Autohifi

EIkö olisi vaan helpointa ollut viedä se jonnekin autofiksaamoon näytille ja kysyä onnistuuko kiilloitus..? :) Itse olisin ainakin ottanut työn alle vaihtelun vuoksi..

Apuja erillissarjan valintaan vai lieneekö näissä isoja eroja samassa hintaluokassa..?
Tai torista vanhempaa mutta uutena ollut kalliimpi (parempi?) Focal 165 VB erillissarja , toimitettuna | Tori
Sattumalta hyllystä löytyy jo saman sarjan performance 13" subi P 33 V2 | Focal America mutta ei ole vielä ehditty asentaa.
Tarkoitus ajaa täysaktiivisena etupää dsp soittimella + vahvistin.

Mitäs luotettavia puljuja erikoisemman auringossa paistuneen ja muovien kanssa hauraan mankan asennukseen tulee mieleen uudellamaalla? Lexukseen olisi tulossa uusi mankka edellisen liikkeen rikkoman tillalle ja nyt pitäisi löytää joku joka osaa sentaa sen paskomatta muoveja. Mankka on siis mallikohtainen, eikä ehjän löytäminen ole se simppelein asia koska pitää olla JDM versio, joten ei viitsisi hajotuttaa.

Apuja erillissarjan valintaan vai lieneekö näissä isoja eroja samassa hintaluokassa..?
Tai torista vanhempaa mutta uutena ollut kalliimpi (parempi?) Focal 165 VB erillissarja , toimitettuna | Tori
Sattumalta hyllystä löytyy jo saman sarjan performance 13" subi P 33 V2 | Focal America mutta ei ole vielä ehditty asentaa.
Tarkoitus ajaa täysaktiivisena etupää dsp soittimella + vahvistin.
Mulla on Vitossa sama Blamin setti ja hyvinkin tyytyväinen olen ollut. Varsinkin diskantti toi mielettömän heleyden verrattuna oem-skobeihin.

Mulla on Vitossa sama Blamin setti ja hyvinkin tyytyväinen olen ollut. Varsinkin diskantti toi mielettömän heleyden verrattuna oem-skobeihin.
Onko vahvistimella vai ilman? Itsellä myös tuo sarja, tällä hetkellä ilman vahvistinta, ja oma mielipide että vähän 50/50 oliko järkevää vai ei. Selkeämpi ääni, mutta jotenkin tosi korkea ääni. Bassoa ei juurikaan, vasta kun ääntä ruuvaa niin rupeaa hieman kuulemaan.

Statistiikka

Viestiketjuista
297 314
Jäsenet
81 281
Uusin jäsen
Epekki

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom