Assetto Corsa EVO (early access)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mshine
  • Aloitettu Aloitettu
Tuolla SF-25:lla ajaminen on ollu yllättävän koukuttavaa. Tullu Imolaa hinkattua kohtuu paljon ja oma PB on tällähetkellä 1:18.190. Pitäs alkaa opettelemaan/kokeilemaan säätöjä ko. kamppeelle.

Tuolla SF-25:lla ajaminen on ollu yllättävän koukuttavaa. Tullu Imolaa hinkattua kohtuu paljon ja oma PB on tällähetkellä 1:18.190. Pitäs alkaa opettelemaan/kokeilemaan säätöjä ko. kamppeelle.
Kokeileppa tuota mun setuppia Imolaan (edellisen sivun #239 postaus), sillä saa ainakin suorille hyvin vauhtia ja etenkin sisään kääntyminen parempi mitä default säädöillä. Mä pääsin sillä vaan 1:16.920 mutta varmaan paljon kovempaa menee osaavampi kuski;)

Näin sunnuntai rentoutumiseen, kokeilin tuota ehkä pelin hitainta autoo eli legendaarista E30 BMW M3:n siviiliversioo Donington Parkissa:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/oJlaJU-WM0U

Hyvin helpostihan tuolta irtosi jo toinen sija Track Titanin leaderboardilta:D Liekö sitten osa takkuaa manuaalivaihteiston ja alasvaihtojen(?) kanssa tms, koska taso ei ole kovin kummoinen tuolla listalla. Joka tapauksessa mukava auto heel&toe- treenaamiseen, vaikkei mihinkään oikein liiku:)

Kokeileppa tuota mun setuppia Imolaan (edellisen sivun #239 postaus), sillä saa ainakin suorille hyvin vauhtia ja etenkin sisään kääntyminen parempi mitä default säädöillä. Mä pääsin sillä vaan 1:16.920 mutta varmaan paljon kovempaa menee osaavampi kuski;)
Joo noita sun säätöjä on ollut takoitus tässä jossain välissä kokeilla. Pitää vaan koittaa omia väsäillä että pääsee kärryille miten noi toimii kun en ole juurikaan aikaisemmin jaksanut tutustua säätöjen ihmeelliseen maailmaan. 😅

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
300 056
Jäsenet
81 731
Uusin jäsen
Visa72

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom