Auton pesu

Mitenköhän Korrek polymatrix kestäisi maalatuissa jarrusatuloissa? Tai jokin muu suositeltava aine tähän tarpeeseen? Mutta Polymatrixia löytyy jo kun testasin kesävanteille laittaa, en mä tiedä miten se niissäkään kestää.
1778743407512.png

Onko kukaan koskaan kokeillut millaista jälkeä tulee, jos auto on taivasalla ja ennen rankkaa sadetta suihkuttelee sen päälle jotain esipesuainetta? :D
Karmeaahan siitä tulee. Jos ennen sadetta laittaa ja se kerkiää kuivaa, maali menee aivan laikukkaaksi ja raidalliseksi, huonolla tuurilla se myös liuottaa vahan tai jopa syövyttää lakkaa. Parhaimmillaan katolta ja konepelliltä voi lähteä (siite)pölyt yms ja kyljet jää kamalan näkösiksi.

Älä.

Mitenköhän Korrek polymatrix kestäisi maalatuissa jarrusatuloissa? Tai jokin muu suositeltava aine tähän tarpeeseen? Mutta Polymatrixia löytyy jo kun testasin kesävanteille laittaa, en mä tiedä miten se niissäkään kestää.
1778743407512.png
En odottaisi kummoista kestoa, kun ei tuo kait kestä maalipinnassakaan montaa kuukautta? Mä laittaisin jotain sopivaa keraamipinnoitetta, tuo on kestänyt vanteissa hienosti pari kesää ja mainostetut ominaisuudet (kuumakesto/joustavuus) saattaisi sopia myös satuloihin:

Onko kukaan koskaan kokeillut millaista jälkeä tulee, jos auto on taivasalla ja ennen rankkaa sadetta suihkuttelee sen päälle jotain esipesuainetta? :D

Joskus kokeilin ihan mielenkiinnosta ja sade huuhteli esipesuaineen pois ja ehkä ihan vähän likaa, mutta aivan turha kokeilu :rofl2:

Tuo oli joskus viime kesänä kun oli tylsää ja alko vähän lapsettaan :whistling:

Karmeaahan siitä tulee. Jos ennen sadetta laittaa ja se kerkiää kuivaa, maali menee aivan laikukkaaksi ja raidalliseksi, huonolla tuurilla se myös liuottaa vahan tai jopa syövyttää lakkaa. Parhaimmillaan katolta ja konepelliltä voi lähteä (siite)pölyt yms ja kyljet jää kamalan näkösiksi.

Älä.

No tää oli huomattavasti paremmin vastattu kuin oma.

Älä.

Statistiikka

Viestiketjuista
307 134
Jäsenet
83 022
Uusin jäsen
artojohannes

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom