Muuta Akaaseen. Varsinkin Toijala on hinnaltaan vielä jotenkin järkevä, yhteydet todella hyvät (isohko juna-asema), motari etc. Tampereelle ajaa puoli tuntia, Hesaan 1,5h, Hämeenlinnaan 30min ja turkuun 1,5h. On todella tehokkaasti munittu tuon kaupungin asiat, kun siellä ei tuon enempää ole asukkaita, nimittäin itse en ymmärrä ollenkaan miksi porukka täällä pirkanmaan seudulla muuttaa johonkin Lempäälän Säijään, Valkeakoskelle, Vesilahteen tmv. persereiän perälle, joista ei ole mitään yhteyksiä mihinkään ja hinnatkin kalliimpia.
En tosin itse asu siellä, mutta olen niiltä nurkilta kotoisin ja edelleen tulee pyörittyä noilla lähiseuduilla Tampereen ympäristössä paljon. Tätä olen aina jaksanut ihmetellä. Monella on muutenkin joku ihmeen fiksaatio asua jossain sumpussa kaupungin lähellä, ankeassa lähiössä, vaikka kauempaa ajaen matka-aika saattaa olla ihan täysin sama kun järkevämmästä sijainnista pääsee vaikkapa moottoritietä vartissa aika paljon pidemmän siivun, kuin jostain ruutanasta keskustaan.