Itse huomasin juuri kun Mt. Panoramassa ja Escort Cosworth, niin Pitch ei toimi kuten pitäisi, eli näkymän kallistuskulma ei muutu yhtään vaan Pitchin säätö nostaa vain katsetta aivan samalla tavalla kuin normaali (istuin)korkeuden säätökin.
Oli muuten Hiikerillä äsken muistia käytössä!
Ihmettelin että nyt muuten tökkii ja FPS 60-70fps... Vaikka vain 34x14 reso ja DLSS Q niin...
GPU (4080 16Gb) veti VRAMinsa täyteen, RAM muistia käytössä reilu 20.000Mb eli ~20Gb ja lisäksi virtuaalimuistia yli 40.000Mb eli ~40Gb.
Eli sellaiset ~76Gb oli käytössä.
Mietin että Wtf, sitten muistin että tein ennen koneen käynnistystä nVidia APP liitoksen EVOn .exe tiedostoon ja tökkäsin nVidia RTX HDRn päälle peliin, eli jolla saa kaikkiin peleihin HDR by nVidia.
Eli vei hiukka muistia kun näissä uusimmissakaan ajureissa ei ole vielä erillistä tukea EVOlle.
1.5vkon päästä saadaan ensimmäiset 570-sarjan ajurit (RTX5000 -series julkaisuun) joissa on jo tuki AC.EVOon, koska samalla tulee DLSS4 + uusi Multi Frame Generation tekniikka peliin eli peli on nVidian kärkinimiä uuden tekniikan suhteen CP2077 rinnalla.
Edit. Olipa muuten kisa YÖ-Suzukassa nättiä menoa kun käytössä ollut nyt 7kk OLED monitori. Niin pimeä taivas ja sen maailmanpyörän valot näyttää todella hienolta täydellistä mustaa yötaivasta vasten...