Battlefield 1

Eikös tuota Operationia pääse vieläkään pelaamaan HC versiona?

Ei taida päästä, ei ole DICE tehnyt tuolle HC:ta ja kun ei ole server browserissa niin ei voi yhteisökään tehdä. Kovin harmillista. HC operations pelkillä pulttilukoilla (SIR) olisi kova.
 
Meikä ei osaa, en saa ketään hengiltä ja mikähän tuossa serverin haussa mättää kun ei niitä löydy kuin 50 joissa 20:ssä on pelaajia?!?
Eikö ole mitään suomiservuja tai iobbs yms muroja?
 
Tulevan DLC:n promokuva:

Cz0BrBtVEAIt9rO.jpg



Lockeria luvassa. :)
 
...
mikähän tuossa serverin haussa mättää kun ei niitä löydy kuin 50 joissa 20:ssä on pelaajia?!?
...

Serverbrowser on mielestäni hieman kälyinen noiden servujen hakujen kanssa. Kannattaa asettaa hakuehtoihin,
että etsii täydet servut ja sellaiset missä on 1-10 vapaata paikkaa niin pääsee eroon tuosta ongelmasta.
 
Serverbrowser on mielestäni hieman kälyinen noiden servujen hakujen kanssa. Kannattaa asettaa hakuehtoihin,
että etsii täydet servut ja sellaiset missä on 1-10 vapaata paikkaa niin pääsee eroon tuosta ongelmasta.

Ok, kokeillaan .
Entäs niitä suomiservuja , löytyykö ?
Vai mistä suomalaista peliseuraa ?
 
Että tämmönen kusetus sitten? Tulihan tos joulun aikaan itsekkin ostettua yks 10 packin paketti pikku maistissa, ja siinä toivossa että sais tuon tankki skinin, vaan eipä tullut.. kaikkien muidenkaan battlepackien lisäksi joita kerkes tulla ja paljon. Kaikki muut legendaryt kyllä tuli ja osa moneenki kertaan + kymmeniä squad boosteja ja puzzle palasia..

 
Jos mä keskityn ja teen noita tehtäviä ni meiän tiimi voittaa.
Jos mä en jaksa keskittyä ja snipailen ja pysyttelen piilossa ni meiän tiimi häviää.
Sanotaan että ei sota yhtä miestä kaipaa, mutta joskus tuntuu että noi muut pelaajat ei osaa tehä yhtään mitään ja pelit pyörii oman panostuksen ympärillä.

Tänään siinä jossain kaupunkikartassa oli talossa vihollisia meiän selän takana. Sinne ne spawnas ja ampu porukkaa selkään. Sit sanoin että siellä on vihuja, mutta ketään ei kiinnostanu. Yksin en saanu tehtyy mitää, kun siel oli koko squadi. Siellä ne sai riehua koko pelin, mutta omat ei tehny mitään ja kuoli.

Joskus ois kyllä hauska nähä millasia vitun kehitysvammasia tätä peliä pelaa, kun ei ne tajuu välillä mitään. Jos joku on suomalaisella nickillä siellä ni ne osaa sentää pelaa.
 
Onko nuo "kuolet -> joku revivee -> et voi ampua" tyyppiset bugit lisääntyneet pelissä? Mielestäni tuon isomman päivityksen jälkeen törmännyt useammin näihin. Joko sotilas tähtää asetta kummallisen etäisesti (ase näyttää pieneltä), aseeseen jää junnaava ampumisanimaatio (ei ammu oikeasti), ei ammu muuten vaan tai lataa ikuisesti.. Yleensä korjaantuu vaihtamalla asetta mutta on pirun ärsyttävä bugi, kun monesti heti reviven jälkeen pitäisi osallistua tulitaisteluun jolloin tuo johtaa kuolemaan.

On kyllä loppupeleissä paljon kaikennäköistä bugia ja muuta ollut vaikka peli onneksi yleisesti ottaen on pelikelpoinen. Jotenkin vain silti käsittämätöntä näin suurelle tittelille tälläiset. Ja sitten vielä näperretään ennemmin jotain mikromaksusysteemejä kuin korjataan noita bugeja. (Vaikka ennemmin ymmärrän tälläisiä bugeja esim. tässä kuin jossain COD:ssa, kun sentään sisältöä ja "hajoavia toiminnallisuuksia" on huomattavasti enemmän.)


Uusi custom game, Armored kill, oli ehkä lievästi pettymys. Noissa voisi olla enemmänkin kuin pieniä tweakkauksia, joita periaatteessa voisi olla ihan custom servereillä. Jos ette ole kokeilleet, niin käsittääkseni peli on siis pitkälti Conquestia nopeammilla ajoneuvo-respawneilla sekä EI scoutteja/pääaseita mediceille. Mediccien pääaseiden puuttuminen johtaa suoraan mediccien totaaliseen puutteeseen, kuka haluaa vain pyöriä pistoolin kanssa parantelemassa jengiä isoissa conquest kartoissa.. Ymmärrän, että kiikarikiväärit mediceille olisivat tyhmiä mutta voisi olla vaikka SIR/factorykiväärit. Ja noita ajoneuvoja voisi olla tavallista enemmän pelkän nopeamman spawnin sijaan... Itseäni kiinnostaisi enemmän esim. 2x tankit ilman lentokoneita tyyppinen tai muu vastaava enemmän muokattu.
 
Viimeksi muokattu:
Onko nuo "kuolet -> joku revivee -> et voi ampua" tyyppiset bugit lisääntyneet pelissä? Mielestäni tuon isomman päivityksen jälkeen törmännyt useammin näihin. Joko sotilas tähtää asetta kummallisen etäisesti (ase näyttää pieneltä), aseeseen jää junnaava ampumisanimaatio (ei ammu oikeasti), ei ammu muuten vaan tai lataa ikuisesti.. Yleensä korjaantuu vaihtamalla asetta mutta on pirun ärsyttävä bugi, kun monesti heti reviven jälkeen pitäisi osallistua tulitaisteluun jolloin tuo johtaa kuolemaan.

Itellä tullut tohon reviveen liittyen bugia, että on tavallaan jäänyt se kiikarin näkymä ilman sitä kiikaria, eli sumea ruutu jossa keskellä terävä ympyrä.

Niin tosiaan ja on muuten kumma kun tuore peli, mutta ei välttämättä löydy HC rush ja conquest servuja järkevällä pingillä tähän aikaan päivästä joissa peli olis menossa.
 
Oli kuukausi taukoa kun piti laittaa näyttö huoltoon. Tässä välissä tuli vissiin tuo vähän isompi patchi, niin ainakin täällä tuntuisi toimivan hitusen paremmin tuon jälkeen i5:lla. Myös supporttia mukavampi pelata kun ei ole enää nuo LMG:t niin onnettomia.
 
Missä nää serverit oikein sijaitsee, kun pingit on 70-265?
Ja miksi hemmetissä pelaajia on tosi vähän? Jos sorttaa servuja pingin perusteella niin alle 100 pingin servuilla pelaajia on yhteensä varmaan 400.
Eiks tätä pelaa kukaan?
Ja mikä on HC josta täällä paljon puhutaan?
 
Ei tunnu olevan pelaajia kovin paljoo, enkä ihmettele.

HC=Hardcore=kuolee tyyliin yhdestä laakista.
 
Konsoleilla suurin pelaaja määrä,PCllä vähemmän enkä ihmettele kuten Simounen,tottunut parempaan BF3 ja BF4 parissa PCllä,konsolit liikaa läsnä tässä pelissä,rajoittunut.
Vuokra servuissa liian vähän säätömahdollisuuksia joten community ei vuokraa servuja=ei kivoja servuja missä voi pelata adminien asettamilla säännöillä mitkä parantaa suurimman osan pelaajien pelikokemusta ja missä on kiva pelata(snipu rajoitukset HC esim.).
Ei teambalancingia mikä on todella paha puute,ainoastaan jos servu on täysi niin tiimit on tasaiset,pahin mitä olen kokenut niin meillä oli 6 pelaajaa vähemmän ja kun tuli lisää pelaajia niin menivät vihollisen puolelle joillon meillä oli 8 vähemmän,ei mitään jakoa ja hävittiin,ei kiinnosta tuommoinen.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Täs pelissä on kyllä maailman paskin spawnisysteemi. Kiva tappaa vihollinen ja lataa asetta ja samalla viereen spawnaa tyyppi joka tappaa sut.
Tais sit juokset jostain johonkin ja metrin päähän taakse spawnaa vihu.

Sit yks oli että spawnasin tankkiin joka räjähti noin alle sekunti siitä kun siihen synnyin. Tavallaan aika raivostuttavaa sekin tuhannen muun raivostuttavan asian lisäksi tässä pelissä.
 
Alkuinnostuksen jälkeen en oikein tiedä mikä tässä on vikana mutta ennemmin starttaa battlefrontin kuin tämän. Vaikka teemakin on pitkästä aikaa mielenkiintoinen niin ei vaan innosta. Ehkä nuo sweetspot ja sarjatulen tarkentuminen sekoilut tekee tästä vastenmielisen tai joku muu juttu.
 
Kyllähän tosta kovin into rupee hiipumaan.. kaipais pikaisesti lisää sisältöä ja korjauksia. Terveisin 99 rank.. :darra:
 
ei jaksa kyllä pelaa yhtään Bf1:stä. Olis vaan pitäny jättää hommaamatta, kun ei noi WW1 aikaset jutut oikeen nappaa muutenkaan. vielä niin näppärää kun ei näitä voi myydäkään ilmeisesti eteenpäin?
 
Mulla on kyllä pahasti jäänyt BF1. En ole pelannut peliäkään muistaakseni kuukauteen, ja sitäkin kertaa ennen melko heikosti pl. ehkä ensimmäinen kuukausi.
Mulla oli jopa betassa enemmän pelitunteja....
BF4 pelannut enemmän viimeisen ehkä jopa 7 vko aikana kuin BF1 post-release.

Ruvennut miettimään jaksanko Premiumia edes hankkia, mutta ei tarvi sitä päättää ennen maaliskuuta.
 
ei jaksa kyllä pelaa yhtään Bf1:stä. Olis vaan pitäny jättää hommaamatta, kun ei noi WW1 aikaset jutut oikeen nappaa muutenkaan. vielä niin näppärää kun ei näitä voi myydäkään ilmeisesti eteenpäin?

Ei käsittääkseni pysty mitenkään, etenkin jos olet hommannut digitaalisen version. Fyysisen ehkä voi, en tosin tiedä rekisteröityykö sekin juuri nimenomaan Origin-tilikohtaisesti. Kannattaa hyödyntää näissä digitaalisissa peleissä demokokeiluja, Originissa tosin tuosta joutuu maksamaan sen 4€ Origin-jäsenyydestä mutta saa 10h vapaata pelaamista ja 10% alennukset peliin sitten ostaessa/suuren säästön jos ei miellyttänytkään. (Tai no pystyy sen pelin "myymään" jos myyt jollekkin toiselle koko Origin-tilisi. Tämä taitaa tosin olla Origininkin sääntöjen vastaista, joten riskinsä tuossakin jos tili suljetaan.)

Itselläni BF1:sessä 167h ja vielä jaksaa ihan hyvin. Vaikka voin kyllä myöntää, että pelissä on ongelmansa. Esim. käytännössä kaikki aseet pl. bolt-actionit, voisivat tehdä enemmän damagea. Itse pidin eniten BFBC2 Vietnamin korkeasta damagemodelista. HC tavallaan "ratkaisee" ongelman mutta toisaalta tekee scouttien aseista liian tehokkaita. Lisäksi tiimipelaushommia voisi kyllä kehittää, esim. ajoneuvojen sisäiset chatit olisi kova juttu ja myös squad leaderille mahdollisuus antaa squadille käsky tuhota tietty kohde (ajoneuvo).
 
ei jaksa kyllä pelaa yhtään Bf1:stä. Olis vaan pitäny jättää hommaamatta, kun ei noi WW1 aikaset jutut oikeen nappaa muutenkaan. vielä niin näppärää kun ei näitä voi myydäkään ilmeisesti eteenpäin?

Tuo digitaalisen sisällön jälleenmyynti on vähän niinkuin vaiheessa, perjaatteessa EU:n mukaan ostettu sisältö pitäisi saada myydä eteenpäin, mutta... No peliyhtiöitä ei kiinnosta.
 
Ei kyllä itseäkään enää nappaa tää BF1,alta sata tuntia pelannu ja jo ryytynyt,lähes pelkästään inffisotimista kun ei juuri pääse vehkeisiin paitti tankin sivukonkkuun,ei jaksa kiinnostaa.
3 vuoden tauonjälkeen nyt sitten BF3sta ja aijai kun tuntuu hyvältä,ihan ku ois kotio palannu ja pelaajiakin vielä riittää mitä nyt DLC mappeja ei enää juuri ole,Aftermathin mappeja on vähän ikävä.
 
3 vuoden tauonjälkeen nyt sitten BF3sta ja aijai kun tuntuu hyvältä,ihan ku ois kotio palannu ja pelaajiakin vielä riittää mitä nyt DLC mappeja ei enää juuri ole,Aftermathin mappeja on vähän ikävä.
Mulla sama efekti aina kun palaa BF1 > BF4. Toki taukoa ei BF4 ole käytännössä ollut.
Silti saman iltana kun pelaa, niin kyllä se tuntuma BF4:ssa toimii itsellä paljon paremmin. Enkä tarkoita tällä sitä, että BF4 pelituntien takana touchi parempi vaan ihan se yleinen tuntuma ampumisessa yms "tarkempaa" tjsp jne.
 
Itekin laittelin eilen Bf3:n takas, juma kun on mukavan "yksinkertainen". Jatkossa siis myllätään sitä :O
 
Omasta mielestäni aseet ynm kilkkeet olisi voinut tulla puoletkin hitaammin. Pelailen nyt tasolla 86 ja kun ajat sitten sai kaikki avattua pelissä, tämä tuli ekana mieleen.
Tai no, en tiedä onko noissa esim tankki-classien kehittymisissä mitään palkintoja, mutta ainakin aseiden kanssa hitaampi tahti olisi parempi.
Tuo mitalien jahtaus ei hirveästi innosta, se oisi kiinnostavampaa jos siitä saisi jonkun konkreettisen asian peliin. Tuntuu siis että pienillä muutoksilla tästä olisi voinut tehdä haasteellisemman, kuinka tavaraa kertyy ynm. Sellainen "tyhmennys" tässä ehkä näkyy, eli kaikki on helposti saatavilla (No osa mitaleista toki pain in the ass- luokkaa, mutta se palkitsevuus...)

Yksi ajatus tulee mieleen että tavaraa saisi auki enemmänkin sen suhteen, kuinka missäkin pelimuodossa noudattaa haasteita. Tai painopistettä pelimuodon tyypin suuntaan.
Nyt tämä tuntuu sellaisesta "codmaiselta" joltain osin...vaikken missään tapauksessa mitään liian monimutkaista hae, vain kehittyneempää systeemiä.
255h peliä takana, pientä puutumista alkaa olla.
 
Kyllä ainakin "dominationit" alkavat olla jo vähintäänkin samanlaista "sekamelskaa" kuin COD:it. Ja tuolle tiimibalanssille kyllä pitäisi jotain tehdä. Menee maku pikkuhiljaa, oli sitten kummalla puolella vaan. Pari kertaa jo tullut hypättyä pois koko erästä, kun ei ole ollut mitään tolkkua koko hommassa. Saa nähdä kuinka kauan jaksaa tämä innostaa ennen kuin tulee palattua nelosen pariin, vaikka alkuun vaikutti oikein hyvältä.
 
Viimeksi muokattu:
Tulipa itsekin tuossa vuodenvaihteessa sorruttua vaikka oli selvää että RSP:tä ei todennäköisesti tulla korjaamaan ennen maaliskuun Spring Updatea. Vasta reilu 40 tuntia takana, sen verran turhauttava tämä peli on.

Vähäjärkisten määrä servereillä on käsittämätön, käytännössä chattiruutua täytyy pitää pois päältä ettei mene viimeinenkin usko ihmiskuntaan. Balansointi on lähinnä huono vitsi ja saa vetää rastin seinään jos pääsee nauttimaan hyvästä roundista jossa ei toinen puoli pyyhi toisella lattiaa.

Pahinta kuitenkin on se että itse peli on niin buginen että itku meinaa tulla. DX12 päällä toimii vakaasti kuin kallio, yhtään ainutta crashia ei ole tullut. Mutta kun sen kanssa hiiriohjaus on ihan uskomattoman synkkää paskaa, hiiren liikkeillä ja päättömänä pyörivän tähtäyksen välillä on lähinnä probabilistinen yhteys. Olen jo luovuttanut sen saamisesta toimimaan. Lisäksi tulee jäätävää stutterointia, takkuamista, jankkiutumista ja töksähtelyä, FPS ikoni vilkuttelee käytännössä koko ajan ja tuntuu että packet lossiakin tulee DX12:ssa tämän tästä.

Jos taas ottaa DX12:sen pois päältä niin peli pyörii varsin sujuvasti jopa jämäraudalla, tähtäys toimii melkein ajatuksen lailla BF4:n tapaan ja muutenkin tuntuu tutummalta. Ainut vaan että sitten se pökäle ei pysy pystyssä edes yhden conquest-roundin ajan. Tai no, yhden olen saanut loppuun pelattua, paras roundini ikinä tässä pelissä. Joko ruutu jäätyy pelin pyöriessä iloisesti taustalla, koko peli kaatuu ja DX urputtaa poistetusta näytönohjaimesta tai sitten jumittaa koko Windows niin että virran katkaiseminen on ainut keino. Koiteltu kutakuinkin kaikki Redditin ja virallisen foorumin Voodoo-taiat, VSyncit päälle ja pois, frame limiterit, window modet sun muut. Ainut mikä korjaa on DX12 ja se taas sitten tekee pelistä pelikelvottoman.

On sitä tullut 36e käytettyä huonomminkin mutta ei sillä rahalla näin paljoa vitutusta yleensä saa...
 
Jos taas ottaa DX12:sen pois päältä niin peli pyörii varsin sujuvasti jopa jämäraudalla, tähtäys toimii melkein ajatuksen lailla BF4:n tapaan ja muutenkin tuntuu tutummalta. Ainut vaan että sitten se pökäle ei pysy pystyssä edes yhden conquest-roundin ajan. Tai no, yhden olen saanut loppuun pelattua, paras roundini ikinä tässä pelissä. Joko ruutu jäätyy pelin pyöriessä iloisesti taustalla, koko peli kaatuu ja DX urputtaa poistetusta näytönohjaimesta tai sitten jumittaa koko Windows niin että virran katkaiseminen on ainut keino.

On sitä tullut 36e käytettyä huonomminkin mutta ei sillä rahalla näin paljoa vitutusta yleensä saa...

Minkälaisella raudalla/ ajureilla tämmöistä ilmenee? Itse en ole vielä edes kokeillut DX12 asetuksia, tällä hetkellä DX11 ultralla @ 1440p Avg FPS 95 enkä ole saanut peliä kaatumaan kertaakaan. Rautapuolella i5 6600K, Gtx1070, 16gb RAM, Win10 ja uusimmat geforceajurit käytössä. Origin on joskus jumiutunut pelin lopetuksen yhteydessä, kun pilvitallennus on kussut jotenkin. Ongelma poistui ottamalla kyseisen kikkareen pois päältä.

Vitutuksesta olen samaa mieltä, pelin MMR tuntuu toimivan melko sattumanvaraisesti ja pelit ovat hyvin usein toisen joukkueen steamrollia alusta loppuun.
 
Minkälaisella raudalla/ ajureilla tämmöistä ilmenee?

Tarkat speksit löytyy tuosta vasemmalta profiilikuvan alapuolelta PC-speksit-kohdasta. Ajureina uusimmat mitä Radeon Settings tarjoaa.

Vaikuttaisi olevan kiinni auringonpilkuista tai Udmurtian säätilasta, eilen sain pelattua 4 kokonaista roundia peräkkäin DX12 pois päältä eikä yhtään kaatumista. Mitään en ole muuttanut sen jälkeen kun viikko sitten päivitin tuon uusimman Crimson ReLiven.
 
Tarkat speksit löytyy tuosta vasemmalta profiilikuvan alapuolelta PC-speksit-kohdasta. Ajureina uusimmat mitä Radeon Settings tarjoaa.

Vaikuttaisi olevan kiinni auringonpilkuista tai Udmurtian säätilasta, eilen sain pelattua 4 kokonaista roundia peräkkäin DX12 pois päältä eikä yhtään kaatumista. Mitään en ole muuttanut sen jälkeen kun viikko sitten päivitin tuon uusimman Crimson ReLiven.

Istellä ainakin aivan helvatun tarkkaa kellotuksien kanssa, että bäfä suostuu pysymään pystyssä. Mikään ibt prime ym. Ei annan virheitä, mutta 10min bäfää ja nurin :D. Vähä volttia lisää niin nyt pysyy pystyssä.
 
Viimeksi muokattu:
Istellä ainakin aivan helvatun tarkkaa kellotuksie. Kanssa, että bäfä suostuu pysymään pystyssä. Mikään ibt prime ym. Ei annan virheitä, mutta 10min bäfää ja nurin :D. Vähä volttia lisää niin nyt pysyy pystyssä.

Joo, nelosta pelatessa koitin joskus kellotella näytönohjainta mutta luovutin sen suhteen. Ei kärsinyt juurikaan koskea kun alkoi jo BF4 kosahdella. Heikko yksilö sattunut kohdalle.
 
Jos taas ottaa DX12:sen pois päältä niin peli pyörii varsin sujuvasti jopa jämäraudalla, tähtäys toimii melkein ajatuksen lailla BF4:n tapaan ja muutenkin tuntuu tutummalta. Ainut vaan että sitten se pökäle ei pysy pystyssä edes yhden conquest-roundin ajan. Tai no, yhden olen saanut loppuun pelattua, paras roundini ikinä tässä pelissä. Joko ruutu jäätyy pelin pyöriessä iloisesti taustalla, koko peli kaatuu ja DX urputtaa poistetusta näytönohjaimesta tai sitten jumittaa koko Windows niin että virran katkaiseminen on ainut keino.
Itellä teki samaa, kun näyttiksellä oli liian kovat kellot. Pari kertaa unohtunut jonkun 3Dmark-ajojen jälkeen kellot tappiin --> kaatuu samaan tyyliin kesken pelin.
Ei tee tuota alemmilla kelloilla.

EDIT: Jaa siinähän sitä samaa jo kommentoitiinkin ylempänä.

Täytyy koputtaa puuta, kun ei itsellä ole ollut mitään ongelmia, jotka itse pelistä varsinaisesti olisi johtuneet. Kuukausi takaperin painin stutteroinnin kanssa, mutta se hävisi täysin päivittäessä Windows seiskasta kymppiin. Nätisti rullailee 100+ fps low/high sekoituksella (4690K, GTX1060 6GB ja 8GB RAM)
 
itellä on vakaa 75fps DX11... freesync takia rajotan.. DX12 olis kiva saada toimiva fps laskuri
 
Ilmeisesti jonkinsortin "Trench raider hero class" tyyppinen jantteri tuo videossa oleva. Vyötäröllä taitaa näkyä ainakin 3 kranaattia? Lisää kranaattejahan tämä peli kaipasi. :D
 
Puuttuu kaikki älyttömimmät kikat mitkä tekivät esim. nelosesta niin hauskan. Aseet on pulttilukkoja lukuunottamatta hernepyssyjä ja nekin on pitänyt pilata tuolla sweetspot-roskalla.

Adminien puutteen takia pelit kaatuu usein kahden idiootin touhuihin. Ainoa tankki istuu koko rundin hyökkääjien spawnissa :D Eikä tässä voi edes iskeä c4:sta kylkeen ja pyytää vihua räjäyttämään....


Lisäksi tietty yhteisöllisyys puuttuu kokonaan. Nelosessa laittoi muutaman serverin suosikkeihin ja sai aina hyvät pelit pystyyn. Tässä saattaa 1/20:sta olla tasainen ja hauska peli.
 
Viimeksi muokattu:
Täytyy sanoa että tuo "back to basics" - custom mode on kyllä ihan mukavaa vaihtelua. Ainut asia minkä siinä olisin toivonut olevan toisin, on kaasukranaatit. Ne olisivat voineet olla pois.
 
Itse toivoisin, että tuossa "Back to Basicsissa" olisi HC damage (125%) jotta bolt-actioneiden sweetspotit eivät näyttelisi suurta roolia pelaamisessa. Mielestäni kaikkien ylävartalo-osumien pitäisi tappaa kaikilla etäisyyksillä. Samalla tuo tekisi noista bolt-actioneista oikeasti hyvän valinnan myös lähietäisyydellä, nykyisellä 100% damagella on melkein fiksumpaa juosta se pistooli kuin kivääri kädessä lähitilanteissa. Josta päästään siihen, että mikäli olisi mahdollista voisi pistoolit kyllä rajoittaa vain squad leadereille. Taitaa tosin olla mahdotonta ja DICE tuskin näkee extravaivaa tuota varten. Tankkeja ja lentokoneita voisi ehkä myös olla mukana mutta tosin mahdollisesti pienemmässä määrin kuin normaalipelissä. Mieluummin näkisin tankin tuolla kuin tuollaisen panssaroidun henkilöauton. Ja aijaijai kun pääsisi vielä Kaiserslacht opartionssissa pelaamaan tuota...
 
Noin kuukauden tauon ja prosessorin vaihdon (5820K@4,2GHz->7700K@5,2GHz) jälkeen peli on alkanut jatkuvasti stutteroida huomattavan hiirilagin kera. Nopea vilkaisu Afterburnerin käyriin paljasti toisen GPU:n (GTX 1070 SLI) toimivan alemmalla käyttöasteella, korttien välillä vaihtaen täyden ja vajaan käyttöasteen välillä päikseen.

Muilla ilmennyt vastaavaa, ehdotuksia ongelman korjaamiseksi? Kokeilin vaihtaa fullscreen->borderless, mutta se vain pahenti tilannetta entisestään.
 
Noin kuukauden tauon ja prosessorin vaihdon (5820K@4,2GHz->7700K@5,2GHz) jälkeen peli on alkanut jatkuvasti stutteroida huomattavan hiirilagin kera. Nopea vilkaisu Afterburnerin käyriin paljasti toisen GPU:n (GTX 1070 SLI) toimivan alemmalla käyttöasteella, korttien välillä vaihtaen täyden ja vajaan käyttöasteen välillä päikseen.

Muilla ilmennyt vastaavaa, ehdotuksia ongelman korjaamiseksi? Kokeilin vaihtaa fullscreen->borderless, mutta se vain pahenti tilannetta entisestään.
DX11 vai 12? 11 heittämällä parempi, vissiin lähes aina.
Fullscreen myös pätevämpi, et borderlessin huonompi jama ei yllättävä.
 
DX11 vai 12? 11 heittämällä parempi, vissiin lähes aina.
Fullscreen myös pätevämpi, et borderlessin huonompi jama ei yllättävä.

DX11 tietysti, multi-GPU ei edes toimi DX12 kanssa tässä pelissä. Asetukset ovat siis kaikin puolin samat kuin kuukausi sitten. Vain prosessori, emolevy, muistit ja muistaakseni myös näytönohjaimen ajurit ovat muuttuneet...
 
Hyvä pointti.
@qazserNOS mainitsi että noin kuukauden tauko, niin tuliko pelattua nykyisellä setillä 13.12. jälkeen?
Silloin tuli iso pätsi, ja täysin mahdollista että onnistuivat SLI:n rikkomaan jollain tasolla.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 146
Viestejä
4 487 996
Jäsenet
74 159
Uusin jäsen
kahvirommi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom