Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
100 € tallentunut tilille 10.10, eli selvästikin ennen joulua. Asukselta meni käsittelyyn aikataulun osalta seuraavasti:Jaa-has; cashback-claimi on nyt hyväksytty, joten ei muuta kuin odottelemaan rahoja tilille (ennen joulua...).
8.5 ”Approved” RTX 4080 kortista joku satku pitäisi tulla. Eipä ole näkynyt, joten laitetaan viestiä perään.
Melkoista perseilyä kyllä odotella 4kk. Asuksen kokoisella firmalla kun on kassaa ja resursseja maksaa noi heti.
Näyttiksestä tein hakemuksen elokuun lopulla joka oli sitten 4.9. approved. Laitoin viime viikolla sähköpostilla kyselyä rahojen perään, meni päivä ja vastauksena että tarkastavat hakemuksen ja mikäli kaikki ok maksavat 14 vuorokauden kuluessa. Tuosta ei menny kuin pari päivää ja rahat oli tilillä.
Niinpä. Olen kuullut tosi monelta että mennyt maksuun vasta kun itse kysellyt perään.Eli kusettavat.
Hakemusjärjestyksessähän noi luulis maksettavan mutta erikseen kinumalla prosessi tapahtuukin suht ripeään.
Ja hauskaa sinänsä että hakemus on tilassa "approved" mutta se pitää silti tarkastaa.
Mihin sähköpostiin kyselyn voi lähettää perään?Niinpä. Olen kuullut tosi monelta että mennyt maksuun vasta kun itse kysellyt perään.
Laittelin siihen kun olin tehny cashback hakemuksen ja sen jälkeen tuli sähköpostilla vahvistus hakemuksen vastaanottamisesta.Mihin sähköpostiin kyselyn voi lähettää perään?
Tähän osoitteeseen vastasin siihen approved meiliin.Tästä on minulle viimeksi sähköpostia tullut info@asus-promotion.eu