Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsellä taas yleensä tarjoaa n. 2-3 päivän toimitusta ja tulee n. 50% 2 päivässä, 40% 3 päivässä ja 10% 1 päivässä - aika usein otan tuon nopeamman toimituksen, kun normitoimituksella menee yleensä vähintään se viikko. Mutta tämä vaihtelee paljon tuotteittain - joskus on tarjolla Expeditedinä ihan luvattuna 1 päivän toimitus ja joskus yli 3 päivää.Uusimpaan tilaukseen Saksan Amazonista valitsin nopeamman toimituksen, eikä ollut lisähinnan arvoinen. Toimitus kesti kuitenkin melko kauan, ja lisähinta on aika kova verrattuna normaaleihin ilmaisiin toimituskuluihin. Eri asia olisi, jos paketin voisi saada päivän tai kahden viiveellä.
Tokihan se paketti pitää maksaa. Amazonilta voi sitten tarvittaessa pyytää korvausta postimaksuista jos (automaattisesti?) annettava 8 euroa tms. ei riitä kattamaan. Itselleni .de maksoi postikulut kuittia + seurantanumeroa vastaan. Koska vastaanottaja on EU:n sisällä paketin ulkopuolelle ei tartte mitään tulliluetteloja tai proformalaskuja eli voit suoraan postista ostaa paketin tai muun sopivan toimitustavan jossa on seuranta.
Olettaen, että espanjan palautus on sama kuin Saksan niin tärkein osa oikean vastaanottajan osoitteen lisäksi on se Amazonin oma viivakoodi jota ne käyttää palautuksen seurantaan. Kannattaa olla sekä itse paketissa, että sen sisällä.
Haulla tästä ketjusta löytyy muitakin ohjeita/kokemuksia mutta ne on pääasiallisesti Amazon.delle mutta tuskin kovin paljon poikkeaa Espanjan Amazonista.
Tästä tuli automaattisesti toimituskulut takaisin.Uusimpaan tilaukseen Saksan Amazonista valitsin nopeamman toimituksen, eikä ollut lisähinnan arvoinen. Toimitus kesti kuitenkin melko kauan, ja lisähinta on aika kova verrattuna normaaleihin ilmaisiin toimituskuluihin. Eri asia olisi, jos paketin voisi saada päivän tai kahden viiveellä.
Missä vaiheessa tuotteen postikulut näkee? Onko ne vasta tilausvahvistussivulla vai näkyykö ne jo itse tuotteen sivulla?Amazon UK:n syövereitä selatessani törmäsin tähän myyjään, jolta onnistui tilaaminen ilman postikuluja Suomeen. Onko joku keksinyt keinoa jolla Amazon UK:ta voisi selata niin, että se näyttäisi tuotteita vain Suomeen ilmaiseksi toimittavilta myyjiltä?
Mulle toi sun linkki näyttä vain "file not found" -ilmoitusta.Amazon UK:n syövereitä selatessani törmäsin tähän myyjään, jolta onnistui tilaaminen ilman postikuluja Suomeen. Onko joku keksinyt keinoa jolla Amazon UK:ta voisi selata niin, että se näyttäisi tuotteita vain Suomeen ilmaiseksi toimittavilta myyjiltä?
Toimisko tämä? Jos ei niin googlesta: Amazon UK OnogoMulle toi sun linkki näyttä vain "file not found" -ilmoitusta.
Näkyy jo tuotesivulla, "FREE Shipping"Missä vaiheessa tuotteen postikulut näkee? Onko ne vasta tilausvahvistussivulla vai näkyykö ne jo itse tuotteen sivulla?
Itse olen käynyt chätissä pyytämässä lähetyskulut takaisin, jos ei ole saapunut luvatussa ajassa. Ja siis tilaan kaiken nopeimmalla toimituksella amazonista, ja siis niitä prime tilauksia, jotka amazon itse lähettää. Yleensä ne saapuvat seuraavaksi arkipäiväksi, Joskus myöhästyvät luvatusta ja tällöin saa aina postit takaisin. Olisi ne kaiketi automaattisesti tulleet myös, mutta tullut tavaksi käydä aspan juttusilla.Tästä tuli automaattisesti toimituskulut takaisin.
Omien kokemuksieni perusteella tulee automaattisesti vasta jos viivästyy reilummin (˜3pv?). Mutta noita caseja on hyvin vähän joten voi olla sattumaakin.Itse olen käynyt chätissä pyytämässä lähetyskulut takaisin, jos ei ole saapunut luvatussa ajassa. Ja siis tilaan kaiken nopeimmalla toimituksella amazonista, ja siis niitä prime tilauksia, jotka amazon itse lähettää. Yleensä ne saapuvat seuraavaksi arkipäiväksi, Joskus myöhästyvät luvatusta ja tällöin saa aina postit takaisin. Olisi ne kaiketi automaattisesti tulleet myös, mutta tullut tavaksi käydä aspan juttusilla.
Ainakin Saksan Amazonin kohdalla ilo taisi olla ennenaikainen. Valitsin juuri läjän tuotteita, valintavaiheessa ei ollut enää minkään kohdalla tuota "does not ship to Finland" -ilmoitusta, mutta maksuvaiheessa se oli ilmestynyt melkein kaikkiin (levyjä, leffoja ja pari kirjaa). Luultavasti useimpien kohdalla virheellinen ilmoitus, mutta en tee yhtään tilausta ennen kuin saavat kauppansa kuntoon.Näyttäisi olevan tuo does not ship to finland -ongelma poistunut. Ja pieni vinkki jos joku tilaa litiumiakun sisältäviä tuotteita .de:stä, eli esim. johdoton imuri. Ostin ja maksoin expedited-toimituksesta, tosin ihmettelin miten free shipping antoi saman arvioidun toimituspäivän eli n. viikon. Noh paketti ei tullut kuriirilla vaan Postin (niin, suomen postin) kuskaamana. Ilmeisesti Posti on heidän litiumeja kuskaava kumppaninsa. Kysyin vielä aspasta ja tämä oli se expedited shipping. Tuli kuten luvattiin kuitenkin, vaikka turhasta maksoin.
Eihän ole kirjaimia postinumerokentässä (esim. "FI-")? Monella muulla tässä ketjussa ongelma oli tuo.Ainakin Saksan Amazonin kohdalla ilo taisi olla ennenaikainen. Valitsin juuri läjän tuotteita, valintavaiheessa ei ollut enää minkään kohdalla tuota "does not ship to Finland" -ilmoitusta, mutta maksuvaiheessa se oli ilmestynyt melkein kaikkiin (levyjä, leffoja ja pari kirjaa). Luultavasti useimpien kohdalla virheellinen ilmoitus, mutta en tee yhtään tilausta ennen kuin saavat kauppansa kuntoon.
Jaahas, näköjään kaikki kemikaalit näyttää olevan Amazon.de:ssä nyt "This item does not ship to Finland.". Eli ainakin yleispuhdistusaineet, astianpesuaineet, pyykinpesuaineet ja huuhteluaineet. Katsoin jonkun 5 tuotetta, joita olen tämän vuoden puolella tilannut, ja kaikissa oli tuo nyt, vaikka ovat "Dispatched from and sold by Amazon."
Tuolta oli kätevä tilata nuo kun sai hieman halvemmalla kuin täältä ja vielä kotiovelle toimitettuna, ei ole tarvinnut kantaa kaupasta. Toivottavasti tuo on bugi tai väliaikaista, vähentää muuten Amazon-tilauksia huomattavasti.
ISO-standardin mukaisen koodin pitäisi ymmärtääkseni alkaa tuolla FI:llä, eikä se ole koskaan aiemmin tuottanut ongelmia sen enempää UK kuin Saksan Amazonissa. Ja noin tusinan tuotteen korista kolmelle tuotteelle se olisi kelvannut. Pitääpä kokeilla seuraavan kerran jos alkaa tökkimään, tällä kertaa CDON kiitti.Eihän ole kirjaimia postinumerokentässä (esim. "FI-")? Monella muulla tässä ketjussa ongelma oli tuo.
"FI" ei ole osa postinumeroa, vaan maatunnus joka voidaan laittaa postinumeron eteen osoitetta kirjoitettaessa. Itse postinumero on kuitenkin vain ne 5 numeroa.ISO-standardin mukaisen koodin pitäisi ymmärtääkseni alkaa tuolla FI:llä, eikä se ole koskaan aiemmin tuottanut ongelmia sen enempää UK kuin Saksan Amazonissa. Ja noin tusinan tuotteen korista kolmelle tuotteelle se olisi kelvannut. Pitääpä kokeilla seuraavan kerran jos alkaa tökkimään, tällä kertaa CDON kiitti.
Kenties, mutta jännää, että osaan toimituksista tuo osoite olisi kelvannut. Kaikki korissa olivat Amazonin omista varastoista lähteviä juttuja. Ja ainakin joitakin vuosia sitten oli joitakin nettikauppoja, jotka nimenomaan vaativat tuon maatunnuksen postinumerokenttään."FI" ei ole osa postinumeroa, vaan maatunnus joka voidaan laittaa postinumeron eteen osoitetta kirjoitettaessa. Itse postinumero on kuitenkin vain ne 5 numeroa.
Ja tuo muutos Amazonin toiminnassa tosiaan tuli tämän viimeisen korjauksen jälkeen.
Tähän liittyen. Onko kukaan tilaillut tuolta Amazon espanjasta? Onko prime kuljetus ollut ilmainen vai onko tullut lisäkustannuksia? (Kemikaaleista siis kyse myös.)
Lähetys on kuljetuksessa.
Kaunas (Liettua)
5 tilausta hoitaa Posti ja viimeisin merkintä on
Onko seuraava merkintä Suomessa? Saisi kyllä olla mahdollisuus lykätä toimitusta, kunnes UPS tai DHL on saatavilla.
Mistä tollasen tiedon sait?Amazon.nl aloitti fyysisten tuotteiden myynnin tänään. Nähdäkseni toimitus onnistuu kuitenkin vain Alankomaihin, joten ei varmaan tule käytettyä.
Amazon.com ja amazon.de näyttää olevan eri sivuja?.Olin jotenkin onnistunut tilaamaan musicin ja videon jotka sitten oli näköjään velotettu tililtä.Tohon vielä pari eri accoa niin soppa on valmis kun yrität lopettaa noi.
Katsomalla Help-sivuilta ja kokeilemalla.Mistä tollasen tiedon sait?
Aika outoa olisi jos eivät toimittaisi ulkomaille kun muutkin Amazonit toimittaa ja samoista varastoista tuota kautta tilatutkin varmaan tulee.
Ihan v*tun vaikeaksi tehneet ton deletoinnin,en onnistunut löytämään mistä ton voi deletoida.
Note: To close your account, please contact us to request that your account be closed.
Amazon sovelluksessa (amazon.de valittu) on joku promo että esim. 200e saa 20e cashback jos tilaa sovelluksen kautta? Ei löydy linkkiä sivustolle joten alla dumppi. En ymmärrä noita ehtoja. Täytyykö koti- ja toimitusosoite olla myboxde? Onko rajoitettu tiettyihin tuotteisiin jos tilaan Ryzen 3900x jolla hintaa 438e.
Dieses Angebot ist für Sie gültig. Gültig bis zum 17. März, nur in der Amazon-App.
Sichern Sie sich einen Gutschein in Höhe von 20 € für einen zukünftigen Einkauf, wenn Sie zwischen dem 11. und 17. März eine teilnahmeberechtigte Bestellung in der Amazon-App aufgeben. Weitere Einzelheiten finden Sie weiter unten auf der Seite.
Kaufen Sie für 50/100/200 € ein und sichern Sie sich 5 /10/20 €
Häufig gestellte Fragen
--------------- 1 ---------------
Woher weiß ich, ob dieses Angebot für meine Bestellung gilt?
Woher weiß ich, ob dieses Angebot für meine Bestellung gilt?
--------------- 2 ---------------
Wann erhalte ich meinen Gutschein?
Sie erhalten bis zum 24. März in der Amazon-App eine Benachrichtigung. Bitte beachten Sie, dass Sie den Gutschein nur in der App und nur für ausgewählte Artikel einlösen können (weitere Informationen finden Sie am Ende der Seite)
Wenn Sie schnellstmöglich benachrichtigt werden möchten, aktivieren Sie die App-Benachrichtigungen, um eine Push-Nachricht zu erhalten, sobald Ihr Gutschein verfügbar ist.
Wann erhalte ich meinen Gutschein?
Sie können auch am 24. März Ihre Benachrichtigungen überprüfen und dort Ihren Gutschein abholen.
Tippen Sie auf das Glockensymbol, um Ihren Gutschein abzurufen
Tippen Sie auf das Glockensymbol, um Ihren Gutschein abzurufen
--------------- 3 ---------------
Wie löse ich meinen Gutschein ein?
Sobald Sie die Benachrichtigung erhalten, dass Ihr Gutschein bereit steht, können Sie ihn in der Amazon-App abholen. Der Gutschein wird automatisch an der Kasse eingelöst.
Sie können den Gutschein über die App für Artikel einlösen, die von Amazon angeboten und versendet werden.
Wie löse ich meinen Gutschein ein?
--------------- 4 ---------------
Was, wenn ich mir die Aktionsdetails zu einem späteren Zeitpunkt noch einmal ansehen möchte?
Wenn Sie später (vor dem 7. April, 00:59 Uhr CET) zu dieser Seite zurückkehren möchten, suchen Sie in der Amazon-App nach „Mehr bekommen“ und tippen Sie auf den Link, der oben auf der Seite erscheint.
Was, wenn ich mir die Aktionsdetails zu einem späteren Zeitpunkt noch einmal ansehen möchte?
Bedingungen für die Aktion „Mehr kaufen, mehr bekommen“ (Aktionsgutschein in Höhe von bis zu 20 € für Einkäufe in der Amazon-App zwischen dem 11. und 17. März 2020)
Teilnahmeberechtigte Amazon-Kunden, die während des Angebotszeitraums (11. bis 17. März 2020) in der Amazon-App einen Einkauf in Höhe von mindestens 50,00 € tätigen, erhalten einen Aktionsgutschein mit einem Wert von 5 € bis 20 €, den sie bis einschließlich 7. April 2020 für einen zukünftigen qualifizierten Einkauf bei Amazon.de einlösen können (das „Angebot“). Es gelten die allgemeinen Geschäftsbedingungen. Weitere Informationen finden Sie unten.
Der Angebotszeitraum beginnt um 00:01 Uhr (CET) am 11. März 2020 und endet um 23:59 Uhr(CET) am 17. März 2020 (der „Angebotszeitraum“)
Das Angebot gilt nur für Kunden aus Deutschland. Um sich für das Angebot zu qualifizieren, müssen Kunden direkt über die Amazon-Website, per E-Mail oder über eine Push-Benachrichtigung über dieses Angebot informiert werden und zwischen dem 11. und dem 17. März 2020 die Angebotsseite besuchen, während sie in ihrem Amazon-Kundenkonto angemeldet sind. Anschließend müssen sie über die Amazon-App einen Einkauf im Wert von (i) 50,00-99,99 € (für einen Aktionsgutschein in Höhe von 5 €), (ii) 100,00-199,99 € (für einen Aktionsgutschein in Höhe von 10 €) oder (iii) mindestens 200 € (für einen Aktionsgutschein in Höhe von 20 €) tätigen. Der Aktionsgutschein kann unter www.amazon.de oder in der Amazon-App gemäß diesen Bedingungen eingelöst werden. Gebühren, Kosten für die Geschenkverpackung sowie Versand- und Verpackungskosten werden bei der Berechnung des Gesamtbetrags nicht berücksichtigt.
Teilnahmeberechtigte Kunden erhalten von Amazon eine Benachrichtigung mit dem Wert des erhaltenen Aktionsgutscheins. Dieser basiert auf dem Gesamtbetrag, der während des Angebotszeitraums in der Amazon-App ausgegeben wurde – Gebühren, Kosten für die Geschenkverpackung sowie Versand- und Verpackungskosten werden hierbei nicht berücksichtigt. Diese Benachrichtigung enthält außerdem einen Link sowie weitere Anweisungen zum Einlösen des Aktionsgutscheins.
Das Angebot ist ausschließlich über die Amazon-App verfügbar (iPhone und Android), jedoch nicht auf Tablets.
Kunden, die das Angebot von jemand anderem als Amazon erhalten, sind nicht zur Teilnahme an diesem Angebot berechtigt.
Dieses Angebot ist nur einmal pro Kunde und Konto gültig.
Kunden erhalten ihren Aktionsgutschein bis zum 24. März 2020. Der Gutschein kann nur für Artikel, die von Amazon.de verkauft werden, eingelöst werden.
Der Aktionsgutschein ist gültig bis 23:59 Uhr (CET) am 7. April 2020.
Teilnahmeberechtigte Kunden können im Rahmen dieses Angebots einen Aktionsgutschein mit einem Wert von höchstens 20 € erhalten.
Der Aktionsgutschein kann nur für Produkte eingelöst werden, die von Amazon über die Amazon DE-Website www.amazon.de oder die Amazon-App verkauft und versandt werden, ausgenommen sind Alkohol, Bücher, E-Books, Amazon-Geräte (Kindle-, Echo- und Fire-Geräte), digitale Produkte, digitale Inhalte, Baby- und Kindernahrung, Amazon-Gutscheine, Versand- und Verpackungskosten, Geschenkverpackung, Warehouse Deals oder Produkte von Drittanbietern sowie Produkte und Dienstleistungen, die auf einer anderen Website verkauft werden. Der Aktionsgutschein kann nur von erwachsenen Personen eingelöst werden.
Mit einem Aktionsgutschein bestellte Artikel müssen in einer einzigen Bestellung gekauft und an eine einzige Adresse versendet werden.
Wenn Sie einen Aktionsgutschein einlösen und die jeweilige Bestellung zurücksenden oder stornieren, kann der Aktionsgutschein nicht erstattet oder erneut verwendet werden.
Eine Barauszahlung des Gutscheinwerts ist nicht möglich. Aktionsgutscheine sind nicht übertragbar und dürfen weder weiterverkauft noch mit anderen Angeboten kombiniert werden.
Für ermäßigte und kostenlose Angebotsartikel können Versandkosten und Steuern anfallen.
Wenn Sie Artikel oder Inhalte zurücksenden, die Sie im Rahmen dieses Angebots gekauft haben, wird jeweils der gezahlte Kaufpreis erstattet. Es gelten die Rückgabebedingungen.
Wenn Sie die 1-Click®-Bestellung verwenden, werden keine Aktionsgutscheine für Ihre Bestellung eingelöst.
Verfügbarkeit vorbehalten – es steht eine begrenzte Anzahl von 200.000 Aktionsgutscheinen zur Verfügung.
Sofern auf der Angebotsseite oder von Amazon nicht anders angegeben, können Aktionsgutscheine nicht für bereits getätigte Bestellungen verwendet werden und pro Bestellung kann nur ein Aktionsgutschein eingelöst werden.
Amazon behält sich das Recht vor, dieses Angebot jederzeit zu ändern oder zu beenden.
Wenn Sie gegen eine oder mehrere dieser Bedingungen verstoßen, werden das Angebot und alle Aktionsgutscheine für Sie ungültig.
Es gelten die Bedingungen zum Einlösen von Aktionsgutscheinen von Amazon.de sowie die Allgemeinen Geschäftsbedingungen von Amazon.
On siellä tuotteita joita ei voi tilata, vaikka tuotteessa ei mainikkaa ettei toimiteta suomeen vaan tulee vasta maksuvaiheessa näkyville.Ainakin Saksan Amazonin kohdalla ilo taisi olla ennenaikainen. Valitsin juuri läjän tuotteita, valintavaiheessa ei ollut enää minkään kohdalla tuota "does not ship to Finland" -ilmoitusta, mutta maksuvaiheessa se oli ilmestynyt melkein kaikkiin (levyjä, leffoja ja pari kirjaa). Luultavasti useimpien kohdalla virheellinen ilmoitus, mutta en tee yhtään tilausta ennen kuin saavat kauppansa kuntoon.
Nyt olivat yhtä lukuunottamatta kaikki nuo 7-8 ongelmallista tapausta Amazonin omista varastoista Amazonin itsensä myymiä cd-levyjä ja kirjoja (yksi tv-sarjaboksi oli poikkeus). Kolme tai neljä yhtä lailla Amazonin myymää ja lähettämää levyä olisivat suostuneet antamaani osoitteeseen lähettämään. Aiemmin en ole vastaavaan ongelmaan törmännyt kuin ulkoisten toimittajien levyjen tapauksessa (ehkä pari sataa levyä, kirjaa ja leffaa on tullut tilattua Britannian tai Saksan Amazonista).On siellä tuotteita joita ei voi tilata, vaikka tuotteessa ei mainikkaa ettei toimiteta suomeen vaan tulee vasta maksuvaiheessa näkyville.
Kyllä mielestäni tuossa tapauksessa pitäisi saada kaikki rahat takaisin ja palautuskulut myös, kyllä emolevyssä ainakin IO-shield pitää olla mukana vaikka olisi kuinka Used. Vai kysyitkö jo ja et saanut?P*ska osui tuulettimeen omallakin kohdalla. Tilasin "Used"-labelilla olevan emolevyn. Toki Used on luokiteltu niin että pakkauksesta VOI puuttua tarvikkeita.
Sain sitten pelkän emolevyn, ei IO-shieldiä, ei manuaalia, ei johtoja EIKÄ CPU-bracketeja. Palautukseen menee ja oppirahat maksettu = älä osta käytettyä emolevyä ulkomailta.
Yhteydenottolomakkeessa on vaihtoehto "Contact us in English". Mutta palautuskulut saat takaisin vasta lähetettyäsi palautuksen (jos siis Amazonin lähettämä tuote).Palautuksen pitäisi kyllä onnistua - emosta saa rahat, postituskuluista en tiedä. Oppirahoilla tarkoitan nimenomaan vaivaa joka tästä koituu.
Asiaa mutkistaa hieman se että tilaus oli Amazon.fr:stä ja siellä puljussa kukaan ei tunnu puhuvan englantia ja oma ranska ei kovin hyvin taivu.
Contact us in English tuli bumerangina takaisin automaattiviestillä: Valitettavasti meillä ei ole palvelua englanniksi ja linkki tuotteen palautussivulle. Sinäänsä tuon pitäisi olla suoraviivaista, tulostan lippulappuset tuotteeseen ja vien paketin postiin. Kiitti vinkistä palautuskulujen suhteen - pitää säilyttää kuitti, skannata se ja lähettää Amazonille.Yhteydenottolomakkeessa on vaihtoehto "Contact us in English". Mutta palautuskulut saat takaisin vasta lähetettyäsi palautuksen (jos siis Amazonin lähettämä tuote).
No onpa kummallista, pari kuukautta sitten toimi vielä englanninkielinen asiakaspalvelu normaalisti kun itse Amazon.fr:istä pyysin palautuskulut takaisin.Contact us in English tuli bumerangina takaisin automaattiviestillä: Valitettavasti meillä ei ole palvelua englanniksi ja linkki tuotteen palautussivulle. Sinäänsä tuon pitäisi olla suoraviivaista, tulostan lippulappuset tuotteeseen ja vien paketin postiin. Kiitti vinkistä palautuskulujen suhteen - pitää säilyttää kuitti, skannata se ja lähettää Amazonille.