Itsellä kävi tuo verkkokaupan peruminen hiukan tunteisiin. Ymmärrän kyllä jos ovat siinä vaiheessa saaneet tiedon ettei enempää tule tai ei ehkä enää valmisteta ollenkaan. Mut mitä asiakaspalvelua tuo on oikeesti on, että laitetaan viesti että tuote poistettu ostoskoristasi ja haista v*ttu?
Vaikka en suoraan ole myynnin kanssa tekemisissä, niin sen tiedän ja ymmärrän ettei asiakasta kohdella noin. Jos jotain ei saa, niin kyllä silloin koitetaan saada sovittua vastaava tuote tilalle. Kyselin, että kai verkkokauppa nyt sit antaa minulle paremman mahdollisuuden ostaa custom kortti jotka tuli hetkeä myöhemmin myyntiin niin toinen samanlainen vastaus tuli haistattelu tyyliin että ei onnistu. Jos kerran he itse palvelevat asiakkaita siinä järjestyksessä kun niitä on tullut, niin ihan järjellä ajateltuna ne joille tuli tuo refun peruminen ovat listalla ensin customien kanssa. Mut ei, ei meidän verkkokauppa tälläiseen ryhdy. Se olisi ihan kamalaa että asiakasta palveltaisiin! Ennen kuulumatonta!
Onneksi kuitenki koneeseen eksyi muualta kortti, mutta silti tuon kaupan tapa palvella ei vaan mene järkeen.
Vaikka en suoraan ole myynnin kanssa tekemisissä, niin sen tiedän ja ymmärrän ettei asiakasta kohdella noin. Jos jotain ei saa, niin kyllä silloin koitetaan saada sovittua vastaava tuote tilalle. Kyselin, että kai verkkokauppa nyt sit antaa minulle paremman mahdollisuuden ostaa custom kortti jotka tuli hetkeä myöhemmin myyntiin niin toinen samanlainen vastaus tuli haistattelu tyyliin että ei onnistu. Jos kerran he itse palvelevat asiakkaita siinä järjestyksessä kun niitä on tullut, niin ihan järjellä ajateltuna ne joille tuli tuo refun peruminen ovat listalla ensin customien kanssa. Mut ei, ei meidän verkkokauppa tälläiseen ryhdy. Se olisi ihan kamalaa että asiakasta palveltaisiin! Ennen kuulumatonta!
Onneksi kuitenki koneeseen eksyi muualta kortti, mutta silti tuon kaupan tapa palvella ei vaan mene järkeen.