- Liittynyt
- 09.06.2018
- Viestejä
- 2 856
1.4 päivitys tulee tänään
Kuulostaa mielenkiintoiselta kombolta, voisin lähteä tähän mukaan. Viimeksi maaliskuussa ajanut AMS2:sta niin saatan aluksi olla hieman ruosteessa (mitään muitakaan simuja en ole tässä välissä ajellut).Onko muut täällä ajatellu että kokeilisi Hockenheimia em. autolla? Saisi vähän vertailukohtaa kierrosajoista ja mahd. uusia näkemyksiä auton säätämiseen
Säädöt resetoitui kaikki viimeisimmässä päivityksessä eli ei varmaan ole hyötyä kopioida pelin Time Trial puolelta kärkiautojen setuppeja?!Onko muut täällä ajatellu että kokeilisi Hockenheimia em. autolla? Saisi vähän vertailukohtaa kierrosajoista ja mahd. uusia näkemyksiä auton säätämiseen
Käsittääkseni myös Time Trialin leaderboardsien kaikki kierrosajat pyyhittiin pois AMS2:n 1.4 x.x -päivitysversion yhteydessä ja siinä samalla menivät myös autojen setupit, joten ei taida enää onnistua vanhojen setuppien kopiointi ainakaan Time Trialin nykyisiltä ghosteilta. Tämän toki varmasti olet jo itsekin huomannut.Säädöt resetoitui kaikki viimeisimmässä päivityksessä eli ei varmaan ole hyötyä kopioida pelin Time Trial puolelta kärkiautojen setuppeja?!
Jotain Time Trial komboa vois toki taas yrittää hinkata.
@tUMi87 oli vaan ylivoimainen noissa kaikissa edellisissä ja voitto kun on maailman tärkein asia, niin en tiedä viitsiikö
Sen takiahan juuri sanoin että saataisiin uusia aikoja leaderboardiin, kun siellä ei nyt niitä enää ole, jotta olisi jälleen vertailukohtaa.Säädöt resetoitui kaikki viimeisimmässä päivityksessä eli ei varmaan ole hyötyä kopioida pelin Time Trial puolelta kärkiautojen setuppeja?!
Mäkki tuntui ainakin voinapilta kuumalla pellillä, mitä pikaseen koitin vanhojen ghostien setupeilla. Lähtee jarrutuksessa lapasesta ja samoin mutkista kiihdyttäessä. Tosi paljo herkemmin lukkiutuu jarrut ja vastaavasti vetopitoa ei oikein ole mutkista ulos. Moni kyllä aiemmin sanoi, että epärealistisen helppo ajettava oli se mäkki. Mutta eipä tuota oikeasta formulasta paljon kokemusta ole itsellä ainakaan.. LUULISIN kyllä, että aika kiskoilla menee vähänkin uudemmat formulat. Voi kyllä se ajamattomuuskin olla osasyynä Vähä kyllä syö motivaatiota, jos kaikki setuppeihin käytetty aika on nyt heitetty hukkaan uuden pätsin myötä..Käsittääkseni myös Time Trialin leaderboardsien kaikki kierrosajat pyyhittiin pois AMS2:n 1.4 x.x -päivitysversion yhteydessä ja siinä samalla menivät myös autojen setupit, joten ei taida enää onnistua vanhojen setuppien kopiointi ainakaan Time Trialin nykyisiltä ghosteilta. Tämän toki varmasti olet jo itsekin huomannut.
Toki noita samoja ennen versiota 1.4.x.x tehtyjä setuppeja voi yhä käyttää nykyäänkin, mikäli nuo setupit oli vain älynnyt ottaa itselleen talteen Time Trialin leaderboardsien ghosteilta ennen kuin aikojen resetointi tehtiin. Ei vain ole mitään takeita siitä, että toimivatko nuo vanhat ennen 1.4.x.x -versiota luodut setupit enää lainkaan nykyisten fysiikoiden kanssa. Kokeilla voi ja kannattaa aina. Esimerkiksi ainahan voi noiden vanhojen setuppien elementeistä osan siirtää uusiin tuoreisiin setuppeihin, esim. vaihdevälitykset. Näin uskoisin ainakin. Toki on myös mahdollista, että koko AMS2 kaatuu, mikäli yrittää ladata autoon vanhan 1.3.x.x-version aikana luodun setupin AMS2:n nykyisellä päivitysversiolla. Aion itse testata tämän teorian viikonlopun aikana.
@Make73 Voi olla, etten enää kykene samanlaisiin suorituksiin AMS2:ssa kuin aiemmin, noin 5-6 kuukauden mittainen tauko simuajeluista ei voi olla näkymättä ajo-otteissa. Lisäksi vauhtini perustui suurimmaksi osaksi @Radek_fin :in (a.k.a SpeedFinn) tekemiin setuppeihin. Toki kaikki muutkin täällä taisivat silloin hänen tekemiään setuppejaan ahkerasti kopioida/muokata itselleen sopiviksi.
Sinulla, Make, on erittäin hyvät mahdollisuudet olla leaderboardsien kärjessä käytännössä millä tahansa auto/rata-kombolla. Esim. muistan vieläkin sen, etten GT1 -luokassa Nordschleifessa mahtanut tekemällesi kierrosajalle yhtään mitään, vaan jäin siitä aika selvästi. GT3/GT4/GTE -luokan autoilla jäin sinusta siellä vielä aika hemmetin paljon enemmän.
Uskon, että saamme jälleen erittäin hyvät skabat käyntiin Time Trialissa. Varsinkin silloin, jos vielä onnistumme saamaan meidän oman setuppivelhomme @Radek_fin :in mukaan kirittämään meitä kaikkia parempiin suorituksiin.
Ok, en tiennyt että ovat taas resetoituneet kun en ole myöskään kuukausiin Time Trialia kokeillut.Sen takiahan juuri sanoin että saataisiin uusia aikoja leaderboardiin, kun siellä ei nyt niitä enää ole, jotta olisi jälleen vertailukohtaa.
Kertomasi perusteella alkaa kuulostamaan siltä, ettei vanhat setupit toimi enää sellaisenaan AMS2:n nykyversiossa. Ei tämä tieto sinällään tullut yllätyksenä, mutta silti tämä on huono uutinen, koska se on iso homma saada taas "Mäkin" setupit minttiin kuntoon, jotta sillä voisi ajella taas kärkiaikoja leaderboardseihin.Mäkki tuntui ainakin voinapilta kuumalla pellillä, mitä pikaseen koitin vanhojen ghostien setupeilla. Lähtee jarrutuksessa lapasesta ja samoin mutkista kiihdyttäessä. Tosi paljo herkemmin lukkiutuu jarrut ja vastaavasti vetopitoa ei oikein ole mutkista ulos. Moni kyllä aiemmin sanoi, että epärealistisen helppo ajettava oli se mäkki. Mutta eipä tuota oikeasta formulasta paljon kokemusta ole itsellä ainakaan.. LUULISIN kyllä, että aika kiskoilla menee vähänkin uudemmat formulat. Voi kyllä se ajamattomuuskin olla osasyynä Vähä kyllä syö motivaatiota, jos kaikki setuppeihin käytetty aika on nyt heitetty hukkaan uuden pätsin myötä..
Onko muut täällä ajatellu että kokeilisi Hockenheimia em. autolla? Saisi vähän vertailukohtaa kierrosajoista ja mahd. uusia näkemyksiä auton säätämiseen
Aloin aiemmin tänä iltana harjoitella tätä aiemmin mainittua Hockenheim rataa Ultimate Gen 2:lla.Hockenheim on kyllä kiva rata. Ajelin toissapäivänä 2022 F1:llä (eli sillä Ultimate Gen 2:lla) Spa:ta, mutten oikein päässyt fiiliksiin. Voisi tietty kokeilla tuota Hockenheimiä, josko se tuntuisi paremmalta.
Joo, kävin lyhyesti kokeilemassa tuota. En jaksanut kauaa hinkata, kun se ei vaan tuntunut hyvältä. Ei tullut sellaista fiilistä, että ajaisi formulaa, vaan pelkältä pelin pelaamiselta. Saatan kokeilla tuota vielä sinun setupilla, josko tuntuisi paremmalta.Aloin aiemmin tänä iltana harjoitella tätä aiemmin mainittua Hockenheim rataa Ultimate Gen 2:lla.
Samalla huomasin Time Trialin leaderboardissa, että te kaksi eli @AmateurDrive (= RallyArde AMS2:n puolella) ja @DarthBabel (= Apexer AMS2:n puolella) olitte jo käyneet omat aikanne tuonne leaderboardiin ajamassa.
Ei pysty ajamaan tuota C8 GTE Corvettea, kun se kuulostaa pölynimurilta . McLaren 720S GT3 on AMS2:n GT-autoista oma suosikki. Hauska mm. juurikin Laguna Secassa.Ennen Hockenheimiä kävin ottamassa alkuun hieman tuntumaa 5-6 kuukauden ajotauon jälkeen Laguna Secassa GTE-luokassa, tuloksena kärkisija leaderboardissa.
Hienoa kuulla, että setupistani oli edes jollekin iloa, sillä se oli vielä tuossa vaiheessa muutenkin vähän tuollainen raakile, jonka vain nopeasti kyhäisin kasaan. Hyvä juttu, että sait hienosäädettyä setuppiani vastaamaan paremmin omaan ajotyyliisi.ajoin noilla @tUMi87 setupeilla, vähän turhan leijaavat ja yliohjaavat niin laittelin arbbeja taka pari napsua ja edestä napsun isommalla ja tc 6 niin pääsin kakkoseksi tällä erää (pumo nickillä)
muuten kyllä hyvät setupit.
olivat eilen julkaisseet rattisetuppi vihjeitä Automobilista 2 V1.4 Force Feedback Overview & Recommendations
ainakin CSL DD boostilla ehkä herkempi ja varsinkin kivempi ajaa.
Kokeilin tUMi87:n setuppia Hockenheimissa, mutta enhän minä meinannut päästä sillä edes kierrosta loppuun .Joo, kävin lyhyesti kokeilemassa tuota. En jaksanut kauaa hinkata, kun se ei vaan tuntunut hyvältä. Ei tullut sellaista fiilistä, että ajaisi formulaa, vaan pelkältä pelin pelaamiselta. Saatan kokeilla tuota vielä sinun setupilla, josko tuntuisi paremmalta.
Huomasin tuon saman. Kopioin tuolta Simucube 2 Sportin asetukset (itselläni Simucube 2 Pro) sekä Simucuben Truedrive softaan että AMS2:een. Tosin sillä erotuksella, että laitoin Truedrivestä "overall strength" 100%, enkä 60%, kuten oli suositeltu. Ja Default+ profiili käytössä AMS2:sssaolivat eilen julkaisseet rattisetuppi vihjeitä Automobilista 2 V1.4 Force Feedback Overview & Recommendations
ainakin CSL DD boostilla ehkä herkempi ja varsinkin kivempi ajaa.
Joo, tuo minun F-Ultimate Gen 2:n nykyinen Hockenheimin setuppi ei ole ihan sieltä helpoimmasta päästä ajaa. Se on nykymuodossaan varsin yliohjaava ja aggressiivinen, joten se vaatii aluksi hieman totuttelua. Melko nopea setuppi se on kylläkin, eilisiltanakin ajoin sillä moneen otteeseen 1:12.300 ja 1:12.500 väliin, todella tarkkana vaan pitää olla kaasunkäytössä mutkista ulos kiihdyttäessä sekä jarrutuksissa.Kokeilin tUMi87:n setuppia Hockenheimissa, mutta enhän minä meinannut päästä sillä edes kierrosta loppuun .
Tuntui aivan holtittomalta koko laite ja spinnailin jatkuvasti.
Kiitoksia palautteestasi liittyen Hockenheimin setuppiini. Tämän palautteesi perusteella on nyt helpompi tehdä omaan setuppiin lisää muutoksia seuraavalla kerralla, kun yritän parantaa omaa kierrosaikaani.No niin, hyvä että saatiin Hockenheimiin uusia aikoja ja vertailudataa Mä kokeilin myös tuota tUmi87:n setuppia, mulle tuli ongelmaksi siinä jarrubalanssi eli meinasi takapää lukkiutua jatkuvaan, mutta kun säädin vähän edemmäs niin ei mun mielestä ollu muuten liian yliohjaava, pikemminkin ongelma oli etten saanu samallalailla kääntymään sisään autoa kuin omalla säädölläni, eli mun tapauksessa aliohjaaminen oli ongelma Teinkin nyt jonkilaisen sekoituksen omaa ja tuota setuppia eli lukon power ja coast löysäksi, mutta esikiristys sitten ihan tappiin, kun aiemmin mulla oli se miltei nollassa, näköjään ei tee autosta sen hermostuneempaa vaikka onkin esikiristys tapissaan. Tuossa autossa kun on aivan olematon lift off oversteer vaikka säätääkin lukon käytönnössä avoimeksi, kaiketi hybridimoottorien liike-energian talteen otto saa aikaan sen että moottorijarrutus tulee tasasesti molemmin puolin sekä sisä että ulkokaarteen pyörälle aina, tai näin ainakin oon siiviiliautoissa huomannu tosielämässä. Takaa myöskin vähensin camberia koska vetopito tuntuu olevan hakusessa vaikka vastaavasti kaarteessa ei oo ongelmaa että lähtisi perä alta. Kierrosaikaani en saanu vielä parannettua kylläkään
olivat eilen julkaisseet rattisetuppi vihjeitä Automobilista 2 V1.4 Force Feedback Overview & Recommendations
ainakin CSL DD boostilla ehkä herkempi ja varsinkin kivempi ajaa.
Minäkin kävin tänään kokeilemassa noita Reizan suosittelemia Simucube 2 Sportin asetuksia, kun satun kyseisen rattibasen omistamaan. Täytyy kyllä myöntää, että noilla Reizan antamilla SC2 Sportin asetuksilla AMS2:n omat "Default+" ja "Default" -FFB-profiilit alkoivat tuntua jo ihan ajokelpoisilta. Sitä ne eivät aiemmin ole itselleni olleet, kun viimeksi monia kuukausia sitten niitä kokeilin, joten kyllä noissa Reizan V1.4 julkaisun jälkeen suosittelemissa True Drive -asetuksissa on jo jotain ideaakin.Huomasin tuon saman. Kopioin tuolta Simucube 2 Sportin asetukset (itselläni Simucube 2 Pro) sekä Simucuben Truedrive softaan että AMS2:een. Tosin sillä erotuksella, että laitoin Truedrivestä "overall strength" 100%, enkä 60%, kuten oli suositeltu. Ja Default+ profiili käytössä AMS2:sssa
Enivei, tuli ihan h*lvetin hyvä! Ajelin Salvador Street Circuitia P3 luokan protolla (Roco) ja GTE Porschella. Nyt on FFB minun makuun. Sopivan voimakasta rempomista, mutta tuntuma on sellainen "joustava". Tai en tiedä millä adjektiivilla tuota parhaiten kuvaisi, mutta enivei uskottava illuusio siitä, että auton kumit tarraa rataan ja rengasvallit joustaa.
@timop Ajoin tuon uuden kärkiajan sillä muokkaamallasi setupilla, jonka alunperin lainasit minulta. Setuppi on nyt selvästi aiempaa helpompi ja vakaampi ajettava. Auto käyttäytyy nyt erittäin loogisesti jarrutuksissa, mutkien läpi ajettaessa sekä mutkista ulos kiihdyttäessä. Ja ennen kaikkea on myös selvästi alkuperäistä setuppiani nopeampi muokkaustesi ansiosta. Ajettuani muokkaamallasi setupilla muutaman harjoittelukierroksen tuli lähes samantien sellainen fiilis, että tällä setupilla tullaan nyt varmasti tekemään uusi kierrosennätys ja niin myös tapahtui.ajoin noilla @tUMi87 setupeilla, vähän turhan leijaavat ja yliohjaavat niin laittelin arbbeja taka pari napsua ja edestä napsun isommalla ja tc 6 niin pääsin kakkoseksi tällä erää (pumo nickillä)
muuten kyllä hyvät setupit.
Antamasi palautteen perusteella tein setuppiini muutoksia ja nyt se on huomattavan paljon levollisempi ajaa, erityisesti jarrutuksissa. Ja kellokin näköjään tykkäsi muutoksista, kun uusi kierrosennätys syntyi setuppimuutosten jälkeen.No niin, hyvä että saatiin Hockenheimiin uusia aikoja ja vertailudataa Mä kokeilin myös tuota tUmi87:n setuppia, mulle tuli ongelmaksi siinä jarrubalanssi eli meinasi takapää lukkiutua jatkuvaan, mutta kun säädin vähän edemmäs niin ei mun mielestä ollu muuten liian yliohjaava, pikemminkin ongelma oli etten saanu samallalailla kääntymään sisään autoa kuin omalla säädölläni, eli mun tapauksessa aliohjaaminen oli ongelma Teinkin nyt jonkilaisen sekoituksen omaa ja tuota setuppia eli lukon power ja coast löysäksi, mutta esikiristys sitten ihan tappiin, kun aiemmin mulla oli se miltei nollassa, näköjään ei tee autosta sen hermostuneempaa vaikka onkin esikiristys tapissaan. Tuossa autossa kun on aivan olematon lift off oversteer vaikka säätääkin lukon käytönnössä avoimeksi, kaiketi hybridimoottorien liike-energian talteen otto saa aikaan sen että moottorijarrutus tulee tasasesti molemmin puolin sekä sisä että ulkokaarteen pyörälle aina, tai näin ainakin oon siiviiliautoissa huomannu tosielämässä. Takaa myöskin vähensin camberia koska vetopito tuntuu olevan hakusessa vaikka vastaavasti kaarteessa ei oo ongelmaa että lähtisi perä alta. Kierrosaikaani en saanu vielä parannettua kylläkään
@timop Tein huvikseni ja ajan kuluksi perjantain ratoksi oman setupin myös Porschelle (911 RSR GTE) Laguna Secaan. Ihan alusta saakka tuli tämäkin setuppi tehtyä, aivan kuten C8R:n setupinkin kohdalla.ajoin noilla @tUMi87 setupeilla, vähän turhan leijaavat ja yliohjaavat niin laittelin arbbeja taka pari napsua ja edestä napsun isommalla ja tc 6 niin pääsin kakkoseksi tällä erää (pumo nickillä)
muuten kyllä hyvät setupit.
Oma suositus FFB-asetuksiin AMS2:n kohdalla (ja muidenkin simujen kohdalla) on yleensä ollut se, että kannattaa pitäytyä niissä FFB-asetuksissa, jotka tuntuvat itsestä hyvältä. FFB on kuitenkin loppupeleissä niin monen asian summa ja omat mieltymykset vaikuttavat lopputulokseen hyvinkin paljon. Itse haen AMS2:lta tietynlaista FFB:tä, jonka vain custom FFB -tiedostot ovat toistaiseksi pystyneet tarjoamaan.PItääpä kokeilla vaikken possujen ystävä olekaan, jotenkin vaikeita ajaa.. ja tuli liityttyä tohon ACRn mini liigaan joten pitää sitä vähän reenailla. defaultsetupeilla mennään siellä alkaa lyhyempi donington sujua..
Kokeilin tässä yksipäivä noita custom ffb asetuksia, (rFuktor 5.0.1 - By Karsten with Shadak & Panos ja rFuktor 5.0.1.4 ATMOS V.1.4 FIX WITH YAW - By Karsten with Shadak & Pano)
noissa en eroa huomannu mutta vaikein on että mitä laittaa niihin pelin ffb asetuksiin. ja voi ollakin että pitäydyn noissa Reizan suosituksissa default+:lla ainakin minissä riittävän hyvä.
juu tätä olen noudattanut, kun tuo csl dd tuli niin fanatecin sivulta suositukset kaikkiin peleihin ja niillä on menty kunnes nyt tämä uusin versio ams2 sen pelin osalta muutti tai laittoi kokeilemaan eri optioita. tuota gamermusclea iltasella juuri kattelin ja pitää vielä testata tänään ja lyödä "lukkoon" jonkun.Oma suositus FFB-asetuksiin AMS2:n kohdalla (ja muidenkin simujen kohdalla) on yleensä ollut se, että kannattaa pitäytyä niissä FFB-asetuksissa, jotka tuntuvat itsestä hyvältä. FFB on kuitenkin loppupeleissä niin monen asian summa ja omat mieltymykset vaikuttavat lopputulokseen hyvinkin paljon. Itse haen AMS2:lta tietynlaista FFB:tä, jonka vain custom FFB -tiedostot ovat toistaiseksi pystyneet tarjoamaan.
@DarthBabel Mikäli et päässyt F-Ultimate Gen2:lla hyvään fiilikseen Hockenheimissa, niin ehkäpä Monza on enemmän mieleesi?Joo, kävin lyhyesti kokeilemassa tuota. En jaksanut kauaa hinkata, kun se ei vaan tuntunut hyvältä. Ei tullut sellaista fiilistä, että ajaisi formulaa, vaan pelkältä pelin pelaamiselta. Saatan kokeilla tuota vielä sinun setupilla, josko tuntuisi paremmalta.
tuli nyt testattua reizan ja tuota danielv44, vähän kaksi jakoiset fiilikset. f1 ratilla mini aavistuksen turhan jäykkä kääntää, pyöreällä 320mm en hirveästi huomannut eroa tosta reizan setupista. täytyy yksi testipäivä pitää vielä tai ajaa ai kisaItse asiassa kun sinulla on tuo Fanatecin CSL DD, niin on vielä olemassa yksi custom FFB -tiedosto, jolle sinun kannattaisi antaa vielä mahdollisuus ennen lopullista päätöstä jäädä Default+ -profiilin käyttäjäksi. Se perustuu myöskin rFuktor 5.0.1 -versioon. Kyseessä on siis nimellä "Daniel V44" tunnettu muunnos rFuktor 5.0.1 -versiosta.
Mikäli "Daniel V44" custom FFB -tiedosto ei täytä toiveitasi, niin tämä voisi olla hyvä vaihtoehto kokeiltavaksi (itse käytän juurikin tuota omana henkilökohtaisena custom FFB -tiedostona):tuli nyt testattua reizan ja tuota danielv44, vähän kaksi jakoiset fiilikset. f1 ratilla mini aavistuksen turhan jäykkä kääntää, pyöreällä 320mm en hirveästi huomannut eroa tosta reizan setupista. täytyy yksi testipäivä pitää vielä tai ajaa ai kisa
Itse ajoin viime sunnuntaina itseni 10. sijalle TTotW:ssa Monzassa F-Ultimate Gen2 -luokassa. Tuossa hetki sitten kävin katsomassa siellä leaderboardia, niin sijalle 11 olen siellä näillä näkymin nyt jäämässä. Vielä on reilut 5 tuntia aikaa parantaa tuolla aikoja, ennen kuin tuo sulkeutuu. Kilpailun taso on tuolla TTotW:ssa aivan hel-ve-tin kova.Pitihän se siirtyä itsekin kokeilemaan tuota Monzaa tämän kauden F1-autolla, noin pari tuntia kokeiltuna vasta. Vielä sekunti pois niin ollaan ihan kärjen tuntumassa Eli asetin omaksi tavoitteeksi alittaa 1:20 ja tänään sain 1:19,780, tosta uskosin vielä saavani pois säätämällä ja ihan ajamalla lisää. Monza tuntuu kyllä olevan kuin tehty näille kauden -22 Formuloille, ainoa kohta jossa auto menee levottomaksi on Ascari, jossa vastaavasti V10:lla ei juurikan ollut ongelmia, varmaan tälle kautta uudelleen sallittu maaefekti auton pohjalevyssä lienee syypää, kun Ascari on ihan hiton röykkyinen, jolloin auton alapuolelta käyvä imu on enemmän ja vähemmän epävakaata. Katotaan jos tonne TOP10:een edes pääsisi vielä tämän viikon aikana
PC2:sta simumpaan suuntaan jos tarkoitat, niin kyllä.Eli jos Project Cars 2 jatkumoa haluaa, niin tämä on paras valinta? Assetto Corsa Compinzonee oon nyt kokeillut....
Itse en ole pCarsia pelannu kumpaakaa, mutta AC:ta sekä ACC:ta kylläkin ja sanosin ettei tämä niille kalpene, samanlaiset vaikutukset kuljettajan inputeilla auton käytökseen, AMS2 on oikeestaan jopa parempi mitä tulee FFB:hen, koska oikeasti saa palautetta pidosta. Ainakin AC:ssa oli jotain outoa vetopidossa, kun korjaaminen oli mahdotonta ja ennen kaikkee ongelmaksi muodostu ettei pystyny ajamaan lähelläkään pidonrajaa mikä taas vaikeuttaa ihan hitosti kun yrittää ajaa kovaa. Itse en oo ns. alien vaan yritän ajatella auton käytöstä simuissa kuin se tosielämässäkin toimisi eli ratin kautta saatu palaute sanelee millon ja miten paljon korjataan jne. Ainakin T300RS:lla AMS2 on ollu antoisa kokemus.Eli jos Project Cars 2 jatkumoa haluaa, niin tämä on paras valinta? Assetto Corsa Compinzonee oon nyt kokeillut....
Seitsemäs sija Monzan leaderboardilla ei ole ollenkaan hullumpi saavutus, onnittelut hyvästä kierroksesta!
Vähän edistystä.. tai ainakin taas yksi tavoite saavutettu Jotain täytyy aina turista auton säädöistäkin, niin mulla on tUMi:n setuppi pohjalla, mutta huomattavasti muokattuna, eli siivekkeitä, välityksiä ja lukkoa piti muuttaa omalle ajotyylille ehkä eniten. Balanssipuolella heitin vakaajat toisinpäin eli eteen löysempi ja taakse tiukempi. Vaihteissa mulle muodostu ongelmaksi etten saanut enää niin myöhään jarrutettua, koska tykkään jarruttaa aika reippaasti myös vaihteilla, jollon pitää olla lyhyemmät välitykset 1-4 pykälillä ainakin. Vaikkakin näissä moderneissa vehkeissä se alasvaihto tapahtuu vasta sitten kun moottoriohjaus sen sallii, niin pienempää pykälää "odotellessa" tulee varmuus siitä että kun se vaihde viimein kytkeytyy, auto stoppaa ajallaan, jarrujen kaiken potentiaalin ollessa jo hyödynnetty
@AmateurDrive Teit hyvää työtä 7. sijan ottamisessa takaisin haltuusi!Jaahas, onpahan ollu hankaaminen saada toi oma 7. sijoitus takaisin
Tiesin että vikamutkassa ja lesmoissa oli parannettavaa, ja sain nyt suurinpiirtein kaiken samalla kierrokselle, toki teoreettinen paras jäi vielä ajamatta, mulla oli ykkössektorilla noin kymmenystä parempia aikoja ennemmin. Toi tämän hetkinen TOP1 on kyllä semmonen kierrosaika että morjens... En oo kattonu tuota Runelink2:n replayta vielä, täytynee kyllä vakoilla mitä siellä on tehty, näköjään kuitenkin kakkossektorilla on vetäny ehkä koviten ja selkeemmällä erolla muihin mitä ehdin tutkia.
Kiitos!Huikea ykkösaika kyllä tUMi87 minkä tonne Monzaan ajoit!
Imola ja F-Ultimate Gen2 kuulostaa kyllä varsin houkuttelevalta kombolta Time Trialissa. Pitääpä käydä ensi viikon aikana ajamassa itsekin tuonne oma kierrosaika ja katsoa, miten korkealle oma vauhti riittää Imolan leaderboardilla.Itse tässä siirryin jatkumossa seuraavaan eli Imolan radalle. Alunperin ajattelin että sellainen 3,5sek. nopeemmin kun mitä pääsin V10:lla voisi olla tavoite, mutta kun 1:16,5 tuli niin äkkiä vastaan otin tavoitteeksi päästä alle 1:16, ja tänään se meni rikki
Ykkössektorille olin ajanu yli pari kymmenystä parempiakin aikoja, mutta kakkossektorille sain sellasen ookoo omalla tasolla ja kolmosella sitten rutistin oman ennätyksen jääden alle kymmenyksen WR:stä. Toki sijoitus jää edelleen vaatimattomaksi 17. vaikka oli kyllä vääntäminen silti
Setuppina mulla liki sama kun Hockeheimissä, jarrubalanssia taisin säätää taaemmas ja takapään camberit aika minimiin.
Käykäähän muutkin heittämässä kierrosta Imolaan?
Kävin äsken ajamassa kierroksen Imolaan, vajaan parin tunnin ajan tuli hinkattua ja tässä lopputulos. On kyllä mainio auto/rata -kombo, suosittelen lämpimästi muitakin kokeilemaan!Käykäähän muutkin heittämässä kierrosta Imolaan?
Kokeile samoilla asetuksilla Bathurst ja GT3 tai GTE, tarjoan kahvin jos voitat samalla tavallaAi on aika lapanen tossa, olen reenaillu ai:ta vastaa 120 ja agressive täysillä...
Jep. Joillain radoilla AI on:Kokeile samoilla asetuksilla Bathurst ja GT3 tai GTE, tarjoan kahvin jos voitat samalla tavalla
On radasta ja autoluokasta riippuvainen kuinka hyväksi AI on hierottu.
Ei ole tosiaan tullut pitkään aikaan mitään päivityksiä. Itse ainakin toivon, että tulisi pian uutta sisältöä (autoja ja ratoja).Nyt ollut hiljaista pelin päivitysten suhteen, lupailivat mun mielestä vanhaa Spa:ta tän vuoden puolella.
Tarkoittaakohan se sitä maaseudulla kiertävää pitkää lenkkiä, joka ainakin Assettosta löytyy.