Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Antistasi on sissisodankäyntiä, alotellaan about tyhjin käsin yhtä tai kahta armeijaa vastaan. Muistelisin että noi kaks muuta olis enemmän blue vs red.Mikä ero on näissä tehtävissä?
Invade & Annex vs. Domination vs. Evolution vs. Antistasi
Yritin youtubesta tänään hakea jotain pätkää joka avaisi tätä, mutta en löytänyt mitään.
TRGM2 kandee kokeillaNo joo toi domination ei oo mikään nopee peli. Nyt kun escape alkaa jo kyllästyttää, niin mitä pelityyppejä tai missioneita suosittelisitte hostaamaan pienelle porukalle nopeaan peluun. Dynamic Recon Opsilla en oikein saa mitään hyviä tapahtumia aikaiseksi.
KP Liberation on ollut pitkään oma suosikkini. Helppo säätää asetukset eri kokoisille porukoille. Koko kartta on vihujen hallussa ja alueet pitää vallata yksi kerrallaan. Omia baseja voi rakennella pitkin karttaa ja valloitetuista alueista valuu resursseja tukikohtaan, josta voi sitten avata kovempaa härveliä tai vaikka AI sotilaita apuun. Vaikka koko keissi kestää tolkuttoman kauan, niin nopeasti voi käydä hakee yhden tai kaksi aluetta illan aikana, jatkaa sitten seuraavalla kerralla samasta tilanteesta. Kaverit voi hypätä mukaan millon huvittaa, niin pitkäksi aikaa kun huvittaa. Yksinkin tätä pystyy pelaa vaikka tunnelma kyllä ikävästä lässähtää. Jos joku laittaa tästä servun tulille, niin tulen mielelläni mukaan, varsinkin Vietnamiin. Tai jos tarpeeksi kiinnostusta löytyy niin voin jakaa oman servun.No joo toi domination ei oo mikään nopee peli. Nyt kun escape alkaa jo kyllästyttää, niin mitä pelityyppejä tai missioneita suosittelisitte hostaamaan pienelle porukalle nopeaan peluun. Dynamic Recon Opsilla en oikein saa mitään hyviä tapahtumia aikaiseksi.
KP Liberation on ollut pitkään oma suosikkini. Helppo säätää asetukset eri kokoisille porukoille. Koko kartta on vihujen hallussa ja alueet pitää vallata yksi kerrallaan. Omia baseja voi rakennella pitkin karttaa ja valloitetuista alueista valuu resursseja tukikohtaan, josta voi sitten avata kovempaa härveliä tai vaikka AI sotilaita apuun. Vaikka koko keissi kestää tolkuttoman kauan, niin nopeasti voi käydä hakee yhden tai kaksi aluetta illan aikana, jatkaa sitten seuraavalla kerralla samasta tilanteesta. Kaverit voi hypätä mukaan millon huvittaa, niin pitkäksi aikaa kun huvittaa. Yksinkin tätä pystyy pelaa vaikka tunnelma kyllä ikävästä lässähtää. Jos joku laittaa tästä servun tulille, niin tulen mielelläni mukaan, varsinkin Vietnamiin. Tai jos tarpeeksi kiinnostusta löytyy niin voin jakaa oman servun.
Pääseeks tolla alkuun: Arma 3: Dedicated Server - Bohemia Interactive Community (bistudio.com)Laitoin Azureen Arma3 dedi serverin pystyyn, Vanillana kaikki toimii mutta nyt aloin ihmetellä miten saisin modeja sinne. Suosituksen mukaisesti tein serveriä varten oman steam accountin. Eli miten mun kannattaa alkaa siirtämään modeja ja custom tehtäviä serverille? En oikein löytänyt kovin selkeitä ohjeita. Vai lataanko mä täyden steam clientin serverille ja alan sillä serverin steam accountilla valkkaamaan modeja samaan tapaan kuin pelikoneella teen? Linkki ois kiva.
Hyvin ajaa Azure:ssa tuttujen mukaan ainakin.Mitä muuten tulee Azuressa hintaa ajaa järkevillä resuilla tota vs joku valmis palveluntarjoajan kapistus?
Ei, ton wikin mukaan rakensin onnistuneesti vanilla servun tänään mutta modeihin ja game difficulti settingseihin se ei ota kantaa.Pääseeks tolla alkuun: Arma 3: Dedicated Server - Bohemia Interactive Community (bistudio.com)
Mitä muuten tulee Azuressa hintaa ajaa järkevillä resuilla tota vs joku valmis palveluntarjoajan kapistus?
Ihan varmasti, mutta miten paljon siinä säästää suhteessa työmäärään jos verrataan palveluun missä kaikki on viilattu valmiiksi.Hyvin ajaa Azure:ssa tuttujen mukaan ainakin.
