Assassin’s Creed:Odyssey (PS4, PC, Xbox)

Tales of Atlantiksen kahdessa ensimmäisessä osassa on tullut molemmissa 3 uutta kykyä. Kohta ilmestynee myös viimeisin osa.
Sitten seison korjattuna mutta mitäs kykyjä?
Alle kuukausi sitten pelasin ja eikä sillä kerralla ainakaan omaan silmään tullut mitään uutta, ainakaan stealth kykyjä tai olen vain sokea.
 
Huh. Kylläpä sai medusan kanssa vääntää ihan oikeasti. Helvetin hyvä oli. Tokalla yrityksellä meni keskittyminen tapissa. Melkein ekalla sain. Peruspaniikki lopussa. :D
 
Tales of Atlantis on ollut parempi, kuin tuo Hidden Blade. Jotenkin tässä tuntuu menevän kaava samalla tavalla, kuin Originsin DLC:n kanssa. Eka jatkaa suoraan sitä pääpelin tarinaa, muttei juurikaan ole laadulla häikäisty - kyllähän sen läpi pelaa ihan mielellään, muttei se nyt mitenkään omituinen ole. Kun taas se seuraava DLC on reippaasti ensimmäistä isompi, tungettu mytologiaa mukaan ihan kympillä ja silti se on hauskempi ja mielenkiintoisempi. Curse of the Pharaohs oli hiton hyvä Originsin lisäri ja tämä Atlantis jumalhahmoineen on ihan mielenkiintoista pelattavaa. Elysium on ehkä hienointa mitä tällä hetkellä 4k:na saa konsoleilla ulos. Kaiken sen väriloiston ja efektitykitysten jälkeen Hadeksen realmi oli kuin pelaisi Gears of Waria. Voi niitä ruskean ja harmaan eri sävyjä pilkahduksella punaista. :btooth:
 
Eilen ilmestyi 3. ja viimeinen osa Tales of Atlantis DLC:stä. Elysium ja Haades otettu haltuun ja nyt siis vihdoin päästään itse Atlantikseen. PS4:lle latailin ja kokoa oli vähän päälle 11 gigaa.
 
On kyllä hieno paikka tuo Elysium. Mukavasti näyttää olevan pelaamistakin ja ihan haastava, kun panssarit laahaa 10 leveliä alempana. :)
 
Onko toi Fate of Atlantis Ilmanen... Itellä ei oo mitään delsuja ostettuna, mutta tuolla Poseidonin saarella on joku uusi keltainen quest marker. En menny koittamaan, kun ihan benchi mielessä pyöritteli peliä, kun tuli konetta päiviteltyä... Tai no eihän tohon jääny vanhasta ku näyttis ja poweri.
 
Onko toi Fate of Atlantis Ilmanen... Itellä ei oo mitään delsuja ostettuna, mutta tuolla Poseidonin saarella on joku uusi keltainen quest marker. En menny koittamaan, kun ihan benchi mielessä pyöritteli peliä, kun tuli konetta päiviteltyä... Tai no eihän tohon jääny vanhasta ku näyttis ja poweri.
Season passin mukana tulee tai taitaa noi erikseenkin olla ostettavissa.

Ite pitäs jatkaa pelaamista kassulla jossain välissä.
 
Juu ei ole pässiäkään. En tiiä alkaako se sitten ruinaamasn makdua, jis koittaa alottaa tota questia.
Ellen ihan väärässä ole niin noita questeja ei tule saataville ellet omista niitä, ainakin aikasemissa ollut näin.

En muista minkä DLC osan tuo kyllä emopelikin aloittaa mutta sitä ei pääse jatkamaan.
@Bruce_Wayne oliko se eka vai toka DLC missä pääsi esimaistelee normaalissakin emopelissä delsua tai jotain siihen johdattelevaa tehtävää.
 
Ellen ihan väärässä ole niin noita questeja ei tule saataville ellet omista niitä, ainakin aikasemissa ollut näin.

En muista minkä DLC osan tuo kyllä emopelikin aloittaa mutta sitä ei pääse jatkamaan.
@Bruce_Wayne oliko se eka vai toka DLC missä pääsi esimaistelee normaalissakin emopelissä delsua tai jotain siihen johdattelevaa tehtävää.

Joo, se johdatus on kaikille mutta sen jälkeen pitää olla season pass tai tehtävät ostettuna.
 
Olin jo menossa aloittelemaan Atlantista mutta tuskinpa tulee Season Passia hommatua kun peli UPlayssa jos noihin ei pääsekkään ilman sitä. Alkaa jo turruttamaan toki peli muutenkin sen verran.
 
Olin jo menossa aloittelemaan Atlantista mutta tuskinpa tulee Season Passia hommatua kun peli UPlayssa jos noihin ei pääsekkään ilman sitä. Alkaa jo turruttamaan toki peli muutenkin sen verran.
Jos origins on pelattuna niin suosittelen ainakin sitä ekaa DLC:tä koska se vähän linkkailee originsiin tarinaan.

Toki jos on päätäynnä jo peliä niin odottelee vaikka syksyn aleihin tuota ja sitten ostaa season passin tai katsoo vain youtubesta tarinat.
 
Vähän kaaliin ottanut Elysiumissa se, kun sinne päästyäni oma-alotteisesti tutkin puolet paikoista ja nyt sitten tehtävät päällä koluan samoissa paikoissa. :dead:

Linnoitukset on muuten huomattavasti monimutkaisempia kuin pääpelin puolella. Jos haluaa hiippailla huomaamatta kaiken niin saa käyttää hyvän aikaa kyllä. Skillien enchantmentit ovat olleet hyvä lisä. Varsinkin se Ares madness tms. on pirun kova.
 
Elysiumin värikkyydestä onkin mukava toisenlaisiin tunnelmiin mennä.

Loppupomo Elystä meni tokalla yrityksellä hardilla. Oikein viihdyttävä matsi:



Hades ykösellä:

 
Viimeksi muokattu:
Voi olla yliannostuskin, mutta ei oikein tuo Atlantis hassua kyllä iske nyt. Hades varsinkin oli todella hyvä. Atlantis ei visuaalisesti edes iske. Ruudunpäivityskin nykii helvetti.
 
Eilen meni päätarina läpi ja jokunen saari jossa ei ole tullut käytyäkään.

Ihan jees peli vaikka toistaa itseään paljon. Originsia en koskaan pelannut ja edellinen oli Black Flag, joka jäi kesken kun kaatui aina samassa paikassa koko roska.
 
Eilen meni päätarina läpi ja jokunen saari jossa ei ole tullut käytyäkään.

Ihan jees peli vaikka toistaa itseään paljon. Originsia en koskaan pelannut ja edellinen oli Black Flag, joka jäi kesken kun kaatui aina samassa paikassa koko roska.

Origins varmasti tehtävissään alkaa toistamaan myös, mutta minusta siinä oli kaikin puolin kuitenkin enemmän käsintehtyä fiilistä. Pitää siihen palata uudelleen ehdottomasti.

Aloitin eilen ensimmäisen AC:n ja maistuu kyllä. Hyvä tunnelma eikä ohjauskaan ole kauhea.
 
Itselläni pääjuonen lisäksi kaikki sivutehtävät tehtynä. Välillä tosin noita tehtäviä ilmestyy lisää ihan puskista. Kymmenkunta cultistia pitäisi vielä tosin käydä tiputtamassa.
 
No menihän se läpi nyt kokonaan ilman lisäreitä, level 58 ja 85h pelattuna, normaalilla pelasin. Tehtävistä ei kyllä jäänyt ihan hirveästi mitään mieleen, ehkä osaksi sen takia, että omilla pelitunneilla aloitin pelaamisen joskus ehkä toukokuun alussa ja vasta nyt meni läpi, niin alkupuolelta ei muista kuin punaisen langan. Toisaalta sen takia että tehtävistä suurin osa oli näitä mene paikkaan a, tapa henkilö b, palaa henkilön c luokse. Varmaan joku 80 % pelistä tuntui lähinnä turhanpäiväiseltä grindaamiselta näiden jonninjoutavien tehtävien parissa, pääjuoni oli aika mitäänsanomaton ja tosiaan nuo tehtävät todella yksinkertaisia ja itseään toistavia. Ehkä joku 5 kpl tehtäviä oli hyviä. Kuitenkaan edes huonoimmassa "oikeassa AC:ssä" ei ole ollut näin huonoja tehtäviä. :D Maisemat toki olivat hienoja, mutta eipä se kaunis ulkokuori auta kun itse peli kolisee varsinaisen sisällön puutteesta.

Selvä itseäni ärsyttävä puute oli tuo RPG-piirre jossa olisi pitänyt olla matkassa aina ne "parhaat" perkit omaavat kamat, muussa tapauksessa vedät kaveria myrkkynuolella niskaan ja siltä lähtee hipareita joku 1/10. Kyllä se nyt Assassin's Creed -teemaisessa pelissä pitäisi olla niin että jollain hidden bladen tapaisella tapetaan pusikosta hyökkäämällä kerrasta. Olikohan Originsissa niin jopa että ne predator shotitkin aina tappoi kerrasta? Välillä toki noinkin onnistui, mutta harvemmin. Itse en tosin jaksanut noita engraveja pahemmin edes käytellä kun tavaraa meni inventaarion läpi nopeammin kuin tavaraa halpa-hallin kassahihnalla.

Kyllähän tätä ihan mielellään pelasi, myös mökillä kalexin ja kannettavan kanssa jopa ilman ääniä oli mukava välillä vaan grindailla jotain jonninjoutavaa, mutta kyllähän tästä jo mielellään siirtyy eteenpäin. Katsellaan josko se Season Pass irtoaisi alesta sitten joskus. Vaikka AC: Originsista on itsellä varmaan joku lähemmäs puolisentoista vuotta aikaa, niin kyllä sitä jotenkin mieluummin pelasi ja toisaalta sen läpäisyllä sai jo aikamoisen annoksen tämäntyyppistä AC:ta. Seuraavaksi AC:n leiristä tekisikin mieli ehkä kokeilla vaikka sitä parjattua Unityä kun sen sai ilmaiseksi. Tosin se ei pelikoneessa edes lähde käyntiin. :D
 
Kyllähän tää ihan rentoa menoa antiikin Kreikkaa ihmetellessä. Vähän vaan meinaa palaa käpy noihin siviileihin ja elukoihin, kun oot tappelemassa jonku vihun kanssa, niin eikös ne kaikki käy sun kimppuun, jopa naiset ja ilman aseita? Kaikki porotkin agroja kuin mitkä. Sitten parhaassa tapauksessa, kun olin kultti-bossia nitistämässä (ei saa salamurhaamalla tai predator-nuolesta pudotettua kerralla, niin pakko matsia ottaa), siihenhän 'sattumalta' paukahti kaksi 'misthiosia' paikalle vielä... henkihän siinä läksi aika nopeaan. Tajustin sitten toisella kerralla houkutella sen bossin sivummalle niin sai rauhassa mättää. Jostain sinne yksi siviili tiensä löys mutta ei haitannu. Pomoa oli sitkeä kyllä.

Toinen just noista bosseista ja palkkasotureista käpyä polttava homma on, että ne on immuuneja tietyille asioille, toiset ei liiku mihkään esim. sparta-potkusta, vaikka pitäs komiassa kaaressa lentää. Eipä pääse sitä hyödyntään korkeilla paikoilla. Toiset ei ole moksiskaan palamisesta ynnä muuta. Käytännössä nuo tietty selviää mutta onhan se vähän turhauttavaa huomata, ettei siitä abilitystä sitten olekaan mitään hyötyä tietyissä tilanteissa.

Ja sitten taas toisaalta, jotku asiat on tehty ihan liian helpoksi. Niin kuin tuo kotka, joka kyttää kaikki maalit ja aarteet ja näkee aina missä se kohde tai tehtävän tavoite on. Ois ny vähän jättää löytämisen iloa pelaajallekin kyllä. Pari abilityä on kyllä ihan turhan OP ainakin tavan tallaanjia murhatessa yms.
 
Ois ny vähän jättää löytämisen iloa pelaajallekin kyllä

Tämä vaivaa valitettavan montaa peliä, kuten tätäkin. Asioiden tonkiminen olisi kivaa vaihtelua, mutta helposti pelit ovat nav-pointtia kohti juoksemista. Mitään ei oikeastaan tarvitse kunnolla etsiä. Tässä oli vähän yritystä, eikä ihan suoraan aina kerrota sillä toisella pelimoodilla kohdetta kartalla, mutta käytännössä se kuintekin kerrotaan lähes suoraan, eikä mitään päättelyä tarvita.
 
Tässä taisi olla ainoastaan ne tombit(mistä saat niitä kyky pisteitä) mitä ei voinut linnulla spottaa ja tokihan sitä kotkaa ei tarvitsisi käyttää mutta selkäranka kun on mitä on :vihellys:

Ubin peleissähän toi ominaisuus tuli tietääkseni ekana Far Cry Primalissa kun tietystä syystä sen ajanjaksolle ei ollut kiikareita käytettävissä.

Näissä uusimissa Ass creedeissä et voi vain pommeja tiputella kotkalla vihuen niskaan.
 
PS4:lle tämän season passi nyt tarjouksessa PS-Storessa. Sisältöä ainakin riittää mm. Ass Creed 3 remaster.
 
Tässä taisi olla ainoastaan ne tombit(mistä saat niitä kyky pisteitä) mitä ei voinut linnulla spottaa ja tokihan sitä kotkaa ei tarvitsisi käyttää mutta selkäranka kun on mitä on :vihellys:

Joo kyllä sitä pärjäis ilmanki kotkaa, itsekin voi tähtäillä noi vihut ja tagata sillain.

Yksi mikä hieman vihuissa myös ärsyttää, kun putsaa leirejä ja linnakkeita, niin niillä on ne reitit mitä ne kuleksii. Siitä kun poistat murhaamalla tommosen ukon, niin reitin omaksuu joku toinen, ja tätä voi jatkaa niin kauan kuin noita liikkuvia heeboja riittää. tyrkit vaan puskiin sitä mukaa kun kalmoa pukkaa ja istut samassa paikkaa oottelemassa seuraavaa. :dead: Jotku staattiset ukot ei tosin lähe liikkumaan.

Ja tietysti yöllä sitten on vielä helpompaa käydä nukkuvia poistelemassa.
 
Joo kyllä sitä pärjäis ilmanki kotkaa, itsekin voi tähtäillä noi vihut ja tagata sillain.

Yksi mikä hieman vihuissa myös ärsyttää, kun putsaa leirejä ja linnakkeita, niin niillä on ne reitit mitä ne kuleksii. Siitä kun poistat murhaamalla tommosen ukon, niin reitin omaksuu joku toinen, ja tätä voi jatkaa niin kauan kuin noita liikkuvia heeboja riittää. tyrkit vaan puskiin sitä mukaa kun kalmoa pukkaa ja istut samassa paikkaa oottelemassa seuraavaa. :dead: Jotku staattiset ukot ei tosin lähe liikkumaan.

Ja tietysti yöllä sitten on vielä helpompaa käydä nukkuvia poistelemassa.
Niin paitsi jos et olekkaan tarpeeksi kova salamurhaaja ja nukkuvaan tuikkaaminen sillä puukolla ei tapakkaan sitä kun kyseessä on pelin mielestä joku tavallista kovempi jamppa ja se sitten jääkin henkiin ja alkaa pätkimään sinua takaisin turpaan ja herättää kaikki muutkin. Koska kovemmat jätkät kestää nukkuessaan paremmin puukoa kuin heikommat. Lisäksi tuo koko nav-point järjestelmän poistohan on siis täysin turha lisäys kun kaikki paikat ja tehtävät on klooneja toisistaan. Jos pelintekijä ei viitsi nähdä vaivaa tehdäkseen siihen sisältöä, sen sijaan että vetää vaan copy pastella ison kartan täyteen paskaa, niin miksi pelaajan pitäisi nähdä vaivaa löytääkseen sen copy paste paskeen? Tämä on sitä todellista tyhmennystä mitä peleissä on tehty ja mikä sitten pilaa ne lopullisesti. Pelin oikeastaan parasta antia oli noiden kykypiste tombbien lisäksi ne kivitaulut missä oli vihje mistä etsiä. Sääli vain, että niiden palkinnot oli keskimäärin niin paskoja, että niitäkään ei kannattanut tehdä ja monessa ne ohjeet oli ihan pitkin vituraa vetästy.

Se on jännä kun miettii ekoja Assassins Creedejä, niin kyllä hyvin riitti tavaraa yhdessä Ateenan kokosessa kaupungissa melkein kokonaiseksi peliksi. Nyt on paikkoja kyllä, mutta kun niissä paikoissa on sisältöä yhtä paljon kuin lehmänpaskassa on hyvää makua (en ole maistanut, mutta tunnetusti tuhat sittisontiaista yms. ei voi olla väärässä). Koko pelissä ei, jos tarkkaan miettii, ole oikeastaan yhtään paikkaa missä olisi sisältöä nimeksikään ja koko peli ei oikeastaan edes muuttuisi millään radikaalilla tavalla vaikka siitä poistaisi kaikki rakennukset. Toki se näyttäisi erilaiselle, mutta sisällöllisesti se kaikki työ on heitetty hukkaan, kun niitä ei enää käytetä mihinkään.

Toista oli ne pelit kun seikkailtiin jossain legendaarisissa rakennuksissa tai vaanittiin vihollisia talojen katoilla, piti juosta etsijöitä pakoon ja piiloutua väkijoukkoihin. Sillä kaupungilla tai kylällä oli jokin merkitys, vaan ei ole enää. Pakko myös ihmetellä, että kuinka helevatun monta sutta, karhua, ilvestä?! voi mahtua yhteen Kreikkaan ja kuinka kiukkusesti ne hyökkäilee ihmisten kimppuun. Luulisi että jos tohon malliin käyttäytyisi eläimet, niin ne olisi lahdattu aika järjestelmällisesti helvettiin.
 
Viimeksi muokattu:
Niin no, alunperinhän Assat oli hiippailupelejä, joissa oli tappeluelementtejä; nyttemmin kaksi viimeistä ovat olleet tappelupelejä, joissa on hiippailuelementtejä, enkä usko että se tuleva (?) viiikinkiaikaan sijoittuva peli olisi mitenkään erilainen.

Ennen yleisön joukkoon pysty meneen piiloon, nyt yleisö käy sun päälle.:D

Ympäristöt oli kyllä mielenkiintoisempia ennen, tietysti kyseessä oli kehittyneemmät ympäristöt, niin rakennuksetkin oli hienompia ja monimutkaisempia. Kaikenlaisia arvoituksia yms. tasoloikkamaisia kiipeilyjutskia. Nyt yksi kreikkalainen temppeli/linnake/asunto on ihan samanlainen kuin toinen, koko ehkä eroaa. Mutta joo, nyt rakennuksilla ei ole muuta tehtävää kuin toimia assassiinin kiipeilytelineinä oikeastaan.

Vähissä on muutenkin piiloutumispaikat: paskakopit, heinäsuovat, vankkurit, kaivot ja mitä näitä oli, loistaa poissaolollaan. Oikeastaan ainoa paikka piiloutua on rakennusten katot ja puskat. Ei ole pahemmin varjostustehtäviä tullut vastaan, toisten mielestä ne tosin oli ärsyttäviä. Niin ei noita tarvi sitten kai? Ehkä Ubi on jonkun markkinatutkimuksen perusteella päätynyt yksinkertaistamaan peliä ja lisäämään mättöä, en tiä? Toisille maistuu, toisille ei. Minä oon vähän siinä välillä, kumpikin on kivaa ollu.
 
Toivottavasti noita vanhoja remasteroidaan pleikka vitoselle, jää tämä pelisarja muuten täysin unohduksiin. Vaikea uskoa että ne vanhemman tyyliset hiippailu ja salamurha -tyyppiset ei ihmisiä kiinnostaisi.

Minulle ne oli se koko pelisarjan pääjuttu. Homma meni yleensä pieleen jos joutui taistelemaan. Näissä uudemmissa se on loputtoman juoksun ohella päätarkoitus. Mitähän vitun salamurhaamista se on kun avoimessa taistelussa raivaat tietäsi kohti alueen viskaalia tämän huvilalla? Silminnäkijöitä kadulla satamäärin todistamassa tätä.

Hiippailu, historiaan sekoitettu mystiikka, tarina jonka eteen nähty vaivaa, eleetön eliminointi, juonittelu jne olivat hienoja asioita.

Nyt on tärkeintä vetää munaravia mahdollisimman suurta aluetta ja tehdä asioita koska muuten et ’kehity’, mutta silti välttämättä jouskarilla suoritettu osuma otsaan ei missään nimessä takaa, että uhri kuolee heti. Mutta inventaarioon voit kerätä sata haarniskaa ja muuta kamaa, kunnes joku maaginen raja tulee vastaan ja vauhti hidastuu jos et poista paria kamaa repusta.
 
Vaikka tykkäänkin Originsta ja Odysseyksesta todella paljon niin epäilemättä pointtia on esitetty tuossa. Pelailen nyt kakkososaa itse ekaa kertaa. Alkufiilis hyvä!

 
Toivottavasti noita vanhoja remasteroidaan pleikka vitoselle, jää tämä pelisarja muuten täysin unohduksiin. Vaikea uskoa että ne vanhemman tyyliset hiippailu ja salamurha -tyyppiset ei ihmisiä kiinnostaisi.

Minulle ne oli se koko pelisarjan pääjuttu. Homma meni yleensä pieleen jos joutui taistelemaan. Näissä uudemmissa se on loputtoman juoksun ohella päätarkoitus. Mitähän vitun salamurhaamista se on kun avoimessa taistelussa raivaat tietäsi kohti alueen viskaalia tämän huvilalla? Silminnäkijöitä kadulla satamäärin todistamassa tätä.

Hiippailu, historiaan sekoitettu mystiikka, tarina jonka eteen nähty vaivaa, eleetön eliminointi, juonittelu jne olivat hienoja asioita.

Nyt on tärkeintä vetää munaravia mahdollisimman suurta aluetta ja tehdä asioita koska muuten et ’kehity’, mutta silti välttämättä jouskarilla suoritettu osuma otsaan ei missään nimessä takaa, että uhri kuolee heti. Mutta inventaarioon voit kerätä sata haarniskaa ja muuta kamaa, kunnes joku maaginen raja tulee vastaan ja vauhti hidastuu jos et poista paria kamaa repusta.

Tässä kakkososaa pelatessa alan ymmärtää kommenttiasi paremmin. Minulla oli todella hauskaa noiden uusien kanssa ja palaan niihin vielä, mutta ovathan ne persoonattomampaa äksöniä. Pirun intensiivinen ja intiimi tunnelma tässä AC2:ssa. Oliko täällä joku yleistopik näille?

Ykkösen jätin kesken, kun jotenkin en sitä malttanut pelata.
 
Tässä kakkososaa pelatessa alan ymmärtää kommenttiasi paremmin. Minulla oli todella hauskaa noiden uusien kanssa ja palaan niihin vielä, mutta ovathan ne persoonattomampaa äksöniä. Pirun intensiivinen ja intiimi tunnelma tässä AC2:ssa. Oliko täällä joku yleistopik näille?

Ykkösen jätin kesken, kun jotenkin en sitä malttanut pelata.
Assassin's Creed -pelisarja yleisesti
monethan kehuu tuota ezio trilogiaa mutta itselleni ei jostain syystä uponut tuo kakkonen mutta itse taas pitänyt eniten nelosesta ja siitähän lähdin sarjaan.
 
Ubisoft tarjoaa nyt 1.9. asti kaikille alustoille ilmaiseksi Fate of Atlantiksen 1. episodin. Pelattavaa siinä riittää noin 8 tunniksi, ja kun seikkaillaan Elysiumissa, niin maisemat ovat upeat. Käykää hakemassa kun ilmaiseksi saa.
Onko joku saanut tuon ladattua vielä PS4:lle? Itse en löytänyt sitä storesta.
 
Mikähän nyt iski peliin, kun alkoi vähän väliä pätkimään niin että kuva pysähtyy noin 1-5sek ajaksi ja taas toimii 10sek ja taas sama alkaa.
Kaikki ajurit yms päivitetty vaan ei auttanut poistamaan ongelmia.
Grafiikka asetukset huonoimmille eikä siitäkään apua ollut.
Muuten hyvä peli ollut, mitä nyt 70h pelaillut itse pääpeliä.
 
Näytti olevan PC:lle UPlayssa Season Passi puoleen hintaan, joten tuli sitten hommattua.
 
Pitäisikö Legacy of Blade olla ensin pelattu ennen kuin aloittaa tuon ilmaisen Atlantiksen pelaamista?

Ihan vähän on vielä päätarinaakin jäljellä ja toki sivutehtäviä sekä tutkivaa pääpelissä. Omatkin pelitunnit taisi olla jotain 70h luokkaa.
 
Pitäisikö Legacy of Blade olla ensin pelattu ennen kuin aloittaa tuon ilmaisen Atlantiksen pelaamista?

Ei tarvitse. Pääpelin Atlantis-tehtäväsarja pitää olla pelattuna.

Atlantiksen voi aloittaa myös suoraan boostatulla hahmolla mutta silloin ei päätarinan puolella hyödy xp:stä ja lootista.
 
Mulla kyllä hirtti kiinni Medusaan, eikä se tuhnuttuleva villisikakaan huraa-huutoja aiheuttanu, pikemminkin perkkeleitä lens.
 
Medusa on aika läpihuutojuttu kun ottaa oikean tavan käyttöön. Sehän ampuu päin helvettiä yleensä itse, sarjatulta nuolilla hetko ja juoksua, kunnes pääsee välillä lähietäisyydelle huitomaan muilla aseilla, taas etäisyyttä ja ampuu nuolilla jne.

Iso villisika oli kyllä aika kusipää, mutta taipui lopulta.
 
Mulla kyllä hirtti kiinni Medusaan, eikä se tuhnuttuleva villisikakaan huraa-huutoja aiheuttanu, pikemminkin perkkeleitä lens.
Taisivat mennä samalla mallilla kuin koko peli eli mahdollisimman tarkalla osumien välttelyllä ja iskemisellä aina sopivaan väliin. Hommahan vaatii pääasiassa huolellisuutta ja kärsivällisyyttä. Kiinnostavaksi en menisi kyllä moista pelitapaa kehumaan, ja peli osaa kyllä rankaista virheistäkin välillä aika reilulla kädellä, joten turhautumistakin on tullut koettua.
 
Ihan hemmetin tylsäähän tuo on, kyllä mä tiedän miten ne pitäis voittaa ja olen kyllä lähelle päässykin mutta sitten on nasahtanu jossain liikkeessä. En tosin ole koittanu nyt sen jälkeen kun sain noi 'death'-nuolet käyttöön, auttaako sitten miten paljon en tiä.

Tuntuu vähän että pleikkarilla ei nuo napinpainallukset aina rekisteröidy tai sitten ohjaimeni alkaa olla melko heikossa hapessa.

Noi uskomattoman määrän lämää kestävät satuolennot (ja miksei legendaariset elukatkin) kyllä pännii oikein kunnolla, ei mun mielestä sovi tähän peliin oikein. Joo onhan ne selitetty jotenkin, että ne käyttää niitä edenin voimia, mutta onhan se ihan samaa osastoa kuin *taikuus*. Tuommonen laittais koko Kreikan nippuun kerralla, täysin epäsuhteessa muihin vihuihin.
 
Minusta Medusa ja oikeastaan kaikki muutkin myyttiset loparit oli hauskoja.
Niitähän ei ole edes pakko pelata vaan on vapaaehtoisia.

Mielestäni siten sopivia "super bossseja" joita voi käydä kokeilemassa.

Toki levelit ja varusteet kannattaa olla kunnossa jotka tukee omaa tyyliä.
 
Medusa tuleen ja perkkinä 5 % aiheutetusta vahingosta tulee takaisin healthina. Sitten vain dodgetetaan pilareiden ympäri ja ammutaan tulinuolilla. Tuo oli oma taktiikkani.
 
Jos on pelannut Soulseja niin mikään noista ei ole Soulsin vähän heikoimpia vastustajia pahempi. Se pierupossu tosin otti muutaman yrityksen vaikka olin lähellä max leveleitä pääpelissä. En ollut kauheasti kyllä valmistautunutkaan.
 
Jos on pelannut Soulseja niin mikään noista ei ole Soulsin vähän heikoimpia vastustajia pahempi. Se pierupossu tosin otti muutaman yrityksen vaikka olin lähellä max leveleitä pääpelissä. En ollut kauheasti kyllä valmistautunutkaan.

Mitä sitten? Jos mitään, niin tuohan vain osoittaa miten huonosti nää super-bossit sopii tähän pelisarjaan. Aikaisemmin on joutunut vähän käyttään älliä ja taktikointia, hieman suunnittelemaan miten sen kohteen nitistää. Näissä taas pitää vaan tehdä se kombo miljoona kertaa ja hakata niitä tatteja sormet vereslihalle, että saa YHDEN vastustajan särki. Mutta kai tämä on sidoksissa tuohon Creedien muuttumiiseen hiippailusta mättöön, en ainakaan muista että näitä superbosseja olisi liiemmin ollut ennen Originsia, voin olla kyllä väärässäkin.

Noi Soulsit ja sen tyyppiset on kyyllä liian autistisia ja masokistisia omaan makuun, en vaan nauti tuon tyyppisistä peleistä, jossa ne 'twitch'-skillit on se ainoa juttu, jossa toistetaaan ja toistetaan, kunnes menee läpi. Mikäs siinä jos muut nauttii ja osaa, minä haen kiksit muualta.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 430
Viestejä
4 556 437
Jäsenet
74 964
Uusin jäsen
LinogeFly

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom