Battlefield 1

Emo:b150 mortar
Muisti:8gb ddr
Poweri:evga 550 g2
Prossu:I5-6500
Näyttis:GTX1060 6gb

Vai voiko olla niinkin helppoa kuin asentaa Bäfä uudestaan ja odottaa ikuisuus kun on ladannu?

Ja Lämmöt on ollu nätisti alle 70 prossulla ja näyttiksellä

Onko ram single vai dual channelissa? Itellä ainakin oli ongelmia multiplayerin kanssa kun oli vain 1x8GB DDR4
 
Dualina mennään... meinasin käväst ostaa toiset 2kampaa lisää... mutta ei nyt joutilasta rahaa ole. Enkä usko et rammi on syypää vaan joku bitti bäfäs/winukas
 
Joinaa peliin -> peli kesken -> hävijien puolelle -> seuraava servu.
Joinaa peliin -> peli kesken -> hävijien puolelle -> seuraava servu.
Joinaa peliin -> peli kesken -> hävijien puolelle -> seuraava servu.
Joinaa peliin -> peli kesken -> hävijien puolelle -> seuraava servu.
Joinaa peliin -> peli kesken -> hävijien puolelle -> seuraava servu.
Joinaa peliin -> peli kesken -> hävijien puolelle -> seuraava servu.
Joinaa peliin -> peli kesken -> hävijien puolelle -> seuraava servu.
Joinaa peliin -> peli kesken -> hävijien puolelle -> seuraava servu.

Osaa kyllä olla turhauttava peli.
 
Joinaa peliin -> peli kesken -> hävijien puolelle -> seuraava servu.
Joinaa peliin -> peli kesken -> hävijien puolelle -> seuraava servu.
Joinaa peliin -> peli kesken -> hävijien puolelle -> seuraava servu.
Joinaa peliin -> peli kesken -> hävijien puolelle -> seuraava servu.
Joinaa peliin -> peli kesken -> hävijien puolelle -> seuraava servu.
Joinaa peliin -> peli kesken -> hävijien puolelle -> seuraava servu.
Joinaa peliin -> peli kesken -> hävijien puolelle -> seuraava servu.
Joinaa peliin -> peli kesken -> hävijien puolelle -> seuraava servu.

Osaa kyllä olla turhauttava peli.
Tätä samaa shaibaa on kyllä kaikki matchmaking pelit. Menetkö servuselaimen vai quick joinin kautta?
 
Tätä samaa shaibaa on kyllä kaikki matchmaking pelit. Menetkö servuselaimen vai quick joinin kautta?

Quickmatchin kautta meneen lähinnä.

Mut sit ihan validi kysymys:

Jos laitan squad orderiks vaikka A:n vielä sillon ku se on meiän puolella, ni miks se orderi lähtee pois kun viholliset on saanu käpättyä sen pois meiltä? Miks se ei pysy A:na? Luuleeko tää peli, että automaattisesti en haluakkaan enää, kun se on jo vihollisilla?

Nyt kun on enemmän pelannu squad leaderina, ni on taas huomannu kuinka uskomattoman tyhmiä pelaajat on.

Ensinnäkään must tuntuu, että suurin osa pelaajista ei osaa edes aakkosia.

Ja sitte jos nään, että vihollisia on menossa aika paljon vaikka C:lle ja laitan orderiks C:n vielä ku se on meiän puolella, ni omat on niin tyhmiä, ettei ne lähe liikkumaan sinne ennenkun se on vihollisilla. Sanon vielä monesti chattiin et C, mutta ei mitään aivotoimintaa.
Miks pitää odottaa, että viholliset saa sen, ennenkun ne tajuu lähtee liikkumaan sinne päin? Ei voi olla yli minuutin reaktioaikaa ihmisillä. Vai voiko? Tuntuu ainakin, että noilla pelaajilla menee monesti minuuttiin, että ne tajuaa mitä ympärillä tapahtuu.

Ja sit vieläkin pitää ihmetellä, että mikä pakko tyypeillä on käppää niitä paikkoja järjestyksessä a -> b -> c jne... ku vois mennä suoraan vaikka C:lle? Riittää, että siihen A:lle jää yks ja B:lle yks ja loput C:lle tai eteenpäin. Mutta ei. Aina lampaina juostaan munat ojossa 30 pelaajaa siihen ekalle rastille.

edit:
Ja sit mikä uittu siinä on ku menee partyyn kavereiden kanssa ja leaderi laittaa pelin ni ei pysty joinaa siihen? Painaa backspacee ni ei toimi. Menee siihen main menuun missä on monesti se et siin näkee missä kaveri pelaa ja voi joinaa suoraan siitä. Ei oo sellasta. Eikä siinä pelin party-listassakaan sen pelaajan kohalla näy sitä nuolta, että voi joinaa peliin. Käsittämätöntä paskaa.
 
Viimeksi muokattu:
Quickmatchin kautta meneen lähinnä.

Mut sit ihan validi kysymys:

Jos laitan squad orderiks vaikka A:n vielä sillon ku se on meiän puolella, ni miks se orderi lähtee pois kun viholliset on saanu käpättyä sen pois meiltä? Miks se ei pysy A:na? Luuleeko tää peli, että automaattisesti en haluakkaan enää, kun se on jo vihollisilla?

Johtuu siitä, että lipun ollessa omalla puolella tehdessäsi orderin se on puolustuskäsky -> aika alkaa juoksemaan alakulmassa jonka jälkeen saatte pisteet. Kun lippu on neutraali tai vihollisella, se on hyökkäyskäsky. Tästä syystä se pitää "uudelleen" käskeä.
 
Johtuu siitä, että lipun ollessa omalla puolella tehdessäsi orderin se on puolustuskäsky -> aika alkaa juoksemaan alakulmassa jonka jälkeen saatte pisteet. Kun lippu on neutraali tai vihollisella, se on hyökkäyskäsky. Tästä syystä se pitää "uudelleen" käskeä.

Ah, thanks.

On vaan tyhmää kun laittaa orderin ja menee ite sinne ja odottaa, että omat tulis sinne, mutta ei ja joudut ite taistelee vihollisia vastaan ja sit kuolee, eikä kuolleena voi laittaa sitä orderia uudestaan ja sit pitää ootella, että on taas hereillä, että voi laittaa sen orderin uudestaan.
 
Tämä on kyllä ihan väärä peli jos randomien kanssa haluaa syvällisempää tiimi/squad pelaamista harrastaa :D

Ei tosiaan ole sattumanvaraisen sakin kans ihan samanlaista tuo tiimi pelaaminen kuin aiemmissa joissa enimmäkseen tuli pelattua klaaniservoilla joissa levelcap.
Jos aiemmis oma klaani ei ollu pakollinen, tässä sitä kannattaa jo harkita.
 
Hyvin toimii balanceri. Tilanne suunnilleen puolessa välissä matsia. Alussa vihollisilla oli melkein täydet pelaajat. Saa nähä minkälainen se tuleva mid round balancer on :D

Pelaajat jaksaa itkeä järkyttävän paljon platoonin kanssa pelaamisesta. Ei edellisissä BF vastaavaa itkemistä ollu. Platoonit ja klaanit oli aikalailla arkipäivää community servuilla.
 

Liitteet

  • Screenshot_4.png
    Screenshot_4.png
    1 MB · Luettu: 141
Hyvin toimii balanceri. Tilanne suunnilleen puolessa välissä matsia. Alussa vihollisilla oli melkein täydet pelaajat. Saa nähä minkälainen se tuleva mid round balancer on :D

Pelaajat jaksaa itkeä järkyttävän paljon platoonin kanssa pelaamisesta. Ei edellisissä BF vastaavaa itkemistä ollu. Platoonit ja klaanit oli aikalailla arkipäivää community servuilla.
Harmi kun tähän ei ole enää niitä 3rd party balance työkaluja, mitä esim. bf4 servuille, jotka pitivät balancesta jatkuvasti huolta eikä vain tietyin väliajoin.
 
Ja sit vieläkin pitää ihmetellä, että mikä pakko tyypeillä on käppää niitä paikkoja järjestyksessä a -> b -> c jne... ku vois mennä suoraan vaikka C:lle? Riittää, että siihen A:lle jää yks ja B:lle yks ja loput C:lle tai eteenpäin. Mutta ei. Aina lampaina juostaan munat ojossa 30 pelaajaa siihen ekalle rastille.

