Olen tässä jonkin aikaa seuraillut nettiautoa ja tori.fi koronan jälkeen kun ajatuksena on tullut miedosti downshiftata, ja pikku hiljaa ajatuksiin on muodostunut, että E12 Corolla farmarina on se seuraava juttu. Johtuen siitä ja tuosta, lähinnä että nykyisestä autosta tulee renkulat vanteineen seuraamaan mukana tavalla tai toisella sllä tiedän että nykyisen T-Sportin mukana niitä on aivan turha laittaa mukana kun tietää että niistä ei omiaan saa pois.
No rengasjumppa sikseen, välillä kun tulee edes potentiaalinen ehdokas vastaan, niin homma menee näin:
- myyntikuvat jos ei nyt aina, niin on lähes 95% otettu sillä lailla, että ne korin _päälle päin_ näkyvät ruosteenalut ei missään nimessä näy.
Sitten kun löytyy sanotaan vaikka yksi ilmoitus, jossa kilometrit ja hintapyynti ehkä millään muotoa kohtaa, on myynti-ilmoituksessa tyyliin "lisätietoja soittamalla". Ok... No jos nyt tämän kerran vaikka en kirjekaveria olekaan just nyt vailla, päätän lähettää viestiä torissa että saisikos lisää kuvia?
Tulos liitetiedostona.
Niin, että aikoinaan kun Suomen yleisimmän auto ostaminen kun olisi helppoa? Hyvin kaukana siitä (ja tämä kyllä tiedossa on tämän korimallin osalta, ei siinä). Huvittaa vain tuommoiset ihmiset jotka haaskaa toisten ihmisten aikaa niin perusteellisesti.
No ei siinä, seuraillaan huumorilla kuinka kohta jo 20-vuotiaitten rotiskojen hinnat kehittyy, mihinpä minulla kiire olisi. Kun tosiaan jonkin aikaa näitä on tullut seurattua. Korona teki oman piikkinsä noihin ja niihin aikoihin ikävä kyllä oman nykyisenkin rotiskoni ostin mutta saapa nähdä, asettuuko nuo hinnat enää eläessään järkeviksi vai eletäänkö inflaation meiningeissä jotain aivan omituista maailmaa. Ei siinä, on minulla muitakin autoja jotka voi laittaa käyttikseksi jos ei tuommosta farkkua löydä
edit: tuossa
Toyota Corolla 1.6 vvt-i juuri katsastettu | Myydään | Tori Autot | Tori on kans malliesimerkki, miten "hienosti" on myyntikuvat otettu. Oikealta takaa "sattumalta" ylempää kuin muut.