Amazon tilaaminen

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 076
Itse saattaisin fiiliksen mukaan ottaa joka tapauksessa yhteyttä, koska Amazonin tuntien sieltä saatetaan hyvin palauttaa postikulut, kun se on nyt vähintään 2 arkipäivää myöhässä.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
1 233
Ok. Vähän ajattelinkin, että maanantaina sitten lähtee palautetta. Mitä kautta tuo yhteys kannattaa ottaa? Tuosta Order detailsin "return or replace items", vai jostain muualta?

Vituttaa kyllä, miten voi olla että maailman suurimman verkkokaupan lähettämässä 100e paketissa ei ole edes seurantakoodia? :confused:
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 892
Aika 5/5 tää Amazonin "free gift wrap". Paskat näitä mitään oltu paketoitu. No ainakin sain kuittipaperille tulostettuja onnittelukortteja, jotka oli tosin saksaksi :tup:
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 851
Onkos kukaan yrittänyt laittaa Amazonilla(de) tulevaa salamatarjousta seurantaan? Saan tarjousten alkamisesta ilmoituksen puhelimeen, mutta en pääse ilmoituksesta kyseiseen tarjoukseen eikä sovelluksesta muutenkaan tunnu löytyvän seurannassa olevia tarjouksia. Webbisivulta ne kyllä löytyy.
 

Aapo1

Tukijäsen
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
86
Ajattelin tilata koneen osat Amazonilta(de), niin mistä tuotteiden takuut näkyvät?
 
Liittynyt
06.11.2018
Viestejä
21
Pitäs rautaa hommata ja amazon.de löyty sopivaan hintaan paketti, en ole aikasemmin ulkomailta 1€ kalliimpaa tavaraa tilannut niin onkos tuolla minkälaiset takuut tuotteissa? Jos tulee väärä tuote, rikki, käytetty tai muuten vaan ei saavu perille niin mites tuolla toimii korvaukset, ja tuleeko veroja tai muita ylläreitä kun saksasta tilaa suomeen?

edit: Ja tuo että jos ei ole kotona kun tuodaan pakettia niin viedään postiin ja puhelimeen ilmoitus?
 

Starglazer

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 096
Pitäs rautaa hommata ja amazon.de löyty sopivaan hintaan paketti, en ole aikasemmin ulkomailta 1€ kalliimpaa tavaraa tilannut niin onkos tuolla minkälaiset takuut tuotteissa? Jos tulee väärä tuote, rikki, käytetty tai muuten vaan ei saavu perille niin mites tuolla toimii korvaukset, ja tuleeko veroja tai muita ylläreitä kun saksasta tilaa suomeen?

edit: Ja tuo että jos ei ole kotona kun tuodaan pakettia niin viedään postiin ja puhelimeen ilmoitus?
Vähän minäkin olen tilannut, mutta tässä omat kommentit.
Takuu toimii samalla tavalla jos ei peräti paremmin kuin Suomessa.
Heidän oman support systeemin kautta laitat tikettiä menemään jos joku menee mönkään.
Maksat tuotteesta ALV erotuksen, Saksan ALV on 19% ja Suomen 24%. Sitä ei tarvitse erikseen maksaa vaan Amazon lisää sen loppusummaan kassalla kun toimitusmaana on Suomi.
Paketin tulossa on paikkakuntakohtaisia eroja, joissain toimii paremmin ja joissain huonommin. Täältä ketjusta löytyy tästä enemmän kokemuksia.
 

Aapo1

Tukijäsen
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
86
Itsellä ainakin todella hyviä kokemuksia tuosta saksan amazonista. Joskus ostin G29 ratin ja hajosi jonkun ajan päästä. Lähetin vain sinne ja rahat tuli tilille. Asiakaspalvelu on loistava siellä.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 637
Taitaa olla jo toista sataa tilausta sekä brittien että saksan Amazoneista ja pari myös jenkeistä, espanjasta, ranskasta ja italiasta, eikä ole minkäänlaista pahaa sanottavaa mistään niistä. Joitakin DOA-tuotteita on sattunut kohdalle ja yleensä ovat silloin lähettäneet suoraan uuden ilman että olisi pitänyt edes lähettää sitä viallista takaisin. Myös vaatteita olen ostanut ja palauttanut väärän kokoiset jne.

Hienosti toimii, kunhan vain aina tilatessa valitsee toimittajaksi Amazonin, kun siellä on kolmansiakin osapuolia myymässä tavaroita.

Ei ole ihme että paikalliset kauppiaat ovat helisemässä jos ja kun Amazon rantautuu kunnolla tännekin, on se vaan niin mainio konsepti ja todella laaja tuotevalikoima.
 

KLF

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 808
Kilinä olis kovaa jo siinä tapauksessa jos tulis suomenkielinen amazon.fi verkkokauppa.

Meri tuossa välissä hankaloittaa nopeita maatoimituksia eikä tänne kannata rakentaa niin isoa varastoa että koko valikoima olisi saatavilla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 276
Kilinä olis kovaa jo siinä tapauksessa jos tulis suomenkielinen amazon.fi verkkokauppa.

Meri tuossa välissä hankaloittaa nopeita maatoimituksia eikä tänne kannata rakentaa niin isoa varastoa että koko valikoima olisi saatavilla.
Olisikin, niin ei tarttisi saksaa ihmetellä. Kuitenkin Amazon on tuollainen jenkkifirma ja näkyy hyvin sivuissakin se jenkkiläisyys eli kaikenlaista roskaa siellä täällä sekoittamassa, mutta niukasti tietoa itse tuotteesta. Tyhjää valkoista paljon ympärillä ja tyhjänpäiväistä nippelitietoa oheiskrääsineen. Vastaaviin tuotteisiin vertailut hintoineen on ihan pelkkää roskaa näyttänyt olevan.
Ostaminen käy helposti kuitenkin. Perusjenkille ihan hyvä varmaankin, kun kliksuttelee nopeasti vaan ilman hirveitä mietiskelyjä.
 
Liittynyt
06.11.2018
Viestejä
21
Uskaltaakos tuolta sitten tilata electronilla ja olen lukenut että jos ottaa ilmaisilla posteilla niin saattaa tulla jotain viivästyksiä niin mielummin vaan maksaa vähän lisää nopeammasta toimituksesta?
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 672
Uskaltaakos tuolta sitten tilata electronilla ja olen lukenut että jos ottaa ilmaisilla posteilla niin saattaa tulla jotain viivästyksiä niin mielummin vaan maksaa vähän lisää nopeammasta toimituksesta?
Uskaltaa.
Se riippuu siitä miten kova kiire on saada tavarat perille. Voi olla että ne "eivät saavu koskaan" (jolloin tietysti viivästyy ja joudut valittamaan kauppaan => lähettävät uuden paketin luultavasti DHL:n kautta eikä suomen postin joka hukkaa noita huoletta) tai saapuu nopeastikin.
Esim. itse tilasin ns. ilmaisilla posteilla näytön 19 päivä, 23 päivä saapui suomeen ja nyt näyttää olevan jo kaupungissa, tänään lajiteltu ja rekisteröity eli varmaan maanantaina tuovat perille (jos hyvin käy).
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 076
Uskaltaakos tuolta sitten tilata electronilla ja olen lukenut että jos ottaa ilmaisilla posteilla niin saattaa tulla jotain viivästyksiä niin mielummin vaan maksaa vähän lisää nopeammasta toimituksesta?
Harvinaisia ne ongelmat ovat; ihmiset vain tilaavat tuolta niin paljon, että aina joskus jotain sattuu. Silloin vain rohkeasti yhteyttä Amazonin esimerkilliseen asiakaspalveluun.

Ilman muuta suosittelen ilmaistoimitusta, paitsi jos on erityinen kiire. Perille ne kyllä tulevat yleensä vähän reilussa viikossa, mutta toki viivästykset ovat aina mahdollisia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 119
Mitä tapahtuu. Lightning Deal.
Otin tuotteen jo kertaalleen koriin ja tilaus vanhentui ja nyt kun yritän uudelleen niin
"You have already claimed this deal. View this order"
Ei sitä tuolta napin takaa kyllä löydy. Hinta kun tuotteen etsii on oikea, mutta kun sen lyö koriin niin hinta onkin se mitä oli ennen lightning dealiä. Tuotetta on vielä saatavilla lightingistä kyllä.

edit: jaaha, sieltä se vastaus löytyi.
If you cancel your order for a Lightning Deal, you won’t be able to place an order for that same Lightning Deal again, even if it is still running.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 709
Uskaltaakos tuolta sitten tilata electronilla ja olen lukenut että jos ottaa ilmaisilla posteilla niin saattaa tulla jotain viivästyksiä niin mielummin vaan maksaa vähän lisää nopeammasta toimituksesta?
Ei oo kyllä ollut Amazon.de:n ilmaisten toimitusten kanssa yhtään sen enempää ongelmia kuin maksullistenkaan kanssa. Ja jos nyt sitten sattuu että paketti on luvatusta toimitusaikataulusta myöhässä, niin tosiaan aspaan yhteys ja toimittavat yleensä vähän kalliimmalla kuljetustavalla uuden tuotteen, mikä on omien kokemusten mukaan perillä todella nopeasti (en muista onko ollut jopa seuraavaksi päiväksi, mutta parin päivän sisään kuitenkin).
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 516
Olisikin, niin ei tarttisi saksaa ihmetellä. Kuitenkin Amazon on tuollainen jenkkifirma ja näkyy hyvin sivuissakin se jenkkiläisyys eli kaikenlaista roskaa siellä täällä sekoittamassa, mutta niukasti tietoa itse tuotteesta. Tyhjää valkoista paljon ympärillä ja tyhjänpäiväistä nippelitietoa oheiskrääsineen. Vastaaviin tuotteisiin vertailut hintoineen on ihan pelkkää roskaa näyttänyt olevan.
Ostaminen käy helposti kuitenkin. Perusjenkille ihan hyvä varmaankin, kun kliksuttelee nopeasti vaan ilman hirveitä mietiskelyjä.
Ei sitä pakko oo saksalla vetää, amazon.de saa myös englanniksi.
Tuotevertailua, jos ei luota noihin amazonin tähtiin, voi kokeilla testbericthe.de sivua. Se tosin vain saksaksi mutta ymmärtää ummikkonakin aika hyvin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 892
Useampia kymmeniä kertoja olen tilannut amazon.de ilmaisilla posteilla eikä yksikään tuote ole jäänyt tulematta,mutta hidashan tuo ilmainen on ,yleensä 2-3 viikkoa kestää.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 076
Ei sitä pakko oo saksalla vetää, amazon.de saa myös englanniksi.
Olen todennut sen huonoksi ideaksi, koska se kääntää tuotteiden nimiä ja muita tietoja turhan usein totaalisen väärin, saattaa olla tyyliin ihan väärän tuotteen tiedot otsikossa ym. sekoilua.

Parempi idea on pitää kieli saksana ja vaikkapa selata Amazonia Chromella käskien sitä kääntämään automaattisesti saksankieliset sivut englanniksi; se sekoilee siten vähemmän.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 054
Minulla on Amazonin seuranta kussut urakalla viime viikolla. Tilaamani Sous Vide vakuumipussit kuulemma kuolivat matkalla ja saan refundin. En saanut ja pussit oli noudettavissa seuraavana päivänä.

Postilta on alkanut tulla Amazonin tilauksista näitä viestejä , että haluatko lähetyksen "a) kotiin b) postiin c) pakettiautomaattiin" ja niihin olen vaihtelevasti ehtinyt vastamaan työpäivän aikana. Sitten ne, joihin en ehtinyt vastata, ovat menneet jotenkin järjestelmässä sekaisin ja niistä tulee Amazonin seurantaan ihme bugeja.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 516
Olen todennut sen huonoksi ideaksi, koska se kääntää tuotteiden nimiä ja muita tietoja turhan usein totaalisen väärin, saattaa olla tyyliin ihan väärän tuotteen tiedot otsikossa ym. sekoilua.

Parempi idea on pitää kieli saksana ja vaikkapa selata Amazonia Chromella käskien sitä kääntämään automaattisesti saksankieliset sivut englanniksi; se sekoilee siten vähemmän.
Ok. Itsellä tullut yksi virhe vastaan noin 250 tuotteen ostossa: 6 pack 10v palovaroittimia olikin 2 pack.
Amazon palautti rahat virheestä, eli 2 palovaroitinta for free.
Tosin myönnetään että varsinaisesti teen tuotteeseen tutustumisen yleensä jollain muulla sivulla
 
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
1 128
Minulla on Amazonin seuranta kussut urakalla viime viikolla. Tilaamani Sous Vide vakuumipussit kuulemma kuolivat matkalla ja saan refundin. En saanut ja pussit oli noudettavissa seuraavana päivänä.

Postilta on alkanut tulla Amazonin tilauksista näitä viestejä , että haluatko lähetyksen "a) kotiin b) postiin c) pakettiautomaattiin" ja niihin olen vaihtelevasti ehtinyt vastamaan työpäivän aikana. Sitten ne, joihin en ehtinyt vastata, ovat menneet jotenkin järjestelmässä sekaisin ja niistä tulee Amazonin seurantaan ihme bugeja.
Amazonin seurannan bugitus alkoi ainakin minulla jo useamman kuukauden ennen näitä Postin viestejä, eli eivät liity asiaan.

Amazonin seuranta tulkitsee nykyään Postin "Yritetty toimittaa"- sekä "Paketti noudettavissa" -tapahtumat palautuksina lähettäjälle. Eli jos "Returning to seller" näkyy seurannassa niin kannattaa katsoa Postin seurannasta samalla numerolla, paketti on viimeistään iltapäivällä noudettavissa.
 
Liittynyt
15.10.2017
Viestejä
600
Useampia kymmeniä kertoja olen tilannut amazon.de ilmaisilla posteilla eikä yksikään tuote ole jäänyt tulematta,mutta hidashan tuo ilmainen on ,yleensä 2-3 viikkoa kestää.
Mulla on tullu lähes poikkeuksetta viikossa paketit. Viimeisen kuukauden sisään kaks pakettia tullu ja kummatki oli seuraavalla viikolla haettavissa postista :think:
 
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
1 128
Itse olen huomannut että about kuukauden ajan nyt ovat Saksan Amazonista luvanneet lähes aina standarditoimituksellakin paketit n. viikossa tilauksesta perille, ja niin ovat saapuneetkin.

Kun jokin aika sitten se oli n. 2 viikkoa tilauksesta tyypillisesti.
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 672
Uskaltaa.
Se riippuu siitä miten kova kiire on saada tavarat perille. Voi olla että ne "eivät saavu koskaan" (jolloin tietysti viivästyy ja joudut valittamaan kauppaan => lähettävät uuden paketin luultavasti DHL:n kautta eikä suomen postin joka hukkaa noita huoletta) tai saapuu nopeastikin.
Esim. itse tilasin ns. ilmaisilla posteilla näytön 19 päivä, 23 päivä saapui suomeen ja nyt näyttää olevan jo kaupungissa, tänään lajiteltu ja rekisteröity eli varmaan maanantaina tuovat perille (jos hyvin käy).
Lisätään nyt vielä että perille saapui, kesti noin viikon saapua ja tyytyväinen olen tuotteeseen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
108
Iso hatunnosto Amazonille, ne vaan jotenkin osaa tuon logistiikan.

Tilasin pari viikkoa sitten kolme pientä tuotetta, kaikki eri myyjiltä, kaikilla eri toimitusaika; 3-5pv/1vk/1-2vk.

Viikko tilauksesta soi puhelin; DHL kuski soitti ja kysyi olenko iltapäivällä kotona vai voiko toimituksen jättää kuistille. Annoin luvan jättää ja illalla portailla oli yksi paketti johon kaikki tuotteet oli pakattu. Tästä postille mallia miten asiat PITÄISI toimia.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 560
Onko kokemusta suomeen tilata amazon return boxeja? Mistä ja saako tilattua suomeen? Nuota usa sivuja joitakin löytänyt.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
999
Saksan Amazonin paketin (pienikokoinen) piti tulla tänään, mutta eipäs ollutkaan maagisesti ilmestynyt postilaatikkoon... Seurantakoodia ei ole saatavilla. Amazonissa lukee yhä "Arriving today by 8 PM", tietääkö ne jotain vai arvaileeko vain?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
627
Saksan Amazonin paketin (pienikokoinen) piti tulla tänään, mutta eipäs ollutkaan maagisesti ilmestynyt postilaatikkoon... Seurantakoodia ei ole saatavilla. Amazonissa lukee yhä "Arriving today by 8 PM", tietääkö ne jotain vai arvaileeko vain?
Itsellä tulossa farkut vastaavasti. Maanantaina piti olla tullut. Liekö posti ruuhkautunut BF jälkeen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 054
Itsellä tulossa farkut vastaavasti. Maanantaina piti olla tullut. Liekö posti ruuhkautunut BF jälkeen.
Tiistaina piti tulla, huomenna noudettavissa postitoimipaikasta. Paketissa SSD ja ei myöskään seurantakoodia. Amazon UK tilauspaikkana.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
276
Saksan Amazonin paketin (pienikokoinen) piti tulla tänään, mutta eipäs ollutkaan maagisesti ilmestynyt postilaatikkoon... Seurantakoodia ei ole saatavilla. Amazonissa lukee yhä "Arriving today by 8 PM", tietääkö ne jotain vai arvaileeko vain?
Arvailevat. Itsellä taisi kerran viikon verran harhailla tuollainen "saapuu tänään"-statuksella oleva paketti. Kivahan se oli odotella, kun tavaraa oli 80e edestä ja ei edes seurantakoodia.
 
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
861
Saksan Amazonin paketin (pienikokoinen) piti tulla tänään, mutta eipäs ollutkaan maagisesti ilmestynyt postilaatikkoon... Seurantakoodia ei ole saatavilla. Amazonissa lukee yhä "Arriving today by 8 PM", tietääkö ne jotain vai arvaileeko vain?
Tästä oli jossain ketjussa, liekö tämä vai jopa toinen foorumi, juttua jossain vaiheessa (en löytänyt ko. viestiä tähän hätään). Eli nuo Saksan Amazonin paketit jotka tulee ilmaisilla posteilla (eivätkä mene kuriirille) eli Saksan posti (DHL) ja kotimaassa sitten Posti ne hoitaa, niissä ei ole toimivaa seurantaa ja tuo "Arriving today" tarkoittaa käytännössä sitä että se on jossain Saksan ulkomaanrahtikeskuksessa. Kai se oli että lähtevät tänään sieltä ulkomaille tms, mutta enivei vastaavissa paketeissa on itselläkin kestänyt vielä useampi päivä että ovat oikeasti perillä.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 076
^ Itselläni taas nekin ovat yleensä tulleet joko arvioituna päivänä tai päivää paria aiemmin (vaikkei tosiaan useimmiten olekaan seurantaa). Eli kyllä mää sanoisin, että juuri saapumispäivää asiakkaalle tuolla yritetään arvioida, mutta valitettavasti hommassa on odottamattomia muuttujia.

Mutta jos jää monella päivällä tavoitteesta, kannattaa valittaa aspaan, niin saattaa tuurilla saada jotain pikku hyvitystä.
 
Liittynyt
16.05.2018
Viestejä
133
Nopeata toimintaa kyllä tuo amazon.de:stä tilaaminen, kun tiistaina tilasin pari joululahjaa ja eilen jo tuli molemmat, mutta samana päivänä ihan Suomesta tilatut lahjat ovat edelleen postin hallussa :lol:
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
999
^ Itselläni taas nekin ovat yleensä tulleet joko arvioituna päivänä tai päivää paria aiemmin (vaikkei tosiaan useimmiten olekaan seurantaa). Eli kyllä mää sanoisin, että juuri saapumispäivää asiakkaalle tuolla yritetään arvioida, mutta valitettavasti hommassa on odottamattomia muuttujia.
Niin on minullekin edelliset Amazonin paketit tulleet arvioituna toimituspäivänä tai päivää ennen. Mutta nyt tosiaan taisi juuttua BF:n ruuhkaan.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 110
Tästä oli jossain ketjussa, liekö tämä vai jopa toinen foorumi, juttua jossain vaiheessa (en löytänyt ko. viestiä tähän hätään). Eli nuo Saksan Amazonin paketit jotka tulee ilmaisilla posteilla (eivätkä mene kuriirille) eli Saksan posti (DHL) ja kotimaassa sitten Posti ne hoitaa, niissä ei ole toimivaa seurantaa ja tuo "Arriving today" tarkoittaa käytännössä sitä että se on jossain Saksan ulkomaanrahtikeskuksessa. Kai se oli että lähtevät tänään sieltä ulkomaille tms, mutta enivei vastaavissa paketeissa on itselläkin kestänyt vielä useampi päivä että ovat oikeasti perillä.
Mulle kävi juuri noin yhden BF-tilauksen kanssa, se lähti perjantaina liikkeelle (ilmaispostein) ja seuranta näytti että olisi perillä maanantaina. Tuo ajankohta tarkoitti kuitenkin sitä hetkeä kun DHL Saksan päässä luovutti paketin edelleenkuljetettavaksi Suomeen. Sain paketin perille eilen automaattiin Postin uudelleenohjauksen avulla.

Itse asiassa Postilta kyllä aivan 5/5 suoritus nyt Black Fridayna, toimitukset, viestintä, uudelleenohjaus ja myös tuo Postin sovellus toimivat kuin rasvattu salama. Sain tuonne Postin sovellukseen jo lauantaina ilmoituksen tuosta ulkomailta tulossa olevasta paketista, ja seuranta sekä ilmoitukset tulivat ajallaan. Näin sen pitäisikin aina toimia.

Täytyy myös kehua tuota Amazonin aspaa, verkkosivuilla on mahdollisuus pyytää niiden aspaa soittamaan sinulle johonkin tilaukseen liittyen, ja he soittaa sulle per heti + niillä on kaikki tilauksen tiedot heti esillä. Ei jonotusta, ei tunnistautumista, ei tilauksen etsimistä.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
999
Tänään tuo Amazonin paketti kuitenkin saapui. Aika isoon laatikkoon oli 970 EVO M.2 pakattu, onneksi mahtui postilaatikkoon..
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 851
Tulipa sekoiltua tilauksen kanssa Amazon.de:stä ja tekisi mieli palauttaa. Onko kellään viimeaikaisia kokemuksia miten toimii, kun itse tilannut väärän tuotteen? Onko postikulujen kompensaatiossa minimiraja? Painava ja kallis tuote ja paluupostit luokkaa 60e. Itse tavara ei ole vielä edes täällä, olisiko parempi jättää noutamatta postista ja odottaa että palautuu?
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
2 133
Tulipa sekoiltua tilauksen kanssa Amazon.de:stä ja tekisi mieli palauttaa. Onko kellään viimeaikaisia kokemuksia miten toimii, kun itse tilannut väärän tuotteen? Onko postikulujen kompensaatiossa minimiraja? Painava ja kallis tuote ja paluupostit luokkaa 60e. Itse tavara ei ole vielä edes täällä, olisiko parempi jättää noutamatta postista ja odottaa että palautuu?
Jos otat vastaan niin EU:n perus 14pv palautusoikeus/kaupan purku on olemassa millä tahansa syyllä. Ja postikulut tietenkin saat takaisin.
Kysy Amazonilta miten haluavat tehdä, otatko vastaan ja palautat vai etkö ota vastaan ja bumerangina takaisin.
Ilmoittaisin/ottaisin yhteyttä mahdollisimman äkkiä, jos puketti on lähetetty Deutsche Postilla niin ehkä pystyvät pysäyttämään paketin jos on vielä Saksassa. Silloin varsinkin jos tulee jonkin sortin DHL lähetyksenä.

Amazon.de Hilfe: Einen von Ihnen bestellten Artikel zurückgeben
Amazon.de Hilfe: Über unsere Rückgabebedingungen
Amazon.de Hilfe: AMAZON.DE ALLGEMEINE GESCHÄFTSBEDINGUNGEN (ctrl+f ja "Right of cancellation", Conditions of Sale kohta 3)

P.S. Minäkin olen kerran "sekoillut" ja vituttihan minua Amazonin puolesta mutta koko prosessi meni kivuttomasti. Kyseessä oli siis tietokone kotelo ja sen olin ottanut käyttöön mutta en ollut tyytyväinen joten otin yhteyttä että mitäs nyt tehdään, voinko palauttaa ja tuote on täysin priima jne. Summarum lippulaput Amazonilta paketin kylkeen ja ostin kuljetuksen postilta. Lähetin toimituskuluista todisteen Amazonille ja alkuperäiset rahat sekä toimituskulut sain takaisin pienellä viiveellä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 892
Onko Amazon.de jotain ongelmaa kun ei pääse sivuille mitenkään? Amazon.com toimii normaalisti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 892
Kyllä täällä kuopiossa on edelleen jumissa.Kokeiltu Firefox ja Edge.Olisko paikallisella operaattorilla DNA jotain vikaa?
Edit:Kännykällä näköjään pääsee läpi(Telia)joten taitaa olla DNA jotain häikkää.
Yhteyden aikakatkaisu

Palvelin osoitteessa www.amazon.de vastaa pyyntöihin liian hitaasti.
 

J.O.2

Team Tesla
Liittynyt
21.09.2018
Viestejä
19
Mikä on kun tilasin black fidayn aikaan paketin ,mutta paketti ei ole vieläkäään saapunut ?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 682
Viestejä
4 188 734
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom