Tulipa itsekin tuossa vuodenvaihteessa sorruttua vaikka oli selvää että RSP:tä ei todennäköisesti tulla korjaamaan ennen maaliskuun Spring Updatea. Vasta reilu 40 tuntia takana, sen verran turhauttava tämä peli on.
Vähäjärkisten määrä servereillä on käsittämätön, käytännössä chattiruutua täytyy pitää pois päältä ettei mene viimeinenkin usko ihmiskuntaan. Balansointi on lähinnä huono vitsi ja saa vetää rastin seinään jos pääsee nauttimaan hyvästä roundista jossa ei toinen puoli pyyhi toisella lattiaa.
Pahinta kuitenkin on se että itse peli on niin buginen että itku meinaa tulla. DX12 päällä toimii vakaasti kuin kallio, yhtään ainutta crashia ei ole tullut. Mutta kun sen kanssa hiiriohjaus on ihan uskomattoman synkkää paskaa, hiiren liikkeillä ja päättömänä pyörivän tähtäyksen välillä on lähinnä probabilistinen yhteys. Olen jo luovuttanut sen saamisesta toimimaan. Lisäksi tulee jäätävää stutterointia, takkuamista, jankkiutumista ja töksähtelyä, FPS ikoni vilkuttelee käytännössä koko ajan ja tuntuu että packet lossiakin tulee DX12:ssa tämän tästä.
Jos taas ottaa DX12:sen pois päältä niin peli pyörii varsin sujuvasti jopa jämäraudalla, tähtäys toimii melkein ajatuksen lailla BF4:n tapaan ja muutenkin tuntuu tutummalta. Ainut vaan että sitten se pökäle ei pysy pystyssä edes yhden conquest-roundin ajan. Tai no, yhden olen saanut loppuun pelattua, paras roundini ikinä tässä pelissä. Joko ruutu jäätyy pelin pyöriessä iloisesti taustalla, koko peli kaatuu ja DX urputtaa poistetusta näytönohjaimesta tai sitten jumittaa koko Windows niin että virran katkaiseminen on ainut keino. Koiteltu kutakuinkin kaikki Redditin ja virallisen foorumin Voodoo-taiat, VSyncit päälle ja pois, frame limiterit, window modet sun muut. Ainut mikä korjaa on DX12 ja se taas sitten tekee pelistä pelikelvottoman.
On sitä tullut 36e käytettyä huonomminkin mutta ei sillä rahalla näin paljoa vitutusta yleensä saa...