Mietin otanko tämän vain Originssin kun porukka kehunut Originssiä maasta taivaaseen. Otin tämän ja voin rehellisesti sanoa että en kyllä ymmärrä mitä ovat ajatelleet tämän kanssa. Joka saatanan karttamerkki on joku camp minkä luona hahmo ilmoittaa "I must try not to be seen here" tms. eli joka paikassa joku bandiitti porukka tms. olen löytänyt pelin aikana varmaan 1! luolan missä sai ihan vaan samoilla sen ilosta. Ainoat tehtävät mitkä ei ole tappelemista tai murhaamista on kun SAA kiikuttaa jonkun typerän kirjeen 50m päähän, kun se henkilö ei itse jaksa. Kaikki muu pelissä on yhtä ja täysin samaa, että mennään punaselta alueelta punaselle alueelle ja sitten omalla valitsemalla tavalla porukkaa nippuun. Kaiken päälle vielä keksitty, että levelit todellakin vaatii sitä tai tulee turpaan ja kovaa. AC3 oli paska peli, mutta siinä sentään ei tarvinnut niitä vitun linnakkeita valloitella jos ei halunnut.
Oliko se Origins kaikista juhlapuheistaan huolimatta tätä samaa, vai siis oliko se oikeasti peli missä revittiin miljööstä jotain irti ja joka paikka ei ollut pelkkää tappelemista? Koska nyt level 23 vai 24 ja ei voisi vähempää kiinnostaa tuo jatkuva tappaminen ja tappeleminen. Joskus olisi kiva mennä johonkin missä ei ole sitä punaista zonea ja ainoa tehtävä tappaa ja lootata. Tätä jos pitäisi jatkaa vielä kymmeniä tunteja niin en tajua mitä mun aivotoiminnoista olisi enää jäljellä.
"Katos mettässä merkki mitähän hienoa siellä on" "You found nönnöönnöö military camp"x1000