Nomutkun niistä lipuista saa pisteitä niin ei jonnet halua juosta ohi :D
 
Joinasin peliin, peli oli kesken ja se ihme ja kumma laitto mut voittajien puolelle. Mut sit peli tais tajuta, että se on minä, ni siinä kohtaa ku meillä oli 900 pistettä ni peli heitti mut häviäjien puolelle!? Enkä todellakaan vaihtanu puolta ite.

Vituttaa jo valmiiks pelissä olla aina häviäjien puolella, ni kerran kun pääsee edes kesken pelin hyvään teamiin, ni tää vaihtaa automaattisesti häviäjien puolelle.

:sangry:
 
Enpä ole ennen kuullut, että tässä pelissä vaihtuisi kesken karttaa puoli. Eikä ole kyllä itselleni niin käynyt. Joskus kyllä olen mielestäni kesken operationssin karttojen vaihtuessa joutunut voittavasta hyökkääjäjoukkueesta siihen heikompaan. Kivaahan tuokin on, että olet siellä top 3:ssa ja merkittävässä roolissa voiton kannalta ja sitten peli heittääkin "puoliajalla" häviäjiin.
 
Joinasin peliin, peli oli kesken ja se ihme ja kumma laitto mut voittajien puolelle. Mut sit peli tais tajuta, että se on minä, ni siinä kohtaa ku meillä oli 900 pistettä ni peli heitti mut häviäjien puolelle!? Enkä todellakaan vaihtanu puolta ite.

Vituttaa jo valmiiks pelissä olla aina häviäjien puolella, ni kerran kun pääsee edes kesken pelin hyvään teamiin, ni tää vaihtaa automaattisesti häviäjien puolelle.

:sangry:

CTE:ssä? Joku balancer update tähän oli tulossa.
 
CTE:ssä? Joku balancer update tähän oli tulossa.

Ei ku ihan normi conquest.

Ja jos toi alkaa balansoimaan pelejä KESKEN matsin ni voi vittu sentään.

Muistan jossain CS:n 1.6 versiossa kun oli autoteambalance, ni se oli yhtä juhlaa olla se joka balansoi paskojen puolelle ja pääty kuinka hyvään tiimiin tahansa alussa, ni matsi loppu häviäjien puolella. Se kyllä lämitti mieltä.
 
Ihan hyvä olisi saada kesken matsiakin balanssia tiimien pelaajien lukumäärän kannalta. Ei sekään ole hyvä, jos toisesta tiimistä ragequittaa kolmannes jengistä kun tilanne on 600-200 ja sitten viimeiset 5min pelataan 32 v 20. Ei sinne häviäjiin toki tuossa tilanteessa pitäisi laittaa sitä parasta (eli voittoon suuresti vaikuttanutta) häviämään vaan laittaa niitä tuoreimpina tulleita. Rundien välissä sitten pitäisi olla nykyistä paremmin tuota balanssin säätelyä perustuen pelaajien tasoihin.
 
Joinasin peliin, peli oli kesken ja se ihme ja kumma laitto mut voittajien puolelle. Mut sit peli tais tajuta, että se on minä, ni siinä kohtaa ku meillä oli 900 pistettä ni peli heitti mut häviäjien puolelle!? Enkä todellakaan vaihtanu puolta ite.

Vituttaa jo valmiiks pelissä olla aina häviäjien puolella, ni kerran kun pääsee edes kesken pelin hyvään teamiin, ni tää vaihtaa automaattisesti häviäjien puolelle.
Entä liityitkö kaverin peliin tai platoonin kautta, koska tuolloin peli vaihtaa sut kaverin tiimiin heti kun on tilaa ja olet kuolleena.

Ihan hyvä olisi saada kesken matsiakin balanssia tiimien pelaajien lukumäärän kannalta. Ei sekään ole hyvä, jos toisesta tiimistä ragequittaa kolmannes jengistä kun tilanne on 600-200 ja sitten viimeiset 5min pelataan 32 v 20. Ei sinne häviäjiin toki tuossa tilanteessa pitäisi laittaa sitä parasta (eli voittoon suuresti vaikuttanutta) häviämään vaan laittaa niitä tuoreimpina tulleita. Rundien välissä sitten pitäisi olla nykyistä paremmin tuota balanssin säätelyä perustuen pelaajien tasoihin.
Tämän hetkinen balanceri toimii seuraavan mapin latautumisen aikana. Ongelmaksi tulee se että useampi pelaaja lähtee vielä siinä odotetaan pelaajia tilassa, jonka takia toisessa tiimissä voi olla monta pelaajaa vähemmän pelin alkaessa. Jos tuo balanceri toimisi vasta muutama sekunti ennen matsin alkamista, niin tämän saisi estettyä. Tämän lisäksi vielä sopiva mid round balacer ja ehkä joka matsissa ei tarvisikaan behemotteja.
 
