No vanhin sijoitus asuntoni on rakenettu vuonna 1970. 1h+keittiö+parveke..... pääkaupunkiseudulla olen myös itse asunut siinä asunnossa aikoinaan.
Putkiremontti fyysinen vaihe siinä 1970 asunossani tehtiin vuonna 2019 ja lasku putkriemontti olin noin 18 700 euroa perinteinen menetelmä.
Erikseen sitten päivitettiin energia joka voi hyvin antaa turpiin sinun 80 luvun asunoille helposti energijakulutus kustannukset alas. Uusi moderni maalämpöjärjestelmä tehtiin sen summa minulle oli noin 3000 euroa ja sen anisosta esim sähkönkulutus laskee selvästi mitä oli ennen.
Lasku tuli tässä kuussa lokakuu 2020 ja minä maksoin rahalla koko sen putkiremonttiosuuden, mutta sen maalämpö korjauksen otan kuukausimaksuna taloyhtiön kautta.
Putkiremontti tulee noihin 80+ luvuihin joskus 9+ vuoden kuluttua mutta aika iso ero on jos sen on esim 1980 tai 1986 tai 1989 rakennettu asunto. Lopuksi taloyhtiö tarkistaa putkikunnot ja se vaihtelee aina tapauskohtaisesti.
Minulla ei ole mitään erityistä vastaan 80 luvun asuntoja ja omistan myös 80 luvun asunnon.
Se sanottuna minun 1970 rakennettu asunnon WC&suihkuhone on modernisoitus kaakeli lattia ja ihan hieno ja moderni ja se tehtiin ihan kuin on uusi sen putkiremontin takia.
Lisätään tuohon vielä selvitys aikonaan kun ostin sen käytetyn (1970 rakennettu ja en ollut edes syntynyt) niin se wc ei ollut niin hieno mutta minä muutin niin että kaakeli lattia ja moderni WC&suihkuhuone. Kun putkiremontti firma tuli ja teki niitten tehtävä on saada se takasin samaan kuntoon ja kyllä tekivät hyvän työn ja nyt siinä on todella uusi kaakeli lattia hieno WC&suihkuhone tietysti lasi joka eristää erikseen suihkun jne.
Minä voin mahdollisesti myydä yhden 80 luvun yksiön mahdollisesti jos hinta on todella hyvä

ostokselle se on Espoo Leppävara alueella mutta ei ihan Sellon vieressä vaan enemmän pohjoisessa Espoo Leppävaara aluetta.
Jos joku nyt tosissan on kiinnostunut ostamaan minun 80 luvun yksiön Espoo Leppävaarasta niin sitten yksitysviestiä, mutta en lupaa vastata nopeasti minulla ei ole siitä asunnosta mitään myynti ilmoitusta missään ja en ole edes päättänyt hintaa millä möisin viellä jos nyt myyn? Vuokraan sen 80 luvun asunnon Espoo Leppävaarassa tällä hetkellä ja saan vuokratuottoa.
Minulla ei ole mitään taloudellisia vaikeuksia ja minun ei ole pakko myydä yhtään mitään.