Automobilista 2 [PC]

Juu autot kyllä varmaa ratkasee, joteki sattuu itelleni nuo etuvetoset hyvin.
nyt tullu ajettuu noita lyhyitä ton acr liigan takia.
Donington nat, nyrburing sprint, bhatch indy, hockenheim short ja oulton fosters, torstaina olis laguna eka pitkä pitäs ajella reenit just ai vasten..

Tuo viikottaiset eventit on kyl parasta, saisivat jonku nettisivun mistä näkis tulokset.
 
Tovin se otti, saada ratin tuntuma kohdalleen, mutta kyllä kannatti, tässähän on hemmetin hauska ajaa monella autolla, kun lataa vielä porukan tekemät skini+ai paketit eri sarjoille.

Päädyin Daniel V44 custom ffb asetuksiin, Fanan boostatun DD Pron kanssa.

Eka en meinannut saada edes vaihdeläpysköjä toimimaan, mutta sitten vaihdoin custom wheeliin ja tein omat mäppäykset, niin vika korjaantui.

Vielä kun laitto Fana-labin kautta profiilin pelille, niin alkoi ratin valot ja näyttökin toimimaan.
 
Sain vähän teiltä kärkimiehiltä mm. tUMi87 uutta perspektiiviä auton säätöihin Imolassa ja samalla intoa lähteä vielä viilaamaan lisää omaakin kierrosta:)

ams2_imola115736_muok.jpg

Olennainen asia minkä siis lainasin ja muutin omaan setuppiini oli siivekkeet eli mulla oli aivan hitosti liian vähän down forcea. Muutoksen jälkeen aloin saada 1. sektorin helpommin omaan parhaan tasolle ja 2. sektorilla tulikin reippaasti parannusta omaan aiempaan parhaaseen. Lisäksi nyt pystyi kirimään lukkoa ja ajamaan reippaammin just ton accue mineraalin. Homma vaan kaatu aina vikaan sektoriin ja pitikin ihan ghostin turvin selvittää missä kusee ja nähtävästi kaksi vikaa mutkaa oli se johon kierros tyssäsi. En vaan saanu autoa pysähtymään siihen "alamäkeen" tulevaan vasuriin kunnes homma ratkesi ihan perusasoilla säädöissä -> jarrubalanssi oli liian edessä:facepalm: Nythän sitä sai laittaa taka-akselin suuntaan ja silloin alkoi 3. sektoristakin saada siedettävän. Melkein kaks kymmenystä lähti lopulta pois rutkasti parantuneella 2. sektorilla. Vika shikaani 3. sektorin alussa toki pitää aina vetää vähän riskillä, jotta sai sieltäkin jonkinlaisen rutistuksen, josko pari kymppiä tuli turpaan omalle parhaalle, kun ei saa suoralle ihan niin kovaa vauhtia enää.
 
Löytyykö tähän pädille jotain hyviä asetuksia, joilla pystyy pelaamaan? En enää omista rattia ja polkimia enää ja olisi kiva ajella pädillä mikäli tähän löytyy jotkut kivat asetukset, että pystyisi ajamaan.
 
Käykäähän jengi kokeilemassa Montrealia tän kauden F1:llä:)

ams2_montreal_110561_muok.jpg

Näemmä vika shikaanin saa vieläkin oikastua ihan törkeesti, eli esim. mulla oli ihan paska ykkössektori, mutta kolmosella oon 0,7 sekkaa nopeempi kun toi VanRodders:lol: Liekö sitten nuo muut TOP10 kuskit vielä hoksanneet tuota oikaisupaikkaa...?:hmm::rolleyes:
 
Välikevennyksenä kävin V10 Gen2:lla (ainakin hetkellisesti) ottamassa kärkipaikan itselle:lol:

ams2_montreal_wr_v10tc_muok.jpg


Pääsin ekalla sessiolla jo puolen sekan päähän, tehden koko session säätöjä autoon. Nyt sitten tänään enää pieniä viilauksia, ja sain kaiken samalle kierrokselle, mukaan lukien vikan shikaanin hypyn:rofl: On kyllä huteria ajaa nuo 20 vuoden takaisen F1:t, kun meinaa shikaaneissa nousta kahdelle renkaalle ja luistonestosta huolimatta pyrkii perä irti rajuissa kiihdytyksissä. Mä pudotin tosin TC:n arvoon 6 ettei niin paljoa potki vastaan ja leikkaa tehoa.
 