En ymmärrä tätä kitinää, että kesken pelin joinatessa joutuu aina häviäjien puolelle. Totta vitussa joutuu. Eihän sieltä voittavalta puolelta kukaan kesken matsin lähde pois. Rundien välissä tulee autobalance, joten kun pelaa sen hävityn matsin loppuun niin seuraavassa matsissa voi hyvinkin olla voittajien puolella.
 
Entä liityitkö kaverin peliin tai platoonin kautta, koska tuolloin peli vaihtaa sut kaverin tiimiin heti kun on tilaa ja olet kuolleena.

Johtuikohan se sitten tosta. Oon kyllä ennenkin joinannu kaverin peliin keskenkaiken, mutta vasta seuraavan pelin alkaessa oltiin samalla puolella, ni en aatellu, että se kesken kaiken sinne vaihtaa...varsinkin kun peliä on jäljellä muutamia minuutteja.
 
Johtuikohan se sitten tosta. Oon kyllä ennenkin joinannu kaverin peliin keskenkaiken, mutta vasta seuraavan pelin alkaessa oltiin samalla puolella, ni en aatellu, että se kesken kaiken sinne vaihtaa...varsinkin kun peliä on jäljellä muutamia minuutteja.
Yleensä peli ei vaihda kaverin tiimiin, jos olet jo kerennyt valita toisesta tiimistä squadin. Näin se on ainakin ollut jossain välissä, tuskimpa ovat sitä muuttaneet.

Parhaimmillaan olen päässyt häviävästä tiimistä voittavien puolelle ~10 tikettiä ennen conquest matsin loppua pelkästään sen takia että kaveri oli siellä.
 
Yleensä peli ei vaihda kaverin tiimiin, jos olet jo kerennyt valita toisesta tiimistä squadin. Näin se on ainakin ollut jossain välissä, tuskimpa ovat sitä muuttaneet.

Parhaimmillaan olen päässyt häviävästä tiimistä voittavien puolelle ~10 tikettiä ennen conquest matsin loppua pelkästään sen takia että kaveri oli siellä.

On ne varmaan muuttanu jotain, kun olin valinnu jo squadin ja niin kauan siinä squadissa kerkesin olemaan, että mut nostettiin leaderiks, kun kysyin orderia eikä sitä sen hetkinen leaderi laittanu. About 5-8 minuuttia kerkesin pelaamaan.

Mutta, toi party-juttu siis oli mikä mut heitti toiselle puolelle. Tiiän ainakin jatkossa, ettei tarvii siitä ragee. :lol:
 
Onko teillä ollut nyt viikonloppuna + tänään ongelmia pysyä servereillä? Nyt hävisi kokonaan yhteys EA:n servuihin, kun viikonloppuna tipuin jokusen kerran vain pelaamaltani servuilta pois, en nyt monesti, mutta kuitenkin ensimmäisiä kertoja varmaan ikinä ja niitä tuli jokunen peräkkäin.

Tänään kai BF:n twitchissä esitellään jotain uutta lisämappia, voisko johtua siitä etten nyt muka koko EA:n verkkoon pääse? Pelasin kuitenkin 5 minuuttia äsken ja sitten tuli disconnectia koko vehkeestä, käynnistelin Originin uudestaan, siinä olen online mutta tuossa pelissä en näemmä pääse muutaman yrityksen jälkeen.
 
Onko teillä ollut nyt viikonloppuna + tänään ongelmia pysyä servereillä? Nyt hävisi kokonaan yhteys EA:n servuihin, kun viikonloppuna tipuin jokusen kerran vain pelaamaltani servuilta pois, en nyt monesti, mutta kuitenkin ensimmäisiä kertoja varmaan ikinä ja niitä tuli jokunen peräkkäin.

Tänään kai BF:n twitchissä esitellään jotain uutta lisämappia, voisko johtua siitä etten nyt muka koko EA:n verkkoon pääse? Pelasin kuitenkin 5 minuuttia äsken ja sitten tuli disconnectia koko vehkeestä, käynnistelin Originin uudestaan, siinä olen online mutta tuossa pelissä en näemmä pääse muutaman yrityksen jälkeen.
EA down? Current outages and problems | Down Detector
Tällä hetkellä tosiaan nurin.
 
Ah, kiitoksia. Arvelinkin että ehkä tuollainen serverien checkkaussivu oli olemassa, mutta islti menin heidän twitteristä etsimään juttua. Kiitos tästä
 
Saa nähdä vieläkö snipulla pärjää, kun tulee pelattua suht aggressiivisesti. En nyt tiedä kaipasiko medicin tai supportin aseet buffia. Uudet mapit ei näyttänyt videoiden perusteella kovin hyvältä infantryn näkökulmasta. Toivon, että nyt saataisiin vähän tasaisempia matseja, mutta vähän epäilyttää miten kesken matsin balansointi käytännössä vaikuttaa.
 
Mielestäni juurikin supportin aseet kaipasivat buffia. Osa noista aseista, esimerkiksi Huot ja Lewis, olivat aivan naurettavia hitmarker-koneita. 7 osumaa LMG:llä keskipitkällä matkalla tappamiseen on hieman liikaa. Medicin aseet nyt oli osittain ehkä buffattava tuossa muiden mukana, ettei niistä tulisi aivan liian heikkoja. Reconien aseethan tässä ovat aiempia battlefieldejä (BF3&4) parempia luotien nopeuden, dropin ja sweetspottien kannalta.

Ja ai että, vihdoinkin operations campaign kahdesta parhaasta operationista eli Kaiserschlachtista ja Beyond the Marnesta.
 
Vaikuttaako BF1 ostaa edes kokeiltavaksi, jos kone on Q9560, GTX 1050, 6 gt RAM? Näytön reso 1980 x 1200.
 
Vaikuttaako BF1 ostaa edes kokeiltavaksi, jos kone on Q9560, GTX 1050, 6 gt RAM? Näytön reso 1980 x 1200.
Jos päätät kokeilla, niin kannattaa varmaan ottaa Origin accesin kautta. 4€/kk ja jos BF1 ei pyöri, niin kyllä tuolta silti rahan edestä pelaamista löytyy.
 
Kiitos vastauksista. Tuota Origin Access -mahdollisuutta en edes tiennyt, joten sillähän voisi kokeilla.
 
Joskus aikoinaan kokeilin BF1 kellotetulla Xeon X5460 kivellä ja 280X näytönohjaimella + 8 GB RAM. Ihan pelattava se oli, mutta hieman toki pykivämpi kuin "isommalla koneella".

Eli jos tuo Q9560 on vain kelloteltu sinne jonnekin 4GHz tuntumaan, niin kyllä tuon jotenkin pitäisi pyöriä tuon 1050 Ti kanssa. En tuosta muistista kyllä mene sanomaan, on se ainakin aikoinaan toiminut myös 4GB muisteilla mutta voi olla että se on muuttunut. Kokeilemalla tietty selviää.
 
Tuli tämä napattua, kun oli lisäreineen parilla kympillä Originissa tyrkyllä. Nättihän tämä on ja ihan hauskaa kohellusta, tämmöinen steampunk-versio ekasta maailmansodasta todella reippain historiallisin vapauksin :D Itse pelaan pääasiassa tactical shootereita ja tässä näemmä pitää tehdä kaikki järjenvastaisesti :D

Aloitin pelaamaan assaultilla ja kaikki aseet aivan onnettomia hernepyssyjä lähietäisyydelläkin.
 
Tuli tämä napattua, kun oli lisäreineen parilla kympillä Originissa tyrkyllä. Nättihän tämä on ja ihan hauskaa kohellusta, tämmöinen steampunk-versio ekasta maailmansodasta todella reippain historiallisin vapauksin :D Itse pelaan pääasiassa tactical shootereita ja tässä näemmä pitää tehdä kaikki järjenvastaisesti :D

Aloitin pelaamaan assaultilla ja kaikki aseet aivan onnettomia hernepyssyjä lähietäisyydelläkin.
Kyllähän tämä peli on DICE:ä lainaten weapon balancen suhteen "kivi, paperi, sakset" aika pitkälti, eli jokaselle aseelle on oma matkansa jonka sisällä toimivat parhaiten. Ja eihän tämä mikään sotasimu ole, mutta kannattaa ehdottamasti kokeilla pelaa full squadilla niin yllättävän paljon syvyyttäkin gameplaystä löytää.:tup:
 
Kyllähän tämä peli on DICE:ä lainaten weapon balancen suhteen "kivi, paperi, sakset" aika pitkälti, eli jokaselle aseelle on oma matkansa jonka sisällä toimivat parhaiten. Ja eihän tämä mikään sotasimu ole, mutta kannattaa ehdottamasti kokeilla pelaa full squadilla niin yllättävän paljon syvyyttäkin gameplaystä löytää.:tup:
Joo siis hauskahan tätä on pelata, pitää yrittää haalia kavereita squadiin.
 
Ei muutaku liittyä muro platooniin. Onkohan siellä kaksikin niitä. Kakkoses voi olla tilaa. Sitte vaan Discord softan kautta keskustelut päälle platoonin kanssa niin johan löytyy yhteinen lanka pelistrategiaan.
 
Tuli tämä napattua, kun oli lisäreineen parilla kympillä Originissa tyrkyllä. Nättihän tämä on ja ihan hauskaa kohellusta, tämmöinen steampunk-versio ekasta maailmansodasta todella reippain historiallisin vapauksin :D Itse pelaan pääasiassa tactical shootereita ja tässä näemmä pitää tehdä kaikki järjenvastaisesti :D

Aloitin pelaamaan assaultilla ja kaikki aseet aivan onnettomia hernepyssyjä lähietäisyydelläkin.

Itseasiassa ei ne oo niin hernepyssyjä, itsellä meni hetki että oppi niitä käyttämään.
 
Kyllä tää TTK 2.0 hyvää teki, nyt pystyy jo oikeasti pelaamaan ja nauttimaan. Hyvä DICE!
 
Kyllä tää TTK 2.0 hyvää teki, nyt pystyy jo oikeasti pelaamaan ja nauttimaan. Hyvä DICE!

Jep. Olisi saanut tulla jo aiemminkin tuo TTK2 mutta hyvä tietysti, että tuli edes tässä vaiheessa.

--

Ja heh. Kaikenlaista tyyppiä tulee vastaan tässäkin. Pelataan Kaiserslacht opsia hyökkääjinä, ollaan viimesessä sektorissa ja yks jannu squadista on vielä snipun kanssa siellä kirkolla (eli mapin keskipaikkeilla, kahden sektorin päässä). Kysyy josko joku voisi spawnata hänen luokseen sinne antamaan ammoa. Tyypillä 4 tappoa koko opsin ajalta ja on tuloslistan viimeisiä, kun kaikki muut squadista on käytännössä top5:ssä. :rofl: (Ja ei, ei voinut tulla itse hakemaan kärjestä ammoa koska "ei pääse takas sinne spottiin ja sieltä on hyvä kerätä tappoja".) Varmaan ihan mielellään spawnataan sinne 300m päähän antamaan ammoa sniputtajalle, joka ei saa mitään aikaan ja sitten kävellään 1-2min takaisin capille. :think:
 
Viimeksi muokattu:
Tuosta syystä itsekin olen aina yksnäni enkä tiimeissä jotta ei häiritse toisia.
 
Joo ihan huvittavia hetkiä tulee välillä vastaan. Kaveri ei huomaa vihollista bunkkerin tykissä, eikä voi avata lukittua ovea. Koitappa siinä nyt sitte spottailla vihollista hengiltä :D



Älkää kysykö pingistä, en muista mistä tuo johtu.
 
Viimeksi muokattu:
Joo ihan huvittavia hetkiä tulee välillä vastaan. Kaveri ei huomaa vihollista bunkkerin tykissä, eikä voi avata lukittua ovea. Koitappa siinä nyt sitte spottailla vihollista hengiltä :D



Älkää kysykö pingistä, en muista mistä tuo johtu.

Mitkä paska-asetukset sulla oikein on, toi näyttää ihan joltain PS3 peliltä! :lol:
 
Viimeksi muokattu:
Mulla 1440p ja -->
bäfä.jpg

:D
Kaikkensa sitä koittaa et pysyis ees lähellä 144 fps
 
Kaikki ultralla ja V -sync. Hyvin pysyy 60 fps. En mä tartte ton suurempaa ruudunpäivitysnopeutta.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 176
Viestejä
4 488 685
Jäsenet
74 164
Uusin jäsen
wesseli

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom