niin rajua etua kuin esim planetside 2:sessa jossa sai varjot ja kasvillisuuden hukattua kokonaan jne.
 
Jep. Olisi saanut tulla jo aiemminkin tuo TTK2 mutta hyvä tietysti, että tuli edes tässä vaiheessa.

--

Ja heh. Kaikenlaista tyyppiä tulee vastaan tässäkin. Pelataan Kaiserslacht opsia hyökkääjinä, ollaan viimesessä sektorissa ja yks jannu squadista on vielä snipun kanssa siellä kirkolla (eli mapin keskipaikkeilla, kahden sektorin päässä). Kysyy josko joku voisi spawnata hänen luokseen sinne antamaan ammoa. Tyypillä 4 tappoa koko opsin ajalta ja on tuloslistan viimeisiä, kun kaikki muut squadista on käytännössä top5:ssä. :rofl: (Ja ei, ei voinut tulla itse hakemaan kärjestä ammoa koska "ei pääse takas sinne spottiin ja sieltä on hyvä kerätä tappoja".) Varmaan ihan mielellään spawnataan sinne 300m päähän antamaan ammoa sniputtajalle, joka ei saa mitään aikaan ja sitten kävellään 1-2min takaisin capille. :think:
Kyllähän se kannattaa heittää squadista tommonen ja ottaa parempi tilalle ;)
 
Paras joo noissa peleissä olisi jos kaikki olis pakotettu samoille asetuksille.
Eihän tossa kuiteskaan saa niin rajua etua kuin esim planetside 2:sessa jossa sai varjot ja kasvillisuuden hukattua kokonaan jne.
Ainakin se on tullut huomattua 1440p ultralla pelaillessa jo bf 4 asti, että savujen (räjähdykset, savukaranaatit jne.) kanssa on selvässä alakynnessä mikäli vastustajalla on pienemmällä asetukset. Toki 3d spottaus pitää aina bf:ssä huomioida, mutta kuitenkin. Eipä tuo nyt ole ainakaan itseäni sen suuremmin haitannut mielenterveyden tai sijoituksenkaan kannalta.
 
Joo... enpä tiedä noista pakko asetuksista... kuulostaa liiaksi konsolipelaamiselta. Näinhän sen pitää pc:llä mennä, et jokainen saa pelata peliä haluamallaan tavalla ja välineillä sikäli kun ei mistään turnajaisista ole kyse.

Aikanaan kun esim hommas paremman näppiksen ja hiiren niin ero oli enemmän kuin millään grafiikka-asetuksilla ois voinu saada aikaan. Aina on sitten joku jolla on vielä paremmat välineet ja pienempi lagi.
 
Omalla kohdalla huonoihin graffoihin vaikuttaa enemmän se että pääsisi lähemmäs 144fps. Parempi näkyvyys on vain plussaa.

Undergrowth Quality, vaikuttaa varmaan eniten näkyvyyteen. Eli Ultralla on enemmän ruohoa mitä low asetuksilla. Se ei kuitenkaan mitään puita tai puskia leikkaa pois :D

Ja makrot sun muut on usein käytössä, uskoisin. :btooth:
Pikkuaskel ja seuraavaks puukotetaan config filua, kikkaillaan kontrastilla ja valoisuudella yms...
ite maksanu koneesta 2k eikä tulis mieleenkään pelailla ripuliasetuksilla kun on kerran saanu koneen kasattua että saa pyöriteltyä pelit kaikilla herkuilla. :cigar2:
Nelosen aikana config filulla jopa pysty saamaan jotain pieniä etuja. Esim muutaman fps:n lisää. Kirkkauden ja kontrastin säädöillä ei paljoa saavuta, koska aurinko paistaa kirkkaasti ja varjoissa on pimeää. Jompi kumpi häiritsee kuitenkin. Toki joku varmasti jaksaa mappi kohtaisesti nostaa kirkkautta pelin hämärimpiin kenttiin.

Eikä nuokaan aina toisiaan poissulje, nimim. 1440p asetukset tapissa ja aika usein top5 ryhmässä :)
Grafiikka asetuksien vaikutuksia hiukan liioitellaan. Todennäköisesti se sama jätkä joka vetää low asetuksilla listan kärjessä, pärjää myös paremmillakin graffoilla.

Voisi hyvin olla että jotenkin peli pakottaisi "oikeisiin asetuksiin" tehoon nähden jolloin väärin kikkailevat eivät saisi etua.
Parempi varmaan siirtyä sitten konsoleiden pariin :D PC:llä joku saa kuitenkin etua paremmasta hiirestä, kuulokkeista, 144Hz näytöstä yms.
 
Viimeksi muokattu:
Eipä näitä kikkailuja voida koskaan kitkeä pois, jos jostain saa jotain etua niin toki osa on aina valmis siihen ryhtymään.
Näkisin casual pelaamisessa tuollaisten grafiikkakikkailuiden olevan kyllä moraalisesti hieman väärin, kilpapelaamisessa asia on tietysti ihan eri. Casuaali pelaajat menevät nimenomaan viihtymään,
eivät semi-kilpapelaajien servattavaksi. Se vie nopeasti fiiliksen sekä pelaajat.
Parashan olisi ratkaisu että samanlaiset grafiikka/näköetäisyys/puskattomuus yms. asetuksen omaavat pelaisivat omilla servereillään jolloin jokainen pelaisi ns. samalta viivalta.
Tahi olisi vaikka 3-5 grafiikka asetusta ja mille serverille liityt niin kaikille kyseisen serverin pelaajilla olisi automaattisesti samanlaiset graafiset asetukset, noin suurinpiirtein. Voisi valita haluaako pelata ripuliasetuksilla vai vaikka kaikilla herkuilla.
Mopokoneiden omistajat voisivat pelailla keskenään näitä "graafisesti rajoittuneiden" pelejä.....:vihellys:
 
Eipä näitä kikkailuja voida koskaan kitkeä pois, jos jostain saa jotain etua niin toki osa on aina valmis siihen ryhtymään.
Näkisin casual pelaamisessa tuollaisten grafiikkakikkailuiden olevan kyllä moraalisesti hieman väärin, kilpapelaamisessa asia on tietysti ihan eri. Casuaali pelaajat menevät nimenomaan viihtymään,
eivät semi-kilpapelaajien servattavaksi. Se vie nopeasti fiiliksen sekä pelaajat.
Parashan olisi ratkaisu että samanlaiset grafiikka/näköetäisyys/puskattomuus yms. asetuksen omaavat pelaisivat omilla servereillään jolloin jokainen pelaisi ns. samalta viivalta.
Tahi olisi vaikka 3-5 grafiikka asetusta ja mille serverille liityt niin kaikille kyseisen serverin pelaajilla olisi automaattisesti samanlaiset graafiset asetukset, noin suurinpiirtein. Voisi valita haluaako pelata ripuliasetuksilla vai vaikka kaikilla herkuilla.
Mopokoneiden omistajat voisivat pelailla keskenään näitä "graafisesti rajoittuneiden" pelejä.....:vihellys:
Ainakin imo bf hoitaa ihan hyvin asiansa noiden asetuksien ja tasapuolisen pelikokemuksen suhteen (vrt. esim. pubg). Tuollainen asetusten ja pelaajien rajoittaminen voisi mennä konsoleilla läpi, muttei koskaan pc puolella.
 
Ei tossa 100% cpu käytös oo mitään logiikkaa. Joskus menee 10 matsia putkeen että pyörii hyvin ja sitten taas monta matsia että se on aina 100%. Mapilla, pelaajamäärillä ja graffa-asetuksilla ei oo mitää merkitystä.

Config tiedostoa on runkanttu niin että silmis sumenee.
 
Ei tossa 100% cpu käytös oo mitään logiikkaa. Joskus menee 10 matsia putkeen että pyörii hyvin ja sitten taas monta matsia että se on aina 100%. Mapilla, pelaajamäärillä ja graffa-asetuksilla ei oo mitää merkitystä.

Config tiedostoa on runkanttu niin että silmis sumenee.
Sonta on sontaa, vaikka sitä kuinka kiillottaisi.
 
PC:llä sen jotenkin aina tiedostanut, että toinen voi vetää lowilla saaden pientä etua ja isompaa fps:ää, ja toinen ultralla saaden enempi fiilistä grafiikoista.
Eipä siinä sen kummempaa, joka pelissä sama. Kovinta suurta eroa tuosta nyt ei loppupeleissä saa, fps vaikuttaa eniten imo.
Mutta hieman karrikoiden, sitä pitäis sitten myös kieltää kalliimmat hiiret, kuulokkeet ja näytöt. :)
 
CPU:lta vaatii aika paljon. Itsellä oli 4670K @ 4.2Ghz GTX1070:n parina, välistä FPS tippui paljonkin. Nyt päivitin 8700K, peli pyörii täysin jouhevasti, kaikissa kentissä.
 
Moneen kk:teen kokeilin ja saakeli että töksähteli grappassa, tulin pois säätelemään asetuksia. Mutta kyllä aiemmin oli parempi, tosin FCU:n myötä ~kk sitten winu asensi jotkut 388-paskeajurit kun aiemmin olin tyytyväisenä vanhemmilla jotka bäfässäkin toimivat(sillä trikillä ettei näe versiota) aivan hyvin.

Fps kyllä pysyi 100-140 tienoilla mutta nuuten tökki.

edit. Kohta joudun kyllä sitten itse alkaa madaltamaan niitä asetuksia kun ostamani 1440p AOC tulee.. että saa nähdä pääseekö edes 100fps tienoille enää millään. Ajurit kyllä vaihdan tässä kun jaksan, jengi näköjään 388 tasan ja 385 jotain suosittelee, ainakin tuon 388.13 sijaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä miäkin oon aina optimoinut pyörimisen silmäkarkin kustannuksella bf2:sta lähtien. No tätä ei juuri paljoa ole tullut pelailtua mutta aika lailla low kaikki paitsi tuo mesh oli tässäkin. 1440p 144Hz näytöllä vaatii vähän vääntöä vaikka 1080Gtx onkin.

Näissä fps:ssä yleensäkkin kaiken huomion vie tähtääminen ja liikkuminen. Ei siinä paljoa maisemia ihailla joten ihan sama jos on kaikki low:lla. Fiilistelypelit sitten erikseen. Niissä riittää 60fps joten herkut niin ylös kuin mahdollista.
 
Kokeilin muuten kans Ultra asetuksia ensimmäistä kertaa betan jälkeen. Eipä tuo asetuksien muuttaminen paljoa vaikuttanut pelaamiseen, suunnilleen samallalailla meni kuin aina ennenkin. Kolme asiaa häiritsi:
-Peli ei ollut yhtä sulavaa.
-Undergrowth quality asetuksen takia ruoho häiritsi. Tuohon ruohoon ei viholliset kovin hyvin maastoudu. Sen verran vähän sitä on ja pitemmälle matkalle se ei taida edes renderöityä. Se kyllä häiritsi jos itse laittaa munat turpeeseen ja tähtäimen edessä on joku ruohonkorsi.
-Joku asetus jonka takia mutaa lentää naamalle räjähdyksissä.
 
Ei kyllä voi ymmärtää näiden joidenkin pelaajien ajatusmaailmaa. Nyt on alkanut tulla vastaan näitä, jotka nappaavat tankin (ja ovat poikkeuksetta huonoja sen kanssa) ja ajavat sen sitten jollekin elite-class spawnille ja poimivat tämän. Esimerkiksi napataan joku arty truck, ajetaan se elite class laatikolle, napataan tank hunter ja jatketaan tankilla matkaa. Sitten haaskataan tiimiltä se tankki (= koska et voi korjata sitä) ja elite class (=koska ajat tankkia) operationsseissa, joissa molempia voisi tarvita puolustamiseen. En oikeasti edes ymmärrä miksi kukaan haluaisi tehdä noin, paremminhan sillä tankilla pärjää kun kykenee korjaamaan sitä. Toisaalta nämä sankarit kyllä yleensä muutenkin jättävät tankin lojumaan tyhjänä heti kun siinä on alle 30% kestoa jäljellä.. (Yleisesti ottaen ärsyttää muutenkin nämä tankin dumppaajat. Ymmärrän lähinnä jos hyppäävät ulos korjaamaan mutta muuten tankista ei kyllä pitäisi poistua kuin kuolemalla sinne. Mutta kun sitten on näitäkin, jotka jatkavat matkaansa vaikka se tankki jäi vielä jäljelle ja olisi korjattavissa..)
 
Viimeksi muokattu:
Mitä eilen iltana vähän tuota Alfaa testasin, niin ei pelimuotona ainakaan omaan makuun.
 
Lieko joku promote tuolle menossa, kun tuli itsellekkin jo toinen kutsu, vaikka ollut itsellä origin kirjastossa jo syksystä asti.:D
 
Tuli kans testattua Incursionia jo syksyllä. Silloin oli ongelmia matsiin pääsemisessä, niin jäi aika vähälle sen pelaaminen.

Näen tuossa silti potentiaalia. Tuota on kuitenkin kehitetty aika tiiviisti communityn kanssa. Tarjoaa sitä kilpailullista pelaamista mikä on jäänyt kokonaan ykkösestä puuttumaan.

Nuita koodeja on tullut varmaan kaikille BF1 premium pelaajille nyt viime aikoina? Incursionilla on myös oma discord missä niitä jaetaan aika tiuhaan tahtiin.
 
Tuli kans testattua Incursionia jo syksyllä. Silloin oli ongelmia matsiin pääsemisessä, niin jäi aika vähälle sen pelaaminen.

Näen tuossa silti potentiaalia. Tuota on kuitenkin kehitetty aika tiiviisti communityn kanssa. Tarjoaa sitä kilpailullista pelaamista mikä on jäänyt kokonaan ykkösestä puuttumaan.

Nuita koodeja on tullut varmaan kaikille BF1 premium pelaajille nyt viime aikoina? Incursionilla on myös oma discord missä niitä jaetaan aika tiuhaan tahtiin.

Minulle tuli koodi myös. Joa ehtisi viimeistään huomis iltana tuota kokeilemaan ja muutenkin tulos pelailee bäfää. :)
 
Täytyy välillä kehua ihmisiä, ettei vaan hauku niitä, mutta tänään kun pelasin, niin kaks peliä putkeen pysy sama squadi ihan randomeita ja leaderina laitoin ordereita, ni ihmiset meni sinne mihin laitoin orderin!

Se on ihan uskomatonta oikeesti, että koko squadi menee sinne mihin käsken ja vaikka laitan orderin sellaseen flägiin mikä on vielä meillä. Yleensä kun niillä ei oo mitään hajua missä pitäis olla.

Vähemmän yllättäen oltiin molemmissa peleissä paras squadi vielä.

Toiminu peli hyvin viimepatchin jälkeen. Ei oo ollu sellasia jäätymisiä mitä oli ennen patchia.

edit: no tänään sitten taas päädyttiin samaan paskaan, eli aina häviäjien puolelle. Viis peliä putkeen häviäjien puolelle. Viiminen peli oli silleen, että johdettiin jotain 600-300, sit oma joukkue vaan lopetti hyökkäämisen ja se oli siinä.
:sangry:
 
Viimeksi muokattu:
Minkälaisilla aseilla porukka pelaa TTK päivityksen jälkeen? Ihte pelaan suurimmaksi osaksi medicciä ja ase vaihtui autoloading 8 -> RSC 1917. 2 panosta tappaa 70m asti ja kuuden panoksen lipas. Pystyy periaatteessa tappamaan joka matkalle kunhan vain osuu.
Pistoolina aikalailla alusta asti M1911.
Muina aseina automatico/ribeyrolles, BAR ja Gewehr M95.
 
Minkälaisilla aseilla porukka pelaa TTK päivityksen jälkeen? Ihte pelaan suurimmaksi osaksi medicciä ja ase vaihtui autoloading 8 -> RSC 1917. 2 panosta tappaa 70m asti ja kuuden panoksen lipas. Pystyy periaatteessa tappamaan joka matkalle kunhan vain osuu.
Pistoolina aikalailla alusta asti M1911.
Muina aseina automatico/ribeyrolles, BAR ja Gewehr M95.

- Assaultilla Ribey jos haluan jotain monipuolista yleisasetta. Välillä sitten Hellriegel/MP18 lähitaisteluun. Haulikkoja käytän harvoin mutta 1900 slug on kyllä kova.
- Medicillä Fedorov Avtomat tai RSC, riippuen kartasta ja suunnitellusta pelityylistä. Välillä Farquhar, jos on sellainen kartta missä tarvitsee kompromissia noiden kahden väliltä.
- Supporttina yleensä Parabellum, se on vaan pirun kova lähietäisyydellä etenkin bipodilla. Välillä M1917 Browning jos haluan puolustaa/tehdä supressionia tai ampua pitkää matkaa. Chauchat on kanssa ihan hauska lähitaistelussa.
- Recon ei muuttunut mutta Arisaka ja Marksman Mosin ovat uusista aseista kyllä mukavia. SMLE marks tietysti yleishyödyllisin edelleen. Sniper variantit eivät ole olleet oikein koskaan mieleen, kun pyrin olemaan lähellä lippuja aggressiivisesti ja cappia+flarettaa.

E: Yleisesti ottaen tämä uusi buffattu RSC on ehkä palkitsevimman tuntuinen ase. Tuntuu todella hyvältä tykittää Automatico-Assaultteja sillä lähietäisyydeltä matalaksi ja lahdata reconeita tuolla 40-70m 2 shot etäisyydeltä. Varmaan pelin parhaita aseita, jos tähtäys on kohdallaan. Jotkut sanovat jopa OP:ksi mutta en välttämättä tuon kanssa olisi samaa mieltä, aika harvoin tuolle kuitenkin itse kuolee, joten ei sillä ainakaan kasapäin käyttäjiä ole. Sen verran haastavampi ja riskimpi tuo on käyttää, että valtaosa valitsee ennemmin noita spammattavampia aseita (Mondragon, Selb 1916, Farquhar, Autoloading 8.25, Sweeper).
 
Viimeksi muokattu:
Assautilla Hellriegel/AT Rocket Gun. Ei muutoksia siellä. Pelaan assaultia oikeestaan enää vaan olosuhteiden pakosta.

Medicillä RSC 1917/Selbstlader 1906 Factory/M1907 SL Sweeper pelimuodosta ja välimatkasta riippuen. Jos yksi noista pitäis valita, se ois kai Sweeper. En tiedä miten se toimi ennen TTK päivitystä, mut sen jälkeen aika hyvin ainakin. Kahdesta kolmeen kutia osumasta ja välimatkasta riippuen, kolme enintään, eli aggressiiviselle medicille hyvä valinta jos ei nyt ihan eturintamassa etene. Eipä silti, sielläkin kyllä pärjää. Selbstlader puolestaan on jääny vähemmälle käytölle, liian hidas eturintamassa ja saa paukuttaa ku ihmiset uudenvuodenyössä kauempaakin RSC 1917 verrattuna.

Supportina... Parabellum ja Perino.

Pelitapa on yleensä ottaen aika aggressiivinen, harvemmin viimeisten joukossa objektille tulen joka kai selittää sen miks en kanna ainuttakaan pitkän kantaman kanuunaa arsenaalissa + kaikki ovat jyvällä varustettu. Scouteista ei yleensä ole puutetta, joten sitä en ole edes pelannu... hyvistä flaren ja tiimipelaamisen päälle ymmärtävistä toki monesti on.
 
Onko porukalla ollu ongelmia näyttiksen kellotuksen kanssa kun pelaa esim 64 conquestia? Oma 1070Ti Strix tuntuu kaatavan pelin satunnaisesti jos iskee "vakaat" kellot (muissa peleissä toimii ja 3DMarkit ja Uniginet ajettu hyvin läpi). Sit jos ottaa kaikki kellot pois niin ei kaadu mitenkään. Kaikista oudointa vielä se että 6600K @ 4,5GHz parina usage pyörii jossain 60-80% (koska 6600K ei vaan riitä 64 conquestiin) joten ei tuo ainakaan liikaa rasitu noilla kelloilla. Lisää tehoahan ei tietenkään näyttikseen tarvisi BF1:n kanssa, mutta ei jaksais joka kertaa bäfää alottaessa iskeä kelloja pois.
 
Huomasin oman 1080Ti kanssa, että BF1 rasittaa korttia enemmin mitä muut pelit mitä pelaan, eli vaati vaakaampaakin vakaammat kello asetukset. Superposition, 3DMark, Valley tms. ei kaatanut, mutta BF1 onnistui kaatamaan.
Ei tarvinnut onneksi paljoa laskea kelloja.
 
Mitähän varten noita HE Tripwirejä piti buffata niin älyttömästi? Pakko sanoa, että nuo on pirun ärsyttäviä kun kaikki reconit saavat noita 2 kappaletta ja tappavat yhdestä jos juokset niihin. Ja käytännössähän tässä pelissä juostaan aina, joten... Ihan älytöntä, että välillä jalkaväkenä vain randomräjähdät tuollaiseen miinaan. Aivan kuin noita räjähteitä ei olisi ollut jo tarpeeksi. Ei mielestäni jotenkin sovi tähän peliin, jossa edes normikranut eivät tapa yhdestä jos makaat 20cm päässä sellaisesta tai mortarit/muutkaan tee tuollaista. Täydellä hp:lla taitaa itseasiassa selvitä kaikesta paitsi HE Tripwirestä, rocket launcherista ja limpetistä. Rocket launcher vaatii kuitenkin täsmäosuman kehoon ja limpetin heittomatka on luokkaa metrin ja timeri usean sekunnin joten kumpikaan ei mielestäni ole ongelma. Näitä tripwirejä taas voi ennakkoon kylvää kaikkiin ahtaisiin pullonkaulakohtiin keräämään ilmaisia (passiivi)tappoja..
 
Viimeksi muokattu:
Onko porukalla ollu ongelmia näyttiksen kellotuksen kanssa kun pelaa esim 64 conquestia? Oma 1070Ti Strix tuntuu kaatavan pelin satunnaisesti jos iskee "vakaat" kellot (muissa peleissä toimii ja 3DMarkit ja Uniginet ajettu hyvin läpi). Sit jos ottaa kaikki kellot pois niin ei kaadu mitenkään. Kaikista oudointa vielä se että 6600K @ 4,5GHz parina usage pyörii jossain 60-80% (koska 6600K ei vaan riitä 64 conquestiin) joten ei tuo ainakaan liikaa rasitu noilla kelloilla. Lisää tehoahan ei tietenkään näyttikseen tarvisi BF1:n kanssa, mutta ei jaksais joka kertaa bäfää alottaessa iskeä kelloja pois.

Tää peli on yleisesti tosi tarkka kellotusten kanssa, eikä joillain siedä pienintäkään kellotusta. Sit taas kaverilla on tapppiin asti kellotettu näytönohjain eikä mitään ongelmaa.
 
Kuinka paljon tästä pelistä mahtaa mennä huijausraportteja EA:lle? Olen usein ollut syytettynä huijaamisesta jos olen tiputtanut lentokoneita Artillery trukilla yhdellä laukauksella.
Tänään viimeksi tiputin kaksi kertaa saman pelaajan pommikoneen yhdellä osumalla per kone. Tyyppi vaahtoo raportin tekemisesta koska kuulemma yhdellä osumalla ei pitäis pommikoneen pudota ja ei varmaan osuakaan. Artilllery trukilla on suhteellisen helppo ampua alas lentokone ja vielä helpompi hidas ja iso pommikone.
 
Kyllähän niitä raportteja varmaan menee mutta eihän tuommonen sinun toiminta mitenkään ihmeellistä ole, onhan nuita lentokoneita ennenkin pudoteltu arty truckilla. Fairfight kyllä tuntuu muuten ilmoittelevan aikamoisista banni määristä, useita satoja väliaikaisia banneja ja pysyviäkin puolen sataa vuorokauden aikana.
 
Arty Truckilla on hauska pudotella lentokoneita kun on lähes aina laaki ja vainaa (jos osuu). Huteja tulee paljon, mutta jos keskittyy lentokoneiden pudottamiseen niin kyllä joka pelissä tulee keskimäärin 2-3 konetta alas. Pommikoneet toki helpommin.
 
Saa noita muillakin tankeilla. Itse vetelen St Chamondilla ja käytännössä 90% varmuudella läheltä lentävän koneen kyllä nappaan tykillä kuoliaaksi. Etenkin jos lentää suoraa lentorataa ylitse niin helppohan noita on napsia. Ja kyllähän nuo yhdestä tappaa koneen kuin koneen ja vissiin jopa tuon uuden venäläisen pommikoneen.

Noita turhia reportteja tulee varmaan melkoisesti. Aina tuolla on joku pienestä napsahtava huutelemassa parempia huijareiksi. Itseänikin aina välillä huudellaan sellaiseksi. Riittää kun ampuu vaikka spotatun vihollisen savun läpi tai tankilla seinän läpi. "Impossible, fkn hacker, reported". Ja jotkut jopa ottavat itseensä (ja kostoreporttaavat) jos sanoo, että ei täällä mitään huijareita ole tällä hetkellä, on vain huonoja ja hyviä pelaajia (siis ulkopuolisena todetessa näin).
 
Viimeksi muokattu:
Itse otan sen vain kehuna jos hakkeriksi haukutaan enkä kiellä tai myönnä yhtään mitään.
 
Noita turhia reportteja tulee varmaan melkoisesti. Aina tuolla on joku pienestä napsahtava huutelemassa parempia huijareiksi. Itseänikin aina välillä huudellaan sellaiseksi. Riittää kun ampuu vaikka spotatun vihollisen savun läpi tai tankilla seinän läpi. "Impossible, fkn hacker, reported". Ja jotkut jopa ottavat itseensä (ja kostoreporttaavat) jos sanoo, että ei täällä mitään huijareita ole tällä hetkellä, on vain huonoja ja hyviä pelaajia.

Varmasti. Joskus jopa olleet raportoimassa kun on vaivalloisesti 1:1 tilanteeseen päässyt oikein triggeri alttiilla servolla. Vähän väliä "report this report that" tsätti ruudussa, olisko ollu vuokra servo jonne ei jostain syystä paljoa porukkaa jäänyt matsin jälkeen.

Flänkkäys lähietäisyydeltä on kans hyvä tapa päästä kansansuosikiksi. Oisko jopa pykälän helpompaa kuin aikaisemmissa bäfissä erilaisesta populaatiosta johtuen? Kuitenkin, kun joissakin kartoissa puolustusasemat muodostaa ikään kuin "kattiloita", niin jos sattuu olemaan sellaista porukkaa että siellä ollaan sitten samassa nipussa joukkohypnoosin vallassa kaikki samaan suuntaan katsoen... Saat rauhassa napsia porukkaa yksitellen kuin jason voorhees, kenenkään huomaamatta ja kenenkään merkkaamatta. Sekös sitten naurattaa kun saat siitä matsin hakkerin arvonimen listasijoituksen lisäksi.
 
Kyllähän se hakkeriksi nimittely yleensä lämmittää mieltä, se on hyvä merkki siitä että peli kulkee:rolleyes:
 
Saa noita muillakin tankeilla. Itse vetelen St Chamondilla ja käytännössä 90% varmuudella läheltä lentävän koneen kyllä nappaan tykillä kuoliaaksi. Etenkin jos lentää suoraa lentorataa ylitse niin helppohan noita on napsia. Ja kyllähän nuo yhdestä tappaa koneen kuin koneen ja vissiin jopa tuon uuden venäläisen pommikoneen.
Käytän myös lähes pelkästään Chamondia, koska se on kaikista monipuolisin. Isompi bomberi ei taida tippua yhdellä osumalla. En kyllä tiedä paljonko osumakohta vaikuttaa.

Tankittaminen on muutenkin jäänyt aika vähälle tässä verrattuna neloseen. Omasta mielestä se on liian hidastempoista ja tylsää. Lisäksi välillä varmat osumat eivät tee damagea, www.youtube.com/watch?v=ERguOh9xLh8

Itse otan sen vain kehuna jos hakkeriksi haukutaan enkä kiellä tai myönnä yhtään mitään.
Näinhän sen pitääkin mennä. Jos jotain tulee itkijöille vastattua, niin se on monesti "ok" tai "thx". Yleensä parempi olla chatissa mahdollisimman hiljaa.
 
Hackusationit saa kyllä aina hymyn huulille. Välillä pitää sitten vastata jotai nasevaa (esim. jos 130 rankkinen huutelee tiimin perältä jollain 6/12 statseilla). Parempi vaan jatkaa kuitenkin tykittämistä ja keskittyä pelaamiseen :)
 
Tänään tuli tosiaan viimeinen DLC. Ensitunnelmat käyty testaamassa. Mapit on omasta mielestä melko huonoja. Kokonaisuudessaan saattaa olla huonoin DLC tähän mennessä.
Lisäksi nykyään peli lagaa enemmän, etenkin sillä hetkellä kun tapan jonkun. Jotain ihmeellistä sutteria meinaa olla.
 
Tänään tuli tosiaan viimeinen DLC. Ensitunnelmat käyty testaamassa. Mapit on omasta mielestä melko huonoja. Kokonaisuudessaan saattaa olla huonoin DLC tähän mennessä.
Lisäksi nykyään peli lagaa enemmän, etenkin sillä hetkellä kun tapan jonkun. Jotain ihmeellistä sutteria meinaa olla.

Varsinkin se aakea laakea peltokenttä on täysin anaalista: toisella tiimillä on alussa hallussaan kaikki liput ja hyökkääjät juoksevat paniikissa ympyrää väistellen sniperin luoteja. Koitin ohjeistaa tiimiä käyttämään savuja, mutta eihän ne mitään ymmärrä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 379
Viestejä
4 510 616
Jäsenet
74 358
Uusin jäsen
Lucas moilanen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom