Noniin, paketti viety ja ulkonahan siellä vähän oltiin mutta osittain johtu uusista järjestelmä päivityksistäkin.
Hommahan meni yksinkertaisesti postissa niin että ottivat DE osoitteen ja omani ylös ja laittoivat Posti pakettina menemään. Näissä ulkomaan jutuissa se paino merkitsee kokoa enemmän joka teki itellä 29euroa seurantakoodin kera.
Eipä tämä loppujen lopuksi paljon normi postituksesta/palautuksesta Suomeen poikennut, ainakin kun EU alueelle lähetti.
...mutta voisiko joku nyt oikeasti kertoa mistä löydän amazonin asiakaspalvelu mailin tms minne voin tuon kuitin ilmoittaa kun ei se vaan löydy vaikka miten amazonia mylläisi
Jos joku on tehty vaikeesti niin tuo
E1. Löytyhän se, kun kirjoitti
www osoiteriville amazon.de --
customer service --> sitten
contact us ---> alhaalta
kohta kaksi ---> valitsee
hissistä vaikka kohdan
"how to return item" ---> tässä kohtaa voi valita e mail phone tai chat
Olipas vaikeaa mutta noin se meni, case closed