Battlefield 1

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 529
Kuvittelenko vaan vai onko nuo servut tässä pelissä keskivertoa herkempiä disconnectaamaan? Oli juuri pitkästä aikaa hyvä rundi ja tottakai DC puolessavälissä Operationssia.

Pitkän bf uran ( alkoi bf1942 ) jälkeen nyt alkaa tuntua että on aika jättää tää pelisarja. Dice on jättänyt niin olellisia juttuja pelistä pois ja samalla tappavat yhteisön.
Avaatko hieman enemmän? Itse astuin sarjaan vasta BC2 myötä ja sitä edeltävistä peleistä tullut pelattua vain BF2:sta offlinessa. Tiedän ettei tämä nyt mikään sarjan jalokivi ole mutta ainakin itselleni maistuu asetelmasta johtuen enemmän kuin esim. BF4 kaikkine lock-on aseineen jne.

Vajaaltahan tämä peli kieltämättä tuntuu sisällöltään ja toiminnoiltaan. Aika pitkälti taitaa tosin olla EA:n prioriteettien ja tavallista tiukemman budjetin syytä. Mutta esimerkkeinä tuollaisen rahaa keräävän (naurettavan) Battlepack-systeemin saaminen peliin oli tärkeämpää kuin RSP:n korjaaminen. Muutenkin vain omat EA:n servut jotta saadaan lisää rahaa... Ja tuon rahallisen battlepack-systeemin vuoksi pelistä oikeasti puuttuu osittain fiksu keino noiden skinien keräämiseen (esim. suora osto scrappseilla). Premiumissa samaan hintaan saa tällä kertaa vain 4 DLC:tä kuin ennen sai 5.. Ja nekin tulevat ihmeen myöhään sillä kaipaisihan tuo peli jo lisäsisältöä. Aseiden kustomisaatio on siinä ja siinä, ehkä helpompi tasapainottaa nykysysteemillä mutta toisaalta luo vähemmän variaatioita ja näyttää täydemmältä kun kaikista aseista on 3 versiota.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
402
Kuvittelenko vaan vai onko nuo servut tässä pelissä keskivertoa herkempiä disconnectaamaan? Oli juuri pitkästä aikaa hyvä rundi ja tottakai DC puolessavälissä Operationssia.
Onkohan tässä korjattu sitä UPD-erroria mikä oli jo nelosessa? Nythän tuollaista virheilmoitusta ei näe, mutta ei kai se tarkoita että tuo olisi korjattu :D Välillä teki tuota joidenkin tiettyjen servujen kanssa, niin kauan kuin servu vaihtui toiseen konesaliin vuokraajapalvelun päässä eli jos samalla servulla heittää ulos niin varmaankin tuosta kyse. Tai servut ainakin samassa salissa fyysisesti?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 118
Pitkän bf uran ( alkoi bf1942 ) jälkeen nyt alkaa tuntua että on aika jättää tää pelisarja. Dice on jättänyt niin olellisia juttuja pelistä pois ja samalla tappavat yhteisön.

Avaatko hieman enemmän? Itse astuin sarjaan vasta BC2 myötä ja sitä edeltävistä peleistä tullut pelattua vain BF2:sta offlinessa. Tiedän ettei tämä nyt mikään sarjan jalokivi ole mutta ainakin itselleni maistuu asetelmasta johtuen enemmän kuin esim. BF4 kaikkine lock-on aseineen jne.
Ehkä aika kultaa muistot mutta kyllä nuo BF1942 ja Vietnam tarjosivat aika hyvän määrän vaihtoehtoja osallistua peliin. Antoivat myös enemmän vastuuta pelaajille ja tiimityön onnistumiselle. BF desert combat oli mulle se modernin sodan BF mikä olisi pitänyt tulla virallisena. BF2 oli jo yksinkertaistettu versio siitä. Forgotten hope sitten oli sitten se BF sarjan ultimaalinen WW2 kokemus jota ei 1942 jälkeen koskaan tullut kun sarja siirtyi COD pelaajien kosiskeluun.

Poistettuja ominaisuuksia joita mielelläni näkisin taas:
-Laivat 1942 tyyliin käyttöön heti, itse ohjattavia ja useampi pelaaja miehittää. Voi juosta kannella korjaamassa vaurioita, ampumassa tykeillä/kk.
-Lentotukialukset 1942 tyyliin käyttöön eikä kiinteiksi lavasteiksi (ei koske bf1)
-Tykistö / heittimet 1942/Vietnam tyyliin. Ei mitään minimappi sateliittikuvia vaan kaveri kentällä spottaa ja sitten tykissä oleva jantteri suuntaa tykkiä manuaalisesti. Okei vanhoissakin näytettiin oikea suunta + koro ja kiikareiden kuva vielä välittyi ampujalle mutta vaati kuitenkin tiimipeliä. Nykytyylissä joutuu rajoittamaan kantaman ja vahingon ettei yksi mies ole liian tehokas.
-Nyt ei muista varmaksi oliko FH tai DC eikä julkasupeli mutta jossain pysty siirtämään kalustoa helikopterilla ja kuorma-autolla. Esim. rekalla taisi pystyä ottaa tykin koukkuun kiinni ja vetämään toiseen asemaan.
 
  • Tykkää
Reactions: UGo

Opamees

Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
66
Kuvittelenko vaan vai onko nuo servut tässä pelissä keskivertoa herkempiä disconnectaamaan? Oli juuri pitkästä aikaa hyvä rundi ja tottakai DC puolessavälissä Operationssia.
Reilu 200h alla ja yhtäkään matsia ei ole jäänyt kesken disconnectin takia. Kerran on joutunut virrat pakottamaan pois kun alt tabin yhteydessä kesken mapin vaihdon ei enää kuvaa tullut ja task manageri ei halunnut tehdä yhteistyötä.
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
782
Reilu 200h alla ja yhtäkään matsia ei ole jäänyt kesken disconnectin takia. Kerran on joutunut virrat pakottamaan pois kun alt tabin yhteydessä kesken mapin vaihdon ei enää kuvaa tullut ja task manageri ei halunnut tehdä yhteistyötä.
Mulla tulee sillon tällön kaverin kanssa pelatessa dc, että kummatkin lennetään yhtä aikaa servulta ulos. Eli varmaan koko servu nurin? Ja ei olla saman netin takana, vaan toinen Helsingin kupeessa ja ite täällä rannikolla noin 400km pohjosemmassa.
Ei nuita ny usein tuu, mutta tulee kuitennii.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 083
Avaatko hieman enemmän? Itse astuin sarjaan vasta BC2 myötä ja sitä edeltävistä peleistä tullut pelattua vain BF2:sta offlinessa. Tiedän ettei tämä nyt mikään sarjan jalokivi ole mutta ainakin itselleni maistuu asetelmasta johtuen enemmän kuin esim. BF4 kaikkine lock-on aseineen jne.
Ei ollut mun viesti, mutta vastaan nyt kuitenkin :geek:

Tuo lock-on aseiden ärsyttävyys ja muu pelillinen kura lienee seuraus oikeasta ongelmasta eli kenttäsuunnittelusta ja kuljetusajoneuvojen puutteesta, jolla pyritään keskittämään kaikki tappelu pienelle alueelle ja pullonkauloihin.

 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 348
Ei kyllä itseä häiritse mitkään lock-on aseet nelosessa. Toisaalta hyvin vähän vehicleissä olen.
Toisaalta mitä katsoo niin kyllä hyvät tankkikuskit yms pysyy elossa joskus jopa koko rundin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 118
Ei ollut mun viesti, mutta vastaan nyt kuitenkin :geek:

Tuo lock-on aseiden ärsyttävyys ja muu pelillinen kura lienee seuraus oikeasta ongelmasta eli kenttäsuunnittelusta ja kuljetusajoneuvojen puutteesta, jolla pyritään keskittämään kaikki tappelu pienelle alueelle ja pullonkauloihin.

Toi dragon on kyllä hyvä esimerkki miten tuokin pilattiin. BF2 oli vielä kunnon kommandoryhmillä mahdollisuus ottaa Kinukkien lentokenttä haltuun tai ajaa Jenkit takaisin tukialukselleen.

Lock-on aseissa ärsytti kyllä eniten se että kiväärillä ampuu kauemmas kuin lukittuva havaitsee kohteen. RHIB oli kova AA vene BF4 alkuaikoina mutta taidettiin nerffata myöhemmin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Eipä ole iskenyt itsellekkään tämä peli niin kuin edelliset bäfät. Tällä hetkellä ei ole minkäänlaista mielenkiintoa pelata yksin. Kohta 100 tuntia takana, josta varmaan 90 tuntia pelattuna discord porukan tai muiden tuttujen kanssa.
Ehkä eniten ärsyttää rental server program. Sen olisi pitänyt olla ensimmäisestä päivästä lähtien mukana. Sen sijaan siitä on puhuttu lokakuun alusta asti, eikä vieläkään ole tullut valmista :facepalm::facepalm:
Pelaajille pitäis muutenki laittaa joku pakollinen tutorial, kun tuntuu tulevan toinen toistaan tyhmempiä yksilöistä vastaan. Turha haaveilla ohjattavista lentotukialuksista kun tälläkin hetkellä behemothit jää baseen istumaan samalla kun muun tiimin yli juostaan.
Pari bugia mitkä oikeasti haittaavat ovat revive bugi ja ajoneuvojen click/hold zoom sekoilu.

On tässä jotain asioita paremminkin kuin aiemmissa, mutta tällä hetkellä ne peittyy muun paskan alle :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
85
jotenkin kehno toi serverinhaku. onko semmosia servereitä edes olemassa jossa pyörii vain yksi mappi? jossain vaiheessa pääs tota giants shadowia vain pelaamaan, nyt ei löydy?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 153
Nyt on ilmeisesti tähtien asento muuttunut koska nuo aikaisemmat hämärät kaatumiset DX11:llä katosivat kun pidin reilun viikon hermolomaa koko pelistä. Mitään siinä välissä ei muuttunut, pelasin vaan E:D:tä muutamana päivänä.

Vaan edelleen mitä enemmän pelaa, sitä enemmän lerssi otsassa kasvaa. Parannuksia on tullut nelosesta, mutta vastineeksi on pilattu enemmän kuin on korjattu.

Edelleen välillä tuntuu siltä että itse pelaa eri säännöillä mitä muut. Monesti paukuttaa lippaallisen naapurin kyljestä sisään, hit markereista voisi kuvitella että suurin osa menee perille asti mutta sitten lipas tyhjenee, ja kohde vaan kääntyy ja ampuu minut hengiltä parilla osumalla. Aika monesti vielä samalla aseella, että ei siitäkään pitäisi olla kiinni. Mitä pirua tässä pelissä tapahtuu?

Myös tankit syö miestä. Tai ei ehkä niinkään tankit, vaan AT aseet lähinnä. Kasapanoksilla saa jonkinlaista jälkeä tehtyä mutta tarpeeksi lähelle pääseminen ei aina onnistu. AT rocket ei paljoa lämmitä, kerta jos toisenkin tullut tankkikuskilta murikkaa otsaan ennenkuin edes yhtä laukausta ehtii ampumaan ihan vaan sen takia kun paska ase ei deployaa kävyn tai muurahaisenpaskan takia. Ja silläkään ei yksin saa heavy tankkia tai landshippiä tuhottua. Ilmeisesti tämä ei ole tarkoituskaan, mutta ilmeisesti DICEn vesipäät eivät tajua miten idioottia porukkaa suurin osa pelaajista on ja parhaimmillaan puolet tiimistä kirmaa kukkuloilla scoutteina tai vähintään medicinä.

Toki tämäkin ongelma juontaa sysipaskasta RSP aivopierusta, nelosessa sentään sai kiertää official viemärit kaukaa.

Ääh.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
402
Ei ollut mun viesti, mutta vastaan nyt kuitenkin :geek:

Tuo lock-on aseiden ärsyttävyys ja muu pelillinen kura lienee seuraus oikeasta ongelmasta eli kenttäsuunnittelusta ja kuljetusajoneuvojen puutteesta, jolla pyritään keskittämään kaikki tappelu pienelle alueelle ja pullonkauloihin.

Nelosen lock-oneissa en kyllä ongelmaa näe kuin ehkä Javelinissa, kun asetta vain rikottiin joka "päivityksellä" lisää ja taitaa se vieläkin parhaillaa 2-shotata minkä tahansa panssarin. Lentovehkeitä vastaan jalkaväen AA-singot ovat lähinnä huono vitsi; hekot pörrää joka suunnasta spämmien countermeasureja ja vaikka muutaman osuman saakin niin hilo pyrrää jonnekin kartan ulkopuolelle korjaamaan. Ja softcoressa ei tarvitse edes korjata :D Sitten Dice vielä päättää nerffata SRAW:in, joka oli ainoa ase jolla jalkaväki pystyi tekemään yhtään mitään hekoja vastaan.

Dragon Valleyn toteutus kyllä oli paskaa. Liian ahdas choke keskellä ja liput etäällä toisistaan. Pelit ratkesi siihen kummalla tiimillä on enemmän paskaa housuissa, mistä johtuen tuosta chokesta ohi meneminen oli kai jotenkin ylivoimaista. Gimmet lähemmäs toisiaan ja keskiliput myös, niin että D ja H samalla korkeudella jolloin tuo chokekin aukeisi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 031
Ihan vaan mielenkiinnosta, minkälaisella nettiyhteydellä pelaat. Jos mobiililla, niin en ihmettele. [emoji2]
100/10 kaapelilla pelaan. Ei se nopeus ja pingi tässä vaikuta, vaan pelaajien typeryys ja muut pienet seikat mistä oon täällä jo puhunu.

Esim tänää pelasin serverillä mappia missä on se ilmalaiva siinä keskellä maassa. Sit meille tuli juna ja junakuski sit jäi sinne meiän basen päähän jumittaa eikä liikutellu sitä junaa mihinkään. Toisaalta hävittiin se peli jotain 1000-300, et ei se pelkkä junakuski ollu dorka.

Yks yleinen on et "olenpa sniper vaikka meillä on jo valmiiks 15 sniperiä... ja paras jäädä tänne syrjään istumaan muiden kanssa!".
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 529
En kyllä ymmärrä miten tuota disconnectia tapahtuu mulle niin usein, jos kerta muille ei. Viimepäivinä tapahtunut varmaan vähintäänkin kerran päivässä.. Ärsyttävää.

Ja huvittaa kyllä nuo hakkerihuutelijat. Joku oikein päättäväisesti sai mieleensä, että riehuin servulla jollain aimbotilla. Vastassa susipaska hyökkäystiimi operationssissa, mulla flanker light tankki ja paiskoin ammuksia sinne tänne mihin tiimi spottasi vihollisia. Käytössä vielä kolmannen persoonan näkymä niin näkee käytännössä vieläpä ilman mitään rajoitteita kaikkialle. 69-9 taisi olla lopputulos, aika surkea selväksi aimbotiksi. Ja sitten kun seuraavalla pataljoonalla siirryin AA:han tykittämään Behemothia niin yhtäkkiä oli joku AA-hack. Ei huhhuh noita joitakin peppukipeitä ihmisiä ja niiden reaktioita kun ottavat turpaan. Toinen jantteri vielä toisessa pelissä valitteli koko pelin ajan kun olin "campernoob" kun tapoin hänet LMG:llä samasta kohtaa 3 kertaa (puolustavassa tiimissä). :D

Pakko sanoa kyllä, että on varsin tehokas tuo Flanker jos ei kukaan aktiivisesti yritä ottaa sitä pois pelistä. Tosin 2 assaulttia tai jopa 1 piilosta hyökkäävä käytännössä tuhoaa tuon helposti tai periaatteessa mikä vaan muu tankki jos ei pääse suojaan/piiloon. Onneksi tuossa on melko "heikot" nuo lisäominaisuudet, jollain suojakaasulla ja pikakorjauksella tuo olisi ihan liian hyvä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
265
Cambernoobin huutelijat on lupsakkaa sakkia. Ei niillä ole harmainta aavistustakaan tehokkaasta puolustussodankäynnistä. Sitten kun ne tahvot ei kolmannellakaan kerralla ymmärrä tarkistaa saman kulman takaa, oletkin jo kusipäinen campernoobhakkeri. :tup:
Monesti tuo äänekkäin jengi löytyy häviävästä joukkueesta. Alkuun pelatessa pidin chattia pois näkyvistä, mutta nyt kun on siirtynyt telttailevaksi hakkerinoobiksi, ehtii jo seurailemaan sen viihdyttävää sisältöä.
Auta armias, jos squadina lähdet heavy tankilla liikenteeseen parin korjaavan supportin kanssa. Hakkerihuutelu alkaa heti, vaikka senkin tankin poistaisi kartalta jo yhdellä yhteen pelaavalla squadilla.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
402
Cambernoobin huutelijat on lupsakkaa sakkia. Ei niillä ole harmainta aavistustakaan tehokkaasta puolustussodankäynnistä. Sitten kun ne tahvot ei kolmannellakaan kerralla ymmärrä tarkistaa saman kulman takaa, oletkin jo kusipäinen campernoobhakkeri. :tup:
Monesti tuo äänekkäin jengi löytyy häviävästä joukkueesta. Alkuun pelatessa pidin chattia pois näkyvistä, mutta nyt kun on siirtynyt telttailevaksi hakkerinoobiksi, ehtii jo seurailemaan sen viihdyttävää sisältöä.
Auta armias, jos squadina lähdet heavy tankilla liikenteeseen parin korjaavan supportin kanssa. Hakkerihuutelu alkaa heti, vaikka senkin tankin poistaisi kartalta jo yhdellä yhteen pelaavalla squadilla.
Vihutiimissä olevat kämpperit eivät kyllä haittaa yhtään. Sehän on vain yksi pelaaja vastapuolella vähemmän. Omassa tiimissä olevat kämpperit on se vastenmielisin ongelma.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 031
Ei se mitään jos niitä snipereitä on vaikka viis, mutta jos omassa tiimissä on niitä 15, eli puolet koko joukkueesta ja niistä snipereistä yli puolet kämppää ja ne jotka on hyökkääviä ei käytä juuri ollenkaan flareja ni se on turhauttavaa.

Sit jos sanoo että ne sniperit vois ampuilla niitä flareja, ni kolme onnistuu ampumaan kahen metrin sisään samaan paikkaan ne flaret ja hyöty on taas niiden kanssa 1.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 529
Ei se mitään jos niitä snipereitä on vaikka viis, mutta jos omassa tiimissä on niitä 15, eli puolet koko joukkueesta ja niistä snipereistä yli puolet kämppää ja ne jotka on hyökkääviä ei käytä juuri ollenkaan flareja ni se on turhauttavaa.

Sit jos sanoo että ne sniperit vois ampuilla niitä flareja, ni kolme onnistuu ampumaan kahen metrin sisään samaan paikkaan ne flaret ja hyöty on taas niiden kanssa 1.
Eihän tässä varsinaisesti nyt ollut kyse edes snipereista. Vaikka tuo mainitsemasi ongelma on toki olemassa ja en ymmärrä tuota flarejen ampumisen vaikeutta. Enempi oli kyse siitä, että esim. puolustavalla tiimillä kun on LMG vahtimassa jotain flankkia niin yhtäkkiä sitä onkin campperi kun se sama urpo sokeana juoksee ja kuolee sitä reittiä pitkin uudestaan ja uudestaan.

Samoiten huvittaa tuo väki joka itkee tankkien ylivoimaisuudesta mutta ei viitsi edes tuhota ketään. Operationssissa vihollistiimin light tankki pisti oman jengin ihan täysin kanveesiin - > miten joukkue ratkaisi ongelman? Tietysti itkemällä hackeista, tankkien ylivoimaisuudesta ja ties mistä muusta. Olin koko operationssin ajan ainoa joka yritti päästä siitä tankista eroon. Ei tuossa itkemisessä muuten mitään mutta aika usein DICE on tuntunut tekevän tuollaisen pohjalta liian radikaaleja ratkaisuja (esim. peruslight tankkia nerffattiin liikaa betan itkijöiden perusteella. Betassa suurimmalla osalla ei ollut edes välineitä noita vastaan taisteluun.)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
535
Tuleepa nyt tätäkin kokeiltua origin accessin kautta. Olin jopa yllättynyt miten hyvin tämä toimii vanhalla 2500K prosessorilla, ainakin parin kartan kokeilun perusteella. Näytönohjain ei tunnu edes hirmusesti kuormittuvan 1080p resoluutiolla ja 60 Hz:llä, joten prosessori on varmaan pullonkaulana. Ihmeen vähän tuota sitten huomaa lopulta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 529
Tuntuu kyllä melko surulliselta tämä "community" tässä pelissä. Joka ikisessä pelissä tulee käytännössä vastaan hakkeri-itkijä, "noobteam" huutelija ja sitten se "EZ noobs" tyyppi, joka vaihtoi häviäjistä voittajiin viimeisen minuutin aikana... Miksi peli edes antaa vaihtaa joukkuetta voittajiin siinä vaiheessa kun tilanne on selvä, älytöntä.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 564
Joo se on kyllä ihan turha huudella noobteamia ellei ole itse sen tiimin top 3:ssa selvällä marginaalilla...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 529
Joo se on kyllä ihan turha huudella noobteamia ellei ole itse sen tiimin top 3:ssa selvällä marginaalilla...
Kaikista paras oli, kun kerran häviävän joukkueen 28. sijalla oleva reconi alkoi huutelemaan noobteamia. :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
852
Onkos vielä kukaan löytänyt patch notesia päivitykseen joka tänään ui linjoille?
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 348
Onkos vielä kukaan löytänyt patch notesia päivitykseen joka tänään ui linjoille?
Se on pitkälti CTE patch kuitenkin, niin:


+ tarkemmat (nämä parin viikon takaa CTE, joten osa asioista varmasti muuttunut mutta osviittaa):

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 529
Millähän perusteella nuo Elite Codex aseet on valittu.. Ja mikähän se "Elite" version on? Noh, eiköhän vähintään noita Elite Automaticoja ala kohta näkymään. En ihmettelisi vaikka ekan näkisi jo peräti tänään tai huomenna.

Miksiköhän mulla on kaikki classit tuolla päävalikon soldier statseissa +20lvl mutta sitten itse pelin sisällä muka edelleen 10... Onko muilla sama?

E: Patch notet olivatkin tuossa ylhäällä mutta tässä vielä suoraan BF-sivuilta: Battlefield 1 Update Notes
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 031
Lyökö tää äijä automaattisesti puukolla jos oon tarpeeks lähellä vihollista, vaikka painan mouse1?

Äsken kävi niin, että vihollinen oli menossa ikkunasta sisään. Olin ihan vieressä ja aloin ampumaan sitä, koska tiesin että se pääsee sinne sisälle, enkä pysty puukottaa sitä siihen... mutta tää vaihtokin jostain syystä puukon käteen ja se äijä pääsi sinne sisälle ja käänty ympäri ja ampu mut...koska mulla olikin se puukko kädessä ja se vaan löi sillä kun painoin mouse1.

Ja tuli ties kuinka mones päivitys peliin, mutta en vieläkään pääse servulle ykkösellä, vaan 100% aina tulee server disconnected.

edit: kerron vielä miten pääsen pelaamaan.

Meen multipeliin ja painan siitä jonkun moden, vaikka conquest. Sit se lataa hetken ja tulee server disconnected. Sit meen main menuun ja siinhen tulee lista edellisistä servuista ja se mihin äsken koitin joinata ilmestyy siihen. Painan siihen ja sit tulee kerran joku bandwidth error ja sit painan uudestaan siihen servuun ja sit tulee vielä ehkä reservation already exists tms ja taas main menuun ja sit se rupee lataa peliä... ja yleensä siellä on 1 tai 2 pelaajaa jonossa ennen mua ja joudun oottamaan taas.

Eli joudun noin kolme kertaa klikkaa siihen seruvulle + odotukset että pääsen pelaamaan.

Jos koittaisin aina suoraan siitä multiplayer -> conquest kautta mennä, ni oon joskus tunnin klikkaillu sitä että pääsen pelaa eikä tuu server disconnected.

:sangry:
 
Viimeksi muokattu:

Subv1sa

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 116
Ei kyllä pitäis vaihtaa puukkoon automaattisesti. ettet vaan oo vahingossa sohassu f:ää.
Aina oon kyl ite päässy servuille suoraan ja about 1-2 kertaa on tullu disconnected servulta kesken pelin.

Ainoo mikä nyt parissa viimeisessä pelissä ollut että valittanut packet lossia ja low fps, noita ei ennen tullu ikinä ja nyt tuntuu et joka toisessa pelissä tulee.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 529
Nyt vaikuttaisi olevan ihan hyvä hetki ostaa Premium. Premiumiin (siihen erillispäivitykseen) saa kaupan päälle nyt tuon Deluxe-päivityspaketin: Origin. Lisäksi EA Access jäsenyyden saa ilmaiseksi 7 päivän kokeiluun ja sillä säästää tuosta sen 10% eli hintaa jää 45€. Ei ihan vedä vertoja tuolle aiemmalle 30% alelle mutta tuskin tässä DLC-julkaisujen alkutaipaleella hirveästi noita alennuksia tulee. Tuolla Premium-tarjouksella peli vastaa käsittääkseni käytännössä täysin Ultimate versiota, joka tulee huomattavasti kalliimmaksi kuin nyt erikseen ostettu peruspeli+premium (etenkin jos ostaa pelin jostain keycode-palvelusta).
 
Viimeksi muokattu:

Leopardi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 620
Nyt vaikuttaisi olevan ihan hyvä hetki ostaa Premium. Premiumiin saa kaupan päälle nyt tuon Deluxe-päivityspaketin: Origin. Lisäksi EA Access jäsenyyden saa ilmaiseksi 7 päivän kokeiluun ja sillä säästää tuosta sen 10% eli hintaa jää 45€. Ei ihan vedä vertoja tuolle aiemmalle 30% alelle mutta tuskin tässä DLC-julkaisujen alkutaipaleella hirveästi noita alennuksia tulee. Tuolla Premium-tarjouksella peli vastaa käsittääkseni käytännössä täysin Ultimate versiota, joka tulee huomattavasti kalliimmaksi kuin nyt erikseen ostettu peruspeli+premium (etenkin jos ostaa pelin jostain keycode-palvelusta).
Joo ei, katsoin että battlefield 1 + premium olisi tuolla 49,90e, mutta ei todellakaan pelkkä premium ole tuon arvoinen. Deluxen skinit nyt on ihan tyhjän kanssa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 529
Joo ei, katsoin että battlefield 1 + premium olisi tuolla 49,90e, mutta ei todellakaan pelkkä premium ole tuon arvoinen. Deluxen skinit nyt on ihan tyhjän kanssa.
Ei toki mikään paras diili, esim. olihan tuo kerran jo - 30% (tosin tämä oli yleistarjous, ei varsinaisesti siis juuri tälle), mutta tuskin noista mitään tarjouksia enää tulee ennenkuin kaikki DLC:t on lykätty ulos. Vai onko esim. Neloseen tullut alennuksia tässä vaiheessa ennen DLC-sisältöjen loppumista? Ja hintaa ei ollut 50e vaan 45e tuolla trialilla. Enkä missään tainnut sanoa että tuohon kuuluu myös peruspeli, sanoohan sen jo järkikin ettei sitä niin halvalla tässä vaiheessa saa. Mutta en kiellä sitä, etteikö tuollainen saisi maksaa muutenkin normihinnalla reilusti vähemmän.

Tottakai paremman tarjouksen saat pelin virallisen elinkaaren päätyttyä. Itsekin ostin bf4 ultimate version 20e hintaan pelin viimeisten sisältöjen julkaisun jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 564
Oliko tosiaan myös premium -30%? Mielestäni ainakin jossain origin alessa peli oli kyllä 30% mutta premium ei.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 529
Oliko tosiaan myös premium -30%? Mielestäni ainakin jossain origin alessa peli oli kyllä 30% mutta premium ei.
Joulukuussa oli joku -30% "gift of play" -alekampanja joka koski käytännössä kaikkia Originin tuotteita. Tuolloin sai tietyllä alekoodilla siis kaikesta - 30%, jolloin Premiumin sai siis 35€ (+ mahd. Access ale vielä tuohon).
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
543
Nyt vaikuttaisi olevan ihan hyvä hetki ostaa Premium. Premiumiin (siihen erillispäivitykseen) saa kaupan päälle nyt tuon Deluxe-päivityspaketin: Origin. Lisäksi EA Access jäsenyyden saa ilmaiseksi 7 päivän kokeiluun ja sillä säästää tuosta sen 10% eli hintaa jää 45€. Ei ihan vedä vertoja tuolle aiemmalle 30% alelle mutta tuskin tässä DLC-julkaisujen alkutaipaleella hirveästi noita alennuksia tulee. Tuolla Premium-tarjouksella peli vastaa käsittääkseni käytännössä täysin Ultimate versiota, joka tulee huomattavasti kalliimmaksi kuin nyt erikseen ostettu peruspeli+premium (etenkin jos ostaa pelin jostain keycode-palvelusta).
Deluxe sisältää:
• The Red Baron Pack: crammed with items inspired by the famous fighter pilot.
• The Lawrence of Arabia Pack: items and weapons based on the adventures of Lawrence of Arabia • 3x vehicle skins: skins on three of the largest vehicles in the game.
• 5x Battlepacks: each Battlepack contains one stand-out weapon or vehicle skin.

Eli aika turha tarjous, paitsi jos pitää skinejä rahan arvoisena. Vähän harmittaa etten ostanut siitä -30% tarjouksesta premiumia. Ei auta kuin odotella.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 156
Meni minultakin tuo Premium-tarjous ohi. Olisin varmaan ostanut. Toivottavasti tulisi tarjoukseen vielä ennenkuin ensimmäinen isompi DLC tulee.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
85
eikö noita ajoneuvojen tai behemottien skinejä siis pääse säätämään kuin sinä hetkenä jos ehdit klikata sitä tankkia pitkän odottelun jälkeen? ei saatana, tai sitten olen sokea.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 564
Joulukuussa oli joku -30% "gift of play" -alekampanja joka koski käytännössä kaikkia Originin tuotteita. Tuolloin sai tietyllä alekoodilla siis kaikesta - 30%, jolloin Premiumin sai siis 35€ (+ mahd. Access ale vielä tuohon).
Kappas. Muistaakseni joskus joulun aikaan kun oli melkeen kaikessa 30% ale niin premiumissa ei sitten ollut :/ no oli miten oli tuo on nyt hankittu. Ja toisaalta olen jo pelannut BF1 yli 120 tuntia tähän mennessä niin eipä ole paljon hintaa/pelitunti tähän mennessä mielestäni.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 529
eikö noita ajoneuvojen tai behemottien skinejä siis pääse säätämään kuin sinä hetkenä jos ehdit klikata sitä tankkia pitkän odottelun jälkeen? ei saatana, tai sitten olen sokea.
Käsittääkseni ei. Todella typerää, että noita pääsee katsomaan ja vaihtamaan vain pelissä ja silloinkin jos on sattunut olemaan tarpeeksi onnekas ja saanut sen tankin. Samalla sitten tiimi on ilman sitä tankkia kun käyttää sen pari minuuttia skinien tarkasteluun. Tuokin on ilmeisesti tulossa tuonne päävalikon custom-menuun mutta aivan liian hitaalla tahdilla.. Piloteilla ja hevosilla sama juttu. Behemotheillehan ei taida olla edes mitään säätömahdollisuuksia vaan se taitaa saada skinin automaattisesti jos spawnaat kuljettajaksi.
 
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
80
Käsittääkseni ei. Todella typerää, että noita pääsee katsomaan ja vaihtamaan vain pelissä ja silloinkin jos on sattunut olemaan tarpeeksi onnekas ja saanut sen tankin. Samalla sitten tiimi on ilman sitä tankkia kun käyttää sen pari minuuttia skinien tarkasteluun. Tuokin on ilmeisesti tulossa tuonne päävalikon custom-menuun mutta aivan liian hitaalla tahdilla.. Piloteilla ja hevosilla sama juttu. Behemotheillehan ei taida olla edes mitään säätömahdollisuuksia vaan se taitaa saada skinin automaattisesti jos spawnaat kuljettajaksi.
Mobile apissa voit säädellä...
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 778
Mikä lienee syynä etten koskaan ehdi enää spawnata tankkiin pelin alussa? Peli ei toki ole ssd-levyllä mutta ainakin joinaan ajoissa sillä se laskuri alkaa sieltä puolen minuutin kohdalta juoksemaan.
Aiemmin ehdin useinkin...ei toki että se niin tärkeää on sillä supporttina mieluiten pelaan mutta välillä oisi kiva ehtiä silläkin alussa rällästämään :D
Ja onko tämä vain bugi omassa pelissäni, etten voi valita ajoneuvoa/hevosta ennenkuin laskuri on juossut nollaan? Vai muutettiinko tätä systeemiä?

Koomista on se että tässäkään päivityksessä revive-bugista ei sitten päästy eroon. Noh 90-levelillä jo mennää ja peli on hauskaa kevyttä viihdettä ollut.

Ps. Operations pelimuotoa moni tuntuu kehuvan mutta eilen sitä testattuani ja siellä lentokoneiden raiskauksen seassa ollessani, tuli kyllä ajatus siitä että ei kyllä maistu itselleni...ja pelikin kesti helvetin kauan, nyhräten samassa kohdassa.
Toki tämä on lähempänä sellaista perinteistä "oikeaa" sotaa mutta ei kyllä hirveästi iskenyt ja Qonguest pysyy suosikkina.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 529
Mikä lienee syynä etten koskaan ehdi enää spawnata tankkiin pelin alussa? Peli ei toki ole ssd-levyllä mutta ainakin joinaan ajoissa sillä se laskuri alkaa sieltä puolen minuutin kohdalta juoksemaan.
Aiemmin ehdin useinkin...ei toki että se niin tärkeää on sillä supporttina mieluiten pelaan mutta välillä oisi kiva ehtiä silläkin alussa rällästämään :D
Ja onko tämä vain bugi omassa pelissäni, etten voi valita ajoneuvoa/hevosta ennenkuin laskuri on juossut nollaan? Vai muutettiinko tätä systeemiä?
Tankit spawnaavat nykypäivityksen myötä vasta myöhemmin pelin jo käynnistyttyä. Jos siis haluat tankin niin ei pidä spawnata heti inffiksi vaan pitää odottaa joku 30s-1min pelin alettua, että tankit tulevat spawnattaviksi. Ideana juuri se, että kaikilla olisi lähes yhtä hyvä mahdollisuus saada tankki, lentokone tai hevonen alussa. Aiemmin esim. itse sain tankin SSD:llä käytännössä aina pelin alussa halutessani.

Koomista on se että tässäkään päivityksessä revive-bugista ei sitten päästy eroon. Noh 90-levelillä jo mennää ja peli on hauskaa kevyttä viihdettä ollut.
Tämän saisivat korjata mutta ilmeisesti DICE:lla itsellään on jotain ongelmia todentaa tätä bugia omassa päässään. Eivät vissiin tiedä miten tuon saa ilmaantumaan tai mikä sen laukaisee, kun tuntuu tapahtuvan sen verran satunnaisesti. Näin olen ainakin tuolta BF-foorumeilta käsittänyt.

Ps. Operations pelimuotoa moni tuntuu kehuvan mutta eilen sitä testattuani ja siellä lentokoneiden raiskauksen seassa ollessani, tuli kyllä ajatus siitä että ei kyllä maistu itselleni...ja pelikin kesti helvetin kauan, nyhräten samassa kohdassa.
Toki tämä on lähempänä sellaista perinteistä "oikeaa" sotaa mutta ei kyllä hirveästi iskenyt ja Qonguest pysyy suosikkina.
Itse tykkään kyllä Operationssista ja varmaan 50-75% peliajastani koostuu tuosta Kaiserslacht -operationssista. Lentokoneet ovat kyllä tosissaan melko tehokkaita tuolla, etenkin kun hyökkääjillä tuppaa harvemmin olemaan fiksusti AA:ta. Huomattavasti tehokkaampia kuin CQ:ssa johtuen AA-puutteesta ja pelin mentaliteetista johtuen. Pitäisi joko ottaa AA-truck tai toivoa, että omat pilotit tuhoaisivat viholliskoneita.. Itse aika usein ammuskelen noita lentokoneita heavy tankilla alas kun lentävät läheltä. Voisihan noita kuitenkin rajoittaa ehkä siihen max 1-2 per joukkue. (Itse koneita on aika vaikea balancettaa siinä mielessä, että CQ ja Operations ovat niin erilaiset ja CQ:ssa nuo taitavat olla nykyisellään ihan hyvät.)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
198
Missäköhän voisi olla vika kun pelissä hiiri (logitech G900) jökkii ja tökkii ajoittain? Vaikka hiirtä liikuttaa, ei tähtäin pysy perässä eli osa liikkeestä jää "rekisteröimättä".
Setuppiin en ole tehnyt muutoksia. Rautapuoli pysynyt samana.
Ainostaan viime perjantaina kokeilin peliä hetken aikaa toisella näytöllä (Asus 24" PG248Q). Totesin etten ole näyttöön tyytyväinen, joten palasin vanhaan näyttöön (BenQ 22").
Apua kaivataan?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 778
Itse tykkään kyllä Operationssista ja varmaan 50-75% peliajastani koostuu tuosta Kaiserslacht -operationssista. Lentokoneet ovat kyllä tosissaan melko tehokkaita tuolla, etenkin kun hyökkääjillä tuppaa harvemmin olemaan fiksusti AA:ta. Huomattavasti tehokkaampia kuin CQ:ssa johtuen AA-puutteesta ja pelin mentaliteetista johtuen. Pitäisi joko ottaa AA-truck tai toivoa, että omat pilotit tuhoaisivat viholliskoneita.. Itse aika usein ammuskelen noita lentokoneita heavy tankilla alas kun lentävät läheltä. Voisihan noita kuitenkin rajoittaa ehkä siihen max 1-2 per joukkue. (Itse koneita on aika vaikea balancettaa siinä mielessä, että CQ ja Operations ovat niin erilaiset ja CQ:ssa nuo taitavat olla nykyisellään ihan hyvät.)
Joo pitää myöntää toki että pelasin vain tuota Fao fortressia ja se jätti hieman negatiivisen fiiliksen...eli koitin pelissä pähkäillä miten koneita saisi alas, niitä taisi olla peräti kolme(?) eli meininki oli melkosen kaaoottista.
Pitää vielä pelailla eri mappeja tuota Operaatiota niin pääsee jyvälle enemmän kuinka tuolla kannattaa pelailla. Saattoi vaikuttaa sekin että tuntui siltä että porukka vaan sooloilee siellä sun täällä tuossa pelimuodossa.

Jaahas tuo onkin sitten ihan fiksu uudistus että kaikilla mahdollisuus tankkeihin, tai no ehkä +100 pingin kaveri väkisin häviää hitusen sille 20ms- hepulle :D
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 348
Missäköhän voisi olla vika kun pelissä hiiri (logitech G900) jökkii ja tökkii ajoittain? Vaikka hiirtä liikuttaa, ei tähtäin pysy perässä eli osa liikkeestä jää "rekisteröimättä".
Setuppiin en ole tehnyt muutoksia. Rautapuoli pysynyt samana.
Ainostaan viime perjantaina kokeilin peliä hetken aikaa toisella näytöllä (Asus 24" PG248Q). Totesin etten ole näyttöön tyytyväinen, joten palasin vanhaan näyttöön (BenQ 22").
Apua kaivataan?
Olikos tässä pelissä se asetus "raw mouse input" tjsp? Eli jos on ja ei ole päällä, niin pistää päälle.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 399
Viestejä
4 285 291
Jäsenet
71 649
Uusin jäsen
Credittii

Hinta.fi

Ylös Bottom