Mä en jaksa hieroa tuota 'vakautta' testiohjelmilla mitenkään puolta vuorokautta paukutellen. Mulle riittää että Realbench menee 1h ajon läpi, ja sen jälkeen alan pelaamaan/surffailemaan/neppailemaan exceliä. Ei ole vielä kertaakaan rytsölä kaatunu missään jos on pysyny ton 1h realbenchissä 
Nyt varsinkin tullu mätettyä todella pitkiä pelisessioita PUBG:ssä sekä OW:ssa, eikä mitään ongelmia. BF1 on ehkä krantuimpia pelejä mitä tiedän kellotuksille, ja senkin kanssa säilyny pystyssä 4-5h pelisessiot.
Onhan se tietty oma alalajinsa varmaan ajella noita testejä pitkiä aikoja, mutta toisaalta; mikään peli tai hyötyohjelma ei kuormita prossua yhtä rajusti niin tavallaan vähän turhaa.
Mutta tämä tietty vain mun näkemys asiasta, jokainen tekee mitä lystää.
Nyt varsinkin tullu mätettyä todella pitkiä pelisessioita PUBG:ssä sekä OW:ssa, eikä mitään ongelmia. BF1 on ehkä krantuimpia pelejä mitä tiedän kellotuksille, ja senkin kanssa säilyny pystyssä 4-5h pelisessiot.
Onhan se tietty oma alalajinsa varmaan ajella noita testejä pitkiä aikoja, mutta toisaalta; mikään peli tai hyötyohjelma ei kuormita prossua yhtä rajusti niin tavallaan vähän turhaa.
Mutta tämä tietty vain mun näkemys asiasta, jokainen tekee mitä lystää.

Noh, kaippa sitä pitää rukarilla avata noi kuoret pois noista Crucialeista sit ja todeta.