I just need to rant...I was lucky and managed to buy a 6800 XT from AMD.com's website last week. They took my money and even sent me DHL tracking...
old.reddit.com
Toi muuten päättyi noin, toi Reddit postaus on mun viesti. Eli vituiksi meni.
Ei kannata luottaa että kaikki on OK ennen kun ehkä sitten kun kortti on DHL:n puolelta lähtenyt Suomen suuntaan, mutta varmaankin vasta kun kortti on omissa käsissä.
Kaikki osannee englantia tarpeeksi ja pystyvät lukemaan ton mun viestin, mutta tiivistettynä tilauksen perumisen lisäksi vielä lisähienoutena AMD päätti maksaa mulle takas -20€ kokonaishinnasta ja eivät ole maksamassa "postituskuluja". Vittu mitä paskaa
Toivoin että Reddit olisi ollut tarpeeksi suosittu AMD:n keskuudessa että jotain olisi kiinnostanut, mutta pitää sit tehdä joku tili Twitteriin ja mennä niitä siellä häiritsemään.
AMD:n asiakaspalvelun kautta ei kyllä kannata uskoa saavan mitään vastausta, varsinkin kun tosi loistavasti vastaavat kaikkeen noreply@ osoitteella. Pitää soitella huomenna noille britteihin jos/kun homma ei ole edennyt, jos nyt katsoin oikein, ja olettaen että AMD:n tyypit eivät veloita muuta kun normipuhelin maksun niin voisi reilun tunnin olla jonossa/puhelimessa niiden kanssa että en jää tappiolle tuosta 20€ ryöstämisestä.