Amazon tilaaminen

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purple
  • Aloitettu Aloitettu
En meinannut kyllä ottaa mihinkään aspaan yhteyttä jos eivät reskontraa saa toimimaan. Näkyy lasku itselläkin available to pay -statuksella vaikka maksettu 15.8. Toki tässä on nyt viikonloppu välissä, mutta pitää katsella vaihtuuko status.
 
Näköjään lähti kolmatta kertaa muistit nyt matkaan, DHL toimituksena tällä kertaa. Posti ja Asendia tupeksi edelliset joten jospa se paketti tällä kertaa löytäisi perille asti.
 
Laitoinpas Amazonista tilaukseen Yotaphone 3:sen. En tykkää hirveästi näitä nettitilauksia tehdä ja aika noob olen näissä muutenkin, mutta toivottavasti tulee perillä toimivana. Katevaraus ainakin lähti tililtä eilen, joten eiköhän se kännykkäkin liikkeelle pian sitten lähde.
Vähän kyllä epäilyttää, että toivottavasti eivät lähetä sitä Kiinalaista versioita, vaikka tiedoissa kyllä lupailivat kyseessä olevan nimenomaan International versio. :smoke:
 
Joo itelläki meinas tulla kunnon "Noob"- kämmi just ekassa tilauksessa, katselin näytönohjaimia Amazonista ja löysin uskomattoman halvan gtx 1070. Myyjä oli 3rd party Just launched. Laitoin ostoon ja kerkesin hyväksyä, sit aloin kelaileen että olipa halpa. Aloin tutkailemaan sitä myyjän storea ja siellä oli tyyliin 20 k tuotetta ja kaikki tuotteet ihan liian halpoja. Sit googlesta osu artikkeli, jossa varotetaan Amazon 3rd party huijareista. Menin äkkiä perumaan tilauksen, katevaraus kerkesi Visalta lähteä, mutta tuli peruutuksen vahvistus sähköpostiin, jossa luki että rahat palautuvat 4-7 pv päästä. Joten kaipa ne sieltä tulee?! Ei tuo kerennyt olla tilattuna kuin 20 min.

Ei ollut itsellä kyllä minkäänlaista hajua, että tuolla voi olla ihan mitä sattuu. Pitääpä tutustua paremmin tuohon Amazonista ostamiseen. Alla linkki tuotteesta ja tuo toimittaja Symor Store.

Amazon.de: Einkaufsangebote: Asus ROG Strix GeForce GTX1070-8G Gaming Grafikkarte (Nvidia, PCIe 3.0, 8GB DDR5 Speicher, HDMI, DVI, DisplayPort)
 
Amazonissa kannattee tosiaan ostaa ainoastaan Amazonin itsensä myymiä tuotteita. Sitä on useat täällä foorumilla suositelleet.

Myyjän saa ainakin selville painamalla tuotteen sivuilla Buy now -painikeen alapuolella olevasta linkistä (esim New (33) from 239€).

Jos tuotetta löytyy amazonin myymänä, niin yleensä se halvinta on ja oletusarvoisesti ostat Amazonin myymän tuotteen.

Edit. Näköjään jos ei Amazonin myymänä tuotetta löydy, ei ainakaan amazon.de:ssä ole edes suoraan buy now -painiketta. Vaan näkyy See all buying options..
 
Joo itelläki meinas tulla kunnon "Noob"- kämmi just ekassa tilauksessa, katselin näytönohjaimia Amazonista ja löysin uskomattoman halvan gtx 1070. Myyjä oli 3rd party Just launched. Laitoin ostoon ja kerkesin hyväksyä, sit aloin kelaileen että olipa halpa. Aloin tutkailemaan sitä myyjän storea ja siellä oli tyyliin 20 k tuotetta ja kaikki tuotteet ihan liian halpoja. Sit googlesta osu artikkeli, jossa varotetaan Amazon 3rd party huijareista. Menin äkkiä perumaan tilauksen, katevaraus kerkesi Visalta lähteä, mutta tuli peruutuksen vahvistus sähköpostiin, jossa luki että rahat palautuvat 4-7 pv päästä. Joten kaipa ne sieltä tulee?! Ei tuo kerennyt olla tilattuna kuin 20 min.

Ei ollut itsellä kyllä minkäänlaista hajua, että tuolla voi olla ihan mitä sattuu. Pitääpä tutustua paremmin tuohon Amazonista ostamiseen. Alla linkki tuotteesta ja tuo toimittaja Symor Store.

Amazon.de: Einkaufsangebote: Asus ROG Strix GeForce GTX1070-8G Gaming Grafikkarte (Nvidia, PCIe 3.0, 8GB DDR5 Speicher, HDMI, DVI, DisplayPort)
Rahat olisi saanut takaisin myös Amazonin A-to-z guaranteen kautta jos myyjä ei toimita tuotetta eikä palauta rahoja.

Todennäköisesti kuitenkin tilauksesi olisi peruutettu Amazonin toimesta parin päivän sisään, noin räikeät tapaukset jäävät yleensä kiinni nopeasti ja kaikki myyjän tilaukset peruutetaan.
 
Rahat olisi saanut takaisin myös Amazonin A-to-z guaranteen kautta jos myyjä ei toimita tuotetta eikä palauta rahoja.

Todennäköisesti kuitenkin tilauksesi olisi peruutettu Amazonin toimesta parin päivän sisään, noin räikeät tapaukset jäävät yleensä kiinni nopeasti ja kaikki myyjän tilaukset peruutetaan.

Niin tuossa lueskelinkin tuosta. Kyllähän nuo niin räikeitä tapauksia on, että varmaan ei kauaa pysy tuolla. Mutta eipä tullut tutkittua ja vähän kerkes jo paniikki iskeä, kun tajusi. Toisaalta taas huojentui, kun tajusi ettei nuo rahat samantien liikahda huijareille. Mistäs tuolta löytyy report nappi/paikka?
 
Joo itelläki meinas tulla kunnon "Noob"- kämmi just ekassa tilauksessa, katselin näytönohjaimia Amazonista ja löysin uskomattoman halvan gtx 1070. Myyjä oli 3rd party Just launched. Laitoin ostoon ja kerkesin hyväksyä, sit aloin kelaileen että olipa halpa. Aloin tutkailemaan sitä myyjän storea ja siellä oli tyyliin 20 k tuotetta ja kaikki tuotteet ihan liian halpoja. Sit googlesta osu artikkeli, jossa varotetaan Amazon 3rd party huijareista. Menin äkkiä perumaan tilauksen, katevaraus kerkesi Visalta lähteä, mutta tuli peruutuksen vahvistus sähköpostiin, jossa luki että rahat palautuvat 4-7 pv päästä. Joten kaipa ne sieltä tulee?! Ei tuo kerennyt olla tilattuna kuin 20 min.

Ei ollut itsellä kyllä minkäänlaista hajua, että tuolla voi olla ihan mitä sattuu. Pitääpä tutustua paremmin tuohon Amazonista ostamiseen. Alla linkki tuotteesta ja tuo toimittaja Symor Store.


Amazon.de: Einkaufsangebote: Asus ROG Strix GeForce GTX1070-8G Gaming Grafikkarte (Nvidia, PCIe 3.0, 8GB DDR5 Speicher, HDMI, DVI, DisplayPort)

Kieltämättä näyttää huijarilta. Varmaan lähettäisi jotain muuta kuin pitäisi, muuten en ymmärrä huijauksen hyödyllisyyttä.
Amazonissa taitaa olla mahdollisuus vain suoralla puhelulla tai ostokseen liityen tehdä valitusta.

upload_2019-8-20_22-43-18.png


Vat numero ei oikea tai sitten en osaa katsoa oikeasta paikasta.
upload_2019-8-20_22-45-9.png



e. tuolta voi onnistua raportoida. Italialaisella samat tuotteet samaan hintaan myynnissä:)
Amazon.de Verkäuferprofil: euro shop
Report a violation of selling policies - Amazon Seller Central

e2: kaikki läppärit ym kadonneet italiaiskaupasta.
Uusi kiinalaiskauppa tullu tilalle.
Amazon.de Verkäuferprofil: Eling Parts Ltd.
 
Viimeksi muokattu:
Varmaan lähettäisi jotain muuta kuin pitäisi, muuten en ymmärrä huijauksen hyödyllisyyttä.

Eiköhän se riitä, jos 20k myyntikohteesta vaikka 20 maksaa 200-500e jostain "hyvästä diilistä" ja huijari ehtii kotiuttaa osan rahoista ennenkuin tili/weppikauppa suljetaan.
Sitten joko tehdään uusi tai "lainataan" myyjätili varastettujen tunnareiden avulla ja toistetaan sellainen muutaman tonnin tuottava huijaus.

Ebayssa näkee vastaavia, joku on saattanut myydä itse tehtyjä villasukkia yms tavaraa ennen. Sitten tilin tiedot päätyy tietomurron mukana myyntiin ja kohta on hyväpalautteisella tilillä myynnissä kallista elektroniikkaa halvalla.
 
Eiköhän se riitä, jos 20k myyntikohteesta vaikka 20 maksaa 200-500e jostain "hyvästä diilistä" ja huijari ehtii kotiuttaa osan rahoista ennenkuin tili/weppikauppa suljetaan.
Sitten joko tehdään uusi tai "lainataan" myyjätili varastettujen tunnareiden avulla ja toistetaan sellainen muutaman tonnin tuottava huijaus.

Ebayssa näkee vastaavia, joku on saattanut myydä itse tehtyjä villasukkia yms tavaraa ennen. Sitten tilin tiedot päätyy tietomurron mukana myyntiin ja kohta on hyväpalautteisella tilillä myynnissä kallista elektroniikkaa halvalla.
Niin se taitaa mennä luottokorttifirman tappioksi. Todennäköisesti syyllisen kiinniotto hankalaa.
 
Äh, pari viikon vanha puhelin ei toimi niinkuin pitäisi. Näytö ei reagoi kosketuksiin. Pistin viestiä Saksan amazonille ja nopsasti tuli viestiä ja ohjeet palauttaa viallinen tuotteen takaisin amazonille. Joudun itse maksaa postituksen, jonka hyvittävät tarkastettua tuotteen..
Onko teillä kokemusta kuinka tuote palautetaan takaisin amazonille? Sain kyllä liput&laput jotka pitäisi tulostaa mukaan ja liimata paketin päälle. Mutta kenelle paketti viedään lähetettäväksi? Viestissä ja palautusohjeissa lukee vain että vie huolitsijalle(carrier). Lähetys toimitettiin minulle Postin kautta.
 
Äh, pari viikon vanha puhelin ei toimi niinkuin pitäisi. Näytö ei reagoi kosketuksiin. Pistin viestiä Saksan amazonille ja nopsasti tuli viestiä ja ohjeet palauttaa viallinen tuotteen takaisin amazonille. Joudun itse maksaa postituksen, jonka hyvittävät tarkastettua tuotteen..
Onko teillä kokemusta kuinka tuote palautetaan takaisin amazonille? Sain kyllä liput&laput jotka pitäisi tulostaa mukaan ja liimata paketin päälle. Mutta kenelle paketti viedään lähetettäväksi? Viestissä ja palautusohjeissa lukee vain että vie huolitsijalle(carrier). Lähetys toimitettiin minulle Postin kautta.

Viime kesänä täytyi palauttaa radio, kun tuli väärän värinen.

Teippaat ne liput ja laput siihen paketin päälle. Muistaakseni paketin sisälle piti myös laittaa yksi lappu. Ja sitten viet paketin postiin ja maksat sen lähetyksen. Otat postista kuitin ja toimitat siitä kuvan Amazonille, niin maksavat sinulle sen postimaksun sitten takaisin.
 
mitähän tuon amazonin kanssa tekis. maksoin laskun viikkoa aikaisemmin eräpäivää, nyt on menossa jo toinen eräpäivä umpeen. koska eivät olevinaan ole saaneet maksua. kysyin tätä nordealtakin ja sanoivat maksunmenneen perille. ainut mikä huomattiin että viitenumero alkaa amazonilla numerolla 0. mutta nordea automaattisesti lyhentää nollanpois. joten kuitissakaan tätä 0 alkua ei ole. olene nyt 2 kertaa laittanu mailia että koittaisvat kattoo ilman tuota nollaa löytyykö. mutta vaa inisevät takaisin ettei löydy 0xxxx viitenumerolla maksua.
 
mitähän tuon amazonin kanssa tekis. maksoin laskun viikkoa aikaisemmin eräpäivää, nyt on menossa jo toinen eräpäivä umpeen. koska eivät olevinaan ole saaneet maksua. kysyin tätä nordealtakin ja sanoivat maksunmenneen perille. ainut mikä huomattiin että viitenumero alkaa amazonilla numerolla 0. mutta nordea automaattisesti lyhentää nollanpois. joten kuitissakaan tätä 0 alkua ei ole. olene nyt 2 kertaa laittanu mailia että koittaisvat kattoo ilman tuota nollaa löytyykö. mutta vaa inisevät takaisin ettei löydy 0xxxx viitenumerolla maksua.

Nollat lähtee aina pois jos ne on alussa eikä ole mikään nordean vaan koskee kaikkia pankkeja.
 
silti vähän ihmetyttää miksi ne ei muka nää sitä maksua. sekinvielä ku maksutapahtu niitte suomalaiselle tilille
 
pistinkin jo viestiä ja täytyy soittaa maanantaina. et onkosit noi viivyttäneet maksua amazonin suuntaa
 
Onkos joku kokeillut tota sepa maksua eli miten käytännössä toimii?.Eli tuleeko joku e-lasku joka sitten hyväksytään?.Mielummin itse käyttäisin tota kuin pistäisin kortin numeroa tonne ja alkaisin säätämään että missä kortti toimii.
 
Viimeksi muokattu:
Mitä noista stressaamaan jos on maksanut, hoitakoot järjestelmänsä kuntoon.
 
silläsersaa jos ei esim itestä ole kiinni, et sitte jatkossa ei saa enää laskulle tai jotain
 
No eiköhän he halua myös myydä, joten jossain määrin on varmaan intresseissä korjata jos ei toimi.

Eikä tuo lasku tuo mitään erityistä lisäarvoa esim. maksukorttiin nähden. Esim. palautusten osalta voi olla viiveitä, että fyrkat saa takaisin vs. kortin veloituksen muutos/hyvitys.

Lisäksi tuolla sanotaan https://amazon.de/monthlyinvoicing -sivulla, että: ”At the beginning of each month, you will receive a notification by email or text message that your monthly invoice has closed.”

Eli kuukauden alussa tulee ilmoitus laskun sulkeutumisesta vaikka sen olisi maksanut välittömästi laskun saapumisesta.
 
jahas, onpajännä systeemi. etteivät itekkää sitä tiedä meilivastauksiensa perusteella.
 
Amazonista tilattu Yotaphone sai kertaheitolla lisäarvoa kun DHL & Tulli kombo laittoi satasen laskun sähköpostiin. Eihän tämä toki amazonin vika ole, että veroja lätkäistään, mutta taas yksi syy lisää miksi jatkossa tulen välttämään ulkomailta tilaamista ja varsinkin EU:n ulkopuolelta tilaamista. Kunhan nyt tuote vastaisi odotuksia niin positiivisen puolelle tämä kuitenkin jäisi.
 
Eihän suomesta tilaaminen eroa mitenkään eu alueelta tilaamisesta, paitsi saa maksaa enemmän.
 
Amazonista tilattu Yotaphone sai kertaheitolla lisäarvoa kun DHL & Tulli kombo laittoi satasen laskun sähköpostiin. Eihän tämä toki amazonin vika ole, että veroja lätkäistään, mutta taas yksi syy lisää miksi jatkossa tulen välttämään ulkomailta tilaamista ja varsinkin EU:n ulkopuolelta tilaamista. Kunhan nyt tuote vastaisi odotuksia niin positiivisen puolelle tämä kuitenkin jäisi.
Oliko tämä jotenkin yllätys että tulee verot päälle jos kerran tilaat EU:n ulkopuolelta?
 
mjooh,ilmeisesti sepa maksussa kestää se 2 pankkipäivää kun taas visalla näkyy heti?.Olikos se niin että jos ostaa saksan amazonista niin se alv menee saksan alv:n mukaan eikä suomen eli hinta ei muutu?.Tuoltahan tulee ilman postikuluja suomeen normaalina lähetyksenä,tosin voi kestää vähän pidempään.Tossa taisi saada vielä jonkun primenkin kuukaudeksi käyttöön ilmaiseksi?.
 
mjooh,ilmeisesti sepa maksussa kestää se 2 pankkipäivää kun taas visalla näkyy heti?.Olikos se niin että jos ostaa saksan amazonista niin se alv menee saksan alv:n mukaan eikä suomen eli hinta ei muutu?.Tuoltahan tulee ilman postikuluja suomeen normaalina lähetyksenä,tosin voi kestää vähän pidempään.Tossa taisi saada vielä jonkun primenkin kuukaudeksi käyttöön ilmaiseksi?.

Amazon.de tilittää ALV:t oikein, ja kun menet ostoskorissa maksuvaiheeseen niin huomaat että hinnat on nousseet sen muutaman prosentin, mikä johtuu siitä että tuotteisiin on lisätty Saksan ja Suomen välinen ALV-ero.

Ilmaiset postit Suomeen on Amazonin (DE) itsensä myymissä ja Fullifilled by Amazon tuotteissa, kunhan tilaus on yli 39e.
 
Viimeksi muokattu:
Siinä mielessä kyllä, että kyseessä oli ensimmäinen kerta kun näin tapahtui.

Et kai DHL:lle maksanut vielä sitä heidän riistohintaa siitä tullauksesta? Viiden minuutin homma tehdä se itse netissä, mutta veloittavat sen pari kymppiä tuosta lystistä.
 
Varmistetaan nyt vielä täältäkin, että tarkoittaako tuo Amazon.comin Global Expedited toimitus sitä että hoitavat tullauksen puolestani kun hinnassa on jo mukana se Import Fees Deposit?
 
Varmistetaan nyt vielä täältäkin, että tarkoittaako tuo Amazon.comin Global Expedited toimitus sitä että hoitavat tullauksen puolestani kun hinnassa on jo mukana se Import Fees Deposit?
Juu. Kuljetusfirma voi kysyä vastaanottajan hetua tullausta varten, mutta mitään ei tarvitse maksaa.
 
pistinkin jo viestiä ja täytyy soittaa maanantaina. et onkosit noi viivyttäneet maksua amazonin suuntaa
Kerropa sitten miten case etenee, itsellä sama tilanne menossa ja toinen eräpäivä jo käsillä, laitoin myös Arvatolle viestiä josko jotakin vastaavat...
 
no suomen toi arvaton sano että saksan arvaton kautta menee, et oltava vaa yhteydessä amazoniin. amazonihan ite sano mulle, että 3-5päivää menee kun maksut registöröityy heille.

liekkö sit saksan arvatollaki suomalainen tilinumero.

mut venailen nyt sitten siihen kuunalkuun jos se sit nollaantuu, jos ei ni sit ottaa yhteyttä sinne saksan arvatoon :D
 
  • Tykkää
Reactions: TLA
Onkos joku keino millä kiertää se kun tulee ilmoitus ettei jotain tuotetta toimiteta suomeen?.
 
Onkos joku keino millä kiertää se kun tulee ilmoitus ettei jotain tuotetta toimiteta suomeen?.

Tilaa esim. mailboxde.com osoitteeseen mistä ohjaa sen edelleen itselleen? Eli sama kuin joidenkin muidenkin saksan kauppojen kanssa. Samaa ideaa voi käyttää myös muiden maiden kaupoissa, eli jos em. maasta löytyy erillinen osoite mihin sen saa ensin tilattua ja sitten "jatkotilaa" sen eteenpäin itselleen tai vaikka kaveri tuo Suomeen kun seuraavan kerran liikkuu...
 
Tilaa esim. mailboxde.com osoitteeseen mistä ohjaa sen edelleen itselleen? Eli sama kuin joidenkin muidenkin saksan kauppojen kanssa. Samaa ideaa voi käyttää myös muiden maiden kaupoissa, eli jos em. maasta löytyy erillinen osoite mihin sen saa ensin tilattua ja sitten "jatkotilaa" sen eteenpäin itselleen tai vaikka kaveri tuo Suomeen kun seuraavan kerran liikkuu...
Mikäs olisi halvin jos jotain muisteja tilailee?.Mites se paketointi eli tuleeko noi ehjänä postiluukusta?.

/edit
Vaikuttaa ihan rehdiltä firmalta,Joel.H pohjois-suomesta on ollut tyytyväinen.:D
User Experience - Mailboxde.com
„Bought some computer parts from Germany, Registered mailbox in this company, then just ordered parts into my locker. Bought a shipment and they delivered it into northern Finland. Easy as that, it took only 8 working days (2weeks). Very fast and cheap. I recommend to use this service. :) Joel.H

/edit2
Toi voi olla ihan ok jos tilaa jotain suurta ja kallista mutta pieniin ostoksiin ei tota kannata käyttää.
 
Viimeksi muokattu:
Ne joilla oli ongelmia laskun perillemenon kanssa, huomasitteko että laskumuistutussähköpostissa oli erillinen sähköpostiosoite Suomen kuukausilaskutuksen asiakaspalvelulle?

Varmaan joo kun jotain järkevää vastausta saitte, mutta kunhan varmistan :)

edit: Ja näemmä suomalainen 0800-puhelinnumero oli myös.
 
äsken pamahti viesti että ovat saaneet maksun ja nytse on nollattu. jospa enskerralla suoraa oottais sen kuukauden enneku rupee ihmettelee
 
äsken pamahti viesti että ovat saaneet maksun ja nytse on nollattu. jospa enskerralla suoraa oottais sen kuukauden enneku rupee ihmettelee
Samoin, jännästi tosin vasta tuon tänään lähetetyn sähköpostin jälkeen, sattumaa tai ei :vihellys:
 
Onkos joku keino millä kiertää se kun tulee ilmoitus ettei jotain tuotetta toimiteta suomeen?.
Kannattaa katsoa muiden maiden Amazonit läpi. Joskus vaikka Italian Amazonista onnistuu toimitus Suomeen vaikka samaan aikaan Saksan Amazonista ei.
 
Kannattaa katsoa muiden maiden Amazonit läpi. Joskus vaikka Italian Amazonista onnistuu toimitus Suomeen vaikka samaan aikaan Saksan Amazonista ei.
Italian amazon suostuu lähettämään mutta ilmaista kuljetusta ei ole vaan maksaa 6,11€.Chromen italia->englanti käännös tuntuu toimivan oikein noilla sivuilla.
 
Uskaltaako Amazonista tilata enää mitään kun lehdet on täynnä otsikoita että se palaa ihan poroksi? :think:
 
Mikäs olisi halvin jos jotain muisteja tilailee?.Mites se paketointi eli tuleeko noi ehjänä postiluukusta?.

/edit
Vaikuttaa ihan rehdiltä firmalta,Joel.H pohjois-suomesta on ollut tyytyväinen.:D
User Experience - Mailboxde.com
„Bought some computer parts from Germany, Registered mailbox in this company, then just ordered parts into my locker. Bought a shipment and they delivered it into northern Finland. Easy as that, it took only 8 working days (2weeks). Very fast and cheap. I recommend to use this service. :) Joel.H

/edit2
Toi voi olla ihan ok jos tilaa jotain suurta ja kallista mutta pieniin ostoksiin ei tota kannata käyttää.

Pienimmät osat mitä on itse tullut tilattua mailboxde kautta on ollu m.2 ssd... :D

9 tilausta hiukan yli 2 vuoden aikana. Paketin lähetys suomeen on maksanut historian mukaan 4,40e -> 18,69e välillä. Riippuen koosta ja tuleeko kirjeenä vai pakettina.

Amazonin kanssa jos tuota käyttää niin kannattaa toki valita amazonista se, että tavarat kerätään yhteen laatikkoon ja lähetetään kerralla. Jotta ei tarvitse maksaa useampaa pakettia mailboxde:n kautta :P

Samaten ebayssa kannattaa oletustoimitusosoite vaihtaa takaisin suomeen kun paketti on lähtenyt, ettei seuraava ostos mene myös välittäjälle. :vihellys:
 
Tuolla sitten elää noi hinnat eli jos löydät halvalla jotan niin tilaa heti äläkä jätä sitä ostoskoriin.Noissa halvoissa promootio tuotteissa taitaa sitten kestää se toimitus vähän pidempään.Ai mistäkö.. :D:kahvi:
 
Samoin, jännästi tosin vasta tuon tänään lähetetyn sähköpostin jälkeen, sattumaa tai ei :vihellys:

Sattumaa sanoisin, itselle tuli vahvistus myös maksusta eikä tulisi mieleenkään kysellä perään, että saivathan nyt varmasti lähettämäni eurot. :D
 
  • Tykkää
Reactions: TLA
DHL lähetti paketin Saksasta 21.8 eikä se ole vieläkään saapunut Suomeen Postin seurannan mukaan. Yleensä nuo paketit ovat tulleet kolmessa päivässä Suomeen mutta nyt tässä on mennyt sen verran kauan että epäilen paketin lentäneen johonkin ojaan. En sitten tiedä että kestääkö isommilla paketeilla pitemmän aikaa tulla jostain kumman syystä. Kuinka nopeasti muilla paketti on saapunut Suomeen sen jälkeen kun DHL on lähettänyt sen Saksasta?

E: Paketti tuli tänään Suomeen eli tasan viikko tässä meni.
 
Viimeksi muokattu:
On siinä joskus mennyt pidempäänkin, etenkin nykyään kun osa lähetyksistä tulee Puolan yms. maiden kautta pelkillä kumipyörillä eikä laivalla Hankoon ja sieltä taas rekoilla Vantaalle.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
257 645
Viestejä
4 479 923
Jäsenet
73 963
Uusin jäsen
jej2

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom