Jep, jotain karvalakki budjetti 2-slotin emoja niin TERVEmenoa suohon!!
Yritetty mainostaa että muka kovakin emo muistien suhteen kun vain 2-muistipaikkaa kuten oikeissa "kisa" emoissa kuten ASUKsen APEX emoissa, ja taas on yksi käyttäjä (Timo 2) menossa lankaan että nyt on kova emo mulla kun vain 2-muistipaikkaa emossani vaikka muuten lankku rakennettu mallia karvalakki eli mahdollisimman halvalla.
Eikös noissa "HDV" emoista ollut myös joku HDV2 tai HDV2+ versio? Ei kiinnosta mua mutta jossain testissä oli että toi + versio on hyvä, mutta muut versiot täyttä paskaa.
99% ostajista lankeaa tuohon HDV/HDV2 versioon joka on paska, ja vain se joku + versio on aivan toista maata eli OK hintaisekseen eli joka toimii ja kantaa esim. 16c/32t prossun kuorman kunnialla eli mm. virransyötön ja ennen kaikkea tuon VRMn jäähdytyksen osalta.
Eli ole Timo 2 tarkkana mitä ostat, pieni "+" merkki voi merkata paljon emon toimivuuden kannalta.
Joskus 1kk sitten taisi joku suositella HDV emoa, ehkä jopa tässäkin threadissa, tuumasin vaan että siitä vaan, siis en kommentoinut asiaa millään lailla kun ei ole mun tehtävä valistaa ketään millään lailla jos paskaa ostavat...
Sekin varmaan kun katsottu HDV "+" video tubesta ja kehuttu sitä niin sitten on Suomessa tarjouksessa "HDV" emo hal-val-la...niin ok, ihan sama mulle mitä porukka ostaa...
HDV emo halvalla, osta se! Mutta kun se OK emo on se aavistuksen kalliimpi HDV+ emo!!
Nyt, tähän kyselyysi tartuin vain että jos sitä vanha "Hiikeri" jonkun tiedon tai vinkin voi vuoden aikana tänne kirjoittaa, niin olkoon ne nämä mun pari edellistä viestiäni.
Kuten sanottu, eivätpähän ole mun rahoja ja oma on syysi jos paskaa on joku mennyt ostamaan! Ei maksa mulle senttiäkään.