"Ahh, tänään voi pelata vähän enemmänkin"
xx määrä pelejä. 0 voittoa.
Yhdessä pelissä jyrättiin alussa ja toiset itki balanssista ja sit sanoin niille, että "te voitatte kuitenkin, mä oon tällä puolella"... ja ne voitti.
Siis mikä on todennäköisyys pelata yli 10 peliä ja hävitä ne kaikki? Mä en pysty käsittää millä vitun todennäköisyydellä toi laittaa mut aina häviäjien puolelle.
Niin ja kolme peliä se laitto mut jenkkeihin missä on 200 pingi. Miks?!
Kerran testasin niin, että ennen kun peli alkaa, ni vaihdan puolta, ni viis peliä putkeen olin voittajien puolella. Eli jos oisin pelannu ne pelit sillä puolella mihin tää paska automattisesti jollain maagisella laskukaavalla laittaa, ni oisin hävinny kaikki. Miettikää vähän.
Kesällä aloin pelaa enemmänkin niin, että joka pelin alussa vaihdan automaattisesti toiselle puolelle ja voittoprosentti nousi about 20%! 20% vaan sen takia, että vaihdan pelin alussa puolta. Sit ton marraskuun pätsin jälkeen ne teki jotain ja nyt oon aina vaan häviäjien puolella.
Joskus tuntuu, että tää peli oikeen haluaa, että häviän. Ollaan voittamassa, ni sit yht'äkkiä viholliset alkaa osumaan uskomattomalla tarkkuudella ja ne ei ota oikeen mitään damagee ja tuntuu, että vihollisten aseetkin on tehokkaampia. Omat ei osu enää mihinkään ja lopettaa hyökkäämisen tai muuten vaan lähtee menee. Ja tää ei oo siis vaan mun harhakuvitelmaa, myös ihmiset jotka on pelannu mun kanssa on todennu samoja ihmeellisyyksiä välillä.
Hieno peli... jos vaan sattuu voittamaan... ja siis haluun voittaa, mun pelityyli perustuu täysin pelien voittamiseen. En tuijota omia pisteitä tai frägejä.