Amazon tilaaminen

Liittynyt
11.02.2019
Viestejä
293
Mulla ei ole Bartolinin paketteja ilmestynyt ovelle. Meni 2 Amazonin aikaikkunaa umpeen jo, myös se extended, ja laitoin refund-pyynnön sisään. 26.8. oli originaali tilauspäivä.
Mulla kolme Bartolinia tulossa ja extended päivä on 13.9. Kumpa tietäis mitkä tulee tolla etukäteen niin tilaisin kalliimpaa kamaa kun ilmaiseksi saa
 
Liittynyt
08.05.2019
Viestejä
1 332
Onko kukaan muu saanut tilauksen mukana tavaraa jota ei ollut tilauksessa. Näemmä viimeisessä paketissa pullo Soda Stream Pepsi No Sugar tiivistettä. Joka ei ole listalla tai muuten koskaan tilattu.

Tietysti paketti oli Postin uudelleen teipattavana, joten tiedä lisättiinkö jotain siellä...
Minulle tuli vastikään yksi ammottavalla repeämällä varustettu lähetys. Kuin ihmeen kaupalla oma tavarani oli edelleen kuoressa sisällä, mutta sen seuraksi oli ilmestynyt pussillinen jotain kiinarihkamaa ilmeisesti toisesta revenneestä lähetyksestä. Jotain puolikuun muotoisia koruja tms. pussillinen. Laittakaa viestiä jos joku kaipaa. :)

Voin kuvitella, että jos prosessissa löytyy jotain revenneestä paketista tulleita irrallisia tuotteita, ne helposti tungetaan vain johonkin ensiksi vastaan tulevaan revenneeseen kuoreen sisään...
 
Liittynyt
06.11.2018
Viestejä
1 991
Onko muilla kestänyt pitkään Amazon tilausten kanssa? Tilasin 17 Elokuuta saksasta ja kaiken piti olla varastossa. Tilaus toimitettiin kahdessa osassa, ensimmäinen tuli 30.8, eli 13 päivää tilauksen jälkeen. Toinen tuli 2.9 eli onko nyt 15 päivää.

Jotenkin mä kuvittelin että prime jäsenyys nopeuttaisi toimituksia, eka yritys ei ainakaan vaikuttanut.
 
Liittynyt
08.05.2019
Viestejä
1 332
Onko muilla kestänyt pitkään Amazon tilausten kanssa? Tilasin 17 Elokuuta saksasta ja kaiken piti olla varastossa. Tilaus toimitettiin kahdessa osassa, ensimmäinen tuli 30.8, eli 13 päivää tilauksen jälkeen. Toinen tuli 2.9 eli onko nyt 15 päivää.

Jotenkin mä kuvittelin että prime jäsenyys nopeuttaisi toimituksia, eka yritys ei ainakaan vaikuttanut.
Tilasin 7.8. ja toimitus oli 20.8. eli noin 13 vuorokautta, tämä maksullisella standard shippingillä Amazon.de:n itse myymä tavara. Tässäkin kesti ennen kuin tavara lähti liikkeelle, vaikka sitä oli varastossa. Alkuperäinen toimitusaika ylittyi muutamalla päivällä. Prime-jäsenyyttä ei ole enkä sen eduista tiedä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
252 481
Viestejä
4 396 521
Jäsenet
72 984
Uusin jäsen
mikkomalliton

Hinta.fi

Ylös Bottom