Kysäisen vielä tästä ketjusta, onko kellään kokemuksia tästä Kingstonin HyperX Predator 3600MHz cl17-19-19 kitistä tai muista vastaavista? Linkki pdf tiedostoon
HX436C17PB3K2/32
Niukahkosti löysin tietoa juuri tästä kitistä, mutta käsittääkseni tässä on joku Hynixin C-die(ehkä)? Näistä on juuri julkaistu uudemmat versiot
KF436C16RB1K2/32 nimenmuutoksen myötä 16-20-20 ajoituksilla, joista onnistuin päättelemään joltain videolta että ne uudemmat olisivat mahdollisesti D-die?. En noista sen kummemmin itse tiedä, mutta haluaisin nyt infoa siitä koska ehdin tuon ensimmäisen linkittämäni setin tilata koska hinta oli kohtuullinen (180e), ei ledejä (iso+), 3600Mhz ja Dual Rank 2x16Gt kammat.
Nuo uudemmat versiot olisivat jopa hieman edullisemmat, mutta olen siinä käsityksessä että tuo Hynix C-die kestäisi jotain jopa kellotella, eli onko tuo vanha setti parempi kuin uudemmat? Ensisijaisesti pitäisin nämä tilaamani jos näistä johonkin on, mutta jos ei niin tilaan suosiolla +100e c14 b-diet g.skilliltä. Tarkoitus olisi tulla 5900X koneeseen joka rakenteilla.
Viimeinen kysymys, mikä vaikuttaa suuresti tilaanko toiset muistit
. Onko 3600MHz cl17-> cl14 kuinka iso merkitys Ryzeneillä esim. peleissä? Jos vaikutus on luokkaa +10% fps peleissä niin näkisin tuon 100€ lisä sijoituksen jo järkevänä.
Korjatkaa jos olen kirjoittanut jotain väärin,/ minulla on väärää infoa