Battlefield 1

Testaa yhdellä kortilla.

Testasin yhdellä kortilla DX11. Yhden kortin käyttöaste oli odotetusti tapissa ja FPS alhaisempi, noin 90, mikä ei riitä minulle.

Hyvä pointti.
@qazserNOS mainitsi että noin kuukauden tauko, niin tuliko pelattua nykyisellä setillä 13.12. jälkeen?
Silloin tuli iso pätsi, ja täysin mahdollista että onnistuivat SLI:n rikkomaan jollain tasolla.

Juu pelasin entisellä setillä ison pätsin jälkeen, oli mm. välkkyvät tekstit pääosin korjattu. Peli toimi tuolloin hienosti.
 
Tietenkin FPS reilusti alhaisempi yhdellä kortilla, mutta pointtina oli varmaan että esiintyykö silloin stutteria?
Mutta tosiaan kuten tuossa sanoit niin myös edellisen pätsin jälkeen peli on toiminut.
Eli joku muu tässä sitten prakaa.

Onko jo kokeiltu disabloida afterburnerit, sekä myös Origin in-game overlay?
Oletan että se afterburneri jotain käppyrää piirtää, tai ainakin se on siinä mahdollista. Vai oliko se rivatuner, mut ihan sama eikös ne usein ole kummatkin jengillä.
Vaikka toimi ennen, niin nyt kun osia vaihtui ja joitain päivityksiä ehkä jossain softissa yms ollut niin voi taas hajota.
 
Tietenkin FPS reilusti alhaisempi yhdellä kortilla, mutta pointtina oli varmaan että esiintyykö silloin stutteria?
Mutta tosiaan kuten tuossa sanoit niin myös edellisen pätsin jälkeen peli on toiminut.
Eli joku muu tässä sitten prakaa.

Onko jo kokeiltu disabloida afterburnerit, sekä myös Origin in-game overlay?
Oletan että se afterburneri jotain käppyrää piirtää, tai ainakin se on siinä mahdollista. Vai oliko se rivatuner, mut ihan sama eikös ne usein ole kummatkin jengillä.
Vaikka toimi ennen, niin nyt kun osia vaihtui ja joitain päivityksiä ehkä jossain softissa yms ollut niin voi taas hajota.

Minun on vaikea arvioida onko yhdellä kortilla stutterointia, kun alemmalla FPS:llä sulavuus on huonompi. Voin yrittää myöhemmin tänään testailla lisää yhdellä kortilla, vaikka alemmilla grafiikka-asetuksilla.

Testasin MSI Afterburner (+RivaTuner) ja Rainmeter poissa päältä, enkä huomannut merkittävää eroa. Eiköhän tuo stutterointi johdu ihan siitä, että toisella GPU:lla on alempi käyttöaste. Mutta mistä se sitten johtuu, onkin koko ongelman ydin. Laitoin Witcher 3:n latautumaan verrokkitestiksi.

Edit: Jep Witcher 3 toimii sulavasti 120FPS molemmat GPU:t maksimikäyttöasteella.
 
Viimeksi muokattu:
Minun on vaikea arvioida onko yhdellä kortilla stutterointia, kun alemmalla FPS:llä sulavuus on huonompi. Voin yrittää myöhemmin tänään testailla lisää yhdellä kortilla, vaikka alemmilla grafiikka-asetuksilla.

Testasin MSI Afterburner (+RivaTuner) ja Rainmeter poissa päältä, enkä huomannut merkittävää eroa. Eiköhän tuo stutterointi johdu ihan siitä, että toisella GPU:lla on alempi käyttöaste. Mutta mistä se sitten johtuu, onkin koko ongelman ydin. Laitoin Witcher 3:n latautumaan verrokkitestiksi.
Liikutat hiirtä puolelta toiselle hitaasti ja katsot tökkiikö välillä. 90fps riittää kyllä tuon huomaamiseen. SLI-ongelmaltahan tuo vähän haiskahtaa. Eihän sulla ole kahta monitoria kiinni eri virkistystaajuuksilla?

Tosin fps yhdellä kortilla kyllä vaikuttaa hieman alhaiselta. Oma GTX 1060 puskee samanlaisia lukuja Ultralla.
 
Prossulta ja korteita kellot veks. Jos joku vetää ATK:ta kellojen takia jojoon niin se on bäfä, ei Prime tai IBT.
 
Tosin fps yhdellä kortilla kyllä vaikuttaa hieman alhaiselta. Oma GTX 1060 puskee samanlaisia lukuja Ultralla.
Tosin onko resoluutiosta ollut tässä mainintaa missään välissä, viitaten FPS 1060 vs 1070.
Itsellä 1070, pelaan 1080p, ja 64p Conquest pelissä FPS lukemat alla. Mitattuna ihan työkalulla olikohan 6 minuutin pätkissä:

min - max - avg:
80 - 140 - 108
75 - 134 - 98

En tosin muistaakseni ole pelannut joulukuun patchin jälkeen. Tiedä sitten olisiko eroa suuntaan tai toiseen.

Prossulta ja korteita kellot veks. Jos joku vetää ATK:ta kellojen takia jojoon niin se on bäfä, ei Prime tai IBT.
Tuo on ihan totta BF peleissä, ainakin muutamassa viimeisessä.
Ne on kumman herkkiä kelloille.
 
Liikutat hiirtä puolelta toiselle hitaasti ja katsot tökkiikö välillä. 90fps riittää kyllä tuon huomaamiseen. SLI-ongelmaltahan tuo vähän haiskahtaa. Eihän sulla ole kahta monitoria kiinni eri virkistystaajuuksilla?

Tosin fps yhdellä kortilla kyllä vaikuttaa hieman alhaiselta. Oma GTX 1060 puskee samanlaisia lukuja Ultralla.

Minulla on kyllä tavallaan kaksi monitoria eri virkistystaajuuksilla. Varsinainen näyttö on 144Hz DisplayPortilla ja vahvistin on kiinni HDMI:llä 60Hz, Windowsissa laajennetty työpöytä. Vahvistemelle on pakko lähettää kuva, jotta myös ääni siirtyy. Sama setuppi minulla oli myös kk sitten käytössä.

Millä resoluutiolla, itselläni 2560*1440? Yhden kortin kokeilun vedin Suez-Rushissa.

Prossulta ja korteita kellot veks. Jos joku vetää ATK:ta kellojen takia jojoon niin se on bäfä, ei Prime tai IBT.

Jaa että prossun epävakauden takia toinen GPU ei hyrräisi täysillä? CPU on myös testattu RealBenchilla tunnin ajan vakaaksi. Näytönohjaimien vakiokellot tulikin jo testattua kun Afterburner oli välillä poissa päältä.
 
Minulla on kyllä tavallaan kaksi monitoria eri virkistystaajuuksilla. Varsinainen näyttö on 144Hz DisplayPortilla ja vahvistin on kiinni HDMI:llä 60Hz, Windowsissa laajennetty työpöytä. Vahvistemelle on pakko lähettää kuva, jotta myös ääni siirtyy. Sama setuppi minulla oli myös kk sitten käytössä.

Millä resoluutiolla, itselläni 2560*1440? Yhden kortin kokeilun vedin Suez-Rushissa.



Jaa että prossun epävakauden takia toinen GPU ei hyrräisi täysillä? CPU on myös testattu RealBenchilla tunnin ajan vakaaksi. Näytönohjaimien vakiokellot tulikin jo testattua kun Afterburner oli välillä poissa päältä.
No tuo korkeampi reso selittää tuon fps:n. Itse pelaan siis 1080p.
Ainakin lukemani perusteella kahden eri virkistystaajudella olevan näytön käyttö luo lähes poikkeuksetta stutteria ainakin vaativampiin peleihin. En osaa sanoa onko vahvistimella sama vaikutus. Eikös tuon äkkiä kuitenkin kokeile.
 
