Olipas informatiivinen postaus. Minä en tiedä, minä olen kristallikuula ja olen tehnyt päätökseni huonoista lähteistä. Omat lähteesi tietenkin väittävät ihan muuta, ja GTX 1070 mainittu. Onneksi ei tarvitse niitä tähän tuoda, etkä jaksaisikaan, kun niitä ei ole olemassa kuin pääsi sisällä. Nyt kuorossa huudetaan odottelemaan, ja lopettamaan spekuloinnit, kun itse on vähän spekuloitu ensin
AIB-kortteja ei ole kuin suunnittelupöydällä, mutta jos olisit vähän seurannut , niin Asuksen Dual-kortit on huonoja jäähdytysratkaisuja jo nyt.
LMGTFY
Mitähän nämä virta/voltti-kartat ovat? Nyt ei ymmärryksesi riitä tajuamaan, että kortin kulutus tulee arkkitehtuurista &
prosessista, jotka määrittää sen suhtautumisen kellotaajuuteen ja voltteihin. Kumpaakaan ei voi tässä vaiheessa muuttaa (tai voi, mutta sitten ollaan vuosi myöhässä).
Ei tässä mitään epävarmoja vuotoja ole, Vega FE on julkaistu ja sitä on testattu perinpohjin. Ne tulokset eivät muutu epäpäteviksi ja huonoiksi, koska sinä et niitä usko
Sinuna kyllä keskittyisin odottamaan sitä julkaisua, ja hintalappua, jos ulosannin taso on tämä. Koeta nyt edes ymmärtää, että tuote pitää positioida niin, että kuluttajat eivät osta vastaavantehoista korttia kilpailijalta halvemmalla, niin ei tarvitse olla kovin viisas päätelläkseen, mikä se hintalappu voisi olla.
Uskaltaisin jopa väittää, että kehitysbudjetilla ei ole väliä, kunhan sitä on riittävästi. Ts. pistämällä miljardin kehitykseen et saa merkittävästi parempaa tuotetta kuin pistämällä 200 miljoonaa kehitykseen. Olen ollut Fortune 500 -yrityksen tuotekehitysosastolla töissä, liittyi tosin matkapuhelimiin
edit: vielä yksi informatiivinen linkki liittyen lainaamaasi viestiin:
Sarkasmi – Wikipedia
PS. PS tulee kirjoituksen jälkeen, ei keskelle. Voit myös sivistää itseäsi tällä:
Jälkikirjoitus – Wikipedia