Mun kokemuksen perusteella se olisi tapahtunut jo ennen tuotaVarastomies siellä vaan taitaa pyöritellä pakettia hallinkulmasta toiseen hämäykseksi ennen kuin vie omaan kotiinsa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun kokemuksen perusteella se olisi tapahtunut jo ennen tuotaVarastomies siellä vaan taitaa pyöritellä pakettia hallinkulmasta toiseen hämäykseksi ennen kuin vie omaan kotiinsa.
DHL:n saapuvan lähetyksen ennakkotekstiviestikin tuli
Jokohan maanantaiksi ehtisi?
Zuck: I have over 4,000 emails, pictures, addresses, SNS
[Redacted Friend's Name]: What? How'd you manage that one?
Zuck: People just submitted it.
Zuck: I don't know why.
Zuck: They "trust me"
Zuck: Dumb fucks.
Tänään muuten tuli meiliä tech.support@amd.com osoitteesta ja sulkivat suoraan mun alkuperäisen tukipyynnön sen perusteella kun mun tilaus oli jo "peruttu". Laitoin takas meiliä tohon samaan osoitteeseen että mitäs vittua, ja uusi tiketti aukesi.Ei Twitter avautuminenkaan auttanut niin päädyin sitten soittamaan AMD:lle (nykypäivänä kun ilmeisesti kuuluu edetä tässä järjestyksessä ) Vajaan vartin piti odotella mutta sieltä vastasi tosi mukava dude ja otti tiedot ylös jne. ja lupasi selvitellä asiaa sisäisesti mitä on tapahtunut ja palaa viimeistään keskiviikkona mulle meilillä.
Sanoin kyllä moneen kertaan että haluan sen kortin enkä rahoja takaisin jne. ja vasta sitten viimeisenä vaihtoehtona haluan rahat takaisin kokonaisuudessaan (sen parikymppiä mitä yrittävät varastaa multa). Dude myös väitti ymmärtävän tilanteen että noiden korttien ostaminen on vaikeata.
Ei nyt mitään vahvaa luottoa että tuo menisi mitenkään muuten kun että palauttavat sit rahat kokonaisuudessaan. Noille lienee liian mahdotonta järjestää mitään systeemiä mihin mä voisin maksaa tuota korttia uudestaan, varsinkin kun sitten se summa ei täsmää oikeata määrää tuon rahojen palautussekoilun jälkeen.
Noh, ainakin yritetty on ja jatketaan tällä 3070:lla nyt toistaiseksi.
ps. Kun menee https://www.amd.com/en/support/contact ja klikkaa "Community Support" niin linkki ei edes toimi
Vaihtoehto tuokin... Saattaahan olla, että kone laskeutunut ja skannailevat vasta huomenna aamulla paketit. (Suomalaiset kun ei tykkää vkl töistä niin paljoa)ei näköjään liiku paketit viikonloppuna
Oma näyttää vielä että on lähtenyt lähtöpaikasta 17 päiväOma 6900XT näköjään hypännyt suoraan Köpiksestä Helsinkiin ilman Arlandan leimoja. Nyt alkaa olemaan jo lähellä, ja pääkaupunkiseudulla varmaan huomenna kortit jo jakoon .
Torissa jo parit AMD:n omat 6900:set vajaalla 400€:n ylihinnalla, aika touhua
Kuhan ei olis ollut trokari joka ei saanut myytyä korttia ja palautus aika tuli vastaanVerkkokaupan outletissa 1 kpl 6900xt mallia asuksen pahvilaatikolla nopeimmalle 1199e
Edit. Sinne meni
Ole hyvä vaan sille, joka sen nappasi.Verkkokaupan outletissa 1 kpl 6900xt mallia asuksen pahvilaatikolla nopeimmalle 1199e
Edit. Sinne meni
Millä hinnalla AMD myy/möi omassa kaupassaan 6800/6900XT kortteja?
Oma 6900XT näköjään hypännyt suoraan Köpiksestä Helsinkiin ilman Arlandan leimoja. Nyt alkaa olemaan jo lähellä, ja pääkaupunkiseudulla varmaan huomenna kortit jo jakoon .
Riippuu milloin osti. Hinta on vakio dollareissa ja päivä kurssi + alv + toimituskulut oli lopullinen myyntihinta. Minä maksoin 6800xt:stä 701€. 6900 myyntipäivään USD:n kurssi oli laskenut, joten hinta oli reilun kympin vähemmän.Taisi olla toimitettuna:
6800XT: 689€
6900XT: 1047€
Sama täällä...Tekstari tuli perjantaina ja seuranta näyttää vain että olisi lähtenyt Alankomaista. Hiljasta on...
Mistä te seuraatte noita? Sähköpostin dhl linkki ei näytä mitään maatietoja minulla, pelkästään tälläisiä:Sama täällä...
DHL:tä tuli mulle tekstari ja siinä on linkki ja ihan vaikka laittat seurantakoodin DHL sovellukseen (express lähetys joten pitää valita se sieltä)Mistä te seuraatte noita? Sähköpostin dhl linkki ei näytä mitään maatietoja minulla, pelkästään tälläisiä:
Departure from the international sorting center
DEC 19 12:43 AM
Sorted at the sorting center
Weighed and measured at the sorting center
DEC 19 12:42 AM
Mistä te seuraatte noita? Sähköpostin dhl linkki ei näytä mitään maatietoja minulla, pelkästään tälläisiä:
Departure from the international sorting center
Sorted at the sorting center
Weighed and measured at the sorting center
DEC 19 12:42 AM
Minkäs sivustonkautta tän nyt sit loppupeleissä katoit?Minulla tuo DHL:n seuranta ei anna juuri lisätietoja.
Mutta sen verran kuitenkin on muuttunut, että nyt pitäisi olla jakelussa.
Täältä löyty tuon kuvan kanssa olevat seurantatieto:Minkäs sivustonkautta tän nyt sit loppupeleissä katoit?
Täältä löyty tuon kuvan kanssa olevat seurantatieto:
Täältä löytyi nyt tarkimmin:
On tullut jo perjantaina Helsinkiin ja seisonut koko viikonlopun DHL:n varastossa.Track & Trace
www.dhl.de
Joo ei mulal kyllä ole päivittynyt suomeen oma paketti. Kaikki näyttää tuota samaa että lähtenyt alankomaista.Hmm... itsellä on samalla aikaleimalla toi "processed", mutta ei oo sen jälkeen tullut enää mitään. Onkohan kone mennyt täyteen.
Eivät nuo nettiseurannat ole juuri koskaan ajan tasalla.Joo ei mulal kyllä ole päivittynyt suomeen oma paketti. Kaikki näyttää tuota samaa että lähtenyt alankomaista.
Mitäs sulla luki seurannassa?Soitin ihan DHL:llälle ja sanoivat että oma 6900xt toimitetaan tänään 17-21 pakettiautomaattiin.
Tavaran myyminen täällä yli uuden hinnan on kiellettyä.Laitoin omanib(Rx6800) myyntiin jos jotakuta kiinnostaa.
Palauta verkkokauppaan niin saat omasi takas. Siellä on kuukauden palautusoikeus.Laitoin omanib(Rx6800) myyntiin jos jotakuta kiinnostaa.
Ite soitin kanssa DHL:lle.... Ja pakettihan ei ole kuulemma edes viealä lähtenyt alankomaista vaikka, niin luukeekin tuolla heidän sivuillaan.... Että sellasta sittenPalauta verkkokauppaan niin saat omasi takas. Siellä on kuukauden palautusoikeus.
sunnuntaiMitäs sulla luki seurannassa?
Eli tässä kävi nyt niin, että meidän kortit mahtunut kyytyyn silloin perjantaina tai torstaina mikä tuolla nyt lukee...Päätin itekkin soittaa tuonne DHL:ään ja kysellä kauniisti mitä paketille kuuluu.
Seurannassa kun lukee, että "Lähtenyt DHL:n toimipisteestä EINDHOVEN - NETHERLANDS" ja ei oo kuulunu mitään.
Kuulemma hyvin mahdollista, että liikkunu terminaalista toiseen.
Tulee maantiekuljetuksena joten kestää 3pvä siitä kun lähtee ja ei välttämättä tuu välileimoja ennen kun Suomessa, eli jos tänään tulee uus leima että lähtenyt Edinhovenista ni voi olla keskiviikkona 17-21 jaossa, muuten menee ensviikon maanantaille 28pvä toimitus.
Minäkin haluun tollasen
Semmonen sieltä saapui
Mikä trendi tää on laittaa tietokoneen komponentit vöihin? Etupenkin paikka riittää.
Semmonen sieltä saapui