Sellainen hauska bugi on Windowsissa, että jos toinen näyttö on 60Hz ja toinen 144Hz, niin jos kattoo toisella videota (ainakin Netflix ja HBO) selaimessa niin toinen on lumisadetta. Viimeistään jos laittaa fullscreen, mutta usein myös ihan pienemmässäkin koossa.
Mulla siis juurikin 60+144 ja extended.
Kesti muuten hetki selvittää tuo asia. Liittyy johonkin Windows HDCP handlaukseen. Löytyy asiaa haulla "144hz windows hdcp netflix", jne.
Nyt kun vaihdoin pelimonitorin 120Hz, niin ongelmaa ei ole. Jotenkin tuo tismalleen tupla Hz ei sitten ole ongelma.
Varmaan on jotain rautakonfiguraatioita missä tuota ei ilmene, vaikka olisikin näytöt 144+60. Melkein muistelisin että mullakin on varmasti toiminut joskus 144+60, siis noiden Netflix yms kanssa.

Ei mitään käryä voiko toi tosin aiheuttaa ongelmia sitten peleissä..... onko tuolla HDCP siis siinä mitään merkitystä, en niin tunne noita tekniikoita.
Toisaalta jos olisi mahdollista että liittyy niin ongelma voisi alkaa kun vaihtaa etenkin emolevyn, who knows. Eli jos ongelmaa ei ollut ennen uusia osia.
Ehkä se HDCP asia lähtee jostain sieltä asti vaikka lopulta on Windowsin vika, ja edelleen liittyykö mitenkään peleihin on asia mistä ei tietoa.
Ehkä ei liity mitenkään asiaan, tuli vain mieleen tuosta 144+60Hz.

Ei kai siinä mitään menetä jos testaa. Eli disabloi sen toisen näytön. Katsoo onko vielä stutteria.

Noista kelloista vielä, vakaus bencheissä ei tosiaan syystä tai toisesta kerro mitään Battlefield pelien kohdalla. Tarkemmin varmaan kyse Frostbite enginestä, kun sama homma ollut useammassa BF pelissä.
Battlefield 4 ketjussa aikoinaan Muron puolella monesti käyty läpi toi asia liittyen kelloihin.
Joku Battlefield peleissä vaan on että kellot vaikuttaa negatiivisesti. Ei aina (kuten mulla), mutta joskus.
 
Lisää testailua tehty, aika jänniä tuloksia. Vahvistimen virkistystaajuus tai päälläolo ei vakuttanut mitään. Myös yhdellä kortilla stutteroi. Post-processingin pudottaminen mediumille (kaiken muun ollessa ultralla) poisti stutteroinnin niin yhdellä kuin kahdellakin GPU:lla. Kahden tapauksessa GPU:iden käyttöasteet synkronoituivat, tosin enimmäkseen pitkälti alle 100%:n 144FPS rajoitinta vasten. Post-processing isommalla asetuksella FPS putoaa noin 120 tasolle ja toinen GPU käy vajailla tehoilla toisen työskennellessä täysillä.

Mitähän helvettiä siis. :D

Ai niin ja DX12:lla peli jumiutuu käynnistyessään, vaikka RivaTunerin overlay on piilotettuna.
 
Lisää testailua tehty, aika jänniä tuloksia. Vahvistimen virkistystaajuus tai päälläolo ei vakuttanut mitään. Myös yhdellä kortilla stutteroi. Post-processingin pudottaminen mediumille (kaiken muun ollessa ultralla) poisti stutteroinnin niin yhdellä kuin kahdellakin GPU:lla. Kahden tapauksessa GPU:iden käyttöasteet synkronoituivat, tosin enimmäkseen pitkälti alle 100%:n 144FPS rajoitinta vasten. Post-processing isommalla asetuksella FPS putoaa noin 120 tasolle ja toinen GPU käy vajailla tehoilla toisen työskennellessä täysillä.

Mitähän helvettiä siis. :D

Ai niin ja DX12:lla peli jumiutuu käynnistyessään, vaikka RivaTunerin overlay on piilotettuna.
No siinäpä sitten ainakin väliaikainen ratkaisu. Vaikuttaa joltain ajuri/softa/pelinsisäiseltä ongelmalta.
Pelin tiimellyksessä et tule huomaamaan eroa medium ja ultra post-processingin välillä.
 
Tulee myös mieleen että ainoa asia mitä odotella on pelin pätsi ja/tai GPU ajuri.
 
Millä pystyn lopettamaan ton bayonet chargen, jos oon metrin päässä vihollisesta ja tää runkku päättääkin lähtee juoksemaan eikä lyö niinkun haluan?

Voinko bindata eri nappuloihin sen chargen ja perus lyönnin?

PC:llä pelaan.
 
Millä pystyn lopettamaan ton bayonet chargen, jos oon metrin päässä vihollisesta ja tää runkku päättääkin lähtee juoksemaan eikä lyö niinkun haluan?

Voinko bindata eri nappuloihin sen chargen ja perus lyönnin?

PC:llä pelaan.

Muistaakseni tähtäyspainike ainakin lopettaa syöksymisen sekä ehkä taaksepäin painaminen ja ei, edes PC:llä ei saa tuota erilliselle näppäimelle. Persiistä se.
 
Millä pystyn lopettamaan ton bayonet chargen, jos oon metrin päässä vihollisesta ja tää runkku päättääkin lähtee juoksemaan eikä lyö niinkun haluan?

Voinko bindata eri nappuloihin sen chargen ja perus lyönnin?

PC:llä pelaan.
Eihän se mihinkään lähde juoksemaan, jos et shiftiä paina samaan aikaan.
 
mut eikös se oo sama tykittää sitten chargella päälle.
Itellä ainakin pariin otteeseen käynyt niin että kun tarpeeks läheltä ton vahingossa tehny ni jätkä juoksee mystisesti ohi vaan/charge pysähtyy ja ei osu viholliseen :D Tiedä sit onko tota korjailtu viime pelailujen jälkeen.
 
Joskus (usein) tehnyt ton bayonet chargen vahingossa, juossu vihulaisen ohi ja edessäolevan kämpän ovesta sisään, kierros kämpässä,
yhä juosten ovesta ohi hölmistyneen vihun ja koko ajan huutaen ARRGGGGGGGG!!!.
Vihu tietysti ampu selkään kun juoksin uudestaan pistintanassa ohi...... :btooth:
 
Tulevasta DLC:stä, They Shall Not Passista tullut lisätietoa:
Battlefield 1 – They Shall Not Pass – Battlefield Official Site

4 uutta karttaa:
- Verdun Heights
- Fort Vaux (The first big engagement inside a fort during WW1)
- Soissons (biggest tank assaults of WW1)
- Rupture

Uusina joukkoina ranskalaiset joilla uusi tankki (assault tank gun) sekä lähitaistelija/kranaattilinko elite class (trench raider). Lisäksi uusi steel behemoth (jättimäinen tankki), howitzer (uusi stationary ase) ja uusi pelimuoto Frontlines, joka on yhdistelmä conquestia ja rushia.

Muutamia kuvia spoilerissa.
large.img.jpg


large.img.jpg

large.img.jpg
 
Toivottavasti olisikin kuin Locker tai Metro. Pelissä kun sellaista ei vielä ihan ole. Argonne sinne suuntaan, ja kevyellä tasolla ehkä Amiens.
Kaikille jotain.
 
Lisää testailua tehty, aika jänniä tuloksia. Vahvistimen virkistystaajuus tai päälläolo ei vakuttanut mitään. Myös yhdellä kortilla stutteroi. Post-processingin pudottaminen mediumille (kaiken muun ollessa ultralla) poisti stutteroinnin niin yhdellä kuin kahdellakin GPU:lla. Kahden tapauksessa GPU:iden käyttöasteet synkronoituivat, tosin enimmäkseen pitkälti alle 100%:n 144FPS rajoitinta vasten. Post-processing isommalla asetuksella FPS putoaa noin 120 tasolle ja toinen GPU käy vajailla tehoilla toisen työskennellessä täysillä.

Mitähän helvettiä siis. :D

Ai niin ja DX12:lla peli jumiutuu käynnistyessään, vaikka RivaTunerin overlay on piilotettuna.
Nvidia julkaisi muuten uudet ajurit tiistaina, ja niissä uusia SLI profiileja myös BF1.
Testannut jo?

NVIDIA julkaisi uudet GeForce 378.49 -ajurit Resident Evil 7: Biohazardille - io-tech.fi
 
No hmph.
Ihme hommaa.

Ongelma ei varmaan enää ole ajureissa, olisiko sitten pelissä kuitenkin. Pelillä on meinaan ennenkin ollut mm. GPU spesifejä ongelma (GTX 680 ja 770 kaatu erittäin todennäköisesti), eli ehkä sitten konfiguraatio spesifejä ongelmia olemassa kun kuitenkin GTX 1070 on ihan toimivia tässä.
Voihan se toki edelleen olla joku muu softa, mutta toisaalta jos samat on olleet niin ei ehkä niin todennäköistä.

Meni muuten ohi se, että kokeilitko jo niin ettei missään ole kelloja?
Eli edelleen ne testiohjelmien vakaudet ei tunnu korreloivan mitenkään Battlefield pelisarjan vakauden tai ongelmien kanssa.
 
Tuleeko nuo uudet kartat kaikille, vai pitääkö ostaa premium pass? Vai ostetaanko dlc erikseen?
 
Tuleeko nuo uudet kartat kaikille, vai pitääkö ostaa premium pass? Vai ostetaanko dlc erikseen?
Ei tule kaikille.
Premium Pass ja kyllä ne tietääkseni erikseen voi ostaa.
Premiumiin kuuluu toki sitten kaikki tulevat DLC:t, ja Premiumilla niitä pääsee pelaamaan aiemmin.
 
Jahas, tuli törmättyä ilmeisesti uudenlaiseen hackeriin ainakin itselleni. Kierroksen alkaessa ihmettelin chatin antamaa keltaisella tulevaa admin viestiä, jossa oli puhetta jostain pelaajan nimestä ja admintiedoista. Sitten kyseinen kaveri huiteli koko kierroksen supporttina mutta aseena oli aina Wex ja HP:ta tuntui olevan tavallista enemmän sillä en saanut kertaakaan kaatumaan yhdestä tankin osumasta. Onko tullut moisia vastaan?
 
Meni muuten ohi se, että kokeilitko jo niin ettei missään ole kelloja?

GPUt vakiona olen testannut. CPUta en ole testannut vakiona Battlefieldin kanssa, sillä sen tuntuu äärimmäisen epätodennäköiseltä: miten se voisi aiheuttaa stutterointia, kun se joko kaatuu tai ei lämpötilojen ollessa alle throttlaus-rajan. Ehkä sitäkin voisi kokeilla jossain välissä.
 
GPUt vakiona olen testannut. CPUta en ole testannut vakiona Battlefieldin kanssa, sillä sen tuntuu äärimmäisen epätodennäköiseltä: miten se voisi aiheuttaa stutterointia, kun se joko kaatuu tai ei lämpötilojen ollessa alle throttlaus-rajan. Ehkä sitäkin voisi kokeilla jossain välissä.
Kokeile vielä CPU jossain kohtaa.
Syy on aivan auki, mutta jo BF4 aikoina tuosta murossakin kirjoteltiin monesti.
Eihän se suoriltaan järkevältä kuulosta, mutta tuntuu Frostbite engine olevan mystinen.
 
Mistäs tämän pelin nyt saa hankittua edullisimmin?

Näyttäisi olevan ihan Originissa tarjouksessa vajaa 36€. Tuskin tuota saa mistään huomattavasti halvemmalla. Kun otat 3.99€/kk maksavan Origin accessin niin saat tuosta alennusta 10% eli n. 3.60€. Vaikka jäät sen muutamankymmentä senttiä tappiolle niin tuolla saat sen 10h kokeilun peliin. Suosittelen oikeasti pelaamaan sen 10h kokeilun ennenkuin ostaa, sillä jos peli ei miellytäkkään niin säästät rahaa (maksoit vain 4€) ja jos miellyttää niin varmistitpahan asian ja hävisit vain ~40snt. Samalla saat tuon kokeilun moniin muihin Origin-peleihin, alennuksen 10% kaikkiin tuotteisiin ja pääset pelaamaan kuukaudeksi noita Access-pelejä. Tuon Access-tilauksen voit perua heti sen tilattuasi jottei unohdu, se säilyy silti kuukauden ja tuo BF1 alennus on voimassa vielä tovin: "TARJOUS PÄÄTTYY 2. HELMIKUUTA 2017 KELLO 10.00 PST-AIKAA.".

Ja itse pelistä. Suosittelen ehdottomasti perusversiota vaikka haluaisit Premiumin. Taitaa tulla peräti kympin halvemmaksi peruspeli (36€) + premium (50€) kuin Ultimate-version osto (97€). Ultimate versiolla saat vain muutamat battlepackit+skinit vs. peruspeli+premium.
 
Samaa mieltä että peruspeli menee hyvin tuonne maaliskuuhun asti kun tulee eka DLC.

Ultimate on sama asia kuin Deluxe+Premium, mutta ei noilla Deluxin kilkkeillä mitään tee.
Erikseen sitten Premium myöhemmin jos peli vielä maaliskuussa kiinnostaa. Tällä hetkellä hyöty Premiumista on se että pääsee ehkä muutaman non-Premium tyypin ohi jonossa servulle. Ekan DLC:n kohdalla hyöty sitten se (vs että ostaa erikseen joka DLC:n), että Premium jäsenet pääsee DLC:tä pelaamaan vähän aiemmin.
 
Paljon peli vie teillä kovalevytilaa? Virallisien sivujen mukaan about 50GB, onko lähellä totuutta? Itsellä SSD:llä 51GB tällä hetkellä vapaata, onko mitää toivoa vai täytyykö lähteä isompaa SSD:tä hommaamaan...?
 
Toki jos sillä SSD:llä Windows, ei järin suositeltavaa että tilaa jää 1GB.
 
Onkos siitä ssd:stä paljonkin hyöytyä tässä pelissä? Ainakin ps4:lla mappien latautumisessa voi mennä minuutteja.
Kyllä ainakin BF4 ero on valtava.
BF1 tosin sitä on taidettu tavallaan pehmentää, eli siinähän systeemi taitaa jotain idlailla pidempään et jengi mukana.
Eiköhän siinä silti eroa ole. Muistaakseni BF1 taisi jotenkin muuttua tuon suhteen.
 
Ennen oli peruskovolla peli ja ei paljon tarvinnu tankeista haaveilla erän alussa. Nyt peli ssd:llä niin melko usein saisi tankin jos sellaisen haluaa. Siinäpä se suurin ero taitaa olla... Kyllä perus kovollakin peleihin ehti ihan hyvin.
 
Tuo 376.60 korjas 770 2gb kaatuilut, ainakin kaverille (oli itsellä kanssa 770 mutta vaihdoin pois tietäen että menee kuukausia ennenku nvidia tekee asiall jotain :D)
Sen kanssa tän paripäivää pelaillu eikä oo ollut onkelmia.

Sitten ihan vaan btw, 570 sli setillä kokeilin low seteillä 1080p, fps:n puolesta on ihan hyvää kamaa 70-150fps tyhjässä servussa (4770k 4.5) mutta vram käyttö tapissa jo low asetuksilla ja tämä luultavasti aiheutti stutteroinnin joka oli aika rajua.
 
Tuo 376.60 korjas 770 2gb kaatuilut, ainakin kaverille (oli itsellä kanssa 770 mutta vaihdoin pois tietäen että menee kuukausia ennenku nvidia tekee asiall jotain :D)
Sen kanssa tän paripäivää pelaillu eikä oo ollut onkelmia.
No oho! :D
Ihan hetken ollut toi ongelma. Kaverilla palo kiinni jo ja päivitti 1070.

Ketjussa, missä jo yli 500 sivua, tuntuu olevan edelleen probleemia. :btooth:
DirectX Function Error (Nvidia) - Still no fix. Do you care? ( 22.11.16 - 18:57 CEST ) - Page 523
 
Mistäs ootte premiumin löytäny halvimmalla? Ei kovin isoja alennuksia tunnu koodikaupoissakaan olevan, hyvä jos 45€ saa.
 
Siis tää peli on ainoo peli ikinä mikä mut saa kihisemään kiukusta.

En oo ikinä ollu minkään pelin kanssa näin raivoissani kun tän pelin kanssa.

Äsken... vihollinen charges musta ohi ja juoksi nurkkaan. Käännyin ja menin lyömään sitä hatchetilla. Se seiso paikallaan ja löin sitä ainakin 5-6 kertaa ja kuulu vaan kling kling kling ja sit se ampu mut.

Oli vaan pakko lopettaa peli kesken.

:sangry:
 
Siis tää peli on ainoo peli ikinä mikä mut saa kihisemään kiukusta.

En oo ikinä ollu minkään pelin kanssa näin raivoissani kun tän pelin kanssa.

Äsken... vihollinen charges musta ohi ja juoksi nurkkaan. Käännyin ja menin lyömään sitä hatchetilla. Se seiso paikallaan ja löin sitä ainakin 5-6 kertaa ja kuulu vaan kling kling kling ja sit se ampu mut.

Oli vaan pakko lopettaa peli kesken.

:sangry:


Joo itelä kihisee kans tämän kanssa aika pahasti, varsinki jos yksin eksyy pelaa. Ei kestä nuppi.
Siksipä en enää yksin juuri pelaakkaan vaan aina kaveri messiin ja heti on hauskempaa vaikka välillä silti meinaa hihat palaa.
Jännä sinällään, että esim Titanfall 2 ei saa juuri laisinkaan veren painetta nousemaan...
 
Siis tää peli on ainoo peli ikinä mikä mut saa kihisemään kiukusta.

En oo ikinä ollu minkään pelin kanssa näin raivoissani kun tän pelin kanssa.

Äsken... vihollinen charges musta ohi ja juoksi nurkkaan. Käännyin ja menin lyömään sitä hatchetilla. Se seiso paikallaan ja löin sitä ainakin 5-6 kertaa ja kuulu vaan kling kling kling ja sit se ampu mut.

Oli vaan pakko lopettaa peli kesken.

:sangry:
No kyllä on herkässä, jos tuon takia menee hermot niin pahasti, että pitää peli sulkea :D Kyseessä kuitenkin casual-läpsyttelypeli.
 
No kyllä on herkässä, jos tuon takia menee hermot niin pahasti, että pitää peli sulkea :D Kyseessä kuitenkin casual-läpsyttelypeli.

Hehe, onhan se casuaalia, mutta siinä on kaikkia pieniä juttuja (oon kirjotellu niitä tänne) mitkä kertaa toista ärsyttävyyttä ja soppa on valmis :D
 
Pitkän bf uran ( alkoi bf1942 ) jälkeen nyt alkaa tuntua että on aika jättää tää pelisarja. Dice on jättänyt niin olellisia juttuja pelistä pois ja samalla tappavat yhteisön.
 
Pitkän bf uran ( alkoi bf1942 ) jälkeen nyt alkaa tuntua että on aika jättää tää pelisarja. Dice on jättänyt niin olellisia juttuja pelistä pois ja samalla tappavat yhteisön.
Samat fiilikset.
Kyllä BF1:ssä juurikin tuo yhteisö tapettu todella tehokkaasti, ja ei tämä peli tule kestämään PC:llä kuten aiemmat BF. Hardline ei lasketa, vaan tarkoitan tietenkin noita "aitoja" Battlefieldejä.
Aivan ykkösenä tuolla DICE:n you done f*cked up now listalla on tietenkin RSP. Hohhoijaa.
Ei ole myöskään platooneja, ja en tiedä millä aikataululla ovat ajatelleet. Tosin nehän tuli jälkijunassa myös nelosessa. BF1 kohdalla olen vaan nähnyt twiitin missä DICE jannu kommentoi että clan tägit tulee vasta kun on joku laajempi platoon systeemi. Tiedä sitten koska tulee ja millainen se on.

Tosin jään vain nyt sitten BF4:sta pelailemaan satunnaisesti. Aivan kokonaan pelisarja ei siis jää.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 125
Viestejä
4 487 442
Jäsenet
74 158
Uusin jäsen
kharim

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom