Arma 3 (PC) (2013)

Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
116
Mites nämä Arman modit oikein toimivat, salakappa näyttää käyttävän Exileä mutta mitä niistä, workshopista etsiskelin niin löytyi useampia versioita?

Miten tuon 64bit version saa käyttöön ja toimiiko sillä kaikki modit yms. normaalisti?
 

H0rna

Oberste Führer
Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 181
Arma 3 Launcherilla saa kätevästi ladattua ne modit mitä servu vaatii...
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
116
eli liitytään jollekin servulle ja toi A3L lataa kaiken tarvittavan itsestään?
 

Hartze

Järjestelmäasiantuntija
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
112
Ollaan isommalla porukalla pelailtu wastelandia parilla hyvällä pelipalvelimella, mutta kotimaista hyvää wastelandia ei oikeen oo tullu vastaan.


Ja A3Armory palvelimilla on käytössä Hive, muistaakseni ainakin Tanoan, Altiksen ja Stratiksen kanssa. Ja kyseessä on jenkkiservu, mutta valokuidun kanssa ei ole korkeahko pingi paljoa tuntunut ;)

Ruottinpoikien palvelimella ollut kans mukava pelailla, jahka siellä on ollut väkeä
 

H0rna

Oberste Führer
Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 181
eli liitytään jollekin servulle ja toi A3L lataa kaiken tarvittavan itsestään?
Juurikin niin. Mut nyt on vaan ollu sellanen tilanne, et en ole salakapakkaa löytänyt A3L serverilistauksesta... Joten piti viritellä tuo exile sitten tuonne arman omaan launcheriin :D
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
16
Salakapakka news:

Muokkailtu lisää syntypaikkoja, nyt voi aloittaa retkeilyn miltä tahansa saarelta (paitsi radX-saarelta, sinne kuupahtaa ennenko on edes maassa)
Ja fresh-späwn-bämbit on "raskaasti" aseistettuja alusta asti!! Siittäs saatte kurjat äNPeeCeet jotka 'viattomia' pampeja jahtaa samaan malliin ku ennenkin jonsei innokkaamminkin!!

Samoin basen ylläpito-kuluja leikattu, paskaako niistä mitään kuluja maksamaan ko ne on kerran tehty. Häh?

Kaikkea muutakin muokattu / lisätty / poistettu / jotakin muttei täs ny kaikkea heti kehtoo paljastaa!

Edelleenkään kapakkaan ei tartte ladata muita lisäosia, arma3+apex+exile ja ei muutako tutkimusmatkailemaan.

Salakapakka exile
ip: 195.69.240.140 : 2302


-kaasari-
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
184
Tiimikaveri tekee Arma 3 asemodeja yms., käykäähän kiinnostuneet katsastamassa hänen youtube kanavansa. Tämä kaveri ei tee mitään juostenkusten ja sen takia kyseiset aseet ovat parhaiten modattuja aseita joita olen armassa nähnyt. NiArms ehkä pystyy samaan tasoon.

Bnae
 

Hartze

Järjestelmäasiantuntija
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
112
Tiimikaveri tekee Arma 3 asemodeja yms., käykäähän kiinnostuneet katsastamassa hänen youtube kanavansa. Tämä kaveri ei tee mitään juostenkusten ja sen takia kyseiset aseet ovat parhaiten modattuja aseita joita olen armassa nähnyt. NiArms ehkä pystyy samaan tasoon.

Bnae
Komian näköstä, kanava tilattu :)
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 342
Nyt on RHS saatavilla myös Steamin Workshopista:
Steam Workshop :: RHS
Workshop helpottaa modien päivitysrumbaa, toisin sanoen automatisoi sen.

RHS on siis BIS modikilpailun voittanut valtava Venäjän ja USAn kalustomodi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
184
Nyt on RHS saatavilla myös Steamin Workshopista:
Steam Workshop :: RHS
Workshop helpottaa modien päivitysrumbaa, toisin sanoen automatisoi sen.

RHS on siis BIS modikilpailun voittanut valtava Venäjän ja USAn kalustomodi.
Pelasin RHS wastelandia jo yli vuosi sitten ja modi teki vaikutuksen, mutta valitettavasti ei ollut hirveästi pelaajia. Olisiko suositella mitään hyviä servereitä?

Edit: Pistin workshopista lataukseen ja perkele tähän on tullu 2 uutta factionia lisää. Toivottavasti löytyy pelattavaa.
 
Viimeksi muokattu:

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 342
Pelasin RHS wastelandia jo yli vuosi sitten ja modi teki vaikutuksen, mutta valitettavasti ei ollut hirveästi pelaajia. Olisiko suositella mitään hyviä servereitä?
Valitettavasti ei ole. Pitää alkaa kyllä tutkailla.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 249
Nyt on RHS saatavilla myös Steamin Workshopista:
Steam Workshop :: RHS
Workshop helpottaa modien päivitysrumbaa, toisin sanoen automatisoi sen.

RHS on siis BIS modikilpailun voittanut valtava Venäjän ja USAn kalustomodi.
Mahtavaa. Pitääkin ladata, kun Arma3 ollut vanillana todella pitkään kun ei ole jaksanut säätää noiden kanssa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
184
Mahtavaa. Pitääkin ladata, kun Arma3 ollut vanillana todella pitkään kun ei ole jaksanut säätää noiden kanssa.
Mun mielestä workshopista on kaikista ärsyttävintä ladata modeja kun ne kansiot on nimetty numerosarjoilla eikä modin nimellä. Kiva siinä sitten etsiä 10 modikansion joukosta oikeaa, jos tulee tarvetta.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 249
Nyt on RHS saatavilla myös Steamin Workshopista:
Steam Workshop :: RHS
Workshop helpottaa modien päivitysrumbaa, toisin sanoen automatisoi sen.

RHS on siis BIS modikilpailun voittanut valtava Venäjän ja USAn kalustomodi.

Juuh okei. Amerikkalainen konekiväärimies ei voi edes hölkätä vaan kävelee vain hiiiiitaasti eteenpäin. Hieno modi jne ja uninstall.
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 342
Mun mielestä workshopista on kaikista ärsyttävintä ladata modeja kun ne kansiot on nimetty numerosarjoilla eikä modin nimellä. Kiva siinä sitten etsiä 10 modikansion joukosta oikeaa, jos tulee tarvetta.
Nojuu, ei tuo A3/workshop mikään 5/5 toteutus ole.

Juuh okei. Amerikkalainen konekiväärimies ei voi edes hölkätä vaan kävelee vain hiiiiitaasti eteenpäin. Hieno modi jne ja uninstall.
No eihän se nyt noin pitäisi olla. Ei RHS:n pitäisi muuttaa mitään tuollaista kai sentään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
184
Valitettavasti ei ole. Pitää alkaa kyllä tutkailla.
Red Hammer Studios

Ton mukaan ainakin 2 yli 20 pelaajan serveriä. Muuttunut myös lukemat siitä kun ekaa kertaa katoin, eli vaikuttais päivittyvän.

Varmaan testaillaan tätä ainakin osan tiimin kanssa tänään, saa lähettää kutsuja steamissä, jos haluaa peliseuraa. Nick sama kuin täällä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
102
Eipä ole tuollaista jumiliikkumista tullut vastaan kuin vain silloin kun ACE on käytössä, tosin oon dev branchissa koska 64bit joten johtunee varmaankin siitä. Pelkkä rhs ja asr toimii noin keskimäärin ihan ok.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 249
RHS:n joillakin yksiköillä on niin paljon kamaa mukana ettei pysty juuri liikkumaan.

Vikahan tietysti emopelin vammaisessa stamina-ominaisuudessa.


Arma3:n pelaaminen lopahti kun Bohemia muutti normaali fps-pelin liikkumisen A3:ssa takaisin flaspoint tönkköilyksi, teki idioottimaisen stamina mittarin ja laittoi tähtäimen heilumaan ihan hulluna.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
12
Mun mielestä workshopista on kaikista ärsyttävintä ladata modeja kun ne kansiot on nimetty numerosarjoilla eikä modin nimellä. Kiva siinä sitten etsiä 10 modikansion joukosta oikeaa, jos tulee tarvetta.
Kansion löytää muuten helposti kun launcherista klikkaa modin "open folder" -nappia.
RHS:n joillakin yksiköillä on niin paljon kamaa mukana ettei pysty juuri liikkumaan.

Vikahan tietysti emopelin vammaisessa stamina-ominaisuudessa.
Eihän se pelin vika ole jos modaaja tekee tarkoituksella vermeistä tonnin painoisia ja ei muuta staminaa vastaavasti?
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 249
Eihän se pelin vika ole jos modaaja tekee tarkoituksella vermeistä tonnin painoisia ja ei muuta staminaa vastaavasti?
No tavallaan ei. Ehkä Bohemia on ennustanut, että 2030-luvulla sotilaatkin ovat hirveitä plösöjä jotka eivät jaksa juosta 20m pitempään (tai ollenkaan jos vähän tavaraa mukana).
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
12
No tavallaan ei. Ehkä Bohemia on ennustanut, että 2030-luvulla sotilaatkin ovat hirveitä plösöjä jotka eivät jaksa juosta 20m pitempään (tai ollenkaan jos vähän tavaraa mukana).
On nuo soltut aika sporttisia kun esimerkiksi MMG-mies noin 35-40kg lastissa juoksee cooperin testissä joku 2,8km ja 100m 20 sekuntiin.

Staminallahan on vaan yksi käytännön vaikutus, eli aseen heiluminen. Ja sekin pysyy kohtuullisesti hallinnassa kun sprinttailee harkiten, ampuu ase tuettuna, käyttää kevyempiä pyssyjä, eikä tunge reppuun viittä telamiinaa - varusteiden painokin kun vaikuttaa siihen kuinka nopeasti heiluminen tasoittuu.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 249
Ja sitten tekoäly ampuu rautatähtäimellä lonkalta ensimmäisen kudin pelaajan silmien väliin.
 

MrB

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 220
Tai muuten vain AI osumatarkkuutta säädetty. Toiset tehtävien tekijät nyt vain tykkää pitää homman haastava sillä että AI on murhaava eikä mikään storm trooper stampede. Kyllähän sitten vastapainoksi pelaaja takoo vielä murhaavampaa kasaa jos ei oo staminat tapissa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
184
Kansion löytää muuten helposti kun launcherista klikkaa modin "open folder" -nappia.

Eihän se pelin vika ole jos modaaja tekee tarkoituksella vermeistä tonnin painoisia ja ei muuta staminaa vastaavasti?
Kiitos tästä! Tosin jatkossakin laitan modit oikein nimettynä omiin tiedostoihin.

Voihan tuon staminan ottaa kokonaan pois päältä ja problem solved. Eihän exilessäkään ole staminaa lainkaan, paitsi weapon sway juoksun jälkeen kunnes hengitys tasoittuu. Ai jumalauta miten ärsyttävä modi olisikin, jos ei olisi autorun näppäintä ja ei pystyisi juoksemaan koko ajan...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
184
Meinasin postata tuohon 2016 pahimmat pettymykset ketjuun Apex lisäosasta, mutta tuli niin paljon muustakin kuin Apexista juttua, niin päätin postata tänne ajatuksiani Arman bugeista. Olisi hienoa, jos muutkin jakaisivat ajatuksiaan aiheesta.

Arma 3 Apex lisäosa. Yllätys yllätys bohemia julkaisi taas jotain joka ei toimi kuten pitäisi. Tanoaa pelatessa huomannut, että ovat esim. jättäneet sellaisia monttuja mappiin, joista ei pääse mitenkään ylös, jos sellaiseen kävelee. Lopulta kuolema korjaa kun hahmo glitchailee kiveä/maata vasten. Muutenkin Apexin julkaisemisen jälkeen myös altiksessa kivet alkaneet glitchaamaan enemmän. Itselle myös uusi optimointi aiheuttaa välillä sen, että puu piirtyy n.20m. päähän kun ajat autolla. Bohemia Interactive on kyllä niin syöpäinen firma ettei mitään järkeä. Kaverit tekee Arma 3 joka sisältää lukuisia bugeja jo pelin julkaisuvaiheessa, mutta suurinta osaa ei ole vieläkään korjattu. Uutta keskeneräistä sisältöä kyllä pusketaan rahankiilto silmässä, mutta erittäin kriittiset bugit jätetään järjestäen korjaamatta.

Annetaan jotain esimerkkejäkin: Zafir + RCO/ARCO, hahmon vaatteet peittää alemman tähtäimen näkyvyyden ammuttaessa makuultaan tai bipodilta, kyseessä vielä raskas ase joten aivan saatanan ärsyttävä bugi. Ollut pelissä julkaisusta lähtien, tai ainakin siitä, kun itse ostin pelin. Ajoneuvojen räjähtely, mitä vittua Bohemia? Todella ärsyttävää kun kaikki ajoneuvot räjähtelee miten sattuu, eikö tämän pitänyt olla jonkin sortin simulaattori? Hahmon animaatiot, parhaimmillaan kun sinut esim. revivataan käy hahmo sekä launcher, että binocular animaatiot läpi ennenkuin kykenet liikkumaan vaikka sinulla ei edes olisi kumpaakaan näistä. Tanoassa kalat uivat maalla ja näkyvät lämpimiinä flirissä. SUV: kun jarrutat mutkaan kohtuullisesta vauhdista, jää vaihde aina ylimmälle jollet vähennä vauhtia 30-40kilometriin tunnissa, tämä bugi on myös ollut niin kauan kun olen pelannut. Apexin julkaisussa ilmeni eräs erittäin paha vika, joka ilmeisesti on jo korjattu kun en ole pariin kuukauteen kohdannut, eli luodit saattoivat mennä vastustajasta läpi osumatta, helvetin kiva oli ampua jotain sälliä 5 kertaa rintaan ja naamaan ilman, että yksikään luoti teki damagea. Vaatteiden katoaminen, tämä bugi on olut pelissä nyt vähän reilu vuoden ja on myöskin todella ärsyttävä, vaatteesi saattaa kadota päältäsi yhtäkkiä etkä edes huomaa mitään. Monet serverit on tälle tehnyt scriptin joka sovittaa muita vaatteita päälle, jolloin alkuperäiset taas näkyvät. Olisi kiva, jos bohemia yrittäisi tehdä asialle jtn. Rullavalikoiden pomppiminen ja rullavalikot yleensä, jos sinulla on esim. jokin räjähde kannossa ja yrität avata oven kun ruudullasi näkyy ovi-ikoni, saattaa optio painaessasi action nappulaa muuttua "plant a bomb" vaihtoehdoksi, vaikket liikkuttanut hahmoasi millikäkään. Inventory: itemit vaihtelee keskenän paikkoja lukumäärien vaihtuessa täysin epäloogisesti, joka aiheuttaa väärien kamojen siirtelyä ja sitä kautta turhautumista. Miksei niillä saatana itemeillä voi olla vain joku kiinteä järjestys? Ja miksi niitä pitää aina yksitellen liikutella vaikka sulla olis tuhat samaa itemiä kannossa?

Apexissa ärsyttää myös suunnattomasti, ettei kaikkiin taloihin pääse edes sisälle. Ei bugi, mutta tietoinen valinta Bohemialta todennäköisesti, koska laiskuus joka valitettavasti syö erittäin pahasti vapaan maailman illuusiota joka oli erinomainen altiksessa kun vain harvoista ovista ei päässyt sisään.

Eilen totesin tiimikavereille exileä pelatessamme(Joka muuten on yksi vitun iso bugi koko saatanan modi), että miettiikäähän, tämä peli eikä tämä modi tule koskaan olemaan toimiva, joten niin kauan kun tätä pelaamme, tulemme saamaan päivittäisiä harmaita hiuksia kun pieleen menevät tehtävät menevät pieleen aina sen takia, että peli ei toimi. Millioin on grafiikkaglitchiä, millin kivi syö ja tappaa sinut tai vaihtoehtoisesti vain syö ja joudut itsesi tappamaan kun sieltä ei pääse ulos. Ehkä sinulla on ghillie puku ja luulet olevasi turvassa, eipä mitään, vaatteesi ovat tietämättäsi hävinneet ja loistat valkoisissa kalsareissasi niin krkkaasti, että sinut nähdään helposti kaukaakin. Siihen vielä päälle se, että kuolet ekasta luodista vaikka kuvittelet päälläsi olevan special carrier rig. Ehkä olet kukkulan päällä kivien välissä suojassa, ei mitään, kaukaa katsottuna kivä ei näy, näkyy vain hahmosi, toki siihen ei voi osua, mutta olet kuitenkin paljastunut, vaikka kuvittelisit olevasi hyväsä piilosssa. Tämä johtuu käsittääkseni myös Apexin myötä tulleesta optimointi systeemistä, joka hävittää osan tekstuureista keventääkseen koneen kuormaa.

Rakastan Armaa ja vihaan myös sitä. Tai en vihaa Armaa, vihaan niitä ihmisiä jotka eivät tee sitä työtä jota heidän pitäisi saadakseen pelistä toimivan, vaan aina tehdään jotain uutta joka aiheuttaa lisää ongelmia vanhojenkin ollessa korjaamatta.

Kaikesta aiemmasta huolimatta minulla on pelitunteja 6500+ ja lisää tulee päivittäin. Seuraava askel Northen Lights:n matkalla näyttää olevan oman serverin pystyttäminen(uskalla sanoa tämän, koska tiimikaveri osti tänään ensimmäiset palikat serverikoneeseen, aikatauluja en lupaa mitään, koska pitää vielä opetella täysin tuo ylläpitohomma yms.), toivottavasti myös toimivan wasteland mission julkaisu/hostaaminen, tietysti bnaen tekemänä(tää kaveri teki töiden ja koulunsa ohella niin hyvän asemodin, että jotkut valitsivat sen jo viime vuoden parhaimpien modien top10:n vaikka versio on vasta 0.4, verratkaapa tätä tulosta vaikka käyttäjän Ezzz aikaansaannoksiin joka perusti firman ja sai helvetisti myös rahoitusta rp mission projektilleen varmaan yli vuosi sitten eivätkä ole vieläkään saaneet mitään aikaiseksi, bnae olisi tehny sen jo varmaan monta kertaa samassa ajassa ja tod.näk. paremmin, anteeksi suorasukaisuuteni tarkoitus ei ole loukata, vain tuoda ilmi fakta, että lähes kukaan ei usko tanoansia julkaistavan ja monet ihmiset ovat erittäin pettyneet kun puheet ja teot ovat niin kaukana toisistaan), nykyisistä suosituin, a3wasteland kun on aivan päin vittua tehty ja optimoitu eikä sa-matra wastelandiä voi pelata altiksessa. Olenpa myös bännätty AJ servuilta admeneille pään aukomisesta, vaikken heille ole mitään puhunut.

Tällasta tänään. Pahoittelut noista sulkukohdista jotka tekee viimeisen kappaleen vaikealukuiseksi, en enää jaksanut alkaa miettimään parempaa muotoilua.

Edit: Lisätään vielä, että tämä kaikki saamattomuus Bohemian puolelta johtuu todennäköisesti siitä, ettei kilpailua ole. Ainakaan itse en tiedä mitään peliä joka olisi edes lähelle yhtä monipuolinen,ja ei, Squad ei totta tosiaan pääse edes lähelle.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 249
Tuota vaatteiden katoamista en ole huomannut. Liekö Exilen bugi?

Viha/rakkaus suhde on täälläkin, kuten varmasti monella muulla. Valitettavasti pelisarjan seuraavakin osa tehdään edelleen saman pelimoottorin pohjalle vaikkakin uudella nimellä.

Mulle riittäisi Arma 4:een kun vetäisivät animaatiosysteemin ja fysiikat (ja collision detection) uusiksi. Ja sitten vielä optimointi niin, että pelimoottori olisi kevyempi ja käyttäisi enemmän tarjolla olevaa tehoa.

No, aina saa toivoa. Kilpailu tekisi hyvää.
 

MrB

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 220
Onhan tässä tosiaan yhtä jos toista pientä laittoa ja BIn näkemys priorisoinnista on vähän outo. Putkessa on lentokoneita ja tankkeja vaikka pelillä on ehkä parhaat rahkeet jalkaväkisimulaattorina ja silläkin saralla olisi korjattavaa.

Itselle kyllä kelpaisi kunnon päivitys tehtäväeditorin skriptaussysteemiin ja niihin työkaluihin muutenkin. Olisi vähän poltetta tehtävänikkarointiin, mutta jotenkin se skriptisysteemi tuntuu hanaavan vastaan vaikka onkin ohjelmistokehitystaustaa duunista. Ehkä se on vain omaa luonteen heikkoutta.

Open Street Map -aktiivina olisi myös mielenkiintoa oman kartan askarteluun, mutta siinäkin se ensimmänen porras on kohtuu korkea. Tällä puolella täytyy kyllä myöntää että oma ymmärrys kartoitusteknologiaan on niin onnetonta, että jää varmasti siitäkin kiinni.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 249
Jeps, ei paljon sitäkään vähää jaksa tehtäviin laittaa mitään puhejuttuja, kun jo valmiiksi veemäinen skriptaus on muutettu järjenvastaisen monimutkaiseksi.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
106
verratkaapa tätä tulosta vaikka käyttäjän Ezzz aikaansaannoksiin joka perusti firman ja sai helvetisti myös rahoitusta rp mission projektilleen varmaan yli vuosi sitten eivätkä ole vieläkään saaneet mitään aikaiseksi, bnae olisi tehny sen jo varmaan monta kertaa samassa ajassa ja tod.näk. paremmin, anteeksi suorasukaisuuteni tarkoitus ei ole loukata, vain tuoda ilmi fakta, että lähes kukaan ei usko tanoansia julkaistavan ja monet ihmiset ovat erittäin pettyneet kun puheet ja teot ovat niin kaukana toisistaan
Pieniä korjauksia: ei olla saatu rahoitusta. Firmaa ollaan ajamassa alas (käytännössä sitä ei ole enää olemassa), kunhan saadaan muutama lasku perittyä; elämä järjesti muuta ajateltavaa ja tekemistä.
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 342
Ei vielä, mutta tuki tuolle on jo olemassa. Huhuja myös ollut, että neuvottelisivat TrackIR:stä.

Editori ja tuki modeille tulossa myös tämän vuoden(?) aikana.
Juurikin TrackIR tuki täytyy olla. Hieno kuulla, että ovat ottaneet sen vakavissaan. Pitääpi seurailla.
 
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
55
Juurikin TrackIR tuki täytyy olla. Hieno kuulla, että ovat ottaneet sen vakavissaan. Pitääpi seurailla.
Selvennykseksi siis, että tuki "freelook":lle(näppäin/hiiri päänkääntö) on jo olemassa, mutta animointi vielä kesken. TrackIR:stä on neuvotteluhuhuja, mutta eiköhän sekin jossain vaiheessa realisoidu, jos haluavat oikeasti pärjätä tuolla pelialueella.
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
16
Salakapakka news:

-Ekana täytyy sanoa että tää ArmA on just noin v**tumainen kun muut aiemmin mainitsi.
Silti tähän on vahva viha/rakkaus-suhde, onhan näitä servuja tullut hostattua jostain syystä muutama vuosi kuitenkin.
Sitte asiaan:


Laitettiin Exile uusiksi kun tuo Tanoa ei karttana ollut oikein toimiva alusta millekkään.
Siirryttiin takaisin Altikseen ja setup alkaa olemaan kohta valmis.

Sama periaate pysyy: HardCore no rules fixatuilla säädöillä.
Lootteja modattu, traderit uusiksi, RadX-saari lisätty editoituna, NPC:t optimoitu Altikselle jne yms etc

Koitettu panostaa loottimisen tärkeyteen, esmes scopeja ei myydä lainkaan ja aseita/ammoja ei juurikaan.
Testivaiheessa oltu tää viikko ja on mennyt senverta hyvin jotta avataan servu 95% varmana täs vkl aikana.

Mikä lysteintä niin tuo Altis ei pakosta vaadi sitä Apex lisäosaa, tuokin huomioitu servua säädellessä.
Eli kunhan omistat Arma3:n ja lataat ton exile-modin ni pääset kapakan rientoihin messiin!

Salakapakka exile
ip: 195.69.240.140 : 2302


-kaasari-
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
184
Salakapakka news:

-Ekana täytyy sanoa että tää ArmA on just noin v**tumainen kun muut aiemmin mainitsi.
Silti tähän on vahva viha/rakkaus-suhde, onhan näitä servuja tullut hostattua jostain syystä muutama vuosi kuitenkin.
Sitte asiaan:


Laitettiin Exile uusiksi kun tuo Tanoa ei karttana ollut oikein toimiva alusta millekkään.
Siirryttiin takaisin Altikseen ja setup alkaa olemaan kohta valmis.

Sama periaate pysyy: HardCore no rules fixatuilla säädöillä.
Lootteja modattu, traderit uusiksi, RadX-saari lisätty editoituna, NPC:t optimoitu Altikselle jne yms etc

Koitettu panostaa loottimisen tärkeyteen, esmes scopeja ei myydä lainkaan ja aseita/ammoja ei juurikaan.
Testivaiheessa oltu tää viikko ja on mennyt senverta hyvin jotta avataan servu 95% varmana täs vkl aikana.

Mikä lysteintä niin tuo Altis ei pakosta vaadi sitä Apex lisäosaa, tuokin huomioitu servua säädellessä.
Eli kunhan omistat Arma3:n ja lataat ton exile-modin ni pääset kapakan rientoihin messiin!

Salakapakka exile
ip: 195.69.240.140 : 2302


-kaasari-
Onko sulla säätö päällä ku on passun takana serveri? Voisin tlla vähän testaamaan ku vakiserverillä oon jumissa basessa ku en muista koodeja ja rakentaja on ties missä...
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
16
Salakapakka news:

Kapakan ovet avattu kaikelle kansalle.

Ei tartte ladata muita lisäosia, arma3+exile ja pääsee kirmaamaan, Apexilla saa käytettyä kaikkia aseita.
Tota apex-juttua ollut hankala testaa kun itellä se on, et miten Apexittomat tuolla pärjää.

Salakapakka exile altis hardcore, no rules

ip: 195.69.240.140 : 2302

~Kaasutin~
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
16
Hieman helpotusta kapakassa 'työskenteleville', tradereille lisätty betonimyllyt ni voitte turvallisesti väsätä basenpaloja.

~kaasutin~

Salakapakka exile altis HardCore
ip: 195.69.240.140 : 2302
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
296
Onko se pakko vaan hyväksyä että multiplayerissä (lähinnä koth) GPU load huitelee max 25% ja CPU load jokaisella neljällä corella maksimissaan joku 55%?
Silti fps laahaa jossain 30 tienoilla jos on kahta kilometriä lähempänä taisteluita.

980ti ja 4690k@4.2Ghz, Arma SSD:llä.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
12
Onko se pakko vaan hyväksyä että multiplayerissä (lähinnä koth) GPU load huitelee max 25% ja CPU load jokaisella neljällä corella maksimissaan joku 55%?
Silti fps laahaa jossain 30 tienoilla jos on kahta kilometriä lähempänä taisteluita.

980ti ja 4690k@4.2Ghz, Arma SSD:llä.
Jep, noin se menee. Arman fps:n määrittää aika pitkälti yhden coren nopeus, millä pelin pää-threadi pyörii. Eli käytännössä noin about 70% prosessoinnista tapahtuu vain yhdellä ytimellä kerrallaan. Ja tietysti GPU vain pyörittelee peukaloitaan kun sille ei ole mitään hommia.
KOTHiin ei juuri auta muu kuin pienempi määrä pelaajia. Ehkä myös nopea muisti, ylikellotus, tehokkaampi serveri ja pienempi view distance.
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
719
Meinasin postata tuohon 2016 pahimmat pettymykset ketjuun Apex lisäosasta....
Onks tää Arma 3 ollut aina buginen, vai onko Apexin myötä huonontunut? Mä en oo kolmosta pelannut juurikaan ja nyt on Apex asennettuna, kelasin että kannattaako peliä alkaa "opettelemaan" kampanjan myötä? Jotain MP coop missiota kokeilin taannoin ja totesin, että vaatii uudelleen opettelua jonkun verran toi pelaaminen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 319
Viestejä
4 197 831
Jäsenet
70 890
Uusin jäsen
Avaruusteleskooppi Hubble

Hinta.fi

Ylös Bottom