Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kokeileppa tuota mun setuppia Imolaan (edellisen sivun #239 postaus), sillä saa ainakin suorille hyvin vauhtia ja etenkin sisään kääntyminen parempi mitä default säädöillä. Mä pääsin sillä vaan 1:16.920 mutta varmaan paljon kovempaa menee osaavampi kuskiTuolla SF-25:lla ajaminen on ollu yllättävän koukuttavaa. Tullu Imolaa hinkattua kohtuu paljon ja oma PB on tällähetkellä 1:18.190. Pitäs alkaa opettelemaan/kokeilemaan säätöjä ko. kamppeelle.
Joo noita sun säätöjä on ollut takoitus tässä jossain välissä kokeilla. Pitää vaan koittaa omia väsäillä että pääsee kärryille miten noi toimii kun en ole juurikaan aikaisemmin jaksanut tutustua säätöjen ihmeelliseen maailmaan.Kokeileppa tuota mun setuppia Imolaan (edellisen sivun #239 postaus), sillä saa ainakin suorille hyvin vauhtia ja etenkin sisään kääntyminen parempi mitä default säädöillä. Mä pääsin sillä vaan 1:16.920 mutta varmaan paljon kovempaa menee osaavampi kuski![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.