Kuortaneen kohteesta kiinnostaisi tehdä 240k€ tarjous. Uudempi 2020 talo ja maalämpö. Mutta tiedän kyllä että ei kauppoja kovin halvalla saisi läpi? Toki asunnon näyttö voisi olla ihan kiinnostava juttu, koska minusta aivan hieno kokonaisuus tuo tontti.
4mh + oh + k + rt + khh + ph + s + vh. Löydä uusi kotisi Etuovi.comista jo tänään!
www.etuovi.com
Jo tuohon 240k€-260k€ täytyisi saada lisää lainaa ja kuukausierä olisi jo hieman suurempi. Voisi olla tiukassa lainaneuvottelut.
No juu kyllä itse maksaisin tästä sen 260k€-270k€ mieluummin, kun siitä edellisestä mitään. Toki tässä kohteessa on enemmänkin se, että vaikka on sisältä yleisilmeeltään siistin näköinen, niin kyllä tossa menisi itsellä ainakin pitkä aika tottua noihin väreihin ja kuvioihin. Tulee joku 70-luku mieleen, kun oli löydetty värit sisustukseen. Ja jos itse tykkäät, niin sehän on vaan toki plussaa. Toi on vaan asuntona sellainen, että pitäisi ostaa kalustettuna tai käydä ostamassa kalusteet noiden kuvien mukaan ja silti vähän tekisi pahaa. Omat vanhat kalusteet saisi kantaa kaatopaikalle, näyttää väärältä jokaisessa paikassa. Eli tällä voisit yrittää tinkiä hinnasta!
Sitten taas kun joku sanoo, että voihan sitä rempata, niin itse en kyllä silti ostaisi 3v vanhaa asuntoa siten, että joutuisi laittamaan periaatteessa kaiken uusiksi. Kosket yhteen seinään, niin neljä muuta on muutettava myös.
Joskus aikanaan pk-seudulla asuin kerrostalossa. Pohdin oman asunnon myyntiä, oli silloin 4 vuotta vanha. Naapurista oli samanlainen myynnissä kuukausia ja ei mennyt kaupaksi, vaikka mitä teki, hintaa oli pudotettu jo lähelle osto hintaa. Mietin, että ei tästä taida mitään tulla, kun oli tarkoitus vähän netotakin. Otin välittäjän ja se myi omani ennen ensimmäistä julkista näyttöä, hinta oli noin +60k€ siihen mitä maksoin asunnosta 4 vuotta aiemmin.
Juttelin välittäjän kanssa siitä naapurin kämpästä, niin sanoi, että ei mene niiden "tuunattujen" seinien ja tuhotun parketin vuoksi kaupaksi. Siinä oli vähän samaa henkeä, kuin tossa, mutta vielä enemmän vaihtelua väreissä ja todella hallitsevia kuvioita. Eli se olisi ollut jollekin lattiasta kattoon remppa-kohde, niin ei ollut ainakaan silloin kiinnostuneita niillä hinnoilla. Myös kylppärissä laatta oli sellainen, että itse en olisi pystynyt sinne suihkuun mennä.