Sehän riippuu vähän omista tarpeista. Jos luuri muuten asiansa ajaa, niin akun vaihto on huomattavasti halvempi operaatio. Virallisessa Apple-huollossa n. satasen, Fonumilla 70€ ja jos itse haluaa räpeltää niin muutamalla kympillä saa osat. iPhone 15 esim. taas on 750€ niin onhan tuossa melkoinen ero..Toisaalta välillä on hyviäkin vaihtohyvitys-kampanjoita toimivasta iPhoneista eri liikkeillä, voi saada pari-kolmekin sataa vaihdossa nykyisestä (huomattavasti paremmin, mitä itse torissa tai ioteekissä myymällä). Päivitystukea 11:lle on vielä kumminkin odotettavissa kohtuudella (major-versioiden piiristä tippuminen ei tarkoita käyttökelvottomuutta, vaan vanhemmillekin versioille julkaistaan tietoturvapäivityksiä ~parin vuoden ajan).
Edit: Akun vaihto-ohje: iPhone 11 Battery Replacement
Joo. Sinänsä ihan tyytyväinen puhelimeen ja riittää hyvin omiin tarpeisiin.
Tai sitten peliliike, kun puolisokin tarttee uuden, niin vaihdattaisi akun ja antaisi sille ja itselle uusi
Toisaalta välillä on hyviäkin vaihtohyvitys-kampanjoita toimivasta iPhoneista eri liikkeillä, voi saada pari-kolmekin sataa vaihdossa nykyisestä (huomattavasti paremmin, mitä itse torissa tai ioteekissä myymällä). Päivitystukea 11:lle on vielä kumminkin odotettavissa kohtuudella (major-versioiden piiristä tippuminen ei tarkoita käyttökelvottomuutta, vaan vanhemmillekin versioille julkaistaan tietoturvapäivityksiä ~parin vuoden ajan).