Mulla pitäis olla jossakin varmuuskopio servun konffeista, mutta se oli ihan ton wikin pohjalta kasattu. Yritän penkoo tänään jos löydän filut jostain ja olisin yhtään kirjottanu kommenttia niihinEi, ton wikin mukaan rakensin onnistuneesti vanilla servun tänään mutta modeihin ja game difficulti settingseihin se ei ota kantaa.
Ei, ton wikin mukaan rakensin onnistuneesti vanilla servun tänään mutta modeihin ja game difficulti settingseihin se ei ota kantaa.
Ilmeisesti tullu joskus siivottua jotakin, kun ei löytynyt muuta kuin password managerista liuta tunnuksia ja passuja dediservuun liittyen. Näköjään sille oli luotuna oma Steam-account, mutta ton puolen sä olitkin jo saanu toimimaan...Mulla pitäis olla jossakin varmuuskopio servun konffeista, mutta se oli ihan ton wikin pohjalta kasattu. Yritän penkoo tänään jos löydän filut jostain ja olisin yhtään kirjottanu kommenttia niihin
2 corea, 4gb ram, 128ssd niin maksanee kuukaudessa alle 40e.Mitä muuten tulee Azuressa hintaa ajaa järkevillä resuilla tota vs joku valmis palveluntarjoajan kapistus?
Ööö, aasialainen hietikko? Eiköhön ne oo lähi-itää lähinnä.Itse en diggaa aasialaisista hietikkö ympäristöistä,
Tanoa ei taida olla ihan eurooppalaista maisemaa. Mutta tsekkaa vaikka VT7, Ruha, Hellanmaa, Suursaari nyt alkuunMitäs muita mappeja olikaan sitä meidän eurooppalaista metsää kuin Chernarus, Tanoa ja Livonia? Itse en diggaa aasialaisista hietikkö ympäristöistä, vaan pitää olla metsää. Jos niihin löytyis Domination tai Direct Action.
Liberation ainakin on saatavilla CDLC-kartoille.No juu, mappeja onkin paljon mutta onko niihin mitään isompia tehtäviä jne, esim Domination on rajattu vain tiettyyn.
Antistasia voi kai yleensa konffata aika vapaasti, mutta miten me on sitä pelattu niin saarella on sekä BLUFOR että OPFOR joukkoja ja sitten pelaajat aloittaa käytännössä tyhjin käsin potkimaan kumpaakin ***ttuun saarelta. Isketään johonkin pieneen outpostiin, lastataan irtilähtevät torrakot autoon ja karkuun ennen kuin QRF ehtii paikalle... Ja mitä enemmän vihollista ärsyttää niin sen isommin sieltä tulee runtua takaisin. Olen pitänyt tästä kovasti. Ja pelataan tommosella vastaavan kokoisella porukalla omalla dediservulla =)Entä mitä Antistasi tarkoittaa ylipäätänsä?
Muistelisin että teillä on aika maltillinen modisetti, niin ehkä se puolijohdelevy ei ole ihan pakollinen. Meillä on *muistaakseni* servulla 10 gigaa muistia ja ssd, CPU-coreista en osaa sanoa (ei pysty varmistamaan, mulla on vain ylläpito-oikat enkä omista tota instanssia) Tuokin on saatu jossakin tehtävässä aivan polvilleen, mutta kuten sanottua meillä on ajossa kaikki CUPit, RHSt, 3CB, sun muuta. Mä jotenkin luulin että Arman serveri olis just yhtä huono käyttämään useampaa corea kuin itte pelikin.Mä tässä pohdin, että panostanko palvelimen SSD levyyn vs. HDD, jos pelaajia tulee olemaan vain muutama. Ollaan törmätty, että 4 gigalla ei pärjää, ja nyt näyttää siltä että vcpu coreja pitäisi olla 4 kahden sijaan. Mut toi levy olis kiva pitää HDD:na. Tiedän, että pelikoneella on helvetin iso merkitys ssd vs. hdd, mutta palvelin?
Onko tuota Arma Reforgeri nykyään mahdollisuus pelata yksin?Tiistaina tuli korkattua porukalla Arma Reforgerin pienempi coop skenaario Combat Ops Everon.
Tässä siis ollaan sissejä ja laitetaan valtaajalle kapuloita rattaisiin.
Kylläpä muuten maistui!
AI on ottanut aimo loikan eteen päin ja yllättäviä tapahtumia sattui eteen.
Iso suositus!
ArmA is back!
Kyllä sitä yksinkin voi, mutta vaikeaa on kun tuo pienin coop on 5 pelaajalle. Meitä oli 3 ja aika vaikeaa oli. Oli kylläkin taktisesti aika paskaa, mutta hauskaa oli. Liian innokasta menoaOnko tuota Arma Reforgeri nykyään mahdollisuus pelata yksin?