Ihan normaalia esim. melkein kaikissa erillistaloyhtiöissä.
Tuota, normaalistihan erillistaloyhtiö tarkoittaa sitä, että kaikki talojen omistajat vastaavat hallinnollisista vastuista yhdessä ja myös tontin hoidosta päätetään yhdessä.
En usko että oikeasti "yhtiö ei vastaa mistään" menisi niin että ostat paikan, vedät sen sananmukaisesti sileäksi ja itse rakennat uusiksi esim. hirsimökin (sama määrä neliöitä), vedät itse (kaivatat) maasähkön ja laitat oman tuulivoiman sekä aurinkopaneelit, pistät oman paskahuusin ja kaivat oman porakaivon ja vieläkin olisi kanta "yhtiö ei vastaa mistään, voit vapaasti tehdä mitä haluat ja se on OK".
Tällöin kyseessä olisi aidosti: "Eli kyseessä asunto-osakeyhtiö, jossa jokainen osakas vastaa täysin oman asuntonsa kunnossapidosta, korjaksista, muutoksista jne. " => Naapuri mitäs teet? Teen tässä juuri uutta parkkipaikkaa sähköautolleni latauspisteen kera, hyvää päivää sinullekin.
Jos siis haluaisi tehdä sen hirsimökin rantasaunalla ja rannankin niin kaikki sileäksi ja oma ranta kaivaen & täyttäen osakeyhtiön maille, jokainen vastaa itse täysin muutoksistaan, sähkö, vesi, jätesopimuksista ja muista... Tämä ei nyt vaan ole mahdollista Suomessa uskallan väittää missään asunto-osakeyhtiössä. Mikäli toisin on tahtoisin nähdä dokumenttia...

Katkoja on harvoin ja tätä maaliskuun tapausta lukuun ottamatta ovat olleet lyhyitä. En muista, että vuosikausien aikaan olisi kertaakaan häirinnyt pankin palvelun katkos. Toki ymmärrän kyllä, että joku katko viikonloppuyönä saattaa harmittaa, jos saldot lähestyy nollaa ja toiminta yhden kortin varassa. Toisaalta verkkopankki ilmoittelee noista katkoista joka kirjautumisella hyvissä ajoin...