En tiedä mikä politiikka nykyään on, silloin se onnistui. Voi toki myös vaikuttaa mikä laitteessa on vialla. Tuollainen HDMI lähtö ei toimi (ei tule kuvaa) on maailman helpoin todentaa esim. paikan päällä ja se voi vaikuttaa myös asiaan. Ja joo tällöin oli kyseessä oman kylän pulju.Jos vikatilanteet aina toimivat noin, niin tuo on ehdottomasti todella hyvä palautuspolitiikka (jos siis sijaitsee samassa kaupungissa sen myymälän kanssa).
Keskimäärin kun lukee huolloista (ei siis erityisesti Hifitalo, vaan kaikki), hommat eivät toimi noin, vaan laite jätetään huoltoon N viikoksi, jonka jälkeen laitteen saa hakea mahdollisesti korjattuna tai saman vian kera. Preferoin Amazonia, sillä se on aina varma valinta, eikä tarvitse erikseen aina selvittää foorumeilta jonkun yksittäisen liikkeen saamaa palautetta huolloista.
Mutta pisteet Hifitalolle, jos laitteen saa aina vain vaihdettua uuteen!
Aikoinaan palautin Sonyn videotykin (viallinen iiris.. HW 50ES).. Siinä oli ehkä maailman parhain palautuspalvelu (Sony Prime Support). Sain Full HD -tykin tilalle käyttööni UHD tykin. (Jonka valitettavasti jouduin palauttamaan). Vanhaa tykkiäni ei saatu korjattua jotain sain vuotta uudemman sarjalaisen (HW 55ES) veloituksetta. Joskus nämä liikkeet yllättää ja joskus saa vääntää aivan vitusti ja joskus tosiaan se kampe tulee Englannista nopeammin kun 100km päästä.
Tosiaan, melkein nykyään kannattaa kivijalka -liikkeestä ennen ostoa kysyä mahd. ripeät tuotteen takuuvaihdot etc. että onnistuuko vaiko ei. Se on kyllä kieltämättä perseestä jos joutuu viikon tai useamman odottelemaan huoltoja.
Viimeksi muokattu: