Assetto Corsa EVO (early access)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mshine
  • Aloitettu Aloitettu
Tuota maailman parasta rataa on kyllä tullu ootettua siitä asti kun ostin pelin. Pääsee taas kiroamaan kun muuten menny hyvin kierros ja jossain loppuvaiheessa jysäyttää ulos :)
 
Mistäköhän tähän löytäisi toimivat asetukset FFB:hen T300RS-ratille? Kokeilin jo tuolta:


Mutta ongelmana tunnottomuus edelleen. Ylläolevalta sivustolta löyty aikanaan säädöt joilla sain ACC:n jo hyväksi, vaan AC EVOa ei saa wörkkimään. On nimittäin ihan mahdotonta yrittää ajaa edes yhtä kierrosta tosissaan kun ei tule rattiin mitään infoo renkailta tarpeeksi ajoissa. Suuret pidon menetykset jotenkin tuntuvat rattiin, mutta silloinhan kierros pilalla jo, kun joutuu reippaammin korjaamaan.

Vähän sama tunne oli AMS2:kin kanssa V1.6:n jälkeen, kunnes säädin low force boost- arvoa suuremmaksi, jonka jälkeen tuntuma parani. Tietäisi mitä slideria lähtisi säätämään, peli kun muutoin tuntuisi hyvältä. Liekö kukaan muu enää ajaa tätä Thursmasterilla?:hmm:
 
Mitä? Kyllä itselle ihan riittävästi tulee tietoa RS300...Jos ei riitä niin pitäiskö siirtyä suoraan 8+Nm DD-ratteihin?
 
Mitä? Kyllä itselle ihan riittävästi tulee tietoa RS300...Jos ei riitä niin pitäiskö siirtyä suoraan 8+Nm DD-ratteihin?
Jotain tämän tasoista vastausta osasinki jo odottaa:lol:

Mutta totta puhuen löysin muutaman tunnin jälkeen joitakin vaihtoehtoja in-game-asetuksiin ja näemmä Thrustmasterilläkin on hyötyä laittaa lisää true force gain, jonka säädin 100, sen jälkeen alko tulla selvästi enenmmän palautetta jo siitä kun olet pidon rajalla, eli kun takapyörät meinaa jo lukkiutua sen tuntee nyt paremmin rattiin, jne. Seuraavaksi voisi ehkä alkaa perehtyä autokohtaisiin säätöihin, harmi kun tasauspyörästönlukkoa ei voi säätää kuin tietyssä ikkunassa, kun nytkin kaipaisin vähän löysempää coast-asetusta Ferrari F2004:een.
 
Pikku hiljaa alkaa päästä tässäkin jyvälle miten saa enempi irti autosta:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/BmYCNQhmWIY


Edelleen tulee pahojakin virheitä kierrokseen, mutta toisaalta enää pari sekkaa siitä mihin esim. AMS2:ssa pääsi V10:llä joka kylläkin ilman TC:tä. Ajoltaan toi tuntuu etäsesti samalta kuin AMS2:n V10Gen2 (joka 2001 kauden auto), mutta TC saa olla pari naksua voimakkaamalla, tässä tuo tuntuu toimivan niin päin että myös heikommalla asetuksella (2-4) ottaa heti alussa vastaan, mutta antaa kiihdytyksen lopussa taas sutia, kun yleensä muissa simuissa antaa tietyn verran lipsua ennen kun alkaa "leikata" tehoa pois. Nythän tohon on jo muutaman ajotunnin jälkeen tottunut, niin osaa luottaa luistonestoon vaikkakin eri tavalla verrattuna LMU/AMS2/Rennsport. Mikä lie tavoite/kuumana ihanteellinen rengaspaine ajon aikana tolla F2004:lla? Lähinnä pohtinu onko lähtöpaineena (kylmänä) 23psi liian vähän hotlappaamiseen? Default taisi olla 23.8.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
291 765
Viestejä
4 991 858
Jäsenet
80 115
Uusin jäsen
ekohonka

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom