Asus Cashback -kampanjat

Ihmeiden aika ei ole ohi. Kesällä ostettuun hiireen tuli tänään se 40€ cashback:thumbsup:
 
Tänään tuli myös elokuussa ostetulle virtalähteelle 20€ cashback alle kahdessa kuukaudessa ilman ylimääräisiä muistutuksia, tuntuu että vähän ovat petranneet kyllä maksunopeudessa.
 
Jaa-has; cashback-claimi on nyt hyväksytty, joten ei muuta kuin odottelemaan rahoja tilille (ennen joulua...).
100 € tallentunut tilille 10.10, eli selvästikin ennen joulua. Asukselta meni käsittelyyn aikataulun osalta seuraavasti:

1) Cashback-pyyntö jätetty 28.6.2024
2) Pyyntö hyväksytty (a.k.a. Approved) 5.7.2024
3) Tilannekatsausmaili Asukselle 27.9.2024
4) Edelliseen vastaus 1.10.2024, johon samana päivänä oma vastine, johon Asus vielä vastasi edelleen saman päivän aikana.
5) Rahat tilille 10.10.2024.

Käsittelyyyn kului näin ollen yhteensä 105 päivää ml. viikonloput, tai pelkkinä työpäivinä 75 pv, eli selvästikin 90 päivää nopeammin.

Tyytyväinen? No, kait se pitää olla, kun palautus kerran näkyy tilillä, mutta onhan tämän käsittely ollut aika lailla pitkäkestoinen prosessi, vaikka ei ihan tappiin asti tarvinnutkaan odotella.
 
8.5 ”Approved” RTX 4080 kortista joku satku pitäisi tulla. Eipä ole näkynyt, joten laitetaan viestiä perään.

Melkoista perseilyä kyllä odotella 4kk. Asuksen kokoisella firmalla kun on kassaa ja resursseja maksaa noi heti.

Tänään tuli sitten rahat melkein puoli vuotta myöhemmin. Tosiaan sähköpostia laitoin kanssa perään ja sama automaatiovastaus, että tulee 14 arkipäivän sisällä. Taisi mennä 18 arkipäivää.
 
Hiirestä tehty hakemus 19.7. "Approved". Rahoja ei näy. Chatti disconnectaa ensin kylmiltään ja sen jälkeen antaa sähköpostiosoitteen mistä voi kinuta saataviaan.

En tykkää.
 
Näyttiksestä tein hakemuksen elokuun lopulla joka oli sitten 4.9. approved. Laitoin viime viikolla sähköpostilla kyselyä rahojen perään, meni päivä ja vastauksena että tarkastavat hakemuksen ja mikäli kaikki ok maksavat 14 vuorokauden kuluessa. Tuosta ei menny kuin pari päivää ja rahat oli tilillä.
 
Näyttiksestä tein hakemuksen elokuun lopulla joka oli sitten 4.9. approved. Laitoin viime viikolla sähköpostilla kyselyä rahojen perään, meni päivä ja vastauksena että tarkastavat hakemuksen ja mikäli kaikki ok maksavat 14 vuorokauden kuluessa. Tuosta ei menny kuin pari päivää ja rahat oli tilillä.

Eli kusettavat.
Hakemusjärjestyksessähän noi luulis maksettavan mutta erikseen kinumalla prosessi tapahtuukin suht ripeään.
Ja hauskaa sinänsä että hakemus on tilassa "approved" mutta se pitää silti tarkastaa.
 
Eli kusettavat.
Hakemusjärjestyksessähän noi luulis maksettavan mutta erikseen kinumalla prosessi tapahtuukin suht ripeään.
Ja hauskaa sinänsä että hakemus on tilassa "approved" mutta se pitää silti tarkastaa.
Niinpä. Olen kuullut tosi monelta että mennyt maksuun vasta kun itse kysellyt perään.
 
Ihmeiden aika ei ole ohi, ninepoint GmbH maksoi 14.09. lähetetyn cashback pyynnön ilman kyselyitä.
 
Mihin sähköpostiin kyselyn voi lähettää perään?
Laittelin siihen kun olin tehny cashback hakemuksen ja sen jälkeen tuli sähköpostilla vahvistus hakemuksen vastaanottamisesta.
Joku asus promotion oli se osoite, en enää löytänyt tarkkaa mailiosoitetta kun oon poistanu sen jo.
 
Viitsiikö joku laittaa sen sähköpostiosoitteen, itsekin poistanut vahingossa sen approved meilin.
 
Tänään tipahti tilille 80e ninepoint GmbH:lta Radeonista, hakemus jätetty 5.7. Notta vähän reilu 4kk, ilman että tarvitsi kysellä perään.
 
Nostona tämä threadi ja viime kampanja "ASUS - Back to School Cashback 2025" palautukset jos näitä tulossa. Oma hakemukseni uudesta emolevystä hyväksytty 5.10. mutta eipä ole rahoja kuulunut nyt 2kk odottelun jälkeen. 20€ pitäisi saada takaisin siitä.

Perus jargonit tuossa mailissa on: "*Please note that after the approval of your application, the payment/shipment of your reward may take up to 90 business days."

Viimeksi kun laittoi mailia tuonnepäin "Where's my money?", niin rahat tulivat muutamassa arkipäivässä tilille. Ehkäpä pitää taas kysellä tämän perään, niin ei unohdu.
 
Tänne oli tullut samasta kampanjasta ostetun emolevyn cashback ajoissa ja mitään kyselemättä, hakemus tehty 9.9 ja luvattu 25€ tuli tilille 1.12.
 
Tänne tämmöistä, kun kyselin:

thanks for your email.

The money transfer has been initiated. Please check your bank account and note that the payment has been executed by ninepoint (GmbH).

If you have not received an incoming payment from ninepoint GmbH, please send us your account information (IBAN + BIC) for a check.

Ja kun ilmoitin tilitiedot uudestaan, tuli viesti:

thank you very much for your email. We will review the process and the data. Please note that the process and the re-initiation of the payment process may take up to 6 weeks.

We ask for your patience.

Eli nyt täytyy taas odotella 6 viikkoa...
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
294 051
Viestejä
5 027 685
Jäsenet
80 630
Uusin jäsen
Paavaliukko

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom