Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt lähtee todella halvalla (20e):
Assetto Corsa Competizione PC CD Key, Key - cdkeys.com
Ei tarvitse lisää maksella.Mikäs tässä nyt on, saako tuon koko pelin tuohon hintaan vai koska on early access niin joutuuko tästä lisääkin maksamaan joskus jos haluaa koko version?
Onko nuo nyt sitten mapattavissa myös rattiin?
G27 siis itellä, niin varsinkin se kiinnostaa.
Ei tuu yhtään mitään, että tarvii ratin ohelle vielä näpiksen ja hiirenkin...
Mulla g27 ja kaikki muut toiminnot valikossa saan rattiin paitsi load/save toiminnon kun siis napit loppuu kesken.
Vähän huono kun ei voi säätöjä tallentaa.
Tuo korjaantunee hiiri/näppis päivityksen myötä,mikä ei tietysti auta sinua jos ei näppis ja hiiri kiinnosta.
Tosin mulla ei ole shifteriä,sen myötä tod.näköisesti napit riittää.
Ei, eikä kai ole vielä edes mitään tarkempaa tietoa missä määrin noihin on parannusta luvassa vai onko edes. Jotain basic multiplayeria on luvassa seuraavassa buildissa 14.11.Joko tähän on saatu funktionaalisuuksia joita puuttui AC:sta? Turva-auto, oikeat lippusäännöt? Serveripuolelta kiinnostais löytyykö valmista track rotationia ja onko menut/valinnat toteutettu samalla tavalla(valinnat tehdään ennen palvelimelle/peliin liittymistä)?
Ok, kiitos tiedosta. Sinänsä harmillista sikäli nämä olivat suurimpia puutteita AC:ssa alusta lähtien, oli kyseessä AI:ta vastaan kilpailu tai moninpeli. Kuitenkin todella oleellisia asioita mitä tulee kilvanajoon. Nähtäväksi myös jää onko nettikoodi tai kontaktien käsittely yhtään sen parempaa kuin edeltäjässä. UE4-moottori ei ainakaan toistaiseksi ole osoittanu kyvykkyyttä ajoneuvojen kanssa.Ei, eikä kai ole vielä edes mitään tarkempaa tietoa missä määrin noihin on parannusta luvassa vai onko edes. Jotain basic multiplayeria on luvassa seuraavassa buildissa 14.11.
Se onkin ihan oma aihe mikä on hyvä FFB kenenkin mielestä. Tuntuu joka pelissä olevan ylivoimaisesti paras FFB jonkun mielestä. Itse en ole koskaan kohdannut peliä jossa FFB olisi niin paljon parempi tai huonompi, että se sillä olisi suurta vaikutusta ajamiseen, tai aikaan jonka käytän pelin parissa.Joo eipä tässä pelissä ainakaan vielä mikään erityisen hyvä ffb ole.
Samalla tavalla ne on tässäkin skannattuja. Itse laittaisin iracingin FFB:n ihan sinne häntäpäähän autopeleistä, jotka on julkaistu viimeisen 10 vuoden aikana, mutta eipä se siinäkään estä tai häiritse ajamista.Aika keinotekoinen tuntuma tässä kyllä on jos vertaa iracing simuun. Toki en osaa sanoa paljonko se vaikuttaa, että iracingissä on radat laser skannattuja.
Eiköhän tää ole taas tätä, että kakkulat on ocun puolella.Vähän lähtee aiheen sivuun menemään,mutta samasta pelistä kyse kuitenkin..
Osaisiko joku neuvoa mitä tehdä kun Windows 7 muuttaminen Windows 10 aiheutti sen että peli ei käynnisty enään vr laseille vaikka sen steamin valikosta vr:lle käynnistää?Käynnistyy siis normaalisti ruudulle vain. Kaikki ajurit ym."pitäisi"olla ok.
7 kanssa ei ollut mitään ongelmia muuta kuin itse Oculuksen ohjelman asennuksessa,muuten toiminut hyvin.
Vähän lähtee aiheen sivuun menemään,mutta samasta pelistä kyse kuitenkin..
Osaisiko joku neuvoa mitä tehdä kun Windows 7 muuttaminen Windows 10 aiheutti sen että peli ei käynnisty enään vr laseille vaikka sen steamin valikosta vr:lle käynnistää?Käynnistyy siis normaalisti ruudulle vain. Kaikki ajurit ym."pitäisi"olla ok.
7 kanssa ei ollut mitään ongelmia muuta kuin itse Oculuksen ohjelman asennuksessa,muuten toiminut hyvin.
Lataakos muilla tuon server listan? Mulla tulee "an error occurred...", mutta youtubessa GamerMuscle näyttää ainakin ajavan onlinessa.
Sama vika täällä. Päivällä ajelin reilun tunnin onlinessa ilman mitään ongelmia.Lataakos muilla tuon server listan? Mulla tulee "an error occurred...", mutta youtubessa GamerMuscle näyttää ainakin ajavan onlinessa.