Voisiko toimia Asus Vivobook K513E:llä kun prossu ja näytönohjaimet on vertailujen mukaan ihan kuranttia vaatimuksiin nähden?
 
Pelistä on saatavilla demo Steamista.
Autot siinä kauheita ainakin omaan makuun, mutta voi testata miten peli pyörii omalla koneellaan.
 
Pelistä on saatavilla demo Steamista.
Autot siinä kauheita ainakin omaan makuun, mutta voi testata miten peli pyörii omalla koneellaan.
Juur tippumassa kun huomasin tuon..
Pyöri ihan hyvin tuolla mopoläppärillä.

Vaikeeta on ajo, mutta ihan posiitivinen ensivaikutelma muusta kuin Polosta..
 
Viimeksi muokattu:
Kannattaa odotella pelistä tarjousta, on usein ja eiköhän nyt Black Fridaynakin.
 
Jos ostan pelin Microsoftin kaupasta, niin voiko sen asentaa pc:lle ja/tai xboxiin?
 
Tässä ajan kulukseni kokeilin viime viikolla Monacoa tän kauden F1:lla, aluksi ei meinnannu tulla yhtään mitään ja aina kaiteisiin kopsuja varsinkin ekassa shikaanissa ja kahdessa viimeisessa mutkassa. Toisella sessiolla pääsin jo jonkinlaiseen aikaan, mutta jäin muutaman satkun että olisi ollu TOP10 sisässä, tänään kolmannella sessiolla pääsin tavoitteeseen, mutta ykkössektori tuli niin paska aika että jatkoin vielä toisen tunnin, jonka jälkeen sain vedettyä koko kierroksen omalla tasolla veitsen terällä:D

ams2_monaco110302_muok.jpg

Peräti TOP7 riitti rahkeet. Tylyä vaikka vaihdevälitykset on säädetty lyhyiksi ei silti tarvitse haaveillakaa tarjoavansa 8-vaihdetta tupaan pitkillä suorilla:lol: Downforcet oon säätäny ihan tappiin. Välillä kokeillu pienentää ERS-systeemin voimantuottoa attack- tasolle, mutta säädin sitten tappiin kun totuin rataan ja opin kiihdyttämään esim. Casinon mutkan soutamatta/sutimatta. Steering lock kannattaa säätää kans ihan tappiin, tai voi kolista Grand Hotel hairpinissä..
 
Viimeksi muokattu:
Piti ihan läpällä ruuvata taas normaali/pyöreäratti T300:een, kun on tullut yli puoli vuotta mentyä pelkillä Ultimate Gen2 Formuloilla. Jottei ihan liian helpolla pääsisi niin kokeilin ennestään tuttua rataa ja autoa, joista oli ehkä sellainen 8 tunnin kokemus V1.3 ajalta.

ams2_possu_top5_imola_muok.jpg


Aika lailla samoihin kierrosaikoihin pääsee ainakin V1.4-fysiikoillakin, vaikka pari tuntia ajoin, ainoa säädöt oli jarrubalanssi ja bensaa jätin jonku 8 litraa tankkiin. Lukkoa ei näemmä pystykään enää säätämään, mutta onneksi sinne on joku x-määrä luistorajotusta jätetty coast-asennossa ettei tarvitsi pelätä jokaista kaasun hölläämistä, vaikka aika herkkä tuo toki on lift-off-oversteerille, kuten taitaa olla oikeassakin elämässä nuo vanhemmat Porschet. Sellasin huomio tein V1.3 vs. V1.4 että jostain syystä 5-vaihdetta ei anna flat shiftata päälle eli kytkeytyy viiveellä jos ei kevennä kaasua. Muutoin tuolla on sellasta ajelu kuin vanhalta autolta osaakin odottaa, heel&toe alasvaihtoihin ja kädet saa koko kierroksen käydä kuin kapellimestarilla:lol:

Oon oikeestaan nyt kokeillu samat autot läpi tämän V1.4 updaten jälkeen enkä kyllä huomaa merkittäviä, ainakaan haittaavia eroja V1.3:een, toki kokemukseni on vähäinen ajotuntien puitteessa simulaattoreista että en välttämättä osaa perata paloiksi kaikkia muutoksia jotka kokenut simulaattorimies havaitsisi.
 
imola.jpg

Näytti niin huonolta tuo oma 9. sija tuossa AmateurDriven kuvassa että kävin ajelemassa tätä Imola + Porsse comboa joitakin kierroksia :cool:
Mukavasti taittuu tuo auto jarrulla ja kaasulla, todella vaikea kyllä saada samalle kierrokselle kaikki pienet liusut osumaan hyvin. Varmaan vielä reilusti olisi parannettavaa tuostakin.
 
Lisäosat aika hyvässä alessa jos on tarvetta. Premium track pack tarttui omiin tahmaisiin käpäliin.
 
Kovan ajan oot kyllä Kegetys kellottanu Porschella Imolaan, pitää varmaan itsekin vielä käydä ajatuksen kanssa kokeilemassa saisiko omasta edes 0,5-1 sek. pois vaikka autoa oikeasti säätämällä:) H-kaaviolla ajaville toinen hauska auto Imolaan on muuten Porschen 962, mitä sillä tunnin ajelin niin tuntui jännältä.
 
Niin muuten tässä kun vuoden ajan hankaillut AMS2:a niin rustailin jonkinlaisen arvostelun tapaisen summauksen pelistä, omalla sivustolleni, jossa yleensä kirjoittelen autoista ja autoilusta, nämä peliarvostelut ovat vähän siinä sivuhommana:


Tuossa on paljon tosiaan omia oletuksia ja näkemyksiä, kuten kirjoitankin eli en ole kaikkea varmistanut varmoista lähteistä, joten siihen pieni varaus:D
 
Jokunen ilta tuli tässä kokeiltua WRC: Generationsia, mutta pitihän se taas palailla tämän pariin, kun tuo uus päivityskin oli tullu, huomasin tippuvani hyvää vauhtia Imolan leaderboardilla tuossa Classic GT- luokassa, niin pitihän se lähtee vielä hieromaan auton säätöjä ja omaa kierrostakin:

ams_possu_imola_158440_muok.jpg
Lähti sieltä se suunniteltu puoli sekkaa pois, vaikka voi olla kyllä että session alkukankeudet ei johtuneet todellakaan auton säädöistä vaan kuskin ranteista...:facepalm:

Näemmä tällä hetkellä Corvetet on noussu kärkeen, semmosella ajalla että morjens:hmm:

ams2_possu_imola_wheelie.png

Että sais jotain aikaa kolmossektorille, Variante altassa ainaki piti mennä vähän rallimiesten tyylisellä linjalla... edelleen:rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:
Kävin hankaamassa ihan ajatuksen kanssa myös tuota C-ryhmä+Imola-komboa, lähtihän sieltä melkein sekunti pois:)

ams2_possuc_top5_imola_muok.jpg

Delta-ajan perusteella ois ollu mahdollisuus mennä alle 1:34, mutta sitten alko niskat olla niin jumissa, että treenataampa heel&toeta ja flat shiftiä lisää joskus muulloin:D

Kegetys onkin polkaissu tuonne edelle, mutta ihan tollasta aikaa en taida itse näillä ranteilla saada. Mukava joka tapauksessa että muutki on kokeillu tätä auto+rata-komboa:cool:

EDIT: Pieni ajatusvirhe korjattu
 
Viimeksi muokattu:
Tänään otin tavoitteeksi alittaa ton 1:34 C-ryhmän Porschella, ja alle päästiinkiin lopulta parilla kymmenyksellä, sitten ajattelin että josko kokeilisin vähän haastaa tuota Kegetyksen aikaa, ja n. tunnin treenillä pääsin nipin napin päältä 3 satkun turvin alle sen:

ams2_possuc_top3_imola_muok.jpg


Oikeastaan kahdella ekalla sekotorilla ja kolmossektorillakin pääsuoralle asti pysyin Kegetyksen ghostin edellä, mutta sitten jäin aina kymmenyksellä taakse, eli suoranopeudessa en pystymyt omalla setupilla pärjäämään, joten ajoin kaulan ykkössektorilla ja kaikki muu riskillä ettei sain juuri ja juuri etumatkan säilytetyksi ennen maaliviivaa:hmm: Samalla huomasin vahingossa nousseeni TOP3:een:D
 
porsse.jpg
^ Testasin tuota Porschea, mukavampi ajaa kun tuo Chevrolet mutta suoranopeudessä häviää kyllä aika paljon Sauberille ja ei taida olla kärkeen asiaa tuossa luokassa.

mp4.jpg
^ Imolatäpinöissä kävin myös Häkkisen MP4/12:sta ajelemassa vähän lisää ja vauhtia löytyi silläkin :)
 
^ Testasin tuota Porschea, mukavampi ajaa kun tuo Chevrolet mutta suoranopeudessä häviää kyllä aika paljon Sauberille ja ei taida olla kärkeen asiaa tuossa luokassa.

mp4.jpg
^ Imolatäpinöissä kävin myös Häkkisen MP4/12:sta ajelemassa vähän lisää ja vauhtia löytyi silläkin :)

Sinne lähti mun kolmossija C-ryhmäläisillä sitte...:facepalm:

Näköjään ympyrä sulkeutuu ja piti tuosta innostuneena palata McLarenin puikkoihin. En oo kylläkää ajanu metriäkään kyseisellä vehkeellä V1.4 päivityksen jälkeen, mutta jotain sain kuitenkin taululle:

ams2_imola_v10_wr_muok.jpg

Mun mielestä auto ei tunnu sen vaikeammalta ajaa kuin V1.3 aikana oli, vaikka niin vaan kierrosajat jää hitaammiksi, eikä kyllä lähelläkään saa samoja aikoja kuin vuosi sitten muutaman tunnin kokemuksella tästä simusta. Tosin edelleen mun mielestä nämä V10:t on helpompia ajaa verrattuna vaikkapa hybridi-turbo-aikakauden F1:iin, kaikki on vaan niin välitöntä ja samalla ennalta arvattavaa. Säädötki tuli mun makuun sellaset ettei yksikään sektori kärsi niiden takia, ainoa joka vielä vähän vaiheessa on tuo jousituksen ja iskunvaimennuksen osasto.
 
Jäin vähän niinku puolivahingossa jumiin tohon Mclaren+Imola-komboon ja sainkin jossain kohtaa sinne 1:20,180 tuntumaan ajan, mutta sitten meinasi tyssätä. Aina joku sektori jäi vaitonaiseksi tai sitten kakkossektorilla hylkyyn kierros. Viime viikolla alko taas olla näkyvissä pieniä edistyksen askeleita, tyyliin sadas osia, kunnes sitte sellasen päältä 20 tunnin treenin jälkeen sain murskattua ton 1:20 rajapyykin näillä V1.4 fysiikoilla:

ams2_v10imola_119841_muok.jpg

Ykkössija ehtikin jo mennä, mutta olipahan ihan h*lvetinmoinen hankaaminen:D Jonkinlaista säätötyötäkin tuli tehtyä ja sanoisin että on aika balanssissa auto. Kääntyy muuten sisään ja ei aliohjaa keskipaikkeilla mutkaa. Jarrubalanssi voi tuntua vähän takapainotteiselta, mutta kun ajaa ekana yhden kierroksen verran renkaita lämpöseksi niin on vallan hyvä.
 
Kokeilin itsekin tuota McLaren + Imola yhdistelmää. Eipä ole pitkään aikaan tullut ajettua kumpaakaan. Taisin jotain tunnin ajella ja sillä irtosi kolmospaikka. Aika hapuilua oli vielä, eikä alkuun tuntunut yhtään hyvältä koko auto. Mutta fiilis parani kierros kierrokselta. Pitää ehkä testailla lisää.
 
mc.png
Uusia polkimia testailin tällä combolla taas ja vauhtia löytyi lisää :cool: . Luulen että alle 1:19 saisi menemään hyvällä kierroksella. Setuppikaan ei varmaan optimaalinen ole.
 
Jaahas Imolassa on näköjään kovia kierrosaikoja tullu tonne kärkeen:)

Kävin muuten vähän höntsäämässä tonne vanhemmalle Imolan layoutille, siellähän noilla oikeesti ajettiin Häkkisen aikana...;)

ams2_old_imola_wr_v10_muok.jpg


Variante bassa eli viimenen shikaani pudottaa hiukan kokonaisaikaa, mutta muuten kyllä nopeempi layout, esim. variante altan voi vetää pari vaihdetta isommalla läpi kuin tämän päivän Imolassa:lol:
 
Viimeksi muokattu:
Uutta päivitystä pukkaa, release candidate vielä, final tullee parin päivän sisällä.

V1.4.5.2 -> V1.4.6.0 CHANGELOG

CONTENT
  • Added Bathurst 1983 to Historic Track Pack Pt1 DLC
  • Added F-Inter series
GENERAL
  • Fixed official championships taking grid setup of custom championship slot in some cases
  • Championship Editor: Added pit speed limit option; Disabled unused race 2 date option; Increased number of custom championship template slots to 5
UI & HUD
  • Added reset seat position controller assignment and button to in-game cockpit configuration screen
  • Added controls screen option to reset all saved per vehicle FFB settings.
  • Added missing localisation to Opponents and Edit Grid screens
  • Fixed unstyled frontend OK/Cancel dialog
  • Corrected engine output figures for AJR Nissan, Nissan R89C in vehicle selection UI
  • Added Formula 3, Formula Inter & Formula Vee to 'Formula' vehicles filter group on the vehicle selection UI
  • Fixed oversized horizontal pinstripe line on 'Test Day' location holder when not focused
PHYSICS
  • Adjusted traction control intervention for GTE, GT4, GT3. AJR Chevy & Honda, P2, DPi, MIT Lancer (both models), VW Polo/Virtus (all models), F-V10 Gen2, McLaren Senna, Camaro SS, Corvette C8 Z06, Brabham BT62
  • F-Classic G1M2: Decreased engine wear from increased boost pressure
  • Adjusted FFB for Formula Ultimate Gen1 & Gen2
  • Brabham BT52: Corrected engine output by 50hp at default and full boost pressure
  • F-Classic G1M2: Improved boost mapping at low RPM
  • Mclaren MP4/4: Corrected error in pitch inertia
  • F-USA (Gen2 & Gen3): Increase SW variant cooling to prevent unexpected overheating
  • McLaren MP4/5B: Corrected fuel tank size from 150 to 212 lt
  • Added AMDM for all kart types
  • Adjusted specialized FFB parameters for F-Classics (all models), F-V10 (both gens), F-V12, F-Reiza
AI
  • Several improvements to the AI weather & tire strategy logic
  • Disabled holding of AI vehicles in pits when other cars are coming from behind for now (makes rules equal between player/AI preventing excessive time gain for player)
  • Fixed bug where several AI cars would spin during full course yellow on a wet track
  • Improved the behaviour and speed of the AI when entering and leaving the pits
  • Fixed a bug where the AI would do a empty pitstop unintentionally in the race
  • Calibrated simulated qualifying times for Copa Uno, Copa Fusca, Copa Classic FL & B, F-USA Gen1-2, SuperCars, HyperCars, Ginetta G40 Cup, Vintage Touring Car Tier 1 & Tier 2. F-Vee, F-Trainer (both classes), Lancer Cup, GT-Classics, F-Retro Gen2 & 3, F-Classic Gen1-4
  • Jerez 1988: Improved AI fast line
AUDIO
  • Audio wall reflections: further adjusted volume for trackside & chase camera
  • Surface sounds: slight reduction in volume on chase & trackside camera.
  • Updated tire skid sounds for Nissan R89C & R390
TRACKS
  • Snetterton: Fixed asset loading issue
  • Imola 2001: Fixed ice track bug
  • Spa-Francorchamps 1970: Increase garage limit to 32 car for GP layout
  • Bathurst: Updated and optimized foliage, foliage shadows, added 3d trees very near the track
  • Added VR cameras for Goiania Outer and Short, Guapore and Ibarra
VEHICLES
  • Fixed bug causing drivers to vanish if using custom liveries
  • Added race suit overrides added to Camaro GT4, F3, F-Trainer, MCR2000, Opala 79, 86
  • Helmet and race suit overrides: Fixed 1960s helmet and race suitNissan R390 GT1: Fixed the wiper animations on LD variant; Fixed some objects not casting shadows on the LD variants
  • Updated cockpit displays for all GT3 and GT4 cars with several improvements & corrections
  • Porsche GTE: new LEDs colors and alpha channel. Blue LEDs were too dark and not enough visible before
  • F-USA Gen1-3 (All models): Added damage models; Fixed suspension animations on Speedway and Short Oval variants; Fixed steering animation
  • F-3 (F301 & F309): Added damaged parts; Added new textures and material for rain light; Added light glow for the rain light
  • F-Classic G4M1 & G4M2: Added damaged parts
  • F-Classic G3M2: Changed driver animations to paddle shift; Removed gear stick from cpit; Added shift paddles to the steering wheel
  • McLaren MP4/5B: Fixed wheel and badge materials issue
  • Stock Cruze 2019 : Car bonnet cam adjustment
  • Nissan R89c LD variant livery updates
  • Corvette GTP: Added new tire textures
  • Brabham BT49 & BT52: Windshield material updated for correct livery representation
  • Nissan GT-R GT3: Corrected display RPM bars range
  • McLaren F1 LM: Corrected oil and water gauges
  • Lotus 98T: Updated warning light to be oil pressure light instead of shift light
  • Added cockpit lights for BMW M4 GT4, Brabham BT62, Cadillac DPi, Corvette C8 Z06, McLaren 720S GT3, McLaren Senna, Super V8 and added mirror screen and better textures for 720S GT3 cockpit

V1.4.6.1 CHANGELOG

GENERAL
  • Corrected Grid Grouping for Lotus 98t, Mclaren MP4/4, MP4/5B, MP4/6 within their respective F-Classic series
PHYSICS
  • F-Inter: F-Inter: Revised aerodynamics; Corrected mass, inertia & weight distribution as per latest provided specifications; Revised Engine Thermodynamics
  • F-3: Revised FFB (both models)
AI
  • F-Inter: AI calibration pass
AUDIO
  • F-Inter: adjusted engine & surface sounds for player & AI
  • Nissan R89C, R390GT1: adjusted tire sound for low downforce variants
TRACKS
  • Bathurst 1983 : Added remaining trackside objects (crowds, marshals, static objects and vehicles) Corrected aspect ratio on some track side billboard adverts; Extended track cut runoff areas; Rework roadline objects to fix lod problem between Forests and Murrays
  • Cordoba GP (No 4): Extend track limits to include blue runoff at T5 (layout junction)
  • Speedland Kart: Added missing corner markers for layout 2 ,3 ,4
  • Gateway Road Course: Add T1 layout cones
VEHICLES
  • F-Inter: Fixed right mirror issue
  • Porsche 911 GTE: updated display with TC level LEDs on the dashboard.
  • Nissan R89: Fixed visual ride height in LD model
  • F-Classic G3M2: Removed redundant gear stick from cockpit
  • F-Classic G4M2: Fixed driver animation position
  • Caterham (all classes): Added support for driver livery overrides

 
Viimeksi muokattu:
Taas olisi yksi yritelmä kerätä porukkaa Online ajoihin:

Vaikuttaa ihan toimivalta, vaikkei väkeä nyt tungokseen asti olekaan.
Aina jokaista rata/sarja komboa kohden pitää käydä harjoituksissa vetämässä 3 puhdasta kierrosta putkeen, että pääsee osallistumaan kisoihin.
 
1.4.8.0 RC tuli viikonloppuna.
Formula Junior erittäin hauska ajettava, melkeinpä vielä hauskempi kuin Skippy iRacing:ssä.
Viiden kierroksen kisan ajoin Gesamtstreckellä AI 100 ja ihan tosissaan saa ajaa jos kärkeen mielii.
Useankin mutkan kestävät hallitut sladit tuntuvat hienolta!

Uutta fysiikkamallinnusta myös pukkaa, nyt V1.5 tehty lähinnä formuloille, muille tulossa seuraava(i)ssa päivitykse(i)ssä.
 
Jaahas vähän palautellu muistiin mitä tätä taas ajettiinkaan, kun viimeisinä kuukausina aika vähiin jääny ajot, suht. fyysisen päiväduunin vuoksi, mutta tänään tuli hangattua tuttua komboa ja kolmen tunnin jälkeen pääsin tavoitteeseen:)
ams2_sub115_imola_muok.jpg

Elikkäs 1:15 alitettu kauden -22 Formuloilla, sain 2. ja 3. sektoreille omat pohjat (no ehkä variante altaan tuli vähän korjausliikettä) ja ykkössektorille tasapaksu aika (ajoin muilla muilla ei-niin-muutoin-onnistuneilla kierroksilla n. 0,1-0,2 sek nopeampiakin), joidenka turvin sain kriittiset kymmenykset pois kokonaisajasta.

En tiedä onko näissä sitten jo ne V1.5 fysiikat, kun auto ei tunnu mitenkään oudolta setuppilla joka ollu koko kevään käytössä, mutta ainakin leaderboardit on vielä ennallaan/tyhjäämättä.

Pitänee vielä jäähdyttely mielessä ajella V10 Gen2:lla jotakin niille sopivaa rataa:D
 
Mukava pulkka tuo Formula junior, meinaa vaan takarenkaat sulaa loppupuolella. Mutta ihan hyvä aika tuli silti:
fjun.png
 
No onkos fysiikat parantuneet noissa formuloissa ym missä se 1.5 jo on? Ilmeisesti kaikki olemassa olevat setupit pitää nollata.
 
En osaa sanoa fysiikoiden muutoksesta kun sen verran vähän tulee pelailtua.
Setupit tosiaan pitäs kuulemma resetoida niissä joissa tuo uusi fysiikkarevisio on.

Formula Junior ainakin on tosi hauska ajaa, pitääpä koittaa Kegetyksen aikaa parannella kun seuraavaksi lyö pelin tulille :)
Sladissa mutkien läpi ei taida olla se nopein vaihtoehto eli ehkä setuppia pitäs yrittää hieroa.
 
Koitin kans uuden fysiikan omaavia autoja ja varsinkin tuo f usa23 tuntu todella hyvältä. Hyvä video aiheesta
 
Formula Junior ainakin on tosi hauska ajaa, pitääpä koittaa Kegetyksen aikaa parannella kun seuraavaksi lyö pelin tulille :)
Sladissa mutkien läpi ei taida olla se nopein vaihtoehto eli ehkä setuppia pitäs yrittää hieroa.
Hauskalta vaikuttaa tosiaan ajaa, ja sladia on aika vaikea välttää. Tosin en säädellyt vielä mitään kun RaceCraftin practisea vedin.
Tämän viikon "Ibarra Reverse" vaikutti myös Juniorille sopivalta.
 
Tässä kuussa tulee ensimmäinen pätsi missä tulee sorapätkää:
1687241176000.png
Tämä onkin jäänyt vähän pölyttymään muiden pelien tieltä mutta rallicrossin myötä tulee varmaan taas aktivoiduttua. Ihmettelin kun sitä ei alunperin ollut mukana vaikka PC2:sta se löytyi.
 
Niin alunperin siis tämä ralllikrossisisältö löytyy ams1. Sieltä vaa ajelemaan jo. Samoja vehkeitä ja ratoja tulee nyt takas ams2een @Terrorwinston
 
1688277966414.png


Tämä kuulemma enää ehkä noin viikon avoinna eli jos haluaa päästä testailemaan beta versioita ja saada kaikki lisäosat.
Harkitsen liittymistä, kun kaikki DLC:t jo löytyy. Tosin nyt Steamin alesta saa noin 60eur:lla kaikki tähän astiset ja mitä sitten on jatkossa tulossa, niin tuskinpa tuo mikään varsinainen tarjous on, enemmänkin jotkut haluavat tukea pelintekijöitä ja osallistua kehitykseen beta-testaajina.
 
Aika kallista, aikoinaan ostin sen ams2 full lisensin olikohan 90e millä saa kaiken.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 241
Viestejä
4 490 448
Jäsenet
74 169
Uusin jäsen
tater

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom